» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 1 van 1  [ 7 berichten ]
frits1972
Pro
 Bericht 

M4rk
Master
 Bericht 
Ik niet, maar de kans is groot dat deze de MultaRadar CT niet oppakt.

Als je op zoek bent naar een raamplakker vermoed ik dat Genovo (ook te koop op die site) eerdaags met wat moois komt. Maar die zit qua prijs waarschijnlijk op iets meer dan het dubbele van deze.

Voor een dubbeltje op de eerste rang gaat 'm niet worden in 't geval van de MultaRadar vrees ik. :cry:

frits1972
Pro
 Bericht 

ok bedankt ,blijft lastig te detecteren die mrcd/mrct. wil eigenlijk onder de 500,- blijven. Ben benieuwd waar Genovo mee komt.

M4rk
Master
 Bericht 
frits1972 schreef:
wil eigenlijk onder de 500,-

Gaat je zelfs met de Genovo niet lukken vrees ik.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
M4rk schreef:
Als je op zoek bent naar een raamplakker vermoed ik dat Genovo (ook te koop op die site) eerdaags met wat moois komt.

Is er al wat meer bekend over de Genovo met MRCD/MRCT functie? Ik kan er eigenlijk nog heel weinig over vinden, behalve dat eind 2016 het testmodel klaar was.

https://www.genevo.com/en/why-genevo/

Citaat:
In 2016, a team of experienced engineers is preparing the next new and innovative functions. Among the most anticipated of these is the enhanced radar antenna, which can offer detection of the most modern 3D radars. One of them is MultaRadar CD or GATSO, which is hard to detect with almost any detector on the market right now. Other innovations are in preparation, so let yourself be surprised.

flexzor
Nieuwkomer
 Bericht 

Op een spaans forum... lees ik dat ze volop aan het testen zijn, met tot nu toe goede resultaten. (De genovo hdm+ dan)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Tsja Spaans is opkomend..

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ]