» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Postingstijd interval gedetecteerd van 156.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 46 van 47  [ 2328 berichten ]
basset
Nieuwkomer
 Bericht 

weet iemand hier of de dsi met mphd antenne nou wel of niet ACC eruit hoort te filteren?, ik was vandaag mee en hij filtert weinig auto's met ACC, net zoveel als mijn cco3 met SA antenne, onder instellingen kan ik niks vinden.

gatso24
Die hard
 Bericht 
ACC is geen probleem

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
gatso24 schreef:
ACC is geen probleem

Schijnbaar is dat juist wel het probleem als ik hem goed begrijp 8)

gatso24
Die hard
 Bericht 
Verkeerd gelezen. ACC zou geen probleem moeten zijn. Staat de laatste sw erop ?

basset
Nieuwkomer
 Bericht 

ja laatste sw staat erop,software geeft up to date aan. is er een instelling in het menu wat je aan moet zetten om ACC te filteren?
het lijkt heel soms dat het heel lang duurt voordat ie doorheeft dat het een ACC is, gister achter een Ford geeft vol alarm en 20 a 30 seconden later niks meer.. ook niet te zien als muted op het display :loco:

kan je de firmware/software opnieuw down graden/installeren op een DSI?

Bramdaman
Master
 Bericht 
klopt; een DSI pakt de Focussen, Mazda's, Jaguars etc prima

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dus er is dan wel verschil tussen een VIP en een DSI met MPHD?

Bramdaman
Master
 Bericht 
Bramdaman schreef:

Een dsi zonder hd antenne bedoelde ik

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ja, maar daar gaat de vraag niet over

basset
Nieuwkomer
 Bericht 

kleine update, gister de dsi naar fabrieksinstellingen gereset, ACC blijft alarm geven er zit ook af en toe een freeze in het menu, lijkt wel dat ie even blijft hangen of het niet bij kan houden als je door het menu scrolt, het overzetten van ritregistratie duurt ook erg lang +/-10minuten

als we de antenne bij mij aansluiten krijg ik geen melding, zelfde situatie zelfde ACC auto :huh: (wat een genot die stilte)

enigste wat ik nog kan bedenken is dat de FW/SW niet helemaal lekker is, weet iemand hoe en of je die opnieuw kan laden?
of zal de computer overleden zijn? wel vaag want hij werkt verder prima. laatste optie is stinger zelf maar de cc03 komt uit 2012 zullen ze je daar nog mee helpen, of kan je dan beter meteen een nieuwe kopen?

staat bij mij weer op me verlang lijstje een mphd antenne, alleen die prijs is echt belachelijk :nono: .. ben op zich wel blij met de dsi en nu met de blue eye, flits app erbij voor de snelwegen en iets beter oogjes open houden, misschien komt er ooit nog eens een stinger aanbieding. :schudnee:

gatso24
Die hard
 Bericht 
Bel maandag even met Hillegom, 0252 414950

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je je DSI al eens leeg gehaald, dus ritregistratie en policecheck er afgehaald? Op den duur wil de DSI wel eens vol lopen, weet niet of dat er wat mee te maken heeft, maar je kunt het proberen.

bomba79
Eendagsvlieg
 Bericht 

Na het forum doorgespit te hebben blijf ik nog met een paar vragen zitten.
Ik heb een DSI met een cc03 incl. laser en heb geinformeerd bij de dealer naar een MPHD antenne.
Deze gaf aan dat de detectie afstanden wel het zelfde zouden zijn als van een VIP maar wel enorm veel vals alarm geeft, zelfs zoveel dat hij onbruikbaar zou worden. Hij raadt het me sterk af en zegt dat ik een VIP moet nemen.
Is dit een verkoop praatje of de waarheid?
Ik lees nl. wel een paar ervaringen van mensen met de Card+mphd welke redelijk schijnt te werken. Is dit wellicht door de laatste software update?
Zijn er verder nog grote verschillen tussen de DSI+mphd en de VIP buiten de spotlist Europa?
Mensen ervaringen met DSI+mphd?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gr.
Jerom

