» Off-"Flitsservice" » Auto's » Dashcam info   

Postingstijd interval gedetecteerd van 31.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 24 berichten ]
darunna
Pro
 Bericht 

Iemand ervaring met de AUSDOM A261?
Zit eraan te denken er één te bestellen. Goedkoper en wel met GPS...

darunna
Pro
 Bericht 

Besteld, om te proberen.
Ik houd jullie op de hoogte van de bevindingen!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
:lol:
--
Ik geloof dat er een beetje teveel van dit soort producten op de markt komen.. Nog erger dan de telefoontjes hype lijkt wel. Nouja, keus kan geen kwaad.

darunna
Pro
 Bericht 

Nou hij is binnen en ik moet zeggen dat ik voor 86 dollar onder de indruk ben over de beeldkwaliteit!
Nu zie ik alleen dat hij nu voor 129 dollar staat...

Nadeel vind ik dat ik niet een build-in GPS stamp kan toevoegen aan het beeld.
Met een GPS multimediaspeler werkt het wél en zie je de snelheid in de tool weergegeven evenals een kaart.

Hier ga ik nog even op doorboduren en ik zal jullie zometeen de eerste beelden alvast laten zien. Youtube is natuurlijk wel minder door comprimeren. Overdag ga ik in ieder geval twijfelen of de Ausdom niet nét wat beter beeld geeft dan mijn LS460W. Vanavond de eerste "nacht"beelden, waar ik eigenlijk verwacht dat de DOD veel beter presteert.

Gezien het prijsverschil mag dat ook wel.

Tot nu toe zou ik de Ausdom wel boven de populaire mini plaatsen, echter ga ik nog even achter de GPS stamp aan. De informatie is aanwezig, maar iemand toevallig een tip hoe je deze in je beeld verwerkt krijgt?

Archiebald
Master
 Bericht 
Misschien had je vraag in dit topic wat meer response gekregen: dashcam-info/dashboard-camera-s-overzicht-ii-t85200.html

Vandaar ook dat dat topic ooit gestart is, om een wildgroei aan "Is de XYZ een goeie cam" topics tegen te gaan :wink:

darunna
Pro
 Bericht 

Nou hij is dus binnen:

Dashcam: Ausdom A261

Link

In het donker valt mijn voorrruitverwarming wel heel erg op, wat zorgt voor vertekening bij tegenlicht.
Ford heeft hele kleine ijzeren draadjes door de voorruit lopen...
Link

In vergelijk tot mijn DOD LS460W:
Link

WimLex
Master
 Bericht 
net als met andere cams, autos meer dan 5 mtr van de bumper kan je geen kenteken meer van lezen.

keokiracer
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
autos meer dan 5 mtr van de bumper kan je geen kenteken meer van lezen.

... Op Youtube. Dat is met het originele bestand wel anders kan ik je vertellen. Zelfde geldt namelijk voor mijn fietscam, daar is op Youtube na een meter of 5 alleen een waas te zien, als ik een origineel erbij pak dan is 10 meter nog gewoon leesbaar.

darunna
Pro
 Bericht 

De bovenstaande cam staat trouwens ook in de 11.11 sale van Gearbest.

darunna
Pro
 Bericht 

Nog even hoe hij in een niet-ford Focus weggewerkt kan worden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
darunna schreef:
Nog even hoe hij in een niet-ford Focus weggewerkt kan worden:

Oh jij hebt ook zo'n niet dieselzuinige Passat (?) met van die vreselijk slechte stoelen. Gecondoleerd ermee.

Walker
Master
 Bericht 
Hoe graag wil je dat iemand een bepaalde dashcam koopt? Voor mij is dit spam en mag er een :slotje: op.

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Door de code te moeten gebruiken zal hij/zij wel een graantje meepikken.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Kolere.. Daar issie al drie maanden mee bezig en ik heb het niet door.

Alle berichten volgens mij of verwijderd of aangepast. Mocht ik er een over het hoofd gezien hebben dan hoor ik het graag want ik heb een hekel aan dit geniepe gedoe. Maand ban ook gekregen extragratis.

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
:aai:
Deze viel nog op, met die losse code.
Er zijn erbij die met een sneaky link werken. Waardoor diegene die lezers kan verleiden erop te klikken en te kopen, automatisch een beloning krijgt.
De code zit dan in de link.
Tsja, soms moet je ogen in je rug hebben.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ja die had ik ook... Niet een keer maar wel een keer of acht ofzo.. :duh:

Niet alleen hier maar ook op Fok forum, Reddit, Tweakers enzo;
https://www.google.nl/search?q=dfrenner ... frenner%22

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
de-mail schreef:
Hallo,

Mag ik vragen waarom ik een ban heb gekregen?

Gaat het om de Ausdom A261?

De Ausdom dashcam heb ik van Gearbest gekregen om te reviewen en met de vraag er wat aandacht aan te besteden.
Ik krijg hier helemaal niets voor betaald, er is namelijk ook een partner systeem waar geld mee wordt verdiend, deze gebruik ik niet.

Om de zoveel tijd ontvang ik een mailtje van Gearbest dat er een nieuwe code beschikbaar is, die ik dan weer deel.

Ik ben persoonlijk, voor de prijs heel erg te spreken over de Ausdom, dus met de nieuwe code dacht ik dat anderen het misschien wel leuk vonden het te horen...

Mvg,

Ik ga hier echt geen gratis tijd aan besteden hoor. Antwoord kost 50 Euro.

Citaat:
waar geld mee wordt verdiend, deze gebruik ik niet.

