» Off-"Flitsservice" » Auto's » Dashcam info   

Postingstijd interval gedetecteerd van 168.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 23 berichten ]
ITje
Pro
 Bericht 
Hoi,

Ik denk er overna een dashcam te kopen, maar kan nog niet vinden wat ik zoek.
Wil graag;

- Wifi
- losse camera voor aan de autoruit
- 1080p met minimaal 30fps
- Het liefs met bekabeling om hem aan te sluiten op de accu ipv 12v aansluiting

Wie heeft er een idee?

ITje
Pro
 Bericht 
Kom nu toevallig de BlackVue DR750LW-2CH tegen. Hij is alleen een beetje prijzig. Verder heeft hij een 4" Touchscreen. Leuk, maar dat maakt hem ook duur en meer diefstal gevoelig naar mijn idee.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ITje schreef:
Het liefs met bekabeling om hem aan te sluiten op de accu ipv 12v aansluiting

:huh:

Je knipt de draad door en je sluit 'm aan op de accu. Al moet je niet verbaasd zijn als je op een donkere dag je startmotor niet meer rond krijgt.

Wat is dat op je avatar? Renault logo? Ja, dat gaat dus zeker weten niet goed heh.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
ITje, je kunt beter je vraag even stellen in:
on-board-video/dashboard-camera-s-overzicht-ii-t85200-400.html

Ik zou een DODje doen overigens.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
DOD heeft geen WiFi, overigens klinkt dat mooier dan het is. Verbinding is te langzaam om 1080 beeld te streamen of Files te kopieren.
Pas overigens op met 12V. Veel cams werken op 5V :wink:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Daarom heb ik die eis genegeerd O:)
Over het hoofd gezien*

ajay
Eendagsvlieg
 Bericht 

Hoi, ik weet niet of dit topic nog erg actief is maar toch even een reactie van mij;

Ik gebruik een sportcamera van Rollei als dashcam, heeft full HD, wifi met gratis App en doet zijn werk prima. Plus dat ik het een beetje zat was om voor iedere toepassing een ander apparaat te moeten kopen.

Voor het geld hoef je het niet te laten want je bent onder de 150 euro klaar.

groeten

ajay

ITje
Pro
 Bericht 
Schopje!

Hoe halen jullie je data van de dashcam af?
Laten overschrijven als hij vol is?
SD kaart er uit, in computer, leeghalen en er weer in?
SD kaart om en om wisselen?

Is er ook iemand bekend met een manier om draadloos te synchroniseren?
Bijv. thuis voor de deur heeft hij toegang tot wifi, en dat hij het automatisch naar een nader te bepalen locatie wegschrijft?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ITje schreef:
Laten overschrijven als hij vol is?

Dat
ITje schreef:
draadloos te synchroniseren?

BlacKVue, mja... Wellicht .. Maar het is wel weer een emmer geld heh. En vooral, montagewerk :nothanks: . Effe aankieken nog.

ITje
Pro
 Bericht 
Citaat:
Dat

Tnx. En wat als je beelden nodig heb van bijv. een ontvangen bekeuring dit 3 maanden geleden gereden hebt?

keokiracer
Master
 Bericht 
ITje schreef:
En wat als je beelden nodig heb van bijv. een ontvangen bekeuring dit 3 maanden geleden gereden hebt?

Als je dat wilt dan zul je stelselmatig de boel moeten back-uppen op een externe schijf (of je computer zelf) want anders ben je het gewoon kwijt. En dan na een bepaalde periode kun je het verwijderen, maar je kunt het ook gewoon blijven bewaren tot Sint-Juttemis.
Sommigen hier bewaren het tot Sint-Juttemis, toch Masterdam? :wink:
Externe schijf nummertje 8 inmiddels gok ik? :P

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
ITje schreef:
En wat als je beelden nodig heb van bijv. een ontvangen bekeuring dit 3 maanden geleden gereden hebt?

Dan heb je pech. Als je die beelden wil bewaren zou je elke rit voor ... periode moeten bewaren

Masterdam
Master
 Bericht 
Nou, dan zullen ze wel overschreven zijn. :wink:

Bewaren dus. Kaartje er 's avonds (of eens in de week als je weinig rijdt) en even legen. Externe harde schijf van 1TB kost nou ook weer niet zoveel.

ITje
Pro
 Bericht 
Hmm, zou toch wel wat voor te vinden moeten zijn? Of is dat een hele gekke wens?

Wifi van een BlackVue kan gebruikt worden voor hun app met de volgende functies;
BlackVue application features:
*Watch recorded BlackVue videos.
*Watch live BlackVue video (only for models with Wi-Fi).
*Access BlackVue dashcam preferences (time, video quality, compresssion rate, sensitivity, LED options, Wi-Fi, etc.) *Update firmware

Blaataap
Master
 Bericht 

Ik haal de dashcam gewoon uit de auto, zet de beelden op mijn pc en bewaar die een half jaar. Daarna gaan ze middels shift+delete naar de eeuwige jachtvelden.

Masterdam
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Sommigen hier bewaren het tot Sint-Juttemis, toch Masterdam?
Externe schijf nummertje 8 inmiddels gok ik?

Ik vond het een beetje te gortig worden dus ik ben nu beelden van 2012 aan het overschrijven... :oops:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
ITje schreef:
SD kaart er uit, in computer, leeghalen en er weer in?

Dat dus. Ik beveilig alles wat ik later terug wil kijken tegen overschrijven en als ik een keer tijd en zin heb gooi ik die filmpjes op de computer.

ITje schreef:
Tnx. En wat als je beelden nodig heb van bijv. een ontvangen bekeuring dit 3 maanden geleden gereden hebt?

Dan heb je pech.

:kniktja:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ITje schreef:

Als ik de opstelling of melding heb gezien nemen we dat stukje wel even apart natuurlijk. Heb ik het compleet gemist dan heb ik het compleet gemist. Ik ga geen opslag maken van al mn ritten over een tijdsperiode van 6 maanden. Dat is :loco:

ITje schreef:
Wifi van een BlackVue kan gebruikt worden voor hun app met de volgende functies;

Nee nee.. read better...

https://forum.dashcamtalk.com/threads/b ... -more.433/

Pietert
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik ga geen opslag maken van al mn ritten over een tijdsperiode van 6 maanden. Dat is :loco:

Vraag dat maar aan Masterdam en Feitelijk ;)

keokiracer
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Ik vond het een beetje te gortig worden dus ik ben nu beelden van 2012 aan het overschrijven... :oops:

Ah, dat verklaart dan ook meteen de oudere beelden die zo af en toe geüpload worden op je kanaal :wink:

Blaataap
Master
 Bericht 

Dave schreef:
Ik ga geen opslag maken van al mn ritten over een tijdsperiode van 6 maanden. Dat is :loco:

Hahaha, zou ik ook niet hebben gedaan als ik die opslag niet al had hoor :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Pietert schreef:
Vraag dat maar aan Masterdam en Feitelijk

Ja, als je een velletje A4 pakt dan kan je gewoon met een balpen een snelle schets maken van hoe dit forum ongeveer in elkaar zit.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Dave schreef:

Nou en bedankt he :duh: :lol:

Pagina 1 van 1 [ 23 berichten ]