» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]
A4
Master
 Bericht 
Kan iemand even een knoop uit mijn maag halen door te zeggen dat ze hier vanochtend alleen maar in de richting van Apeldoorn stonden?
Ik ben vanochtend namelijk precies op dit punt - maar dan richting Amersfoort - met snelheid "doei roze pasje" langs gekomen.

Ik reed er rond 07:15 a 07:30uur. Deze melding is van ongeveer 08:30uur, dus er is hoop.

Feitelijk
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Kan iemand even een knoop uit mijn maag halen door te zeggen dat ze hier vanochtend alleen maar in de richting van Apeldoorn stonden?

Ze stonden hier vanochtend alleen maar in de richting van Apeldoorn

Schep
Master
 Bericht 
Vanmorgen stonden ze er alleen maar in de richting van Apeldoorn.

Maar zonder gekheid, de middenberm is daar zo breed dat ze daar niet in beide richtingen zullen staan. Ik heb het nog niet meegemaakt, in elk geval.

EddyHH
Master
 Bericht 
Tussen half 8 en kwart voor 8 stond er zeker niets in de richting van Amersfoort.

bruintje beer
Master
 Bericht 
A4 schreef:
met snelheid "doei roze pasje" langs gekomen.
:thumb: bougies weer schoongemaakt?

A4
Master
 Bericht 
EddyHH schreef:
Tussen half 8 en kwart voor 8 stond er zeker niets in de richting van Amersfoort.

Pfieuw.....

bruintje beer schreef:
bougies weer schoongemaakt?

:lol: :lief:

Injectie
Master
 Bericht 
Afslag kootwijk is een tricky one. Heb ze daar regelmatig gespot onder het viaduct met 2 setjes in de middenberm. (Weliswaar in de tijd dat ik Flitsnav nog niet kende.) Maar een Vos verliest wel zijn haren...........

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ]