» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 1 van 1  [ 8 berichten ]
KC2017
Eendagsvlieg
 Bericht 

Hallo allen!

Misschien niet helemaal het juiste forum, maar misschien weet er hier iemand raad mee.

Sinds enkele dagen (ik weet niet precies hoelang) hangt er bij ons in het dorp ineens een drietal kastjes waarvan ik geen flauw idee heb wat ze doen; iets waar ik toch wel erg nieuwsgierig naar ben.

De kastjes (klik voor grotere foto):
Afbeelding (Google Maps)
Afbeelding (Google Maps)
Afbeelding (Google Maps)

Op Google Maps zijn ze niet te zien, maar dat zijn dus de plekken waar ze hangen.
Op de kastjes is verder geen informatie te vinden (geen merk, type, icoontje... niets!). Er lijken twee luikjes op te zitten die met een sleutel te openen zijn.

Opmerkelijk is wel dat ze allemaal aan de lantaarnpaal hangen die het dichtst bij de bushalte staat; zal het daarmee te maken hebben?

Het lijkt me geen flitser of verkeersteller; er liggen geen kabels over de weg ofzo.

Iemand een ideetje wat dit voor dingen zijn?
Een meenemen om thuis open te schroeven leek me wat link. :lol:

vw-driver
Master
 Bericht 
Kantradar , apparaat wat aantal voertuigen en hun snelheid meet. Wordt vaak gebruikt voor vekeersonderzoek .

KC2017
Eendagsvlieg
 Bericht 

vw-driver schreef:
Kantradar , apparaat wat aantal voertuigen en hun snelheid meet. Wordt vaak gebruikt voor vekeersonderzoek .

Duidelijk, thanks! Zeker weten dat dit het is? Ik heb ze in deze vorm nog nooit eerder ergens gezien.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hhmm ik heb wel nog zo'n kastje nodig. Het zijn er drie zeg je? Twee kan ook wel denk ik.

KC2017
Eendagsvlieg
 Bericht 

Dave schreef:
Hhmm ik heb wel nog zo'n kastje nodig. Het zijn er drie zeg je? Twee kan ook wel denk ik.
Ze zijn gratis af te halen. 8)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Mja maar er gaat natuurlijk een nazibloem bellen als ik met een trappetje en een metaalknipschaar zo'n ding er vanaf knip. Lastig ;)

garco
Master
 Bericht 
Nee joh, gewoon busje half op de stoep parkeren, oranje hesje aan en geen haan die er naar kraait.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Snap ik maar moet ik eerst de hele straat voorzien van LSD voordat ze in mijn auto een busje gaan zien. Ik heb ondertussen wel zo'n soort kastje kunnen vinden om te bestellen dus laat maar. (f)

Pagina 1 van 1 [ 8 berichten ]