» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 2 van 2  [ 83 berichten ]
Dave
FS Webmaster
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Vandaag weer geflitst met de dsi 133 waar je 120 mocht

Hoe weet je zo exact dat het 133 was?

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Cruiscontrol stond op dom ik weet het maar ik probeer toch op mijn dsi te vertrouwen op de mesta geeft hij meestal geen kick en als hij reageert is het naast de set

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Nouja of het dom is weet ik niet, ik heb mn cruise control vaak ook op een ietwat *kuch* hogere snelheid vast staan. Hopelijk heb je met de VIP betere resultaten.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
stingerdriver schreef:
De cc van de card is dezelfste als van de dsi alleen de vip is anders volgens stinger
Ik had juist begrepen dat de antenne uitmaakt hoe goed of hoe slecht dat een stinger detecteert. Dat heeft weinig van doen met het CC. Natuurlijk moet het CC wel de data van de antenne verwerken.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Precies en als dat te langzaam gaat, zoals hier het geval is.. Dan heb je te laat of zelfs geen alarm.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Is hier niks aan te doen dan dit is al terug een nieuwe antenne de andere daar scheelde iets mee volgens stinger binnenkort nog ma is een bezoekje brengen aan stinger

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Volgens mij werkt de Stinger Card niet met een CC?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
:oops: :oops: :oops: :fp: :fp: :fp: Heb nog nie binnen he.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik meende dat ze allemaal een CC hebben, maar als ik op de site kijk van Stinger dan zit er geen CC bij.

Je kunt iig ff onderling gaan vergelijken.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Je kunt iig ff onderling gaan vergelijken.

Morgen. Dan is ie binnen.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
ok, mooi

M4rk
Master
 Bericht 
De cc van de card zit ingebouwd in de houder/card zelf. Hij heeft een prachtig kleine 'footprint'.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Jij rijdt ook rond met de card toch?

M4rk
Master
 Bericht 
Yep

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb jij verschillen ontdekt Mark tussen DSI met MPHD vergeleken met een VIP of een Card met MPHD?

M4rk
Master
 Bericht 
Ik heb anderhalf jaar met een VIP gereden, die doet 't net zo goed (of dramatisch) als een Card. Je mist alleen de se** (echt jongens.. kan sekzie niet door de beugel?) interface :)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Dus detectie is beter. Ik heb net 2e hands een card op de kop getikt (niet te hard natuurlijk, gaat ie van kapot). Nu nog een andere auto om hem in te bouwen. Kan ik om tips vragen?

M4rk
Master
 Bericht 
Nee, een tiepvout mijnerzijds. Niet = net.. Ik bedoelde te zeggen dat ik geen verschil merk tussen de card en de vip.

Overigens is er geen pijl op te trekken, ik rij met 4 detectoren in de auto, het ene moment doet de ene 't beter, de andere keer de andere. Het blijft een lastige radarbron.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
M4rk schreef:
Overigens is er geen pijl op te trekken, ik rij met 4 detectoren in de auto, het ene moment doet de ene 't beter, de andere keer de andere. Het blijft een lastige radarbron.
Nou ja, ik heb overigens meer te duchten van die qudtekoppen die staan te lasergamen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Cruciale typefout dan.. Even aangepast.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
@ Mark, zit er ook nog verschil tussen de VIP/Card en de DSI met MPHD? Of heb je niet met de DSI rondgereden?

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Vip is vandaag binnen gekomen effe aangesloten in het weekend alles mooi weg werken heel eventjes mee gaan rond rijden nog geen controle tegen gekomen merk wel dat de vip toch gevoeliger is toch op valse meldingen ik krijg nu veel ka meldingen op de k band zijn de valse meldingen ook toegenomen ik hoop dat ik snel een controle tegen kom vooral de mesta
Wat ik mijn eigen nu afvraag als je op het filmpje van stinger kijkt en hij krijgt een melding dan krijg je een tekening zoals een flitspaal bij de spotlist of een multanova 6f bij de ka band maar ik krijg dit niet of doe ik iets verkeerd

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Vip is vandaag binnen gekomen, effe aangesloten. In het weekend alles mooi weg werken. Heel eventjes mee gaan rond rijden.

Nog geen controle tegen gekomen. Merk wel dat de vip toch gevoeliger is toch op valse meldingen. Ik krijg nu veel ka meldingen en op de k band zijn de valse meldingen ook toegenomen.

Ik hoop dat ik snel een controle tegen kom, vooral de mesta.

