» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 182.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 26 van 27  [ 1340 berichten ]
P@sbeer
Respect
 Bericht 
@allen: de paal voor en na de Drachtsterbrug (Leeuwarden) zijn verdwenen

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
heb ze weer uitgezet

Blaataap
Master
 Bericht 

MarcoV schreef:
heb ze weer uitgezet

Top :thumb:

wuttel
Respect
 Bericht 

Harold schreef:
De Gatso paal op de Meyerweg in de Knipe zou ook verdwenen zijn, iemand die dat kan bevestigen?

Dit kan ik met zekerheid bevestigen.
al vanaf begin dit jaar is deze ongeladen, en vorige maand verwijderd.
Wuttel

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
@Wuttel: en deze dan: ?

Harold schreef:
Ik verwacht dat de paal in Heerenveen op de burgemeester Falkenaweg ook verdwenen is, iemand die dat weet?

Blaataap
Master
 Bericht 

Deze controle van gisteren:
Citaat:
laser fr n31 leeuwarden ri drachten thv hmp 68.2 bij het ok tankstation

Was zowel laser als ANPR ergens. Het was een controle van zowel Politie als Belastingdienst zo te zien en ze hebben er zo ongeveer de hele dag gestaan.

wuttel
Respect
 Bericht 

Ja die is ook weg Harold.

Wuttel

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Blaataap schreef:
Was zowel laser als ANPR ergens. Het was een controle van zowel Politie als Belastingdienst zo te zien en ze hebben er zo ongeveer de hele dag gestaan.

Ton ik gisteren rond 08.20u op de Waldwei de afslag Opeinde pakte kwamen er net 5 motormuizen die de Waldwei opreden richting Leeuwarden.
Een paar minuten later stond de melding bij het OK tankstation ook op Flitsnav

neoware
Nieuwkomer
 Bericht 

Vanaf vanmiddag werd er op de A7 van Heerenveen naar Drachten thv Terwispel 149.8 ook geflitst. Een stukje na de bus stonden 2 motor agenten. De flitser stond op een stuk (traject van ongeveer 5km) waar 90km/h gereden moet worden vanwege een nieuw wegdek.

Zou hier echt geflitst worden op 90km/h?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Hoe weet je dat er geflitst werd, was het geen kentekencontrole?

djidee
Master
 Bericht 
Staandehoudingen/invorderingen met onopvallende wagens zijn daar al wel geweest (incl kleven etc), flitsen vandaag was vooral ANPR leek het op twitter, maar zeker weten doe ik niet. Historie hier geeft wel flitser.

neoware
Nieuwkomer
 Bericht 

Politie controleert verkeer A7

Laatste update:
20-12-2015 | 10:10
Terwispel - De politie heeft vrijdagmiddag en –avond het verkeer op de A7 ter hoogte van Terwispel gecontroleerd. Hierbij zijn alle voertuigen die langs de controle reden gecontroleerd.

Er zijn 14 fiscale wanbetalers door de Belastingdienst staande gehouden. 49 bestuurders hadden openstaande boetes staan. Deze zijn betaald of het voertuig is afgevoerd.

Daarnaast reden vijf bestuurders zonder rijbewijs. Deze vijf zijn aangehouden door de politie. Daarnaast bleek dat één gecontroleerde bestuurder nog DNA moest afstaan. Ook zijn er nog verschillende processen-verbaal uitgeschreven voor bezit van soft- en harddrugs en gevaarlijk rijgedrag. Eén bestuurder had een grote hoeveelheid geld bij zich waar hij geen goede uitleg voor had. Het geld en het voertuig zijn in beslag genomen voor onderzoek, de bestuurder is aangehouden.

Bron: https://www.politie.nl/mijn-buurt/nieuw ... stance=5.0

Blaataap
Master
 Bericht 

Ze staan daar al een paar weken regelmatig met ANPR controles. Ook op de N31 bij het tankstation net na Drachten en op de A7 Groningen richting Drachten bij 167.1 staat regelmatig een ANPR camera. Dat ze er dus ook met onopvallende voertuigen rijden verbaast me niks.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Als je ze ziet meld je ze dan ook als anpr controle?

Blaataap
Master
 Bericht 

MarcoV schreef:
Als je ze ziet meld je ze dan ook als anpr controle?

Jazeker, maar meestal als ik er langskom is het al gemeld en kan ik alleen op 'staat er nog' drukken. Meeste bevestigingen zijn lasercontroles, terwijl het ANPR controles zijn (zoals laatst i.c.m. Belastingdienst enzo op de N31).