Viper®
Master
 Bericht 

Ik haal a.s. zaterdag mijn nieuwe vervoer op, hierin zit een stinger dsi ingebouwd. Schijnbaar heeft die ook een lasershield voorin. Heb me nog niet echt ingelezen op de materie, ga ik deze week doen.
Zijn er nog zaken waar ik op moet letten of naar moet vragen ?

jthepilot
Weet de weg
 Bericht 
Aanmerkingen op deze montage ?

- 90 graden en waterpas.

Afbeelding
Afbeelding

De exacte lokatie is onder de rechter koplamp, hier dus:
Afbeelding

Hij zit vast met een soort dubbelzijdig bituben tape en is dus vrijwel trillingsvrij

Graag een beetje hulp met het laatste stukje afstellen :D

M4rk
Master
 Bericht 
Dit was 2 jaar geleden dé manier om hem te monteren. Inmiddels is het KLPD overgestapt op nieuwe radar, dus verwacht geen mega afstanden op de snelweg.

Het ligt een beetje aan je regio, voor Gatso is dit optimaal, voor MRC(D) moet de antennekabel er onderuit komen.

jthepilot
Weet de weg
 Bericht 
Woon in Noord-Holland, dus als ik de kentekenlijst met apparatuur mag geloven zit ik daar wel goed.
Verder qua instellingen nog tips ?

jthepilot
Weet de weg
 Bericht 
Heren,

FF een vraagje over de K-band afstellen voor gatso, heb nu 0 / +4 staan is dit correct ?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Als je in NH woont zou je ook +3 +3 kunnen doen, alleen moet je dan weer niet naar regio's gaan waar de Multaradar C zit.

jthepilot
Weet de weg
 Bericht 
Top, dankjewel !

dayfly
Nieuwkomer
 Bericht 

Weet iemand of de DSI CC03 met MPHD antenne gelijk is aan de huidige VIP?

wordt er niet duidelijker op welke ik moet hebben qua detectie

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Volgens mij zit de mogelijkheid tot het automatisch falselisten / herkenning van valse alarmen niet op de combinatie van DSI CC-03 met de MPHD antenne.

dayfly
Nieuwkomer
 Bericht 

dank falselisten is niet zo probleem voor mij, ik hoop alleen dat de detectie is verder gelijk is, ook met de nieuwe MRCT

ik begreep van iemand op het VIP forum dat er nog een update voor de dsi uit moest komen ?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik weet niet hoe de MPHD icm met de DSI-CC-03 omgaat met bijvoorbeeld adaptive cruisecontroles en dodehoek radarsystemen.
Mijn CC-03 zonder MPHD is op de snelweg nu redelijk onbruikbaar. Veel te vaak vals alarm.

mjvv
Die hard
 Bericht 
Net mijn Card even geupdated, kreeg vandaag onderstaande mail, ben benieuwd naar de detectie op de MRCT.

SOFTWARE UPDATE VOOR CARD

Wij hebben een belangrijke software update voor Stinger Card. Deze update bevelen wij aan voor gebruikers van Stinger Card met HD Antenne. Download de update via Stinger Desktop.

Let op, Card software 3.1.4 heeft HD firmware 6.0.8 nodig om te functioneren.

Deze software combinatie bevat onder meer de volgende verbeteringen:

• Bescherming* tegen de nieuwste radars (inclusief de MultaRadar CT)
• Snellere signaalverwerking en daardoor eerdere alarmering*
• Dynamische gevoeligheid: extra gevoeligheid waar nodig en overal elders juist
minder gevoelig en dus nog minder vals alarm
• Verdere toename in gevoeligheid voor sommige radars*
• Verbeterde filtering van ongewenste signalen
• Ondersteuning van de nieuwe generatie Stinger Laser HD Analyzer Box
• Verdere optimalisering en bugfixes

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
mjvv schreef:
Net mijn Card even geupdated

Jij rijdt met de Card icm de MPHD?

Ik ben nog steeds benieuwd naar gebruikerservaring van Card of DSI gebruikers icm met de MPHD. Volgens mij zijn die er niet zoveel.

Kami
Master
 Bericht 
Yep ik ben ook benieuwd.
Heb nog een Card ergens in de kast liggen die al 2,5 jaar niet meer gebruikt wordt.

gatso24
Die hard
 Bericht 
Met mphd antenne? Anders kan je m nog wel 2,5 jaar laten liggen

Kami
Master
 Bericht 
Nope zonder. Maar ik twijfel nog om die antenne te kopen.

mjvv
Die hard
 Bericht 
Harold schreef:
mjvv schreef:
Net mijn Card even geupdated

Jij rijdt met de Card icm de MPHD?

Ik ben nog steeds benieuwd naar gebruikerservaring van Card of DSI gebruikers icm met de MPHD. Volgens mij zijn die er niet zoveel.

Card met MPHD is gewoon perfect, detectie is precies hetzelfde als ik zie in de VIP filmpjes in het andere topic, 200 tot 300 meter is heel normaal en Gatso tot 1000 meter, net als de DSI. Vals alarm komt eigenlijk niet meer voor, zeker na de update van juli vorig jaar, adaptieve cruisecontrols etc. heb je geen last meer van. De Card heb ik nu een klein jaar en zo'n 75.000 km mee gereden. Na de update van vorige week ben ik nog geen MCRT of MCRD tegengekomen, dus kan ik nog even niets over vertellen.

Ik ben erg blij met de VIP en zat indertijd te twijfelen tussen de Bell STI-R en de Card MPHD. Achteraf gelukkig de Card gekozen, was toen dat ik toch meer vertrouwen had in de updates van Stinger dan van Bell. Daarnaast was de Card MPHD toen goedkoper dan de Bell. Zoals ik het zie is het verschil met de VIP alleen het display en het automatisch falselisten, dat is in mijn ogen geen eur 1000,- prijsverschil waard. Het falselisten kan je gewoon handmatig doen, net zoals op de DSI en de info die het Card dispay geeft is voor mij voldoende. Het gaat mij om de detectie.

Volgende week weer veel op pad door het land, zal ongetwijfeld wel weer wat bermtoeristen tegenkomen. Ik hou jullie op de hoogte.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
mjvv schreef:
dat is in mijn ogen geen eur 1000,- prijsverschil waard.

Card 1600, VIP 2230 = 630 Euro verschil bij Navishop. Heb jij een andere rekenmethode?

Bramdaman
Master
 Bericht 
2099 bij hifidump oid via marktplaats ads

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Card + MHPD dan 1100 volgens mjvv rekenmethode? Dan wordt het wellicht nog eens interessant :x

mjvv
Die hard
 Bericht 
Voor de Card met MPHD antenne en de PC interface heb ik eur 1.209,- betaald, bij www.hifidump.nl.

Officiële prijs is €1.299,- zonder pc interface,

www.stinger.com/downloads/Stinger%20pri ... .0%20b.pdf

Vip kost bruto iets van eur 2300,-, zit ik er toch niet echt naast met 1000 verschil :D

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Is geen "controle" heh, ik ben compleet de "markt" wat betreft detectie kwijt. Ik rij nog steeds als een 'maroon' maar al jaren zonder detectie, ik denk dat het een placebo is die apparatuur zoals dat in medische termen heet.

Maar 1200 Euro dus, instap... Op afdoende detectie. Ik vind't nog steeds een emmer.

djidee
Master
 Bericht 
Hier idem, enige wat me tot nu toe gesnapt heeft is laser, daar een setje sensoren voor (achter ook in dit geval :duh: ) zou nog eens een optie zijn. Voor de rest is kijkgedrag + flitsnav voldoende

utah62
Pro
 Bericht 
Als ik nu op MP een gebruikte DSI wil aanschaffen, welke uitvoering moet ik dan nemen? Ik zier zoveel staan? http://www.marktplaats.nl/z/stinger-dsi ... rom=always

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Geen van allen?

dayfly
Nieuwkomer
 Bericht 

ik zou voor een CCO3 gaan ivm met ondersteuning nieuwe antenne

bijvoorbeeld
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr

utah62
Pro
 Bericht 
dayfly schreef:
ik zou voor een CCO3 gaan ivm met ondersteuning nieuwe antenne

Zijn de andere antennes niet meer goed?

Prosperot
Pro
 Bericht 
Nee... iig niet voor de snelweg brigade

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
En steeds meer regionale korpsen schakelen ook over

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik heb de DSI maar es weer ge-update, was al een poos geleden:

Na aansluiten gaf de Stinger Desktop aan dat er nieuwe SOS software beschikbaar was, nieuwe laser software en op de site zag ik een nieuwe spotlist van Mei 2015 staan. Dus 3 x updaten.

Eerst begonnen met de SOS software. Na die in de auto geinstalleerd te hebben was ik van plan om de laser software te updaten, maar toen gaf de desktop aan dat er geen updates meer beschikbaar waren?

Heb nu versie 4.3.91, is er wel een nieuwere versie beschikbaar? Ik had zo snel de eerste keer niet gekeken wat voor versie nr er bij stond bij de melding dat er updates beschikbaar waren.

Oh ja: ik kwam er ook achter dat er een desktop versie update beschikbaar was (versie 2.3.8 ). Dus nu ook voor de Windows 7 en 8 gebruikers (maar misschien was die update er al een poosje).

Bramdaman
Master
 Bericht 
Heeft de Dsi met een MPHD ook een apart low power geluid?

Kimono
Die hard
 Bericht 
Ja. Zelfde geluid als op de VIP.

ricoman911
Respect
 Bericht 
Iemand al ervaringen met de nieuwe SOS update 3.2.00?

ATTENTION: This update is strongly recommended for use on all Stinger DSI systems.
For the DSI systems the software brings significant improvements and bug-fixes.
* To comply with diverse national legislations, not all functionalities are available in every country.
Date: October 23, 2015
Language: English, Dutch, German, Spanish
Including Radar Alert, Laser Alert and LaserShield® functionality

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
ricoman911 schreef:
Iemand al ervaringen met de nieuwe SOS update 3.2.00?

Ik heb het idee dat het vals alarm nog minder is geworden. Ben nog geen controles tegengekomen.

radar
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik heb sinds de update alleen nog de low-power optie aan. En dat geeft rust in de auto! Vlak voor de stoplichten op het Julianaplein in Groningen (A28//A7), komende vanuit de richting Assen, krijg ik nog steeds dezelfde tijdige low-power radar melding voor de verderop staande vaste flitspalen.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
radar schreef:
komende vanuit de richting Assen, krijg ik nog steeds dezelfde tijdige low-power radar melding voor de verderop staande vaste flitspalen.

Staan daar (Emmaviaduct) nieuwe palen dan? Niet meer die Gatso 24 radar kasten? Ik zal er straks ff langsrijden.

Ik durf het nog niet aan om met low-power only te rijden. Heb dit wel getest, maar toen bleek dat de lowpower radar opstellingen afwisselend werden gedetecteerd op zowel de standaard 24 ghz als op lowpower.

djidee
Master
 Bericht 
Harold schreef:
Staan daar (Emmaviaduct) nieuwe palen dan? Niet meer die Gatso 24 radar kasten? Ik zal er straks ff langsrijden.

Yup, van die nieuwe digitale, net als op de Ring West enzo

Pagina 46 van 47 [ 2328 berichten ]