» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 67.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 21 van 21  [ 1041 berichten ]
Joël D.
Master
 Bericht 
Ze hadden iemand staande gehouden. Ik zal straks de dashcambeelden bekijken.

jack19
Master
 Bericht 

Een A4 sedan uit 2013 met een 2.0 tfsi S edition? No way dat het politie is.

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Kan wel hoor, maar denk dan niet dat het een VROS of OS is. Misschien een andere eenheid van de politie die een staandehouding deed. Waaraan zag je dat het politie was? Had hij een stopbord of flitsers?

jack19
Master
 Bericht 

At etc rijden hier ook niet in, die s edition is te inbraak gevoelig om het risico te nemen. Los van het feit dat ze sneller vernieuwen en dat zij geen staandehoudingen doen. Maar ben benieuwd naar de beelden, kan ook Kmar, grensbewakingteams zijn etc maar dan is Overveen een gekke plek.

Joël D.
Master
 Bericht 
Bij nader inzien zie ik alleen een motoragent en geen politieagenten die bij de A4 horen. Vals alarm dus inderdaad. :)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
At etc rijden hier ook niet in, die s edition is te inbraak gevoelig om het risico te nemen. Los van het feit dat ze sneller vernieuwen en dat zij geen staandehoudingen doen. Maar ben benieuwd naar de beelden, kan ook Kmar, grensbewakingteams zijn etc maar dan is Overveen een gekke plek.

Bij de politie rijden ze alles, of het nou hoog in de gestolen top 100 staat of niet.

Ton.
Master
 Bericht 
De KJ-181-F zag ik vanmorgen op de A28 tussen Utrecht en Soest => Midden Nederland
Zal ook op dashcam staan - zal het filmpje vandaag opladen.

Hmm: https://www.youtube.com/watch?v=2ckY_fmsXgM
Niet echt leesbaar vanwege zon.
Maar vierkante camera bij spiegel was goed zichtbaar, en er zaten 3 volwassen in de wagen.

jack19
Master
 Bericht 

Lotus Omega schreef:
Bij de politie rijden ze alles, of het nou hoog in de gestolen top 100 staat of niet.

Never nooit een s editie met plat stuur en alle tierelantijntjes.

bert65
Master
 Bericht 
Never nooit = altijd...

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ton. schreef:
De http://www.flitsservice.nl/cm_php/kente ... hp?id=1199 zag ik vanmorgen op de A28 tussen Utrecht en Soest => Midden Nederland
Zal ook op dashcam staan - zal het filmpje vandaag opladen.

Hmm: https://www.youtube.com/watch?v=2ckY_fmsXgM
Niet echt leesbaar vanwege zon.
Maar vierkante camera bij spiegel was goed zichtbaar, en er zaten 3 volwassen in de wagen.

Laat de regio ff staan, zal zijn geweest ivm tt

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Link

Vros die netjes uitvoegt

bert65
Master
 Bericht 
Zijn collega miste wat inzicht (en de afrit) :lol: :lol:

djidee
Master
 Bericht 
Kuch, over voorbeeldgedrag gesproken....

TommyGun
Master
 Bericht 
:fp: ;(

357kurt
Master
 Bericht 
KJ-182-F zwarte golf is volgens de RDW een golf 1.6 regio auto ? Stond op afrit Frieschepalen een Belg te controleren, agenten in uniform

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Pen
Master
 Bericht 
Geen VROS gespot maar zojuist reed ik op de A7 Drachten - Groningen, komt mij eerst een antraciet grijze E-klasse met zwaailamp tegemoet, bij Marum een BMW 5-serie station met pit (kenteken begon met PS geloof ik) en bij Hoogkerk een zwarte E-klasse combi. Ze hadden het maar druk.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
At inzet in Friesland

Pen
Master
 Bericht 
MonsterFGS
Eendagsvlieg
 Bericht 

Sinds het overlijden van de Amsterdamse Golf GTI verkeers - OS is er geen bijzonder voertuig meer.
Het VHT Amsterdam maakt gebruik van deze Astra mét sportvelgen.

Afbeelding

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Dat is een tweedehandsje

Link

MonsterFGS
Eendagsvlieg
 Bericht 

En het is een benzine.... ook uniek :)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@MonsterFGS eigen foto? Mag de foto gebruikt worden?