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Kan dan ook altijd nog ff via telefoon melden door te bellen of later via de quick chat

WimLex
Master
 Bericht 
volgens mij moet er ook een optie zijn met vrij tekstveld, kan je zelf tekst toevoegen ipv "staat er nog" ...

Blaataap
Master
 Bericht 

WimLex schreef:
volgens mij moet er ook een optie zijn met vrij tekstveld

Alleen als ik een nieuwe flitser meld en ik typ het liefst zo min mogelijk als ik aan het rijden ben. Maar die optie van de quickchat / telefoon is wel handig. Dat zal ik een volgende keer gebruiken :thumb:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Wie kan me vertellen of de volgende palen nog bestaan:

N383 tussen Marsum en Berlikum bij Beetgummermolen
De N356 bij Sumar
De N356 in Burgum (kruising Raadhuisweg)
De N381 bij Donkerbroek

WimLex
Master
 Bericht 
Burgum N356/Raadhuisweg is niks aan de weg veranderd, ga er voorlopig maar van uit dat die er nog staat

N356 Sumar lijkt mij weg ivm gewijzigde weg (trace is omgelegd)

Donkerbroek N381 is de kruising aangepakt, volgens maps is het een rotonde geworden (of gaat het worden), verkeer gaat iig niet meer rechtdoor ivm (2x2) doortrekken N381 vanaf Drachten, die lijkt mij verdwenen.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dat zijn aannames 8)

De laatste keer dat ik over de N381 reed stond bij Donkerbroek de flitspaal er nog wel, maar ik weet niet of ze al verder gevorderd zijn met de werkzaamheden.

Blaataap
Master
 Bericht 

Als er voor die tijd niemand langs rijdt, rij ik dinsdag wel even om via Burgum/Sumar om te kijken of daar nog wat staat of niet.

keokiracer
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Donkerbroek N381 is de kruising aangepakt, volgens maps is het een rotonde geworden (of gaat het worden), verkeer gaat iig niet meer rechtdoor ivm (2x2) doortrekken N381 vanaf Drachten, die lijkt mij verdwenen.

Ik zie em op deze foto's iig niet staan:
https://www.flickr.com/photos/chriszwolle/23093584934/
https://www.flickr.com/photos/chriszwolle/23426015630/

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Die eerste foto is iig bij afslag Oosterwolde, niet bij Donkerbroek.

Maar inmiddels is de nieuwe N381 weer wat verder doorgestrokken (tot voor kort stopte de nieuwe N381 komende vanaf Drachten thv Donkerbroek en moest je de weg vervolgen via de oude N381 bij de kruising van Donkerbroek). Dus die oude kruising zal inderdaad op termijn wel vervallen, of een rotonde worden oid.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Afbeelding
Zafira's hebben set ook achterin

WimLex
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Zafira's hebben set ook achterin

draadloze set :kniktja:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Denk eerder voor op statief, want daar hebben ze de spullen ook voor bij.

volvorijder
Master
 Bericht 
Citaat:
Snelheidscontrole bij wegwerkzaamheden.

Publicatie: za 06 februari 2016 13.17 uur

OOSTERWOLDE - Ter hoogte van de wegwerkzaamheden aan de N381 ter hoogte van Oosterwolde vonden regelmatig verkeersgevaarlijke situatie plaats. De automobilisten negeerden volgens de wegwerkers regelmatig de snelheidsbeperkingen.

Op verzoek van de wegbeheerder en de aannemer heeft de politie afgelopen week op snelheid gecontroleerd. Maandag, 1 februari passeerden tijdens de controle periode 3870 voertuigen waarvan er 907 (=23%) zich niet aan de maximum snelheid hielden.

Woensdag, 3 februari passeerden tijdens de controle periode 3789 voertuigen, waarvan er 720 = 19%) zich niet aan de maximum snelheid hielden. Op beide dagen was de hoogst gemeten snelheid 83 kilometer per uur, waar maximaal 50 gereden mocht worden.

Donderdag, 4 februari passeerden tijdens de controleperiode 4735 voertuigen, waarvan er 835 = 17% zich niet aan de maximum snelheid hielden. De hoogst gemeten snelheid was 97 kilometer per uur.

