» Off-"Flitsservice" » Auto's » Dashcam info   

Postingstijd interval gedetecteerd van 466.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 12 berichten ]

Master
 Bericht 
Ik gebruik normaliter Windows Live Moviemaker. Bevalt me prima en het is gratis.

Nu wil ik graag kunnen blurren. Weet iemand een gratis programma, dat makkelijk in gebruik is en kan blurren?

Uiteraard kan je hier tevens je overige tips and tricks kwijt.

Master
 Bericht 
*Reageert op op de hoogte te blijven*

Ik gebruik zelf Magix, blurren is mogelijk, duurt wel lang.

Pro
 Bericht 
Blurren kan met de meeste sofware. Maar het is natuurlijk interessant om er direct een soort 'tracking' aan te hangen. Die bijvoorbeeld met een gezicht of kenteken 'meebeweegt'.
* Ik blijf ook even volgen. Liefst zie ik natuurlijk legale gratis software :lol:

FS medewerker
 Bericht 
Geinig, heb ik laatst nog naar gekeken.. Mijn voorzichtige conclusie was dat het niet eenvoudig kan (met tracking)..

Master
 Bericht 
Ik zou het zoeken in Blender 3D. Maar dat schijnt een moeilijk en uitgebreid pakket te zijn. Wel gratis.

Maar daarmee kan je er zelfs een ander kenteken in plakken :) zoals in dit filmpje.

Master
 Bericht 
Hier een filmpje hoe een gezicht te blurren, met motion tracking, in Blender. Ziet er niet gemakkelijk uit.

Master
 Bericht 
aan 1 kant makelijker, maar kdenlive's auto mask functie heeft een eigen willetje, en die is meestal niet wat jij als gebruiker wil.
Link

heb ermee geprobeert de naam op een vrachtwagen te maskeren, maar dat ging niet helemaal naar wens.
soms kreeg ik de software zo ver dat ik key frames kon toevoegen om de mask te sturen, maar dan nog ging het vaker mis dan goed.

FS Meldingen
 Bericht 

Die hard
 Bericht 
:thumb: Mooi filmpje, goed uitgelegd. Keertje proberen (f)

Master
 Bericht 
Masterdam schreef:

Nu wil ik graag kunnen blurren. Weet iemand een gratis programma, dat makkelijk in gebruik is en kan blurren?

Over /home/feitelijk/bin/blur.sh zijn in het verleden wel eens klachten binnengekomen dat het niet userfriendly genoeg was, maar dat werd al snel gediagnostiseerd door de developers als "User error".

Pro
 Bericht 
BommelDing schreef:
Of met Adobe Premiere Pro

http://tv.adobe.com/watch/no-stupid-que ... miere-pro/

Gebruik exact die techniek. Privacy commissie België goedgekeurd :D, al enige ervaring :oops: .

Eens je het gewend bent gaat het heel rap :thumb:

Master
 Bericht 
Dat zal na 13 maanden toch al wel aardig gewend zijn?

Pagina 1 van 1 [ 12 berichten ]