» Off-"Flitsservice" » Auto's » Dashcam info   

Pagina 1 van 2  [ 84 berichten ]
Donald Duck
Master
 Bericht 
RTL nieuws schreef:
Een Belgische automobilist die herhaaldelijk werd afgesneden door een wegpiraat, heeft beelden van de wegmisbruiker op internet gezet. De politie onderzoekt de zaak. Het filmpje is inmiddels duizenden keren gedeeld.

Filmpje:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste- ... -wegpiraat

Zonder dashcam had de vlag er anders bij gehangen vrees ik.
Hopelijk vinden ze deze gek.

Link

WimLex
Master
 Bericht 
Donald Duck schreef:
[url=Filmpje: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste- ... -wegpiraat]RTL nieuws[/url] schreef:
Een ...

Ik zeg niks, echt waar, helemaal niks :x :x :x

Vroeg op
Master
 Bericht 
Maar wat is er aan vooraf gegaan?

Gianluca
Master
 Bericht 
Een goede, terechte, vraag...

Feitelijk
Master
 Bericht 
Je vraagt je af of dit filmpje hier niet ergens al staat, en zo niet, zou keoki de link al hebben voor zijn best-of?

O:)

plankie
Master
 Bericht 
Vermoedelijk wel. Hij's geabonneerd op alle denkbare crash-kanalen :P

Donald Duck
Master
 Bericht 
Gianluca schreef:

Enerzijds wel, anderzijds niet.
Deze actie kan echt niet, levensgevaarlijk

bruintje beer
Master
 Bericht 
Gianluca schreef:
Nee. Dit wangedrag valt met geen enkele aanleiding recht te lullen.

Gianluca
Master
 Bericht 
Ja..Ik vind het een goede, terechte, vraag.... 8)

Masterdam
Master
 Bericht 
plankie schreef:
Vermoedelijk wel.

Beter stuurt iemand hem toch even toe. Gewoon, voor de zekerheid.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Gianluca schreef:
8)
Hee, je bent op vakantie? Hier is het namelijk geen zonnebrillenweer. Veel plezier! :thumb:

Gianluca
Master
 Bericht 
Dank je.... 8)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Als we echt zeker willen zijn moeten we het wel allemaal doen... :kniktja:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Vroeg op schreef:

Nadat het busje een vrachtauto ingehaald heeft, wil het busje gewoon naar rechts terwijl de idioot in een BMW het busje al rechts aan het inhalen was.

Ik hoorde in een nieuwsuitzending dat de Belgische politie de idioot al op de korrel heeft.

Masterdam
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Ik hoorde in een nieuwsuitzending dat de Belgische politie de idioot al op de korrel heeft.

En dat is schandalig zeker? Of geldt dat niet voor Belgische politie?

Warmaster
Master
 Bericht 
Ach hij zal wel al genoeg gestraft zijn omdat de beelden over het hele internet liggen. :roll:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Ik zag dit weekend ook al zo'n filmpje.

Raymond
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:

bruintje beer schreef:
Dit wangedrag valt met geen enkele aanleiding recht te lullen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
dat de Belgische politie de idioot al op de korrel heeft

Toch best knap, ik kan het kenteken niet lezen.

Masterdam
Master
 Bericht 
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
BOTER?

Masterdam
Master
 Bericht 
Jij hebt een M3 op je hoofd...

WimLex
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Nadat het busje een vrachtauto ingehaald heeft, wil het busje gewoon naar rechts terwijl de idioot in een BMW het busje al rechts aan het inhalen was.

bijna goed :kniktja:

Citaat:
Na het inhalen van een vrachtwagen, werd ik langs rechts voorbijgestoken door een zwarte BMW. Ik schrok en flikkerde met mijn lichten”, vertelt Chris. De BMW-rijder kon het geflikker niet appreciëren en ging meerdere keren zwaar op de rem staan om de bestelwagen gevaarlijk te hinderen.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Feitelijk schreef:
BOTER?

Opticien bezoeken :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:

Opticien bezoeken

En dat allemaal op dat kleine kentekentje? Man, ik moet eens naar de oogarts.

Tachi
Nieuwkomer
 Bericht 

Vroeg op schreef:

Niks. Pas bij 1:47 komt de BMW zomaar van rechts aanzeilen.
http://youtu.be/4FWAiFJrDPQ

18vti
Master
 Bericht 
Wel een beetje erg dom van die M3 bestuurder........Ik zou het busje er tegenaan laten klappen, staat toch al op film dat je niet meer kon remmen O:)

Guppenklup
Master
 Bericht 
Dat filmpje is bijna een jaar oud en komt nu pas boven water? :huh:

aardvarken
Pro
 Bericht 

18vti schreef:

Mijn idee. Betwijfel wel of zijn verzekering dan überhaupt uitkeert. Straks zit jij ook met een gesloopte auto en een "schuld" bij een of andere aso belg die blijkbaar helemaal geen centen heeft.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Guppenklup schreef:
Dat filmpje is bijna een jaar oud en komt nu pas boven water?

Datum staat verkeerd, dit wordt gemeld bij het originele filmpje. Was op nieuwjaarsdag of oudjaarsdag, recent in ieder geval.

WJM
Master
 Bericht 

Verzekering aso keert uit, en verhaalt vervolgens op aso.

Rest enkel nog het scenario van kats geen verzekering, maar da's bij nieuwere/duurdere vehikels niet erg waarschijnlijk.

Zou trouwens, als, nooit bruut rechtstandig rammen, maar loepzuiver zijdelings zijn kont aantikken/omduwen, en hem keurig met de neus in de vangrail parkeren.

As in: make neither prisoners nor wounded.

Uitschakelen dus, anders blijven dit soort gasten link.

Signum
Master
 Bericht 
18vti schreef:
Ik zou het busje er tegenaan laten klappen

Dit inderdaad. Je hebt toch een dashcam met bewijs, dus planken met die hap. Jammer voor die M3, maar met achterwielaandrijving gaat hij redelijk makkelijk de vangrail in.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Dat zeggen jullie wel heel makkelijk. Je hebt en zelf een hoop gezeik en het is maar te wachten wat voor drugsdealer uit die auto komt zetten.

HypHyper
Master
 Bericht 
Ik heb ook nog een filmpje (niet online) van iemand die me meerdere braketests geeft en me slingerend dwars probeert te zitten. Ook gooit ie op een gegeven moment wat dingen uit zijn auto naar mij (jammerlijk missend) maar daarvan staat op de cam alleen dat ie zijn raampje weer sluit.

Aangegeven bij de politie, maar in Limburg doen ze niets met zoiets. In Brabant wel schijnbaar..

Aanleiding was overigens dat ik hem de vinger gaf na bumperkleven door hem. O:)
Er staan op m'n filmpje geen rare acties van mij vantevoren.

WJM
Master
 Bericht 

Probleem van escalatie en uitstappen is groter zolang'ie nog kan rijden, cq jou klem kan rijden.

"Ik zag met grote zekerheid een wapen in zijn hand, edelachtbare, en raakte in paniek, angst klem gereden te worden, en tot stilstand gedwongen."

Moet je trouwens wel zeker weten dat je dashcam werkt, maar ook weer niet *te* goed....;))

esgigt
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Je hebt en zelf een hoop gezeik en het is maar te wachten wat voor drugsdealer uit die auto komt zetten.

dat zou, het filmpje bekeken hebbend, "zomaar" kunnen...
WJM schreef:
Moet je trouwens wel zeker weten dat je dashcam werkt, maar ook weer niet *te* goed....

Geen HD dashcam kopen.... (f)

Dion
FS medewerker
 Bericht 

Donald Duck schreef:
Zonder dashcam had de vlag er anders bij gehangen vrees ik.

Hoezo?

Scaniafan
Master
 Bericht 
Citaat:
BMW-bestuurder beschuldigt in verhoor bestuurder bestelwagen

De man die de BMW bestuurde die op 31 december gefilmd werd op de E314 bij een aantal gevaarlijke rijmanoeuvres, heeft zichzelf dinsdag aangeboden voor verhoor. Dat meldt het Leuvense parket. Het gaat wel degelijk om de 49-jarige C.V. uit Sint-Genesius-Rode, zoals een aantal media al hadden gemeld. In zijn verhoor wijst de man echter met de beschuldigende vinger naar de bestuurder van de bestelwagen die het filmpje gemaakt en verspreid heeft. Die zou zelf gevaarlijk gereden hebben en zou het filmpje gemanipuleerd hebben.

In het filmpje dat op Facebook werd gezet, is te zien hoe een bestuurder van een bestelwagen de pas wordt afgesneden door de bestuurder van een BMW. Als de bestuurder van de bestelwagen daarop met zijn lichten knippert, gaat de BMW tot vier keer toe bruusk op de rem staan, waarop de bestuurder van de bestelwagen telkens op het nippertje een aanrijding kan vermijden.

Eerst werd de BMW in verband gebracht met een juwelier uit Hasselt maar die man bleek al snel onschuldig. Uit onderzoek bleek vervolgens dat de wagen toebehoorde aan een dokteres uit Herk-de-Stad en verschillende media suggereerden dat haar 49-jarige vriend C.V. achter het stuur zat.

Die man heeft zich dinsdag aangeboden voor verhoor en heeft een verklaring afgelegd. 'Hij bekent dat hij de wagen bestuurde', zegt parketwoordvoerster Sarah Callewaert, 'maar wijt zijn manoeuvres aan eerder rijgedrag van de bestuurder van de bestelwagen en zegt dat het filmpje gemanipuleerd is. Verder technisch onderzoek en getuigenverhoor moeten nu meer duidelijkheid scheppen.'

Het Leuvense parket bevestigt dat de veertiger eerder al veroordeeld werd. 'Maar zijn voorgaanden houden geen enkel verband met deze feiten', klinkt het.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 7_00916776

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Waarschijnlijk komt BMW aanrijden en plempt wagentje 'm er net voor.......

Raymond
Master
 Bericht 
Dus Super-G je hem er omheen. zou ik ook doen. Dan krijg je grootlicht. En haal je je schouders op. Braketesten doe je niet.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ik had zaterdag een Duitser al knipperend achter me, terwijl we met 160 een rijtje inhalen. Die kreeg de handrem. Afgezakt naar 130 en ruuuusstig ingehaald. Wat een mafkees.

18vti
Master
 Bericht 
Martijn schreef:
Waarschijnlijk komt BMW aanrijden en plempt wagentje 'm er net voor.......

Dan snij je hem maximaal 1x af en doe je niet 4x een braketest O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Martijn schreef:
Die kreeg de handrem.

:roll:

Aanhanger
Master
 Bericht 
18vti schreef:
Dan snij je hem maximaal 1x af en doe je niet 4x een braketest

:lol:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Martijn schreef:
Die kreeg de handrem.

Wat is er mis met gas los en eventueel terugschakelen?

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Martijn schreef:
Ik had zaterdag een Duitser al knipperend achter me, terwijl we met 160 een rijtje inhalen. Die kreeg de handrem.

De handrem aantrekken bij 160 km/u? Dat vind ik wel heel spannend (ergo: dat durf ik niet eens). Ik stoor me meestal niet aan gebumperkleef, maar zo wel dan laat ik eventjes het gas los of schakel een keertje terug.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Raymond
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Ik stoor me meestal niet aan gebumperkleef, maar zo wel dan laat ik eventjes het gas los of schakel een keertje terug.

Feitelijk heeft vast wel een filmpje van hoe hij zoiets uiterst galant oplost.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Extreem donkerblauw.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Feitelijk heeft vast wel een filmpje van hoe hij zoiets uiterst galant oplost.

:lol: Het gaat-u-voor-gebaar! :thumb:
Deze blijft mijn favoriet. (vanwege het grootmoederbochtje, en de Vmax +70 op het rechte stuk)

Link

Pagina 1 van 2 [ 84 berichten ]