» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 1 van 1  [ 4 berichten ]
dvoven
Eendagsvlieg
 Bericht 

Goedemiddag,

Ik zou graag een beroep willen doen op jullie ervaring met de Stinger DSI. Ik heb een auto gekocht met een Stinger DSI in de binnenspiegel en wil deze van een software-update voorzien.

Nu heb ik al uitgevonden dat de update moet verlopen via een tweede display. Maar dat loopt nog niet helemaal lekker en ik vermoed dat het 2e display of het kabeltje naar het Computer Center (versie 3) kapot is.

Als je het display aansluit op de PC met de PC Interface, gaat het display dan ook aan? Bij mij blijft deze namelijk uit. Updates worden volgens de Stinger software wel ingelezen op het display.
Als je het display aansluit op het CC, dan zou het display volgens mij vanzelf aan moeten gaan. Dat gebeurt ook niet.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Ik overweeg ook om de SA-antenne te updaten naar een HD-antenne; ik twijfel omdat het nog een vrij prijzige update is (ca. EUR 1.000) en toekomstige software updates aan de DSI beperkt zullen zijn. Stinger zelf zegt dat de update nog wel de moeite waard is.

Groet,

Dennis

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Hallo Dennis, in welke omgeving woon je?

Als je de display van de DSI aansluit op de PC interface en je opent de Stinger Desktop dan krijg je een zwart blokje in de je display. Je kunt zien of ze contact maken doordat de Stinger Desktop het display uit kan lezen doordat ie op de desktop laat zien welke software versies op je CC staan.

Als je je display in de auto aansluit hoort het display wel te gaan branden, alleen weet ik niet hoe het zit omdat je al een display hebt aangesloten in je spiegel. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat je het ene display moet loskoppelen op je CC en dan je andere display moet aansluiten om de update uit te voeren. Of er moet een soort switch tussen zitten zodat je kunt omschakelen. Maar normaal gesproken heeft de CC -3 maar 1 poort voor een display.

Upgraden met een HD is een optie, je hebt namelijk nu niet echt iets aan je DSI met een SA antenne.

Besef wel dat Stinger de DSI niet meer ondersteund dmv updates, wat ze wel met de Card en de VIP doen.

dvoven
Eendagsvlieg
 Bericht 

Dank je Harold! Ik woon in de omgeving van Den Haag.

Display wordt wel uitgelezen als ik hem aansluit op de PC, maar volgens mij zie ik geen zwart balkje op het display. Dat ga ik morgenochtend nog even nakijken! Updates worden wel gevonden en naar de display geladen.

Je moet inderdaad het display in de binnenspiegel loskoppelen van de CC en dan het 2e display aansluiten, maar 2e display blijft uit.

Als ik bij aansluiten van het display op de pc een zwart balkje zie, dan zal het display wel in orde zijn en zit het probleem waarschijnlijk in de kabel tussen displayholder en CC. Ik ga weer even rommelen en koppel nog even terug hier!

Dank in elk geval.

Upgrade naar HD is dus nog wel een goede optie. Jammer dat die antennes zo prijzig zijn; anders had de keuze een stuk eenvoudiger geweest :)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Het is een klein zwart blokje in de hoek van het display. Als je Dislpay holder in de auto niet goed werkt kun je het kabeltje ook loshalen van de holder en die rechtstreeks op je display aansluiten.

Pagina 1 van 1 [ 4 berichten ]