Wat ik mijn eigen mezelf nu afvraag is, doe ik iets verkeerd? Als je op het filmpje van stinger kijkt, en hij krijgt geeft de VIP een melding dan krijg je en toont een tekening zoals van een flitspaal bij de spotlist of een multanova 6f bij de ka band. Maar ik krijg dit niet. of doe ik iets verkeerd
Heb het iets leesbaarder neergezet.
Wat een punt en een komma al niet kunnen doen

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Daarjuist een controle tegen gekomen . Een mesta 210c pas detectie naast de set maar wel volle signiaal. En dit had ik bij de dsi niet amper 14 van sterkte. Hier mag stinger toch eens wat moeite gaan doen voor de mesta 210c weet er iemand zeker hoe de antenne moet staan voor de mesta diagonaal of horizontaal ?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
stingerdriver schreef:
diagonaal
Is alleen voor de MRCT

VW
Laat zich horen
 Bericht 

Citaat:
stingerdriver
zo 03 jul 2016, 18:45 Bericht
Daarjuist een controle tegen gekomen . Een mesta 210c pas detectie naast de set maar wel volle signiaal. En dit had ik bij de dsi niet amper 14 van sterkte. Hier mag stinger toch eens wat moeite gaan doen voor de mesta 210c weet er iemand zeker hoe de antenne moet staan voor de mesta diagonaal of horizontaal ?

@Stingerdriver
zet in je VIP onder main menu
setting
logging
Level 1 aan
(PS: dit is niet zo makkelijk te selecteren door de schuifoperatie)

Wanneer je nogmaals een Mesta 210C al of niet detecteert, kan je de VIP USB stick gebruiken om de verzamelde data (een log bestand) van je VIP naar de technische dienst van Stinger door te mailen.
Vermeld het juiste tijdstip in je email, nadat je de in Stinger desktop ook het normale bestand hebt bekeken.
Het level 1 bestand is NIET HETZELFDE als het bestand van de desktop!!

Daar kunnen ze zoals je inderdaad zegt, eindelijk 's werk maken van de detectie op Mesta 210.
Ze denken bij hun product nog steeds teveel aan Nederland en hun "makkelijke" radarsystemen en de rest van Europa kan de ... op.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Ok zal ik doen stinger moet echt werk maken voor de mesta het schijnt een heel moeilijke radar.
Nu in belgie andere radar redflex nk7 ben benieuwd wat deze radar gaat doen kwa detectie.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nog nieuws te melden?

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Nog steeds niks te melden geen controle meer tegen gekomen op mijn route. merk wel dat de vip gevoeliger is als de dsi met mphd. Het is blijkbaar een tijd geleden dat er nog een update is geweest voor de vip. Hopelijk komt er een update zodat belgische gebruikers de mesta 210c beter kunnen dedecteren

stingerdriver
Respect
 Bericht 

het schijnt dat de antenne voor de mesta ook diagonaal moet staan volgens stinger. Mijn ervaring is dat dit nog slechter is voor de detectie. Slecht voor de mesta en zeker als ik een verdwaalde multanova 6f tegen kom totaal geen detectie.

Kimono
Die hard
 Bericht 
In mijn ogen is het echt waardeloos om met een radardetector (welke dan ook) in België rond te rijden. Door de vele soorten radars die door de politiezones gebruikt worden krijg je zo vaak vals/ongewenst alarm op de K band dat een legitieme melding bijna niet te onderscheiden is.
Zowel met de DSI, VIP, STi-R en Redline getest (inmiddels wel een paar maanden geleden) maar de detectie op de Mesta is niet overtuigend genoeg om er goed op te kunnen reageren (zwakke detectie, of even volle bak alarm naast/voorbij de radar). Zo te lezen zijn we nog niet veel verder met goede detectie op deze radars?

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Op de gewone binnen wegen is het heel goed te doen om een echte melding te onderscheiden. Ik rij altijd 40+ boven de snelheidbeperking en nog geen enkel boete gekregen altijd er mooi uitgehaald. In mijn regio flitsen ze meestal met een ingebouwde gatso. Snelweg is een andere zaak. Ik weet wel op welke freqentie ik moet letten maar daar is het altijd te laat ze flitsen bijna altijd met de mesta deze radar heeft stinger nog niet onder de knie. Ze zouden is meer naar belgie moeten afreizen dan gaan ze pas verschieten hoe ver dat ze staan met hun antenne ze hebben nog veel werk voor de boeg.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Daarstraks weer verrast door een mesta 210c zag hem echt niet staan ook de vip niet. Was heel goed verstopt. 3 keer voorbij gereden totaal geen detectie antenne staat op 45 graden zoals stinger het voor schrijft.
De antenne zit niet achter een bumper maar gewoon dat je hem kan zien dus vrijzicht. De 4de keer heb ik de antenne verticaal gedraaid en terug voorbij gereden en toen had ik pas detectie wel naast de set.
Zou het kunnen dat ik de instellingen moet veranderen bevoorbeeld op quick trigger voor de mesta toen ik na de set naar huis reed had ik hem snel op quick trigger gezet en 100 meter na de set had ik nog detectie van de mesta wat ik anders nooit heb
Volgende keer wat uitgebreid testen. Maar als ik dit verander kan ik de ingebouwde gatso nog dedecteren of niet

Pagina 2 van 2 [ 83 berichten ]