» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 1 van 1  [ 18 berichten ]
Aanhanger
Master
 Bericht 
Binnenkort vakantie en een paar daagjes autohuur zit er ook in.
SCDB heeft geen dekking in Japan zo te zien, dus mijn vertrouwde camsam app is er niet bruikbaar.
Welke Engelstalige android app heeft een betrouwbare data base voor vaste flitsers?

Ton.
Master
 Bericht 
Waze?

Kwibus
Master
 Bericht 
フラッシュサービス

Spook
Master
 Bericht 
Flitsuuu Appuuu.

keokiracer
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Flitsuuu Appuuu.

:roflol: :roflol: :roflol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
:D

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Neem gewoon je stinger VIP mee. Radar detectors zijn toegestaan in Japan

Aanhanger
Master
 Bericht 
Het valt allemaal wel mee lijkt het na wat meer leeswerk.
Vmax +20 kun je aanhouden bij flitspalen, pas vanaf +30 wordt er geflits. :|

keokiracer
Master
 Bericht 
Maximumsnelheden in Japan zijn dan ook debiel laag, dus dat verbaast me op zich niets.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Ze zijn wel van de regeltjes maar de Vmax is iets waaraan niemand zich daar aan schijnt te houden. Je bent vaak min of meer verplicht sneller dan de toegestane vmax te rijden omdat je anders iedereen ophoudt. :[
Vraag blijft wel hoeveel je dan te snel mag rijden bij de vele camera's. Ik lees overal dat 10-20 te snel ok is maar ik lees nergens een harde grens.

Ook een goed werkende app zou wel handig zijn, of waze daar werkt lukt me ook zo gauw niet om uit te vinden.
Heeft waze uberhaubt een soort "driving mode", dus dat de app gewoon meeloopt zonder dat je een route hebt ingegevens?

Freddy
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Heeft waze uberhaubt een soort "driving mode", dus dat de app gewoon meeloopt zonder dat je een route hebt ingegevens?

ja

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Ze zijn wel van de regeltjes maar de Vmax is iets waaraan niemand zich daar aan schijnt te houden.
:nono: :nono: :nono: :nono: Ze zijn juist heel erg volgzaam. 90 is 90 en niet een streep harder. Dat kan natuurlijk aan de regio liggen, ik kom voornamelijk in Shiga, Osaka, Kyoto, Hyogo en Okayama prefectures.

TommyGun
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
フラッシュサービス

:lol:

Ogre
Master
 Bericht 
In Japan moest je toch gewoon een masker bij je hebben ? O:)
https://www.youtube.com/watch?v=Q6dZocR-dM8 (vanaf 4:20)

Aanhanger
Master
 Bericht 
Ik krijg steeds meer de indruk dat er überhaupt geen probleem is met een huurauto als niet-ingezetene omdat je de bon nooit krijgt en de verhuurder niet aansprakelijk is (wel voor parkeerfeiten overigens, en zolang je niet staandegehouden bent)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Heb je je credit card al ingezet ofzo? Anders heb ik zoiets van waar maak je je druk over.. Je komt er toch maar een keer lijkt mij.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Japanse app store geprobeerd?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Net ff aan een Japanse collega gevraagd, 10% overschrijding wordt nog niet geflitst. Ook niet gelaserd. Die (laserguns) hebben ze overigens wel. Verder, bewegwijzering ziet er Klikkerdeklik zo uit. Speedcams worden geduid met witte borden met zwarte letters in het Japans. Achter het tweede bord staan ze. Dus er wordt keurig gewaarschuwd.

Pagina 1 van 1 [ 18 berichten ]