» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 6 van 6  [ 264 berichten ]
357kurt
Master
 Bericht 
Nieuwe FW versie, op 500 km inclusief Randstad , geen vals alarm gehad ook niet op verdachte nieuwe modellen (MR narrow low filter). Wel is de GPS db totaal van slag, klopt geen biet meer van.

357kurt
Master
 Bericht 
Vandaag alarm op BSM van CH-R , kan niet missen, alleen als je echt dichtbij komt <50m, oranje ledje brandde in de buitenspiegel = actief.

utah62
Pro
 Bericht 
357kurt schreef:
Nieuwe FW versie

Maar deze moet je betalen toch?

357kurt
Master
 Bericht 
Nee updates zijn lifetime free

Kami
Master
 Bericht 
Geeft Radenso/Genovo iets op als minimale lifetime ?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Wat heb je daar nou aan.. Denk je dat iemand kan voorspellen wat de Europese politie/overheidsmarkt gaat doen in pak 'm beet twee jaar of nog langer?

Kijk hoe moeilijk Stinger het heeft met de aanpassingen aan hun detector omdat de markt steeds verandert.

Kami
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Wat heb je daar nou aan..

Wel degelijk iets.
Snap ook wel dat nieuwere controle apparatuur wellicht niet ondersteund kan worden.
Maar softwarematig zijn er altijd wel verbeteringen te maken. Zie bovenstaande posts.
Als ze daar binnen 6 maanden mee stoppen schrijf je een dergelijk apparaat ook vrij snel af.

M4rk
Master
 Bericht 
Dat is met mijn smart tv ook zo. En daar kan ik nog steeds naar kijken. Alleen niet in 4K.

Het is aan mij als consument om te bepalen of ik dat storend vind en dus een nieuwe aanschaf.

Het blijft een mooie discussie, detectorboeren moeten hun detectoren tot ‘t eind der tijden blijven ondersteunen, terwijl we legio andere apparatuur (smartphones, auto’s, etc.) hebben waarbij dat niet zo is.

De Audidealer ziet me aankomen; “ik wil graag een upgrade naar het 2018 model”. Dan krijg ik als antwoord dat ze dat inruil noemen ;-)

Kami
Master
 Bericht 
M4rk schreef:
detectorboeren moeten hun detectoren tot ‘t eind der tijden blijven ondersteunen

Ik zeg niets over moeten.
Snap ook wel dat de lifetime van een dergelijk apparaat geen 5 jaar is, als voorbeeld.

Vraag alleen maar wat de fabrikant als lifetime hanteert ?
Als die over een half jaar stopt met updates kan ik mijn keuzes daar op baseren.

357kurt
Master
 Bericht 
Daarom schrijf ik een dergelijk toestel ook over 2 jaar af, gaat ie langer (technisch) mee, is dat meegenomen. Gaat de popo over Mesta in NL dan heb ik pech.

radardetector_freak
Weet de weg
 Bericht 

Wat is tegenwoordig de performance op de CT / Gatso T ?
Kun je zeggen dat deze laten we zeggen in 90-95% van de gevallen tijdig gedetecteerd wordt met de nieuwste firmware?

Aangezien ik in deze thread ook een paar keer lees "naast de paal" ?

Is de detectie door de firmware updates ook daadwerkelijk verbeterd?

Kortom:
Zou je de one m nu aanbevelen in NL ?

357kurt
Master
 Bericht 
Gatso is slecht, GPS DB ook maar CT adequaat afgaand tot zeer goed opkomend, eigenlijk geen falses, ook niet tijdens ritten in de randstad of grote steden. Als raamplakker zeker aan te bevelen. Naast de paal? Alleen op Gatso, maar die staan ook in de flitsapp en alleen vaste locaties.

radardetector_freak
Weet de weg
 Bericht 

OK, zou de detectie op de Gatso nog beter kunnen worden met Firmware Updates?
Of is de hardware de beperking?

Anyhow: deze detector icm flitsmeister lijkt dus een perfecte combi!

357kurt
Master
 Bericht 
Ze zijn er wel mee bezig maar vlot gaat het niet, maar voor mij is een stille detector het meest waard dus zodra er alarm komt je weet dat er iets is. In NL dus een prettig apparaat, ik rijd er nu 4 maanden mee en content.

Pagina 6 van 6 [ 264 berichten ]