» Off-"Flitsservice" » Auto's » Dashcam info Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
darunna
Pro
 Bericht 

Dit keer een Tiesfong C10S binnen gekregen.
Redelijk grote unit, maar wel met 360 graden draaibare camera.

Link

Link

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
darunna schreef:
maar wel met 360 graden draaibare camera.

Oh, ja, daar zitten we op te wachten :huh:

Ferwer
Eendagsvlieg
 Bericht 

Best wel grappig zo'n 360 draaibare camera.

Blaataap
Master
 Bericht 

Dave schreef:
Oh, ja, daar zitten we op te wachten :huh:

Als ik zie hoe vaak Jeff zijn camera loshaalt om random shit te filmen, dan ja :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Vandaar die grote hoeveelheid schades

Sander
FS medewerker
 Bericht 
:lol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Dave schreef:

It wasn't me Jeverie.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Als ik zie hoe vaak Jeff zijn camera loshaalt om random shit te filmen, dan ja :lol:

Euh....ik haal die camera nooit los. :schudnee:

Dave schreef:

Welke schades? Oh je bedoelt die kapotte spiegel? Dat kwam door een voetganger O:) :lol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Euh....ik haal die camera nooit los. :schudnee:
Oh euh ja iets met phone of zo :x :x

JeffreyM
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Oh euh ja iets met phone of zo :x :x

Dat is een telefoon ja :applaus: Maar ik haal dus niet mijn camera los om te filmen (f) En dat is wat Blaataap zei.

Blaataap
Master
 Bericht 

Je maakt het er niet beter op voor jezelf Jeff :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Je maakt het er niet beter op voor jezelf Jeff :lol:

Hoezo? Ik sta dan stil :wink:

darunna
Pro
 Bericht 

Dave schreef:
Oh, ja, daar zitten we op te wachten

Eens het is absoluut niet noodzakelijk. Maar toch moet deze redelijk basic cam zich toch ergens in onderscheiden. Wat dat betreft is de 360 graden draaibare lens gewoon een grappige -in sommige gevallen- handige feature. Ik heb een LS460 hangen met CPL filter en die laat ik gewoon hangen zoals die nu hangt. Als je even iets opzij wil filmen (laatst stond ik in een bocht en reed voor mij een auto tegen een andere auto op), dan moet je daarna de LS460 weer opnieuw "afstellen". Buiten het feit dat ik het balletje helemaal vast heb gedraaid.

Ik dacht in eerste instantie ook: Grote, lompe cam en wat heb je aan 360graden. Maar toch even mee "gespeeld" en je krijgt toch een beetje wegmisbruikers idee, ondanks dat inzoomen niet kan natuurlijk :lol:
Doordat het beeldscherm wel gewoon recht blijft zitten, zie je bij draaien precies wat je filmt.

En nu blijkt dat uitgerekend mijn vrouw deze cam wel handig vindt voor in haar auto. Nou ja prima... Het is dr gegund. Het lijkt haar handig dat het beeldscherm boven de binnenspiegel uitkomt en dat de cam zelf (lens) verstopt zit achter de spiegel.
Heb ik toch weel volledig verkeerd ingeschat, ik dacht dat mijn vrouw voor veel discreter wilde gaan, zoals de 0826 ofzo...

Ik zou mijn keuze dus absoluut niet van de 360 graden draaibare camera af laten hangen en misschien is het niet iets wat je dagelijks gebruikt. Maar 1 keer per maand zal het best van pas komen. Geen showstopper als hij het niet heeft, maar als het toch aanwezig is. Waarom niet?

Hier een directe link naar het effect van de draaibare lens:
https://youtu.be/hhgo6QxUAO8?t=1m50s

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ]