» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Postingstijd interval gedetecteerd van 356 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 47 van 47  [ 2328 berichten ]
Harold
FS Meldingen
 Bericht 
djidee schreef:
Yup, van die nieuwe digitale, net als op de Ring West enzo

Zijn wel nieuwe, maar niet dezelfde als ring west, bij Paddepoel staan Gatso-T series. Daar heb ik alleen spotlist alarmering op.

Dit zijn van die rechthoekige kasten die er ook wel in het groen zijn. Deze geven wel Low-power alarm op.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ok, volgende probleem met de DSI CC-03 icm MPHD: Stinger komt niet door zijn opstart menu heen: Hij blijft dus in het beginscherm staan met: Welcome to DSI. Heb hem al een harde reset gegeven door alle stroom (zowel geschakeld als constante plus) er af te halen, maar ook dat helpt niet. Vreemde is ook dat het display soms aan blijft staan ook al heb ik de sleutel uit het constact (hij heeft een geschakelde plus, en gaat normaal dus uit) nu blijft het display branden. Als ik daarna weer alle stroom van de CC afhaal dat reageert ie wel weer op de geschakelde plus, maar komt alsnog niet door zijn opstart heen.

Iemand een idee?

wuttel
Respect
 Bericht 

Probeer eens zonder hd antenne.
Ook gehad en die was gesneuveld.

Wuttel

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
wuttel schreef:
Probeer eens zonder hd antenne.

Net geprobeerd, maar geen effect. Stroom er nog even weer afgehaald, daarna nog een keer proberen op te starten maar hij komt niet verder dan het opstart scherm. Normaal krijg ik ook de voicemelding "welcome to DSI" maar die hoor ik ook niet.

Heb ook al geprobeerd zonder display op te starten, maar ook dat had geen effect.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Laat ik eens wat onnozels zeggen... Firmware opnieuw erop kan bij deze niet?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nou, het probleem is dat dat via het display moet, en dat lukt denk ik niet. Maar ik ga er eens mee klooien.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik had de laatste SOS versie toevallig nog als bestand op mijn PC staan, dus die heb ik in het display geladen, maar helaas, de Stinger komt niet zover in de opstart dat ie de nieuwe software ziet, dus die kan ik niet laden op de CC.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Dat wordt Stinger maandag bellen dan... Anders is het wellicht gewoon einde display/CC-03.

Na 10 jaar (?) kan het wel eens de geest gaan geven.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik denk iets met de CC, heb ook al een ander display geprobeerd. Stuur ze wel ff een mailtje.

Set is trouwens zeker nog geen 10 jaar, denk iets van 5 a 6 jaar.

Edit: mail verstuurd

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Contact gehad met Stinger. Vermoedelijk de CC, dus die aankomende week maar opsturen.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dave schreef:
Dat wordt Stinger maandag bellen dan... Anders is het wellicht gewoon einde display/CC-03.

Na 10 jaar (?) kan het wel eens de geest gaan geven.

De CC weer terug ontvangen, er is handmatig nieuwe software in geladen en hij doet het weer. En dat alles onder "service" :thumb:

Dus we kunnen weer verder met testen.

Bramdaman
Master
 Bericht 
Dat is toch mooi van Stinger. Een 10 jaar oud ding onder service reanimeren.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ja zeker, dat doen ze altijd netjes :thumb:

ze hebben ook direct de nieuwe spotlist geladen, maar ik heb vandaag eerst even een aantal palen weer uit de lijst gedelete want die staan er al lang niet meer. Wat dat betreft zou Stinger toch es contact op moeten nemen met FS.

Het afmelden van een vaste paal bij Stinger is zo omslachtig ( http://www.stinger.com/NL/service/reportspotlist ) dat volgens mij niemand dat (meer) doet.

Als ik alle palen die in Nederland verwijderd zijn de laatste jaren zou moeten invoeren via die pagina dan ben je wel een paar dagen bezig...
Vooral 1 van de laatste vragen is een beetje "tricky" Je moet eerst de hele pagina invullen en op het laatst nog het serienummer van je display, ik kan begrijpen dat je niet altijd zin hebt om op een koude winteravond dan weer naar je auto te lopen om je display uit de auto te gaan halen voor dat nummer, en dat je vervolgens daarom de pagina maar weer wegklikt...

Roadtrain
Die hard
 Bericht 
Eindelijk weer in bezit van een Stinger gelukkig...antenne hoort achter vlak kunststof te zitten...maakt het nog wat uit of dat een rooster is met honingraat profiel?

auto is bmw 550i ..binnenkort maar eens uittesten 8)

Pietert
Master
 Bericht 
Ook maar eens een postje wagen. Ik heb in mijn 'nieuwe' 2e hands beamert ook een DSI Stinger zitten, inclusief laser shield. Er zit nu wel firmware op wat hem reduceert tot een (zeer oude) spotlist alarmeerder en ritregistratie.

Kan ik hier nog iets mee? Oudere firmware terugzetten o.i.d.?

Bramdaman
Master
 Bericht 
Je moet CC-03 hebben om een nieuwe antenne te kunnen gebruiken. De oude antenne detecteert van alles maar geen low-power 24ghz radars. (En dat is het enige wat ze nog gebruiken)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Kwestie van testen of de antenne op de juiste plek zit. Maar je moet inderdaad wel een CC 03 hebben en een HD antenne, anders heb je niets aan je DSI

Pietert
Master
 Bericht 
Dank je, ik ga eens kijken. Kan ik op de display zien welke CC ik heb? Daar staat nu 1.9.0 achter, maar ik neem aan dat dat de firmware versie is?

Ik heb verder geen idee hoe/waar/wat ingebouwd zit.

Heb inmiddels wel SOS 3.X er op staan en alles weer enabled. Morgen eens testen. De vorige spotlist versie was van eind 2014, dus zou zomaar kunnen dat er een HD antenne al in zit

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Als je je software versies hier even post dan kan ik zien welke ik heb, dan kun je wel zien of je een CC-03 hebt of niet en wat voor antenne.

CC-03 heeft 3.2.00 en de CC-02 en CC-01 is de meest recente 2.3.00

Pietert
Master
 Bericht 
Code:
Display     1.3.XX (ofzoiets.. was 1.2.00, gisteren geupdate)
GPS         3.0.00
S.A.        2.0.14
Laser       4.3.91
SOS         3.2.XX (was 2.6.06, gisteren geupdate)
CC          1.9.00
MP3         1.8.00
Spotlist    BNL2016X  (was BNL2014v1, gisteren geupdate)

Stinger Desktop zegt dat hij nu up-to-date is, dus ik vrees dat het niets wordt :)

M4rk
Master
 Bericht 
Citaat:
[sos_cc01]
latest-version = "2.3.00"
required = 1.1.10
less_than_required = sos_cc01_pre1110

[sos_cc01_pre1110]
latest-version = "1.1.10"

[sos_cc02]
latest-version = "2.3.00"

[sos_cc03]
latest-version = "3.2.00"
required = 1.9.15
less_than_required = sos_cc03_pre200

[sos_cc03e]
latest-version = "3.2.00"

[sos_cc03_pre200]
latest-version = "2.1.10"

[mphd]
latest-version = "6.0.8"

[lab]
latest-version = "4.3.91"

[lab1x]
latest-version = "4.8.2"

[sa]
latest-version = "2.0.14"

Pietert
Master
 Bericht 
Oh, dat schept dan toch hoop, als ik het goed interpreteer.

Pietert
Master
 Bericht 
Net eerste 2 ritjes a 50km gedaan. Ontzettend veel false positives. Met name deuren en (volgens mij) adaptieve cruise control. Alles op de K band. Ka en La blijven muisstil.

Straks een stuk omrijden voor daadwerkelijk een radarpaal. Eens kijken of hij die ziet.

Is er ergens een lijstje optimale instellingen te vinden voor gevoeligheid en filtering?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Omdat je een SA antenne hebt zul je geen tot slechte detectie hebben op MRCT, dus daar valt weinig aan in te stellen.
Plus dat je gek wordt van het false alarm. De vaste punten kun je nog in de falselist zetten, maar de auto's met adaptive cruise controls etc blijf je last van hebben. Dus een DSI icm een SA is eigenlijks letterlijk "waarde"loos...

Je kunt hem eventueel updaten met een HD antenne omdat je zo te zien wel een CC-03 hebt.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Pietert schreef:
Straks een stuk omrijden voor daadwerkelijk een radarpaal. Eens kijken of hij die ziet.

Zonder HD antenne heeft het toch allemaal geen zin? :roll:

Pietert
Master
 Bericht 
Klopt, maar dat moesten we dus eerst vaststellen. Had gekund dat de vorige eigenaar er al 1 in had laten zetten. Wat kost die HD antenne? Kleine 1k toch?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nieuw net onder de 1000 euro, 2e hands bijna niet te vinden.

Pietert
Master
 Bericht 
Mja, laat dan maar. Flitsmeister it is :)

Bedankt voor jullie meedenken!

Pagina 47 van 47 [ 2328 berichten ]