De controle periode was in de middag en vooravond.De komende weken zal de snelheidscontrole worden voortgezet

Bron: http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/50751/S ... heden.html

Al van een week geleden, maar staan er nog steeds regelmatig, ook afgelopen week..

JeffreyM
Master
 Bericht 
Deze flitser kom ik net tegen in een YT video
neoware schreef:
Vanaf vanmiddag werd er op de A7 van Heerenveen naar Drachten thv Terwispel 149.8 ook geflitst.

Code:
radar fr a7 heerenveen ri drachten thv hmp 147.9 na afslag tjalleberd

Afbeelding
Op 0:43

Blaataap
Master
 Bericht 

Wat een debiele plaats om te gaan staan flitsen.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Regio met ANPR. Doen wel vaker vreemde dingen

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
MarcoV schreef:
Regio met ANPR. Doen wel vaker vreemde dingen

Van welke regio zal die auto dan zijn? Friesland staat niet in de lijst met een transporter

WimLex
Master
 Bericht 
Als ik moest gokken ... dan zou ik gokken op de 82-LZR-6 ...

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Klopt transporter van Drenthe

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Afbeelding

Iemand die deze kent als flitswagen?

WimLex
Master
 Bericht 
Voorzichtige inschatting: geen flitsbus
je kijkt namelijk zo door de bus heen en er ligt wat op dak (bestuurderzijde)

Lijkt me dat de bus bij dat rode ding erachter hoort.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Eens met WL, waar komt verdenking flitsbus vandaan?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Is flitswagen. Stond pas op terschelling.

https://www.instagram.com/p/BGwgVnAIERM/

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Kan iemand het kenteken ontcijferen?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ik kwam zelf op iets van 2-znl-62 maar dat is het niet

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
3-ZNT-62 :colaatje:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:thumb:
Zie nu pas dat het een touran ia :oops:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@humpie klopt helemaal bedankt :thumb:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Zie nu pas dat het een touran ia :oops:
Geeft niet LD, niet iedereen is VAG expert.

Mdw
Master
 Bericht 
Citaat:
DRACHTEN – Vrijdagochtend is er door de politie weer toezicht gehouden op de N31 tussen Drachten en Garyp in het kader van project N31/N33.

Tussen 07.30 en 11.30 uur werd het verkeer gecontroleerd. Hierbij zijn verschillende overtredingen geconstateerd:

12x overschrijding van de snelheid met meer dan 30 km/u
1x invordering rijbewijs van een 26-jarige autobestuurder uit Winschoten die gecorrigeerd 155 km/u reed.
1x scherpe delen aan lading op een aanhanger
1x kentekenplaat aanhanger niet gelijk aan trekkend voertuig.

bron > http://www.noordernieuws.nl/2016/08/20/ ... ]

volvorijder
Master
 Bericht 
Citaat:
DONKERBROEK – Dinsdag heeft het team verkeershandhaving van de politie Noord Nederland tussen 17:00 en 20:00 uur met de lasergun op snelheid gecontroleerd op de Bovenweg te Donkerbroek. Dit in verband met klachten die over deze weg waren binnen gekomen bij de plaatselijke politie. Er is vijf keer proces-verbaal opgemaakt. Deze vijf bestuurders reden gecorrigeerd 93-, 95-, 98-, 101- en 126 km/u. Ter plaatse is maximaal 60 km/u toegestaan. Van de bestuurder die 126 km/u reed, een 47 jarige inwoner van Bovensmilde, is in verband met een overschrijding van 50 km/u of meer, het rijbewijs ingevorderd. De komende tijd zal de politie hier vaker controleren.

Bron: http://www.zo-nieuws.nl/2016/09/21/lase ... nkerbroek/

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Ik kan even niet vinden waar ik flitsers moet afmelden maar ik kwam net langs deze maar ik zag niemand meer staan:

Citaat:
Type: Laser Tijd: 17:12:06
n7 bolsward - joure beide ri op de ringweg van sneek thv hmp 119.0 bij afslag ijlst op het viaduct

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Afm kan uiteraard in app, of via quick chat (f)
Maar laserende motoren laten we vaak nog even op actief staan omdat ze zowel acquisitie als follow-up zelf regelen. Kan dus goed zijn dat ze er niet staan als jij er langs rijdt en later weer wel 8)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Oja ik was de QC al helemaal weer vergeten :lol:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Of via sms, voicemail, tweet en facebook. ;) Mag via alle mogelijke manieren.

Pagina 26 van 27 [ 1340 berichten ]