» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 139.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 7 van 8  [ 351 berichten ]
Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Brave Hendrik schreef:
-Geen hulp of medewerking van scanner luisteraars meer.

Sensatiezoekers lopen over het algemeen meer in de weg dan dat ze hulp kunnen bieden.

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Flippo
Nieuwkomer
 Bericht 

VVD staat hier ook achter was op het NOS journaal. PVDA dan weer niet...

Maar ik snap de gedachte achter het verbod echt voor geen meter. Wat denken ze nou daar op het Binnenhof? Criminelen overvallen een pinautomaat, maar zullen voortaan de verklikker niet meer gebruiken, want die is verboden... :fp:

Bramdaman
Master
 Bericht 
Als het niet meer te koop is, kopen criminelen het niet meer

bruintje beer
Master
 Bericht 
Oh ja, en alle bestaande apparaten verdwijnen ook opeens :[

Bramdaman
Master
 Bericht 
Ja, die kun je komen inleveren op het bureau en dan krijg je een lollie

WimLex
Master
 Bericht 
Bramdaman schreef:
Als het niet meer te koop is, kopen criminelen het niet meer

tuurlijk, ding is alleen te koop in nederland :fp:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Jammer alleen dat die dingen nog niet voor een habbekrats op alibaba te koop staan. Vreemd wel, valt me een beetje tegen van die Chinezen.
1000 euro voor zo'n ding is echt te gortig, kunnen ze daar geen wet voor aannemen?

Denman
Master
 Bericht 

Gewoon zelf maken, ben je voor een paar tientjes klaar: detectoren-gps-en-laser-app/tetra-detector-project-t80433.html :wink:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Ja dag dat kan zo'n Chinees veel beter natuurlijk. En goedkoper.

cocodee
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
valt me een beetje tegen van die Chinezen.

Ik denk dat de Chinezen bij voorbaat in hun broek schijten van de rechtszaken die boven hun hoofd hangen, als ze de toorn van turbozeepkist over zich heen krijgen. :devil:
Ik weet overigens wel, dat de polies in BE de Blu eye in beslag mag nemen, maar een ding als dit kan in zoveel uitvoeringen verschijnen, dat handhaving van het verbod gewoon onmogelijk is.

gerardwb
Respect
 Bericht 

Fabrikant past 'verklikker' aan
1 uur geleden
SOEST - De fabrikant van de zogeheten politieverklikker gaat het systeem op een aantal belangrijk punten aanpassen. Het apparaatje, de Target Blu Eye, geeft aan of de politie of andere hulpdiensten in de buurt zijn. VVD, SP en Groep Bontes/Van Klaveren drongen eerder dit jaar aan op een verbod omdat criminelen de verklikker kunnen gebruiken en kunnen inspelen op bijvoorbeeld de komst van de politie.

De fabrikant gaat ervan uit dat een verbod nu van de baan is. ,,Het ministerie liet eerder al weten weinig te zien in een verbod. Maar om de schijn te vermijden, hebben we het apparaat na gesprekken met diverse betrokken partijen aangepast. Dat het criminelen kan helpen is nu nagenoeg uitgesloten. We willen alleen niet zeggen wat we hebben aangepast om mensen niet wijzer te maken dan ze al zijn'', aldus een woordvoerder.

bron telegraaf http://www.telegraaf.nl/binnenland/2563 ... aan__.html

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Was al op de hoogte van dit verhaal.
Toevallig contact gehad met Target Eergisteren waar hij mij dit vertelde.
Net een Dipoolantenne besteld voor een van de setjes die ik te koop heb.
Werkt tot nu toe prima met de antenne die er bij zit maar met de nieuwe nog betere detectie.

Gebruik het met name alleen op de snelwegen en op binnen wegen als ik de gang er in heb.
Zo voorkom ik dat een video auto over het hoofd gezien word bij het inhalen of dat ik gevolgd word 8)

Prosperot
Pro
 Bericht 
Heeft de aanpassing invloed op het kunnen detecteren van vrossers?

M4rk
Master
 Bericht 
Prosperot schreef:
Heeft de aanpassing invloed op het kunnen detecteren van vrossers?

Neen.. het voorkomt alleen stationair gebruik.

Toolman30
Master
 Bericht 
gerardwb schreef:
We willen alleen niet zeggen wat we hebben aangepast om mensen niet wijzer te maken dan ze al zijn'', aldus een woordvoerder.

Te laat :x

M4rk schreef:
Neen.. het voorkomt alleen stationair gebruik.

Prosperot
Pro
 Bericht 
Hmmmm mss toch maar eens kijken of er voor weinig nog aan te komen is...

M4rk
Master
 Bericht 
Toolman30 schreef:
Te laat :x

O:)

KanarieVW
Master
 Bericht 
Brave Hendrik schreef:
Ik vraag mij af wat het daarnaast ook nog telkens aan geld kost voor GSM verbindingen, als de boel het weer eens laat afweten.
Zal jaarlijks niet weinig zijn vermoed ik.

Betaal jij serieus nog belkosten in Nederland? Moet je toch eens je abbo updaten.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Begrijp sowieso niet waarover die opmerking gaat. GSM? Waarvoor dan? Als wat het laat afweten?
Kan er geen touw aan vastknopen.

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Dan heb ik geluk. mijne en die ik te koop heb doen het nog bij stationair gebruik :glaasje:
Heb idd gehoord dat er iets met GPS op komt en dat je net als bij Stinger vals alarm kunt laten onthouden.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ok, heb er ook 1 aangeschaft, heb 1 met bumperantenne, maar nog niet ingebouwd (het weer zat nog niet zo mee...).
Dus heb eerst de bumperantenne maar op de binnenkant van de achterruit geplakt, eerst maar es testen hoe het werkt.

Vanavond al wel een paar politie auto's onderweg gespot, waarvan 1 volgens mij bezig was met mobilofoonverkeer, want toen kreeg ik een ander signaal als normaal.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Betaal jij serieus nog belkosten in Nederland? Moet je toch eens je abbo updaten.

Ohja dan is het ineens 'gratis' natuurlijk :fp:

Ik heb ook geen belbundel meer. Ik bel bijna nooit met mijn mobiele telefoon. Onzin allemaal.

9-3
Respect
 Bericht 
in hoeverre verandert de frequentie en hiermee het nut van het gebruik van de blue-eye als de overheid nieuwe C2000 netwerkcomponenten en/of randapparatuur gaat inzetten?
http://www.verbinding.tv/rijksoverheid-start-aanbesteding-tweede-en-derdelijnsonderhoud-c2000/
https://www.computable.nl/artikel/nieuws/overheid/5708219/250449/politie-start-tender-randapparatuur-c2000.html

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Iemand die standaard al city stand heeft ingeschakeld? Ik heb city nu maar op 2 ledjes gezet omdat ik anders wel vaak alarm heb. Als ik nu alarm heb weet ik dat er iets dicht bij me in de buurt zit, bij 1 of 2 ledjes alarm kon ik 9 van de 10 keer niets vinden, dus zat de zender toch nog te ver weg denk ik.

geenidee
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik zet hem wel steeds vaker op een city stand, anders vang ik bijna constant een signaal op.
Misschien alleen op highway zetten als in op een snelweg in niemandsland rijdt.

speedfreak
Pro
 Bericht 

Ik heb altijd de highway mode opstaan, behalve in grote steden (BXL, Antw). Moet wel zeggen dat ik met de bumperantenne rondrijdt en dat deze het een stuk beter doet dan de standaard antenne. De standaardantenne was binnen in m'n wagen geplaatst, maar in m'n wagen had ik veel storing (kan je testen met de speciale firmware). Nu de antenne achter de bumper zit, heb ik nog maar zeer weinig storing waardoor de detectie een stuk beter is. Ook moest je oppassen dat er geen kabels van je auto, gsm lader, ... langs het display lopen want dit durft ook storing/vals alarm geven.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik heb een bumper antenne, en heb de eerste 2 lampjes van de city branden, dus bij signaalsterkte 3 tm 5 krijg ik nu pas alarm.

geenidee
Nieuwkomer
 Bericht 

Firmware versie 2.2 is nu uit, ik kan echter nergens vinden wat er nou veranderd is.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
geenidee schreef:
Firmware versie 2.2 is nu uit, ik kan echter nergens vinden wat er nou veranderd is.

Op de site van de Blu Eye zie ik niets over software updates. Heb je een linkje?

geenidee
Nieuwkomer
 Bericht 

Gewoon inloggen op je My Blu Eye account dan kun je de op de firmware download knop klikken.

Afbeelding

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
geenidee schreef:
Gewoon inloggen op je My Blu Eye account dan kun je de op de firmware download knop klikken.

Had het inmiddels al gevonden, maar heb de Blu eye gebruikt gekocht zonder account dus en er zat ook geen SD kaart bij....

Maar kan volgens mij wel een nieuwe username aanvragen, maar dat zie ik nog wel es, wacht jullie ervaringen wel even af :)

boersma
Master
 Bericht 
Is het niet een enorme geldverspilling zo'n ding?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik vind het wel een leuke aanvulling (maar heb hem dan ook 2e hands gekocht). En ja, wat is geldverspilling.

Iedere hobby kost geld, en als je niets met een hobby hebt dan kun je iets snel zien als geldverspilling. Dus dat is net hoe gek je misschien met een hobby bent.

Als je het puur kosten/baten bekijkt dan verdiend het zich misschien wel niet terug, dat zou kunnen.

boersma
Master
 Bericht 
Hobby mag geld kosten zeker!
Af en toe lekker hard optrekken etc vind ik ook leuk en kost ook benzine maar neem ik voor lief.

Maar hoe vaak dit apparaat voordeel biedt betwijfel ik.
Ik ken alleen de nadelen aan politie kant bij de gasten die op inbrekerspad zijn en de onopvallende auto's daardoor helaas doorhebben zodat het volgen minder zinvol is.

Turbozeepkist
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik heb nog nooit ingebroken en ben dat ook in de toekomst niet van plan. Ik ben wel erg blij dat Blu Eye onopvallende auto's detecteert. Ik had laatst nog zo'n auto achter me zitten waarvoor Blu Eye me netjes waarschuwde zodat ik tijdig opzij kon gaan om hem voorbij te laten O:)

cocodee
Master
 Bericht 
Turbozeepkist schreef:
Ik ben wel erg blij

Wees dan zo eerlijk om te vermelden dat jij de producent bent, kunnen de mensen hier nog wat vragen afvuren. :D

KanarieVW
Master
 Bericht 
Turbozeepkist schreef:
Ik heb nog nooit ingebroken en ben dat ook in de toekomst niet van plan. Ik ben wel erg blij dat Blu Eye onopvallende auto's detecteert. Ik had laatst nog zo'n auto achter me zitten waarvoor Blu Eye me netjes waarschuwde zodat ik tijdig opzij kon gaan om hem voorbij te laten O:)

Heb ik van die dingen aan de zijkant van m'n auto voor. Werkt ook heel goed.

boersma
Master
 Bericht 
Bij dit filmpje staat op sec. 5 wel een ernstige waarschuwing:
Laat u niet verassen! (ipv verrassen).
Verassen... ook wel cremeren.
https://www.youtube.com/watch?v=cyntrMOa2Gk

Structurele fout trouwens, bij het onderschrift van dit filmpje ook al:
https://www.youtube.com/watch?v=fM_yausRosM

cocodee
Master
 Bericht 
Er zijn geloof ik wel wat facturen van crediteuren verast... 8)
Citaat:
Op 29-01-2015 is Target Automotive B.V. te Soest (Utrecht) door de rechtbank in Midden-Nederland failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. J.V. Maduro. Het insolventienummer van deze zaak is F.16/15/70. De (hoofd)activiteit van Target Automotive B.V. is levensbeschouwelijke en politieke organisaties, belangen- en ideële organisaties, hobbyclubs.
Het faillissement is opgeven vanwege gebrek aan baten. Er zijn 10 verslagen beschikbaar.

geenidee
Nieuwkomer
 Bericht 

Harold schreef:
Maar kan volgens mij wel een nieuwe username aanvragen, maar dat zie ik nog wel es, wacht jullie ervaringen wel even af

Dat kan gewoon door een mailtje te sturen naar Target met het serienummer (zover dat nog lukt natuurlijk), ik heb hem ook 2de hands gekocht namelijk. En vrijwel elke SD kaart moet werken.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
geenidee schreef:

Rijdt iemand al met deze versie rond en wat is er veranderd?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Meer gebruikers van de Target ervaringen in Duitsland? Heb het idee dat in DE de Target meer oppikt dan in NL? Vooral bij politie auto's heb ik nog wel eens het idee dat ik in NL maar bij de helft van de auto's alarmering krijg, en dat de andere helft niet opgemerkt wordt.

Heb niet het idee dat dat puur er aan ligt dat C2000 uit staat of dat ze op een ander kanaal zitten?

maarten22
Master
 Bericht 
In Nederland blijft het heel wisselend. Meestal werkt het goed, maar soms toch een (opvallende) politie auto zonder signaal van de Blu eye.

boersma
Master
 Bericht 
Rijden ze misschien gewoon zonder mob. en porto aan.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dat zou kunnen maar lijkt me sterk

cocodee
Master
 Bericht 
Schijnt als ze in de direct modus (soort van peer2peer zeggg maarrrrr) werken, de sync puls niet wordt uitgezonden.. :koffie:

Fulcrum
Master
 Bericht 
Ook mijn ervaring: Blu Eye werkt, maar niet altijd. Ben al een paar keer gewaarschuwd voordat ik een (vr)os heb ingehaald. Laatst nog op de n305 (140 @ 100) zag een BMW voor me, en remde af. Ben wel staande gehouden, met wat opmerkingen over m'n snelheid. Geen bon oid.
Het is een mooie AANVULLING op m'n Stinger VIP en AL-pro, maar je kunt er niet blind op vertrouwen.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik vraag me dus af of en wanneer ze in direct modus staan. Vandaag nog 2 ambu's tegen gekomen. Beide kwamen me tegemoet. Bij de 1 ruimschoots gewaarschuwd (alle ledjes branden) bij de 2e totaal geen signaal (tenminste dat denk ik, want ik heb de city stand op 2 ledjes staan omdat ie bij mij anders vaak piept...). Beide reden met toeters en bellen.

boersma
Master
 Bericht 
Lijkt me dat als ze operationeel zijn hen wel aan hebben maar als de auto voor vervoer van a naar b gebruikt wordt niet altijd aan staat. Wil niet zeggen dat ze dan (politie) geen staandehouding doen.

Pagina 7 van 8 [ 351 berichten ]