» Off-"Flitsservice" » Auto's » Dashcam info   

Postingstijd interval gedetecteerd van 44.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 18 berichten ]
darunna
Pro
 Bericht 

Okee ik heb de review van de Mini 0826 afgemaakt, moest ook nog gebeuren:

Dit is mijn eerste ervaring met Mini en ik moet zeggen dat ik het een erg prettige cam vind, voior een nette prijs. Hij heeft erg veel opties aan boord, in het uitgebreide menu kun je erg veel instellen. Zoals o.a. lane detection en de afstand tot de voorliggen. Maar de Mini moet het vooral van zijn formaat hebben en de wijze waarop hij gemonteerd wordt. Hij kan door zijn formaat en mount heel discreet geplaatst worden en past daardoor heel makkelijk achter een achteruitkijkspiegel en hij zal daardoor niet opvallen.

In de doos zit: 1 x Mini 0826 HD DVR, 1 x USB Cable, 1 x Lens Cleaning Cloth, 3 x 3M Sticker, 1 x Car Adapter, 1 x GPS mount, 2 x Film, 1 x CPL, 6 x Cable Clip

De kabel is lekker lang om hem netjes en mooi weg te kunnen werken, ideaal.
Het CPL filter wat erbij zit is natuurlijk ideaal!

Hierbij een tweetal youtube filmpjes die wat meer inzicht geven:
Link

Link

Gewoon een erg mooie, discrete dashcam.

darunna
Pro
 Bericht 

Morgen ga ik proberen de Ausdom, de Mini en de DOD tegelijk aan te zetten en zo een goede vergelijking in beeldkwaliteit op te zetten.

SuperChinees
Die hard
 Bericht 
In de aanbieding bij Gearbest:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_275913.html

met kortingscode: "FiMINI0826" zakt de prijs naar $74,99.
geldig tot 31 maart.

bron: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/46181147#46181147

Aanhanger
Master
 Bericht 
Dat op Tweakers is ook een post van darunna die daar zijn spullen probeert te slijten.. :fp:

darunna
Pro
 Bericht 

Het zijn mijn spullen niet.
Ik krijg een dashcams van Gearbest toegestuurd om ze te testen. In eerste instantie wilde Gearbest graag dat ik een soort van referal link gebruik (zo zeggen ze de sales bij te kunnen houden). Maar dat heeft me hier een ban opgeleverd en dat snap ik achteraf. Ik heb met Dave dus afgesproken dat ik helemaal geen links en coupons hier deel.

Aan de andere kant snap ik ook dat Gearbest wel wil dat ik een link deel, ze sturen wel, voor niks een cam toe. Maar ik heb ze direct na de ban hier aangegeven dat ik geen referal links meer post, nergens. Het is me geen ban waard. Maar als ik een link deel, moet het wel toegevoegde waarde hebben. Korting vind ik persoonlijk toegevoegde waarde...

Het voordeel wat ik erbij heb is dat ze me gratis cams sturen en verder niets. En ze vragen wel eens ideeen voor aanbiedings site. Heb ze vandaag voorverwezen naar bijvoorbeeld ibood en 1dayfly.

Ik heb al veel langer interesse in dashcams, dan dat ik ze van Gearbest toegestuurd krijg (dat begon ergens oktober/november 2015). Kijk maar eens wie de topicstarter is van "Het grote dashcam topic" op Tweakers. (f)
Waar ik in de topicstartpost ook gewoon naar Rene (DutchDashCam.webklik) refereer. Omdat Rene (waar ik al heel veel DOD's heb gekocht) gewoon goede service levert. Maar ook van Rene krijg ik geen geld hoor door naar hem te linken of mensen door te sturen naar Rene, wat ik ook vaak genoeg doe...

SuperChinees, haal die info maar weg :wink:

Maar goed dit is het laatste wat ik erover zeg. Ik heb afgesproken geen links en coupons hier te delen en dat doe ik dan dus ook niet. Ik vind het wel leuk om verschillende cams uit te proberen en te vergelijken. De ervaringen en vergelijkingen deel ik hier, omdat mensen er ook iets aan kunnen hebben. En de compilatiefilmpjes, omdat het leuk is ze te delen...

SuperChinees
Die hard
 Bericht 
Ik kan mijn eigen post niet meer verwijderen . Kan iemand dit voor mij doen?

Rene Demmers
Die hard
 Bericht 
darunna schreef:
De ervaringen en vergelijkingen deel ik hier, omdat mensen er ook iets aan kunnen hebben.

Goede zaak, ben trouwens heeeel benieuwd hoe de Mini 0826 zich houdt op de lange duur, de 0806 was geen succes, gelukkig heb ik die niet verkocht, zelfs mijn contactpersoon bij de Mini factory "fluisterde" mij dikwijls in de mail om er maar vooral niet te beginnen. Hou het maar bij de 0805 was haar advies altijd.
Ik ben momenteel uitverkocht met de 0805 dus beraadt mij nog op welk type het voor de komende tijd gaat worden. (f)

darunna
Pro
 Bericht 

Rene Demmers schreef:
Goede zaak, ben trouwens heeeel benieuwd hoe de Mini 0826 zich houdt op de lange duur, de 0806 was geen succes, gelukkig heb ik die niet verkocht, zelfs mijn contactpersoon bij de Mini factory "fluisterde" mij dikwijls in de mail om er maar vooral niet te beginnen. Hou het maar bij de 0805 was haar advies altijd.
Ik ben momenteel uitverkocht met de 0805 dus beraadt mij nog op welk type het voor de komende tijd gaat worden. (f)

Tot nu toe ben ik tevreden met de Mini 0826. Hij haalt het natuurlijk niet bij de Dod's, maar ja het is wel een heel andere prijsklasse.
De Mini 0902 daarentegen had ik best goede hoop, maar die heeft me een beetje teleurgesteld.
Het leek me ideaal als rearcam en nog steeds... Maar die beeldkwaliteit is om te huilen...

Heb zojuist de fabrikant maar eens gemaild en Gearbest ook direct laten weten dat dit stukken beter moet kunnen.

Floor
Eendagsvlieg
 Bericht 

Heeft er iemand die dashcams van gearbest besteld? Ik durf niet goed, vind niet veel reacties op het internet, enkel op http://kopenew.nl/ervaring/gearbest. Maar het ziet er wel goed uit en goedkoop... :respect: Hoe lang zou het duren voordat het in Nederland is als ik het nu bestel?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Floor schreef:
Maar het ziet er wel goed uit en goedkoop...

Waar ben je naar op zoek?

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Hou er rekening mee dat je douane en inklaringskosten moet betalen. Als het op voorraad is reken dan ongeveer een week.
De laatste cam die ik bestelde was €99, in totaal kwam er ongeveer €45 bij als ik het me goed herinner. Relatief veel dus.
Was met DHL, dat schijnt wel duurder te zijn qua bijkomende kosten dan andere bezorgdiensten.

Masterdam
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Waar ben je naar op zoek?

Je zit nu op Flitsservice hè!

Christafari
Master
 Bericht 
:lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Wat? Is dit niet Floor Vermeulen dan?

Afbeelding

Masterdam
Master
 Bericht 
Vurige Floor! :lief:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Floor schreef:
Heeft er iemand die dashcams van gearbest besteld?

Welke?

Floor schreef:
Ik durf niet goed,

Eng is het niet, darunna heeft uitgebreide ervaring met die toko. Heeft er zelfs een tijdje reclame voor gemaakt hier maar dat vond ik dan weer iets te ver gaan.

zandbak
Master
 Bericht 
Floor schreef:
Heeft er iemand die dashcams van gearbest besteld?

Ik heb laatst nog een mini 0805 voor iemand besteld bij aliexpress. Duurde 2 weken en toen was hij binnen. Zonder bijkomende kosten.

Die Floor op de foto komt me bekend voor :x

darunna
Pro
 Bericht 

Floor schreef:
Heeft er iemand die dashcams van gearbest besteld? Ik durf niet goed, vind niet veel reacties op het internet, enkel op http://kopenew.nl/ervaring/gearbest. Maar het ziet er wel goed uit en goedkoop... :respect: Hoe lang zou het duren voordat het in Nederland is als ik het nu be

Ik krijg ze dus met enige regelmaat toegestuurd van Gearbest. Meestal tussen de 1 en 2 weken.

Fpsdoug schreef:
Hou er rekening mee dat je douane en inklaringskosten moet betalen. Als het op voorraad is reken dan ongeveer een week.
De laatste cam die ik bestelde was €99, in totaal kwam er ongeveer €45 bij als ik het me goed herinner. Relatief veel dus.
Was met DHL, dat schijnt wel duurder te zijn qua bijkomende kosten dan andere bezorgdiensten

DHL heeft samen met FEDEX een 100% screening volgens mij. Volgens mij is het ook een soort verdienmodel bij hen, aangezien ze er meer kosten voor rekenen dan bijvoorbeeld PostNL.

Als je iets uit China laat komen en de kans op douane laag wil houden, ga voor China post en PostNL. Laat DHL en de andere snelle opties links liggen.

Ik heb nu in totaal 1 keer kosten moeten betalen vanuit Gearbest. Tot nu toe is de score 1 op 9.

Dave schreef:
Eng is het niet, darunna heeft uitgebreide ervaring met die toko. Heeft er zelfs een tijdje reclame voor gemaakt hier maar dat vond ik dan weer iets te ver gaan.

(f)
Ik heb het afgelopen half jaar wat drukker op werk gehad, dus niet zo veel mee gedaan. Toevallig kreeg ik vorige week de vraag of ik de Mini 0805P wilde testen. Kreeg gisteren de verzendbevestiging binnen.

Voordat ik dashcams van Gearbest kreeg toegestuurt, heb ik wel vaker bij DX, Banggood, Gearbest en Aliexpress besteld.
Eigenlijk is het allemaal hetzelfde, behalve Aliexpress, daar heb ik vaak problemen mee (vaak om kleine bedragen van een paar euro).

Bottom line: Het kan langer duren en is wel goedkoper, maar je hebt altijd kans op douane. Die kans is niet heel groot, maar hij is wel aanwezig. Daarnaast is garantie soms wat lastiger claimen, al komt er meestal wel een goede oplossing uit.

Aliexpress heb ik mindere ervaringen mee, uiteindelijk open je een dispuut en proberen verkopers je te paaien om het dispuut te sluiten. Vervolgens hoor je niets meer van ze... Dus de laatste keer heb ik het dispuut open gelaten, wel een boze verkoper, maar ik wacht al sinds 17 november op een kabeltje. Hij is er nog steeds van overtuigd dat hij aan gaat komen.

Pagina 1 van 1 [ 18 berichten ]