Leugenaar.

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Gaat het om de Ausdom A261?

darunna schreef:
Zit eraan te denken er één te bestellen.

darunna schreef:
Nou hij is binnen en ik moet zeggen dat ik voor 86 dollar onder de indruk ben over de beeldkwaliteit!

Dave schreef:
De Ausdom dashcam heb ik van Gearbest gekregen om te reviewen en met de vraag er wat aandacht aan te besteden.

Gekregen? Is denk ik niet gestikt in z'n eerste leugen.

Walker
Master
 Bericht 
Dave schreef:
en ik heb het niet door.
:aai:

Gewoon te druk met belangrijker zaken. Het zou erger zijn als je alles direct zou zien. Want dan heb je tijd teveel....

darunna
Pro
 Bericht 

Wat een ophef, helaas ben ik een maandje niet in staat geweest te reageren op aantijgingen als "leugenaar". Daarnaast vind ik het niet zo netjes dat er een mailtje publiekelijk wordt gedeeld, maar goed, soit...

Laat ik het nog een keer duidelijk zeggen: Ik verdien hier niets mee, anders dan dat ik de dashcams mag houden. En dan nog gebruik ik ze zelf niet, omdat ik twee DOD's heb van Rene. Sterker nog ik heb ze zelfs te leen aangeboden op een ander forum, bij interesse...

Dan het bestellen vs. krijgen. Ik krijg van gearbest tot nu toe de keuze uit twee camera's uit welke ik mag kiezen. Vandaar de twijfel, waar ik naar refereer. Ze geeft dan in haar mail de vraag welke ik wil bestellen. Daarom heb ik het over bestellen, gewoon vertaling "order" naar "bestellen".

Ik vind dashcams gewoon erg leuk speelgoed en het leek me leuk ze te testen. Ik heb destijds Rene Demmers ook op dit forum gewezen en kijk eens wat daar uit is gekomen...

Dus ik mag hier geen kortingscodes delen?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Je hebt je eigen campagne ID bij dat Gearbest (utm_campaign=dfrenner ) en je bent er zo druk mee bezig, niet alleen hier maar ook elders, dat het er sterk op lijkt dat je 5 dollar eraan verdient ofzo (waar ben je dan mee bezig vraag ik me af). Feit is dat ik geen zin en tijd heb om het allemaal uit te zoeken, ik verwacht van mensen dat ze zich gewoon normaal gedragen en dat dit forum niet misbruikt wordt voor promotiedoeleinden.

Het staat al eeuwen op de registratie pagina in het rood;
Registratie met als doel reclame of promotie van producten en/of diensten zijn helemaal ongewenst en leiden direct tot uitsluiting en verwijdering!
(Maar niet lang genoeg voor jouw account realiseer ik me nu, dat is wel weer zo)

Dit soort discussie is enorm vermoeiend. Evenals emails met 'ich habe es nicht gewußt'. Dat je andere leden naar dit forum haalt geeft je niet een vrijbrief om met marketing aan de slag te gaan. Ik heb geen zin om uit te zoeken hoe het precies werkt bij dat Gearbest dus ik trek die leugenaar opmerking bij deze terug en verder wil ik er klaar mee zijn (f)

Ohja, dus ook geen andere vormen van kortingscodes. Ik kan het niet controleren, ik wil het niet controleren en voor je het weet krijg ik nog meer lieden die dit gaan doen want Amazon en andere online boeren hebben dit systeem ook. Dan gaat men zeggen van 'ja maar hij doet het ook'.

Mensen betalen maar lekker meer als ze zo graag iets willen hebben. En dat kan iedereen stom vinden maar ik ben ook stom.

darunna
Pro
 Bericht 

Is goed Dave (f)

Ik vind dashcams gewoon erg interessant en toen ik door Gearbest werd benaderd of ik ze wilde testen vond ik dat ook heel leuk om te doen.
Ik kan hier uiteraard hetzelfde doen als op Tweakers, dat ik jullie meeneem in de keuze, als ik er weer een voorgelegd krijg?

Daarnaast heb ik op Tweakers aangeboden dat de cams bij interesse een paar dagen geleend kunnen worden. Ik wil dat ook best hier aanbieden. Een soort borg dat hij weer terugkomt. Maar geen risico voor de lener bij defect raken van de cam.

Ik was écht heel enthousiast over de Ausdom. Met de kanttekening dat in-stamp GPS minder belangrijk voor je is...

Ik heb net de Mini 0826 getest (mijn eerste ervaring met Mini). Maar ik denk toch dat deze voor mij boven de Ausdom uitkomt. Het formaat en de in-stamp GPS de doorslag geeft.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Dualcams voor minder ga ik persoonlijk niet meer, ik vind dat de kont ook aandacht verdient :) . Het is aardig dat je zo begaan bent met de mens hoor, lenen en weet ik allemaal wat... Eeehh.. Ja, wat zal ik daar op zeggen. Niet gewend.

darunna
Pro
 Bericht 

Dave schreef:
Dualcams voor minder ga ik persoonlijk niet meer, ik vind dat de kont ook aandacht verdient . Het is aardig dat je zo begaan bent met de mens hoor, lenen en weet ik allemaal wat... Eeehh.. Ja, wat zal ik daar op zeggen. Niet gewend.

Mee eens, heb zelf een LS300W achter hangen en ondanks zijn leeftijd is het gewoon nog steeds een knappe cam...

Over het lenen, ik krijg ze ook maar. Ik vind het gewoon een leuke hobby... Kleine moeite...

Pagina 1 van 1 [ 24 berichten ]