» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 86.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 21 van 21  [ 1016 berichten ]
keokiracer
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
oh nou vandaag nog ff de parallel bereden maar geen 80 gezien.

https://youtu.be/UerXeSlEiIk?t=56
Daar ook gekeken?

bert65
Master
 Bericht 
Inderdaad, ze staan er echt.

accoord
Pro
 Bericht 

http://www.1limburg.nl/trajectcontrole-tunnel-maastricht-begint-volgende-week?context=latestarticles

vanaf 20 maart onderste tunnel naar het zuiden 100 kmph trajectcontrole aan

zadkine
Master
 Bericht 
Leuk traject voor een traject controle....Hoe hebben ze daar de meetafstand vastgelegd....als ik zo naar die foto kijk zitten er wat slingers in die weg.
Vooral voor hen die alleen maar de binnen bochten pakken uiteraard.
(Links door eerste lus, dan naar rechts voor de 2e bocht en vlak voor de volgende camera weer naar de linkerstrook bv.)

hoevenpe
Master
 Bericht 

Ik neem aan dat men de TC bepaald op basis van de kortste route?
Dus de berekening op basis van het meest gunstige scenario...

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Heeft iemand hier miss al de locaties van de werkende Traject Controles A2 tunnel Maastricht? Het liefst de portal zelf zodat ik mijn Traject Controles POI kan aanpassen.

Als iemand GPS locaties heeft nog beter. Alvast dank

TommyGun
Master
 Bericht 
Ik ben er vrijdag doorheen gekomen (onderste buis, beide richtingen). Kan de filmpjes wel uploaden als je wilt?

RRL
Master
 Bericht 
Als je de vraag voor het weekend had gesteld kon ik hem beantwoorden. Viel me op dat de TC in noordelijke richting nog niet aan is, borden zijn nog afgeplakt. Zuidelijk wel aan. Beide keren doorgaande baan (=onderste buis?)

En irritant dat de GPS niet werkt in de tunnel, maar met iets grotere marge dan normaal er door.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@Relbelg: tc a2 staat als het goed is al in FlitsNav

TommyGun
Master
 Bericht 
:kniktja:

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
@MarcoV Kan ik deze lokaties eruit krijgen om het via poiedit kan toevoegen aan mijn eigen bestanden? Of als iemand ongeveer weet welke portaal voor en na de tunnel buizen de TC beginnen kan ik die ook vinden op GE. En klopt het dat de tunnels voor lokaal verkeer 80km/u is en de andere buizen 100km/u?

Dank voor alle reacties

keokiracer
Master
 Bericht 
Lokaal (onderste buizen/parallelrijbaan) = 80, doorgaand (bovenste buizen/hoofdrijbaan) = 100 inderdaad.

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
@ tommygun, als je filmpje hebt graag alles is handig voor mij om lokaties te vinden waar de camera's staan. Ik moet zelfs nog steeds tegen mensen uitleggen dat bij Westerschelde tunnel de 1ste camera voor TC al staat net na tol-poortjes (voorheen stonden die net voor of na de tunnel) hoeveel er niet vanaf de tol ff gas geven en dan pas bij tunnel 100km/u gaan rijden. Ik rij ook vaak met flitsnav maar ook liefst met mijn Garmin.

Voor flitsnav ga ik deze zomer een double din Android radio kopen met ondersteuning van 3g usb stick dat werkt handiger dan mijn blackberry op mijn schoot haha.

dikkydik
Master
 Bericht 
relbelg schreef:
alles is handig voor mij om lokaties te vinden waar de camera's staan.

A2 rechts (M'tricht ri Luik) hoofdrijbaan:
Entry: 254,8
Exit: 257,5

Ijkrapport hier te vinden:
https://www.cjib.nl/verklaringen-nederl ... tinstituut

Filter op NMI verklaringen trajectcontroles en selecteer de tc bij M'tricht, dan vind je hem.

relbelg
Nieuwkomer
 Bericht 
Ahh dat wist ik niet, meteen eens kijken wanneer die van Westerscheldetunnel verloopt haha

elsinga
Die hard
 Bericht 
Heb ik nu tijden veel geluk gehad of is'ie weer aangezet, de trajectcontrole A12 links Prins Clausplein tot Den Haag Centrum? Zonet 2x boete in de mailbox: 11 en 6 te snel (92 en 45 eypo). Ga er altijd bij de eerste afrit weer af, want daar werk. En ook nog nooit een boete gehad en wel altijd aan de vlotte kant. Dus steeds gerekend dat die afstand te kort was om te meten. Helaas dus. Deze boetes zijn van vorige week, dus van deze week kan ik ze ook nog verwachten ben ik bang... :roll:

Ah, nieuwsgierig dat ik was keek ik op https://www.cjib.nl/verklaringen-nederl ... tinstituut en sinds 5-7 is niet alleen het lange traject, maar ook (nieuw!) het korte traject gekeurd... Nieuw dus. Voortaan ook daar dus akelig rustig aan...

Pagina 21 van 21 [ 1016 berichten ]