» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Postingstijd interval gedetecteerd van 38 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 10 berichten ]
Twilo
Master
 Bericht 
Stinger introduceert de All-Fiber Laser. Weinig verschillen kunnen ontdekken vergeleken met de bestaande Laser HD fiber. Meer informatie: http://www.stinger.com/NL/products/freedomlaser

Chemical
Master
 Bericht 
Stinger heeft de boot gemist, er is geen product meer wat doet waarvoor je het koopt. Is het dat wel, dan is het van een dusdanig korte termijn, dat de ontwikkelingen in de markt het systeem onbruikbaar maakt.

Daarbij staan de kosten totaal niet in verhouding met de kwaliteit.

M4rk
Master
 Bericht 
Alle hardware die ze hebben heeft nog steeds potentie, de bottle-neck zit hem voor zover ik kan zien in de ontwikkel capaciteit. Als die ontwikkel capaciteit ook nog vol bezig moet zijn met nieuwe producten dan wordt het lastig om de huidige user-base te ondersteunen.

Ik heb geen idee of ze bij DARE consulting ook software jongens hebben, volgens mij deed Wouter van Stinger dat helemaal in z'n uppie en was DARE alleen maar betrokken bij de hardware ontwikkeling.

Het is wel jammer dat stinger hierin niet de gebruikersgemeenschap opzoekt en zich met hun prijsstelling uit de markt prijst want er zitten onder hun gebruikers een boel slimme jongens die vast bereid zijn om bij te dragen.

Twilo
Master
 Bericht 
DARE consulting heeft de antenne bedacht voor Stinger als ik me niet vergis. En de rest heeft Stinger de ontwikkeling voor de DSI/VIP zelf gedaan. Gaarne correctie als dit niet klopt. Wouter van Stinger TD heeft zich meer gericht op de hardware afdeling. Ik weet dat Stinger ook software engineers in dienst heeft/had. Jammer dat er weinig nieuws bekend is over Stinger. Hun bedrijfspand in Hillegom staat al geruimte tijd voor de verhuur https://www.fundainbusiness.nl/kantoor/ ... dstraat-6/. En hun post adres is nu een postbus nummer geworden:

P.O. Box 132,
2160 AC Lisse,
The Netherlands
www.stinger.com

Misschien wordt vervolgd?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Twilo schreef:
Stinger introduceert de All-Fiber Laser. Weinig verschillen kunnen ontdekken vergeleken met de bestaande Laser HD fiber.

Verschil is dat zowel de TX als de RX (zender/ontvanger) fiber zijn. In de vorige situatie was alleen de zender een fiber volgens mij en de ontvanger een square.

M4rk
Master
 Bericht 
Allemaal innovatie waar hun klanten niet om vragen, die willen allemaal eerst graag dat ze de VIP nog even afmaken. Maar goed, dat is dezelfde klacht die wij over de DSI ook hadden.

Als ik de verhalen hier, uit Australie en NZ en in de US lees over hoe matig de VIP presteert en hoe slecht de laatste update was voelt het dat het nog steeds niet af is, alles valt en staat met focus; en die hebben ze volgens geruchten alleen op de US.

Twilo schreef:
En hun post adres is nu een postbus nummer geworden

Die hadden ze altijd al.

Twilo schreef:
Wouter van Stinger TD heeft zich meer gericht op de hardware afdeling.

In de tijd dat ik betrokken was, was Wouter degene die de software schreef. Na het vertrek van zo'n beetje de hele TD heeft ie die taak er volgens mij gewoon bijgekregen.

Hoe dan ook, het blijft eeuwig zonde; volgens mij is de hardware tot veel meer in staat.

Twilo
Master
 Bericht 
Harold schreef:
Verschil is dat zowel de TX als de RX (zender/ontvanger) fiber zijn. In de vorige situatie was alleen de zender een fiber volgens mij en de ontvanger een square.

Is dat het enige verschil :roflol:? Ik ben benieuwd naar het prijs kaartje van dit "nieuwe" product.

M4rk schreef:
In de tijd dat ik betrokken was, was Wouter degene die de software schreef. Na het vertrek van zo'n beetje de hele TD heeft ie die taak er volgens mij gewoon bijgekregen.

Hoe dan ook, het blijft eeuwig zonde; volgens mij is de hardware tot veel meer in staat.

Maw Wouter doet de hele TD afdeling in zijn eentje. Ik hoop dat het goed gaat en dat Stinger nog blijft bestaan.

viske
Respect
 Bericht 
Ik geloof er niet meer in, in stinger.
Het kan zijn dat de hardware er goed uitziet, dat de lazer super klein is.
Ze hebben de kwowhow niet voor de software.
Stinger heeft mij al veel geld gekost in aankoop van producten. En heel veel geld aan boetes en rijverbod... Omdat ik op stinger vertrouwde.
Compensatie omdat hun product niet werkt, is er nooit gekomen.
Altijd een vriendelijke uitleg aan de tel, (is voor mij afschepen) en veel beloftes.
Ze lopen jaren na de feiten aan.
Inderdaad heel jammer, want ik heb heel lang in hen geloofd.
Nu is het over een out.
Stinger is totaal niet meer aanwezig in mijn nieuwe auto.
Voor in België, is het een verademing van stilte....

superfunky
Nieuwkomer
 Bericht 

Wat zijn jullie negatief zeg.
Heb VIP’s in 3 auto’s en die hebben allemaal hun geld al dubbel en dwars opgeleverd.
Ja, je moet wel zelf blijven nadenken en je realiseren dat geen enkel systeem feilloos is, maar VIP icm meteen goed inbouwstation is nog altijd top in mijn ervaring.
Komende week krijg ik de nieuwe all fiber, ben alvast benieuwd!

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Het probleem met Stinger is dat het er gewoon weinig gecommuniceerd wordt over de stand van zaken. Als ik op het Amerikaanse collega forum lees dan zie ik weinig positieve gebruikers ervaringen. Er zijn zaken die verbeterd moeten worden, en dat duurt gewoon al een poosje.

De concullega's zijn gewoon redelijk frequent bezig met updates en er wordt veel over en weer gecommuniceerd door de fabrikanten die ook actief zijn op het forum. Van Stinger hoor je soms wat, iedereen is weer enthousiast en vervolgens is het weer een jaar of langer radio stilte.

Pagina 1 van 1 [ 10 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten