» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Postingstijd interval gedetecteerd van 442.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 2 berichten ]
Ezras
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo allemaal!

Ik heb een tijd "gelukkig" rondgereden met m'n stinger Ventura en weinig op de fora gekeken. Ik ben me nu echter aan het inlezen over het hele radardetectie gebeuren, met name in Frankrijk. Nu zit ik met wat vragen:

- Klopt het dat in Frankrijk o.a. op de X-band (9.9ghz) wordt gewerkt? (Die mijn Ventura dus niet ziet)

- De nieuwe apparatuur in NL waar een mphd antenne voor nodig is, is dat ook in gebruik in Frankrijk?

- En de vraag die daarop volgt, zou een DSI met SA hier in Frankrijk een goede bescherming bieden? (Evt. Uitgebreid met lasershield).

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Als je echt beschermd wilt zijn moet je de vip gebruiken met de mphd antenne maar je kan ook de dsi kopen met de nieuwe mphd
In frankrijk wordt met de mesta gecontroleerd net zoals in belgie en daarmee ben je met een dsi met sa antenne niks mee die dedecteert hem niet of nauwelijk zeker geen tijd voor af te remmen zelf met mijn dsi met mphd antenne ondervind ik wel problemen tegenover de mesta ik heb geen ervaring wat de vip doet de vip zou sneller moeten reageren en voor de lasers zou ik de alp nemen

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ]