» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 23 van 24  [ 1179 berichten ]
vw-driver
Master
 Bericht 
Kwam ik in Hengelo tegen.

Bijlagen :
20180429_132356.jpg

MonsterFGS
Nieuwkomer
 Bericht 

Gisteren bij het brugrestaurant A4 een onopvallende R1200RT zonder topkoffer, grote zijkoffers en geen zichtbare kenmerken van ik vermoed de Landelijke Eenheid,
Kleur metallic grijs 17-MJ-GP

Recent ook een blauwe RT gespot van Team Verkeer Noord Holland, helaas kon ik het kenteken niet zien

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Die blauwe is al tijdje actief helaas nog geen kenteken.

MonsterFGS
Nieuwkomer
 Bericht 

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Is ook nog een VROS ja.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Gisteren op Rijksweg 1 een donkerkleurige Volvo V 40 met blauw blauw aan de voorzijde. Auto was dusdanig snel dat het kenteken voor mij niet te onderscheiden was, vraag is uiteraard of het VROS is of misschien van een AT.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
V40 is van flex team waarschijnlijk.

Ton.
Master
 Bericht 
Ducantoni schreef:
Auto was dusdanig snel

Sorry...

Link

:lol: ;)

bert65
Master
 Bericht 
Wat is er met de rechter rijstrook?

Ton.
Master
 Bericht 
Niks, behalve gebruikt door vrachtverkeer (spoorvorming). Wilde weinig zo min mogelijk aan het stuur zitten.
Niemand sneller in de weg gezeten, en de rest van het stuk zo ongeveer 150km/h gereden.

Verder wilde ik natuurlijk de gele plaat (NL - Nur Links) waarmaken. Daar waar de Nederlanders om bekend staan bij de Duitsers (maar waar de Duitsers beter in zijn).

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Ik rij met 230 nog gewoon rechts... :nothanks:

Ton.
Master
 Bericht 
Ok

djidee
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Ik rij met 230 nog gewoon rechts...

Ik meestal ook (nou ja, 205 dan, harder wil de Mondeo muesli diesel niet). Behalve op de A7 rondom Kassel, onoverzichtelijke bochten icm vrachtwagens die omhoogkruipen met 30/40, dan is rechts onhandig (is daar 2x3)

Ducantoni
Master
 Bericht 
Ton. schreef:
Sorry...

Rijksweg, hea. In NL.
Zo op het oog lijkt het allemaal niet zo snel te gaan in je filmpje. Was wel komisch geweest als je bij die snelheid nog eens met een noodgang rechts voorbij gestoken werd. :[

Intelligence
Master
 Bericht 
Edit: MX-FN-37 ;-)
MX-FN-37 een kennis van mij aan de kant gezet, Purmerend.

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Foto mag gebruikt worden?

Intelligence
Master
 Bericht 
uiteraard

djidee
Master
 Bericht 
Citaat:
Kenteken: KJ-383-Z
Merk: Audi
Type: A4 Avant 3.0 TDI
Kleur: Grijs
Top snelheid: 250
Regio: Midden-Nederland

Naar Noord-NL? Beelden uit Assen:
Link

http://www.meternieuws.nl/licht-gewonde-na-aanrijding-in-assenvideo/

Beelden van Persbureau Meter / Rick Jongsma

Lotus Omega
Master
 Bericht 
https://www.dumpert.nl/mediabase/746730 ... fles_.html

Seat Leon 2.0 TDI 150pk OS GT-339-V te zien op het eind.

Pen
Master
 Bericht 
Zojuist bij Fluitenberg aan de kant gezet door de 9-TZR-99.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Oei, wat had je misdaan? :lol:

djidee
Master
 Bericht 
Niet TZB?
Die staat wel in de kentekenlijst (passat)...
TZR is een Zafira

Veel financiele schade? En voor wat? Snelheid zeker (want te lang vmax 100)

Pen
Master
 Bericht 
TZB inderdaad. Groningen richting Hoogeveen. Voegden bij Beilen in vanaf de pomp, trokken direct een sprint naar mij en bleven hangen dus ik vertrouwde het niet. Toen van het gas af gegaan en bij Fluitenberg dus eraf.
Agent schermde met een EMG wegens rijstijl: snelheid tegen de 160@130 plus kleven, maar er was geen meting voor de snelheid afgerond. Nu weggekomen met een aantekening/waarschuwing.

djidee
Master
 Bericht 
Pen schreef:
Agent schermde met een EMG wegens rijstijl: snelheid tegen de 160@130 plus kleven, maar er was geen meting voor de snelheid afgerond. Nu weggekomen met een aantekening/waarschuwing.

Lees: Niets concreets en bankmakerij. Doei :dag:

wellproc
Master
 Bericht 
Wat ik me afvraag: wordt er ook echt ergens een aantekening gemaakt? En waar is die dan aan gekoppeld? Aan je kenteken of aan je naam?
Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk :[

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Volgens mij kan het wel of het altijd gebeurd geen idee. Zal op persoon gaan.

djidee
Master
 Bericht 
De agent die mij laserde met 169@130 (na correctie) op een lege A6 gaf aan dat een waarschuwing tussen 'ons' blijft, omdat er geen mogelijkheid is tot registratie. Of ik moet beboeten, maar > 400,- met een gevaarzetting nabij nihil vond hij te ver gaan (ik was het daar mee eens :lol: )

wellproc
Master
 Bericht 
Okeej, dan is het allemaal bluf. Net als de agent bij mij: "je reed minimaal 150 (@100) en je kleefde enorm. We gaan even met de officier overleggen..."
Mijn antwoord was: "u weet dat ik een dashcam heb? En dat ik kan bewijzen dat ik geen 170 reed?"
Hij: "uhm, even overleggen". Na 5 minuten babbelen met zijn collega (wat duurt dat lang in zo'n geval... :[ ) kwam hij terug: "u krijgt een boete voor 127@100 en voor het kleven een waarschuwing"... :x
Je zou maar geen dashcam hebben, dan wordt je voor een beetje doorrijden op een lege snelweg nog je rijbewijs afhandig gemaakt.
Ik heb bijzonder vriendelijk geantwoord dat ik blij was dat hij even goed teruggekeken had (alhoewel terugkijken waarschijnlijk niet kon, want het leek geen VROS maar een gewone auto)...
Die 127 heb ik wel gereden, dat ben ik met hem eens. Betaald en weer door O:)

Pen
Master
 Bericht 
djidee schreef:
Lees: Niets concreets en bankmakerij. Doei :dag:

Nou ja, ik vind het wel prima. Kleven heb ik sowieso niet gedaan, ben alleen vol op een linksplakker ingereden die daarop pardoes naar rechts ging en de 160 heb ik ook wel aangetikt, maar zodra ik de sprint van de Passat zag heb ik hem laten zakken naar 140.

Nog even plaatje erbij, had gehoopt dat ik het kenteken er op had maar ik vond het allemaal best spannend :[

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Mag die foto gebruikt worden?

Pen
Master
 Bericht 
Ja hoor

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:thumb:

djidee
Master
 Bericht 
Das geen skoda 8)

Pen
Master
 Bericht 
Nee, die staat met panne in Frankrijk. En met een net nieuw bestelde keuken ben ik blij dat er geen EMG komt :[
Nu nog hopen dat de baas de blackbox van deze auto niet controleert... :x

lacheisleuk
Master
 Bericht 

djidee schreef:
Das geen skoda 8)
Nee, das een Ford. Focus of Fiësta, gok op Focus.

Pen
Master
 Bericht 
Fiësta, van de zaak :[

jack19
Master
 Bericht 

wellproc schreef:
Wat ik me afvraag: wordt er ook echt ergens een aantekening gemaakt? En waar is die dan aan gekoppeld? Aan je kenteken of aan je naam?
Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk :[

Kan simpelweg gemuteerd worden, kan zowel op kenteken als persoon. In de bevraging zien ze ook of je bestuurder was ja of nee.
In NL is dit zichtbaar voor alle regio’s, alles tot 5 aar geleden is meteen op straat in te zien.

TommyGun
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Nee, das een Ford. Focus of Fiësta, gok op Focus.

:nono: Fiesta vorige generatie.

wellproc
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Kan simpelweg gemuteerd worden, kan zowel op kenteken als persoon. In de bevraging zien ze ook of je bestuurder was ja of nee.
In NL is dit zichtbaar voor alle regio’s, alles tot 5 aar geleden is meteen op straat in te zien.

Dan is het zaak om de beelden maar goed te bewaren, inclusief audio van het gesprek. :kniktja:
Mocht er dan ooit een nieuwe staandehouding volgen met dezelfde onzinbeschuldiging over kleven en overdrijving tav snelheid dan kan ik tenminste bewijzen dat het om een mening gaat en niet om een feit :devil:.

jack19
Master
 Bericht 

Dat kan, als je ook de beelden van de terechte “standjes” bewaard ;)

wellproc
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Dat kan, als je ook de beelden van de terechte “standjes” bewaard ;)

Heej, wat denk je wel niet van mij. :lol:
Dit was mijn eerste standje trouwens. Afgezien van enkele aanslagen voor aanvullende belastingen O:)

Pen
Master
 Bericht 
Kan ik ook ergens controleren of ik echt gesignaleerd sta? :[

wellproc
Master
 Bericht 
Bij jack19 :kniktja: :lol:

jack19
Master
 Bericht 

wellproc schreef:
Heej, wat denk je wel niet van mij. :lol:
Dit was mijn eerste standje trouwens. Afgezien van enkele aanslagen voor aanvullende belastingen O:)

Haha niemand ontkomt, ook ik krijg op zeer ongepaste momenten een verlenging van een lidmaatschap waar ik nooit akkoord voor heb gegeven.

@pen, gesignaleerd staan zou echt wel penibel worden dan heb je wat brieven gemist, maar je kunt documentatie opvragen via de Privacy Officer.

Pen
Master
 Bericht 
Ja of hoe noem je dat. Volgens je collega staat mijn waarschuwing die hij afgegeven heeft genoteerd in het systeem.

jack19
Master
 Bericht 

Kan, als in de vorm van een mutatie.

djidee
Master
 Bericht 
Kun je toch zelf opvragen tegenwoordig ihkv de AVG? :[

Pen
Master
 Bericht 
Oei, goeie!