» Off-"Flitsservice" » Auto's » Dashcam info Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 12 berichten ]
darunna
Pro
 Bericht 

Nou de Mini 0902 binnen gehad en getest.
Ik was heel positief, omdat ik dezelfde beeldkwaliteit (zelfde hardware als de 0826) verwachtte en wifi me erg handig lijkt voor bijvoorbeeld een rearcam.
Toch is de beeldkwaliteit echt slechter dan de 0826. Dat is jammer want er zit echt potentie in het principe en in de cam. Want zo waar, hij is nog een slag kleiner dan de 0826, door het ontbreken van een scherm o.a.

Oordeel zelf:

Review:
Link

Sample video:
Link

Masterdam
Master
 Bericht 
darunna schreef:
Sample video:

Geen nachtbeelden. Geen lichtovergangen. Geen (nauwelijks) borden om te lezen (hectometerborden, bewegwijzering).

darunna
Pro
 Bericht 

Masterdam schreef:
Geen nachtbeelden. Geen lichtovergangen. Geen (nauwelijks) borden om te lezen (hectometerborden, bewegwijzering).

Klopt, de eerste serie opnamen waren mislukt, dus ik moest even snel een scharing maken.
Ik gebruik meerdere cams en daarmee ook 12v stekkers met dubbele USB uitgang. Ik merk dat de 0902 daar niet goed mee overweg kan, misschien dat de wifi functie toch echt te veel stroom vergt hiervoor.

Ik had dus wat halve opnamen.

Ik zal eens een selectie maken uit de 0826 en 0902 samen...

darunna
Pro
 Bericht 

Masterdam schreef:

Zoiets?

Link

darunna
Pro
 Bericht 

Okee met de linkineyes app is de Mini 0902 ook te bedienen. Eigenlijk nkiet bedoeld voor deze cam, maar resolutie kan dan ook op 2560*1080. Resultaat is zeker beter dan voorheen:
Link

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
darunna schreef:
Resultaat is zeker beter dan voorheen:

Vind het niet om over naar huis te schrijven.

Rene Demmers
Die hard
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Vind het niet om over naar huis te schrijven.

De Mini 0902 viel mij ook tegen, een proefmodel had maar een bitrate van 6kbps, dat vind ik te laag voor zelfs 1080P.

darunna
Pro
 Bericht 

Rene Demmers schreef:
De Mini 0902 viel mij ook tegen, een proefmodel had maar een bitrate van 6kbps, dat vind ik te laag voor zelfs 1080P.

Met de Linkineyes app kun je de resolutie wijzigen in 2560*1080, dan is het resultaat een stuk beter

darunna
Pro
 Bericht 

Nog een gelukje dat ik de 0902 had hangen, want de rest heb ik geschakeld op GPS, omdat ik parkeermodus een beetje onzin vind.
Deze is van de Mini 0902, 2560*1080 ingesteld middels de linkineyes app.

Link

Remo
Master
 Bericht 
zo, lekker dan.. Maar ze/hij heeft wel naw achter gelaten?

Walker
Master
 Bericht 
Heeft de dader zich gemeld?

darunna
Pro
 Bericht 

Ja, dat is allemaal netjes afgehandeld, ging hier eigenlijk puur om het beeld van de 0902.
Af fabriek is het best slecht, dit maakt het een stuk beter met de andere instelling.

Standaard gebruik je de Tonview app, die hoort bij deze cam. Deze kan enkel 1920*1080 instellen.
De Linkineyes app is volgens mij voor de SJCAM SJ5000 gemaakt, maar je kunt ook de 0902 ermee bedienen en als bijkomstigheid de instelling aanpassen naar 2560*1080, met een veel beter beeld als bijkomstigheid.

Pagina 1 van 1 [ 12 berichten ]