» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 1 van 1  [ 40 berichten ]
stingerdriver
Respect
 Bericht 

Wie van de belgische gebruikers heeft goede resultaten op de mesta 210c met de stinger dsi met mphd of met de vip
Wat zijn jullie ervaringen er mee
En hoe hebben jullie de antenne geplaatst diagonaal of horizontaal
De mijne staat onder 45 graden en heb eigelijk geen ontvangst op de mesta wat ik zeer spijtig vind
Dus wat zijn jullie ervaring op de mesta

wOetrE
Weet de weg
 Bericht 

ik heb een STI-r en ook heel slechte detectie tegenover de mesta, gaat pas af wanneer ik die net voorbij rijdt.

ik heb zo'n beetje de indruk dat die toestellen overrated zijn :cry:

stingerdriver
Respect
 Bericht 

wOetrE schreef:
ik heb een STI-r en ook heel slechte detectie tegenover de mesta, gaat pas af wanneer ik die net voorbij rijdt.

ik heb zo'n beetje de indruk dat die toestellen overrated zijn

Dit heb ik ook en soms als ik veel geluk heb juist 50 meter voor de set en soms doet hij gewoon niks
Heb de antenne bij stinger goed gaan laten zetten maar geen verbetering
Mesta is blijkbaar nog moeilijker te dedecteren dan de mrcd daar zouden ze beter werk van maken belgische gebruikers zijn vogel voor de kat we denken dat hij optijd zou reageren want daar voor is hij ook gekocht anders kon ik even goed met mijn dsi rijden met de oude sa antenne wel meer valse meldingen maar da had ik er wel graag bij gepakt want met de oude sa antenne had ik meestal 50 meter voor de set tuurlijk niet genoeg om te reageren

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Zijn er nog belgische mensen met slechte ervaring op de mesta met de dsi ,vip of sti-r
Of hebben jullie wel goede resultaten zoja hoe staat de antenne bij jullie en wat zijn jullie instellingen zoals gevoeligheid

speedfreak
Pro
 Bericht 

wOetrE schreef:

ik heb zo'n beetje de indruk dat die toestellen overrated zijn

Hey Woetre,

Ik heb ook geen denderende resultaten op de Mesta 210C met mijn STI-R M, maar ik heb toch op voorhand detectie hoor. Geen overtuigend sterk signaal, dus je moet de frequentie wat in het oog houden om te weten of het een Mesta is (meestal rond 24.200MHz). Laat me wel duidelijk zijn: het moet nog een pak beter, want het zijn verre van goede resultaten!

Ter referentie: ik heb de nieuwe MRCT firmware en ik gebruik een hoorn.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

speedfreak schreef:
Ik heb ook geen denderende resultaten op de Mesta 210C met mijn STI-R M, maar ik heb toch op voorhand detectie hoor. Geen overtuigend sterk signaal, dus je moet de frequentie wat in het oog houden om te weten of het een Mesta is (meestal rond 24.200MHz). Laat me wel duidelijk zijn: het moet nog een pak beter, want het zijn verre van goede resultaten!

Ter referentie: ik heb de nieuwe MRCT firmware en ik gebruik een hoorn.

Ik heb de dsi met de mphd antenne 45 graden gedraaid bij mij zit de mesta meestal op de 24.125 detectieis gewoon slecht en de meeste da ik tegen kom staat gewoon in het zicht niet ergens verborgen ofzo want dan zou het nog moeilijker zijn het was percies beter dat de mrcd op de belgische wegen kwamen die hebben percies beter detectie dan de mesta 2 keer naar nederland gereden en 2 keer de mrcd tegen gekomen en toch 250 meter op voorhand wel geen sterk signiaal maar veel beter als de mesta ze zouden beter de mesta ook in nederland laten werken dan zou er pas verbetering in komen

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
speedfreak schreef:
ik heb de nieuwe MRCT firmware en ik gebruik een hoorn.

Mark zegt dat een hoorn mogelijk slechte invloeden heeft.

M4rk
Master
 Bericht 
Dave schreef:

Op de MultaCT wel.. op de reguliere K-Band niet. Hoewel er nu een aantal rondrijden met de nieuwe firmware en de hoorn, tijd moet het uitwijzen. In mijn tests (pakweg een stuk of 15 runs), was het maar in 2 gevallen een verbetering, maar dat was met eentje in de bumper zonder, en eentje op 't dashboard met.

't is niet dat ik ruimte heb om 3 of 4 antenne's in m'n bumper te verwerken :P

Mesta blijft nog wel een dingetje. Ik probeer daar ook al een tijdje aandacht voor te krijgen in de US, maar zolang ze niet mee willen werken, heb ik geen pressiemiddelen :(

Kimono
Die hard
 Bericht 
Eergisteren een Mesta tegen gekomen in Belgie langs de snelweg (radar ovl e17 gent ri antwerpen thv hmp 94.0 voor parking kruibeke onder brug door een statief). Zeer slechte detectie met STi-R, zowel opkomend als afgaand een paar piepjes naast de set. 4x langs gereden en telkens zelfde resultaat. De paar piepjes i.c.m. de ongewenste alarmen maken een detector in Belgie erg onbruikbaar :cry:

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Kimono schreef:
Eergisteren een Mesta tegen gekomen in Belgie langs de snelweg (radar ovl e17 gent ri antwerpen thv hmp 94.0 voor parking kruibeke onder brug door een statief). Zeer slechte detectie met STi-R, zowel opkomend als afgaand een paar piepjes naast de set. 4x langs gereden en telkens zelfde resultaat. De paar piepjes i.c.m. de ongewenste alarmen maken een detector in Belgie erg onbruikbaar

Dat probleem heb ik ook juist na de set een paar piepjes en gedaan en soms doet hij gewoon niks
Maar wat is de mesta nu een low power of niet als ik bij de dsi gewoon lower power opzet zou hij hem dan beter dedecteren of niet ik heb nog nooit een low power gehad in belgie

speedfreak
Pro
 Bericht 

stingerdriver schreef:
24.125

Inderdaad, mijn fout, ik bedoelde 24.120.

Dave schreef:

M4rk schreef:
Op de MultaCT wel.. op de reguliere K-Band niet.

Het is sowieso makkelijker inbouwen voor mij met de hoorn, dus ik laat die er gewoon opzitten. In België zijn er sowieso nog te veel oude Gatso's in gebruik en op de Mesta helpt de hoorn ook.

Kimono schreef:
Eergisteren een Mesta tegen gekomen in Belgie langs de snelweg (radar ovl e17 gent ri antwerpen thv hmp 94.0 voor parking kruibeke onder brug door een statief). Zeer slechte detectie met STi-R, zowel opkomend als afgaand een paar piepjes naast de set. 4x langs gereden en telkens zelfde resultaat. De paar piepjes i.c.m. de ongewenste alarmen maken een detector in Belgie erg onbruikbaar

Heb jij de nieuwe MRCT firmware en heb je een hoorn?
Het is wel een feit dat de bruikbaarheid van een RD in België nog steeds redelijk beperkt is, maar in combinatie met de Blu Eye en het kennen van de bekende flitsplaatsen is het "werkbaar". Op de snelweg alleszins. Op andere wegen is er veel te veel vals alarm.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

stinger mag echt eens werk van maken en een goede update voor de stinger dsi met de mphd voor de mesta 210c want dit is rampzalig
er stond daar juist een mesta op de e19 mechelen zuid in de middenberm
met de 2 radar detectors getest
dsi met mphd antenne
en de dsi met de sa antenne
mphd antenne 45 graden gedraaid
sa antenne kabel lang de onderkant

de dsi met de mphd een paar piepjes na de set
de dsi met sa antenne 50meter voor de set
4 keer getest en 4 keer het zelfste resultaat
dit is heel moeilijk de geloven dat de mphd faalt tegen de mesta
soms denk ik dat de computer center van mijn mphd gewoon stuk is
gatso allebij perfect niks op aan te merken
maar als we gaan kijken naar de multanova 6f
mphd antenne 100 meter voor de set
sa antenne tussen de 500 a 1000 meter voor de set
ik weet echt niet wat het probleem kan zijn
ben echt wel teleur gestelt
ik heb vroeger een beltronics rx65i gehad een raamplakker en zelfs deze deed 50 meter voor de set
dus stinger zet jullie tanden eens in de mesta zodat de belgische gebuikers ook tevreden kunnen zijn
oplossing zal er wel komen daar ben ik zeker van maar der zijn niet veel belgische gebruikers die dit probleem aankaart bij stinger zelf en dit doe ik wel maar als ik de enigste ben die klaagt dan gaat er geen werk van komen
maar ik blijf geloven in stinger dus geen slecht woord daarover

M4rk
Master
 Bericht 
speedfreak schreef:
Het is wel een feit dat de bruikbaarheid van een RD in België nog steeds redelijk beperkt is, maar in combinatie met de Blu Eye en het kennen van de bekende flitsplaatsen is het "werkbaar". Op de snelweg alleszins.

Een van de grootste problemen is ook dat België een complete ratjetoe aan apparatuur heeft. In Nederland hebben we maar een standaard, dat helpt een hoop. Spanje maakt er ook een potje van met de Ramer, MultaCD en de Gatso oplossing van Sensys, RadarLux en Multanova 6F.

speedfreak
Pro
 Bericht 

M4rk schreef:
Een van de grootste problemen is ook dat België een complete ratjetoe aan apparatuur heeft. In Nederland hebben we maar een standaard, dat helpt een hoop. Spanje maakt er ook een potje van met de Ramer, MultaCD en de Gatso oplossing van Sensys, RadarLux en Multanova 6F.

Het klopt inderdaad dat we in België geen standaard hebben (bij de lokale politie toch, de federale gebruikt enkel de Mesta en in mindere mate de MN6F), al hoeft dat niet per se een probleem te zijn dankzij sites zoals flitsservice.be/nl. In de omgevingen waar je regelmatig komt, weet je welke apparatuur men gebruikt en voor welke "band" (gewone K, Ka, MRCD, MRCT) je moet opletten. Alleen moet je dan natuurlijk wel een goede "lockout" functie hebben, gezien er in België zéér veel ongewenst alarm is op de K-band en de meeste politiezones met een reguliere K-band radar werken (oude Gatso, Mesta, MultaC). Deze worden er nog steeds uitgefilterd doordat het ongewenste alarm in de buurt eruit gefilterd wordt. De keren dat ik een mobiele radar op een secundaire weg ben tegengekomen die eruit gefilterd werd door de lockout functie kan ik niet meer tellen op 2 handen, terwijl ik de keren dat ik wél alarm heb gehad bij het voorbijrijden van een mobiele radar op een secundaire weg zelfs op 1 hand kan tellen. Rijden zonder de lockout functie is al helemaal geen optie in Vlaanderen, want dan wordt je gewoon gek door het ongewenste alarm. Ook op de snelweg heb ik reeds één keer gehad dat de Mesta eruit gefilterd werd door de lockout functie.

Die lockout functie stoort mij op dit moment nog het meeste eigenlijk. Die zou veel nauwkeuriger het signaal moeten afblokken. Ik vraag me af of er nog geen andere landen zijn waar er zeer veel ongewenst alarm is en er nog reguliere K-radars gebruikt worden om te flitsen.

M4rk
Master
 Bericht 
speedfreak schreef:
Die lockout functie stoort mij op dit moment nog het meeste eigenlijk. Die zou veel nauwkeuriger het signaal moeten afblokken. Ik vraag me af of er nog geen andere landen zijn waar er zeer veel ongewenst alarm is en er nog reguliere K-radars gebruikt worden om te flitsen.

Die zijn er zat.. maar eerlijk is eerlijk, je moet ook geen wonderen verwachten van die functionaliteit. Stinger geeft aan dat ze dit 100% onder controle hebben, terwijl ik in de praktijk het zelf ook meermaals heb zien misgaan. Het risico van het uitsluiten van alarmen, betekend gewoon een risico dat je ze mist; uiteindelijk ben je een functie van een detector aan het onderdrukken, waar je hem in essentie voor gekocht hebt; het detecteren van radar.

Voornamelijk de K-band, vals alarm en het uitsluiten van alerts brengt risico's met zich mee, als ik me niet vergis staat dat ook in de handleiding. We kunnen blijven discussiëren over de oplossing die hier wenselijk is, maar volgens mij komen we er nooit uit. Het is bij K band radar moeilijk om falses van echte radars te onderscheiden, behalve als ze FSK in de radarbalk gebruiken.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Zou er verschil merkbaar zijn als ik massa zou nemen van de chassis van de wagen of niet
Want op dit moment is de rode draad en de zwarte draad vast gemaakt aan de sigaretten aan stekker. Want volgens stinger moet de mesta perfect dedecteerbaar zijn en dit heb ik dus niet
Sterkt van signiaal is maximum dat ik heb gehad maar amper 42
Zelfs op de gatso maximum 211 inplaats de volle ontvangst van 255 zou dit misschien kunnen betekenen dat ie misschien geen goede mast heeft voor perfect te laten werken
Ik wil dit morgen wel veranderen maar wil weten of dit wel beterschap in zit

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Met de Bel 975 en 915 was het wel van belang dat de plus en de min wel bij een goed punt wegkwamen, dus - direct op de chassis is denk ik wel aan te raden.

Maar hoe heb je het gedaan met de continu plusdraad van de DSI? Waar het je die weggehaald, of is die ook geschakeld via de cigarettenaansteker?

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Ik heb de massa kabel veranderd die zit nu op de chassie deze is wel geverfd dus ook niet bepaald een zuivere mast dus als ik nog eens tijd heb een extra kabel trekken vanaf de accu de plus draad nog steeds op de sigaretten aanstekker
Hier zijn mijn bevindingen
Toen hij samen de plus draad en de massa kabel beiden op de sigaretten aansteker aan gesloten waren was de detectie op de mesta verschrikkelijk naast de set of gewoon weg geen detectie nu dat deze veranderd is duidelijk verschil merkbaar
Slechte detectie was 75 meter voor de set en het beste tot nu toe was 400 meter wel geen opbouwend signaal amper 43 sterkte met het beste was er wel veel reflectie van andere wagens in de buurt dus gemiddeld heb ik 200 meter voor de set waar ik al redelijk tevreden over ben maar kan beter inderdaad
Maar ik heb wel aan de instellingen moeten veranderen met bandbreedte op 0 had ik totaal geen detectie en op bandbreedte 1 juist detectie naast de set op bandbreedte 2 had ik de beste detectie 3 en 4 had ik weeral geen detectie en gevoeligheid staat op meer
Ik merk nu ook op de vaste route dat ik doe dat ik nu ook meer valse meldingen heb sinds dat ik de massa kabel heb veranderd naar de chassis dus terug beginnen met te falslisten
Ik had nooit gedacht dat het probleem was met de mast die zou toch niet meer mogen met de moderne wagens
Maar wie weet nog een betere plek voor de plus kabel voorlopig steekt hij op de sigarette aansteker en als ik deze met een voltmeter meet als de wagen staat te draaien heb ik 14.8 volt dus die zou perfect moeten zijn
En heb van stinger ook de extention box mogen omruilen naar de laaste nieuwe

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Maar ik heb wel aan de instellingen moeten veranderen met bandbreedte op 0 had ik totaal geen detectie en op bandbreedte 1 juist detectie naast de set op bandbreedte 2

stingerdriver schreef:
Ik merk nu ook op de vaste route dat ik doe dat ik nu ook meer valse meldingen heb sinds dat ik de massa kabel heb veranderd naar de chassis

Denk je niet dat het vermeerderen van false alarm komt omdat je de bandbreedte breder hebt gezet, en omdat je de gevoeligheid op meer hebt gezet?

stingerdriver schreef:
Maar wie weet nog een betere plek voor de plus kabel voorlopig steekt hij op de sigarette aansteker en als ik deze met een voltmeter meet als de wagen staat te draaien heb ik 14.8 volt dus die zou perfect moeten zijn

Het gaat bij de continu + draad niet om wat voor spanning die krijgt als de motor draait, maar wat voor spanning die krijgt als je de sleutels niet in het contact hebt....

De continu + is er onder andere voor dat de GPS unit niet steeds opnieuw hoeft om te starten, als je de continu + draad geschakeld hebt aangesloten zal hij er elke keer wat langer over doen om zijn GPS locatie te vinden. Net als bij een auto radio moet de continu + draad continu 12 volt krijgen, want anders houd ie zijn geheugen niet vast (bij een auto moet je dan elke keer de radiozenders opnieuw inprogrameren).

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Dat zou gekund hebben maar ik heb vaak gereden met de bandbreedte volledig open dus op 4 en zelf toen was hij vrij stil moest echt kijken ofdat hij nog wel op stond een rit van 160 km amper 2 valse meldingen en sinds dat hij nu op de chassie gemonteerd staat en bandbreedte op 2 zijn er veel meer valse meldingen ik krijg nu zelfs meldingen van low power wat ik in belgie nooit heb gehad de eerste keer dat ik low power heb gehad schrok ik wel en direct geremd maar het was vals alarm
En als de motor niet draaid heb ik juist 12 volt zou eigelijk goed moeten zijn alleen het blauwe licht van de dsi zie je wel flauw branden het gaat zo op en af percies dat het wat flikkerd behalve het scherm daar zie ik niks mis aan dit blijft even helder

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
En is dat dan als je de sleutels ook uit het contactslot hebt? Ik zou toch eerst de beide plus draden aansluiten zoals het in de handleiding staat aangegeven (dus de ene geschakeld, en de andere op continu 12 volt) en de massa draad op een punt waar die op kaal chassis zit, en dus niet op een gelakt stuk.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Als de sleutel uit het contact is valt de stroom weg

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Als de sleutel uit het contact is valt de stroom weg

Dan is de vraag: op welke draad valt de stroom weg? Op de continu + draad (rode) of op de geschakelde (oranje) plus draad?

http://www.stinger.com/downloads/STINGE ... %201.0.pdf

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Harold schreef:
Dan is de vraag: op welke draad valt de stroom weg? Op de continu + draad (rode) of op de geschakelde (oranje) plus draad

Sorry dat ik dit vraag kan een domme vraag zijn maarja vraag het toch dan word ik weer wat slimmer wat bedoelen ze met geschakeld moet deze in de zekeringskast bij aangesloten worden of moet de rode draad mee in de zekeringskast
Ik heb beide draden aan elkaar vastgemaakt en aan de plusdraad van de sigarette aansteker aangesloten zodat de sleutel uit het contact alle stroom weg valt
Sorry voor de domme vraag maar ken echt niks van eletronica

speedfreak
Pro
 Bericht 

Geschakeld wil zeggen dat deze plus enkel stroom krijgt wanneer het contact aangezet wordt.
Continue plus wil zeggen dat deze constant stroom moet krijgen (bv. rechtstreek van de batterij), ook als het contact niet aanstaat.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Ik heb beide draden aan elkaar vastgemaakt en aan de plusdraad van de sigarette aansteker aangesloten zodat de sleutel uit het contact alle stroom weg valt

Dat is dus niet goed, de rode draad moet op een 12v punt aangesloten zijn die niet wordt onderbroken (dus idd bijvoorbeeld rechtstreeks op de accu).

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Gaat de batterij dan niet plat ik zou hem dan ook via de radio kunnen aansluiten nomaal zit daar toch ook een plus kabel die continu stroom levert en wat voor voordeel is dit dan ik heb naar stinger gemaild om te vragen ofdat mijn instalatie ook goed is of dit enige bij werking heeft voor de detectie

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
De continu plus zorgt er in iedergeval voor dat je CC sneller je GPS positie heeft, weet niet of het direct invloed heeft op de detectie.
Het heeft geen nadelige gevolgen voor je accu, de stroom die ie verbruikt is te verwaarlozen. Je autoradio heeft ook een continu plus, en daar heeft je accu ook geen last van. Je kunt de continu plus ook van de continu plus van je autoradio afpakken.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Ok bedankt voor de info dit zal ik morgen eens proberen als het niet regent ik heb geen garage waar hij onder kan staan
Dus ma de schakelde plusdraad kan op de sigarette aansteker blijven staan
Stinger had ook terug gemaild ze raden het echt ni aan maar het zou ook geen kwaad kunnen
Het zou geen technishe probleem mogen zijn volgens stinger maar de dsi zou dan altijd verkeerd afgesloten worden dus als ik de kans krijg maar veranderen om eerlijk te zijn heb nooit de handleiding gelezen heb alles gezet zoals mijn vorige dsi met sa antenne en ging altijd perfect
En hopelijk komt stinger met een oplossing voor de mesta die is echt een ramp
Vanaf volgende maand een nieuwe radar op de vlaamse wegen de nk7 reflix camera eens kijken hoe de dsi daar op reageert zou die een low power signiaal geven of een gewoon k band

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Ik heb het zojuist veranderd mijn bekabeling
De oranjedraad op de sigarette aanstekker
De rode en de zwarte op de accu
Als ik de wagen start springt de dsi op zoals gewoonlijk
Maar is het normaal dat de dsi uitspringt als ik de motor afzet dus gewoon op radiostand is hij uit dsi zegt gewoon tot ziens

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Maar is het normaal dat de dsi uitspringt als ik de motor afzet dus gewoon op radiostand is hij uit dsi zegt gewoon tot ziens

Dan zal op het moment dat je de motor uitzet de geschakelde stroom uit gaan (dus er staat op dat moment geen stroom op de cigarette aansteker). Dan is het normaal dat je DSI op die manier uit gaat. Het enige wat nog onder stroom staat is de ComputerCentre. Daarmee krijgt ie ook sneller een GPS fix zodra je de auto weer start.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Is opgelost de stinger gaat uit als als de sleutel uit het contact gaat nu is kijken ofdat hij beter zou presteren misschien wel misschien niet
Ik laat het jullie wel weten

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Sinds dat de plus kabel is veranderd is naar constante 12v
Heb ik het gevoel dat mijn stinger minder en minder begint gaan te werken
Zoals gisteren 2 keer een controle tegen gekomen op de e19 van antwerpen richting brussel de eerste was de mesta 210c en de 2de multanova 6f
Wat ik niet kon geloven op beide apperaturen ging de stinger niet af geen enkel melding
Dus ik weer om gedraaid en ik had mijn oude dsi ook bij met de sa antenne en deze ook aangezet samen met de mphd antenne
Eerste mesta sa antenne 50 meter voor de set mphd gewoon niks
Multanova sa antenne 5a600 meter voor de set en mooi oplopend signiaal opbouw mphd bleef stil
Mphd antenne is normaal niet stuk is pas door stinger nagekeken en vervangen
Op de oude gatso ongeveer 250 meter detectie wat heel weing is valse meldingen die zijn er bijna niet meer je zou bijna kunnen zeggen dat de dsi bijna alles weg gefilterd heeft wat helaas ni kan dat weet ik ook
Maar de probelem. Heb ik eigelijk gekregen toen ik de plus draad veranderd heb zoals stinger het voorschrijft
Ik heb dit nog al eens gezegd ik heb het gevoel dat mijn computer center kapot aan het gaan is
Wie weet hier raad mee

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zitten de DSI antenne en de MPHD antenne op dezelfde manier ingebouwd? Is moeilijk in te schatten op afstand wat de oorzaak is.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Mphd antenne zit in de bumper ingebouwd dit is bij stinger zelf geplaatst en de sa antenne had ik achter de voorruit geplaatst en mijn voorruit is warmtewerend
Volgens mij is het de computercenter maar kan verkeerd zijn
Een vraag wil dit toch uitsluiten ofdat het mijn computercenter is
Dus ik wil mijn computer center gebruiken van mijn oude dsi met de sa antenne maar deze zou volgende maand in de verkoop gaan met de sa antenne maar ik wil de mphd antenne aansluiten dus mijn vraag is nadien de sa antenne nog bruikbaar als ik de mphd antenne heb aangesloten gewoon voor te proberen

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Voorwaarde is wel dat de CC een CC-03 is, want anders kun je op de CC geen MPHD antenne aansluiten.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Het is een cc03 ik heb er jaren mee rond gereden was gewoon perfect behalve op de mesta het is daarmee dat ik een nieuwe had besteld met de mphd tot nu toe gewoon geld weg gesmeten sa antenne heeft me veel geld uitgespaard de mphd tot nu toe nog niks gisteren bijna geld gekost al een geluk had ik gisteren mijn ogen goed op de baan

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Het is een cc03 ik heb er jaren mee rond gereden was gewoon perfect behalve op de mesta het is daarmee dat ik een nieuwe had besteld met de mphd tot nu toe gewoon geld weg gesmeten sa antenne heeft me veel geld uitgespaard de mphd tot nu toe nog niks gisteren bijna geld gekost al een geluk had ik gisteren mijn ogen goed op de baan
Ik PB je mijn adres wel ff, mag je hem opsturen. O:) O:) O:)

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Is mijn computer center nog bruikbaar voor mijn sa antenne als ik even de mphd antenne heb aangesloten voor te testen dan ben ik zeker dat het de computer center is die de geest aan het geven is zo raar zijn is nog geen jaar oud

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Volgens mij kun je gewoon je SA antenne weer aansluiten op de CC nadat je de MPHD antenne hebt afgekoppeld

Pagina 1 van 1 [ 40 berichten ]