MonsterFGS
Eendagsvlieg
 Bericht 

Vanzelfsprekend

BMW_fan
Eendagsvlieg
 Bericht 

Afbeelding
Vros (te laat) gespot op de A12, stond deze al in de lijst?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Nope. Zeker weten V.R.O.S.? Ben zelf ook wel eens tegen een golfje aangereden die deed alsof V.R.O.S. Alleen toen ik om videobewijs vroeg was dat er in ene niet. :dag: :dag: :dag:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
No way dat ik op zo'n plek ga stoppen, ik rij wel door tot de volgende afrit of P

djidee
Master
 Bericht 
Dacht dat het een OSje van Flevoland/Friesland was. Reed hem (of soortgelijke wagen) met +40 voorbij (stukje 90 ivm spoorvorming) op de A6 tussen Emmeloord en Lemmer laatst terwijl hij net een ander een stopbordje gaf laat in de avond... Kon kenteken etc niet meer terughalen, maar was wel een grijze V40. Schrik zat er bij mij wel ff in toen...

190 pk is wel aardig vlotjes trouwens.

En wat een plek om te stoppen zeg :thumb_d: :boos:

jack19
Master
 Bericht 

Geen VROS nee.

A4
Master
 Bericht 
Je gaat toch niet stoppen op de vluchtstrook? Levensgevaarlijk.

BMW_fan
Eendagsvlieg
 Bericht 

Jack.Ryan schreef:
Zeker weten V.R.O.S.?

Ja hij had een zwarte camera onder de voorspiegel, heb zelf nog de beelden mogen aanschouwen ;(

ik rij wel door tot de volgende afrit of P

1 keer gedaan, toen kreeg ik een boete voor het niet volgen stopteken. Vanaf nu volg ik braafjes. Agent had wel een veiliger plekje kunnen vinden dan half vluchtstrook half berm, maargoed. :glaasje:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
BMW_fan schreef:
1 keer gedaan, toen kreeg ik een boete voor het niet volgen stopteken.

Dashcam. Gewoon hardop zeggen wat je denkt en bij gezeik dat laten zien en wat foto's van ongelukken op vluchtstroken.

jack19
Master
 Bericht 

carriereswitch dan, was Afgelopen juli nog voor een ander doel bezig.
Geen dure kennismaking hoop ik.

A4
Master
 Bericht 
BMW_fan schreef:
1 keer gedaan, toen kreeg ik een boete voor het niet volgen stopteken.

Je bent niet verplicht gevolg te geven aan een stopteken.

jack19
Master
 Bericht 

Als ze je rbw willen controleren en je voertuignwillen controleren wel. Ligt aan de insteek van de controle. Kost je veel centen als je niet stopt dus doe maar wel. Volgteken is een aanwijzing van een toezichthouder, kost je ook veel geld als je niet stopt. Ik zou ook niet op deze plek stoppen overigens.

BMW_fan
Eendagsvlieg
 Bericht 

jack19 schreef:

29 te hard geklokt, zieligste bekeuring ooit. Je kan mij niet wijs maken dat die agenten zelf ook precies de maximumsnelheid rijden buiten dienst als er niks voor je zit.

iig ga ik de volgende keer ook gewoon doorrijden dan ipv stoppen op de vluchtstrook!

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Volvo is geen vros, ook vrij apart dat die je heeft gepakt voor snelheid. Is niet echt een voertuig wat daarvoor gebruikt wordt.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
MarcoV schreef:
Volvo is geen vros, ook vrij apart dat die je heeft gepakt voor snelheid. Is niet echt een voertuig wat daarvoor gebruikt wordt.

BMW_fan schreef:
Ja hij had een zwarte camera onder de voorspiegel, heb zelf nog de beelden mogen aanschouwen ;(

jack19
Master
 Bericht 

jack19 schreef:
carriereswitch dan, was Afgelopen juli nog voor een ander doel bezig.

Schep
Master
 Bericht 
Vanmorgen trof ik de GV-007-D op de Fokkerweg bij Schiphol. Regio staat op Limburg, lijkt me wat uit de richting?

Helaas geen foto. Zag iets te laat de camera hangen, en was iets te druk met checken of ie achter mij of een ander aan zou gaan :oops:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Zal van regio gewisseld zijn. Ook geen dashcam beeld toevallig?

Pagina 21 van 21 [ 1041 berichten ]