» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Postingstijd interval gedetecteerd van 34.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 2 van 3  [ 130 berichten ]
Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Maar jij hebt weer geen DSI met MPHD....

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Klopt

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
M4rk schreef:
Je mag wel een rondje mee

Graag, maar dan wel na mijn vakantie.

Jij toch weer naar de stinger?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:

Ik bedoelde M4rk, want die heeft naar mijn weten een VIP?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Vanavond even wezen testen:

Citaat:
radar gr n355 groningen ri grijpskerk thv hmp 44.2 op de nieuwe rondweg van zuidhorn door een grijze vw caddy

Controle werd uitgevoerd met ingebouwde MRCT op de 24.048 en 24.038 (volgens de police check).

Controle bij hmp 44.2, opkomend alarm op hmp 44.9 (700 meter), en afgaand bij hmp 44.050 (150 meter). Controle locatie was niet echt representatief: opkomend kom je vanaf een hoog punt vanuit een bocht, verder staat de controle midden in de landerijen, dus weinig tot geen reflectie afgaand.

Getest met "Low power only" uit: eerste alarm op Low power, maar daarna overslag naar gewone K-band alarm.

Met "Low power only" ingeschakeld: afgaand geen detectie ! Opkomend gewoon ook 700 meter, maar afgaand dus niets.

Dus tot zover de conclusie: Low power only is niet aan te bevelen. Zelfde conclusie was ook al getrokken op de controle op de N358:

radar schreef:
Mijn conclusie tot nu toe is dat het beter is om de volledige k-band aan te zetten omdat het er op lijkt dat low power only nog onvoldoende werkt.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Weet jij nog een goeie manier om aan een MPHD antenne te komen? Ja kopen, maar ik wil eigenlijk niet de hoofdprijs neerleggen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Een kopen, door de Chinezen laten reverse engineeren en dan halve prijs laten massa produceren.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Weet jij nog een goeie manier om aan een MPHD antenne te komen? Ja kopen, maar ik wil eigenlijk niet de hoofdprijs neerleggen.

Nee, want gebruikt zijn ze er weinig denk ik.

Heb je trouwens wel een DSI met CC-03, want de MPHD werkt niet op een CC-01 en CC-02

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Heb je trouwens wel een DSI met CC-03
:kniktja: :kniktja:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
radar fr n358 surhuisterveen ri A7 thv hmp 45.4 door een blauwe vw touran

afgaand eerste run geen MRCT alarm maar gewoon normale K band alarm. (150 meter)
Opkomend iets van 400 meter (MRCT alarm)

2e run afgaand 150 meter (toen wel MRCT alarm afgewisseld door normale k-band alarm).

Frequentie zat op 24.048 en 24.038

Ik ben nog niet helemaal overtuigd...

Kan misschien aan de inbouw liggen maar betwijfel het. Misschien es een keer testen met de andere forumleden die ook een DSI icm MPHD hebben. Die wonen ook volgens mij ook in deze regio.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Misschien es een keer testen met de andere forumleden die ook een DSI icm MPHD hebben.
Ben bezig met een antenne. Card met MPHD antenne voor € 375,- is niet duur toch?

Wil sowieso wel wat forumexpertise inhuren.

radar
Nieuwkomer
 Bericht 

Harold schreef:
Kan misschien aan de inbouw liggen maar betwijfel het. Misschien es een keer testen met de andere forumleden die ook een DSI icm MPHD hebben. Die wonen ook volgens mij ook in deze regio.

Dat lijkt mij een goed idee! Ik ben van de partij, maar eerst even op vakantie. In principe kan ik vanaf 16 augustus. In de stijl van "radardetector-cars & coffee" de MRCT-tjes opzoeken en van het resultaat genieten.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Ben bezig met een antenne. Card met MPHD antenne voor € 375,- is niet duur toch?

Geen geld

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
radar schreef:
In de stijl van "radardetector-cars & coffee" de MRCT-tjes opzoeken en van het resultaat genieten.
Met z'n 10-en langs die kast een lange neus trekken.

radar
Nieuwkomer
 Bericht 

:lol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Geen geld
Dat dacht ik al.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Kijk uit, to good to be true is soms ook gewoon echt niet true.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Dave schreef:
Kijk uit, to good to be true is soms ook gewoon echt niet true.
Als, dan ga ik hem ophalen. Versturen doe ik met zo'n ding niet.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Als ik die advertentie zie dan lijkt het me wat te mooi, ik heb wat dat betreft ook wel wat slechte ervaringen.

Als ik tegenwoordig nog zoiets koop gaat de 12v voeding mee en wil ik hem eerst werkend zien.

Ik weet niet of je makkelijk bij je extention box kunt, maar als je er makkelijk bij kunt: SA antenne ontkoppelen en ter plaatse de MPHD aansluiten, en zien of je DSI de antenne herkent en update. Zo niet dan is de antenne stuk.

Alleen de antenne is het geld wel waard, de rest kun je dan wel weer verkopen bij wijze van, en dan heb je een goedkope antenne. Dus ik zou hem wel reserveren. Tis voor mij net wat te ver rijden (en jij hebt hem al op het oog ;-) )

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Ik weet niet of je makkelijk bij je extention box kunt, maar als je er makkelijk bij kunt: SA antenne ontkoppelen en ter plaatse de MPHD aansluiten, en zien of je DSI de antenne herkent en update. Zo niet dan is de antenne stuk.
Kan er zo bij. Zit tussen luchtfilterhuis en accubak ingeklemd. Maar hij gaat sowieso aan de DSI die ik heb. En idd de Card is zo doorverkocht.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dan zou ik hem snel reserveren, anders is ie zo weg. Maar zoals ik zeg: ter plekke even testen, niet pas thuis.
Wel je SA antenne eerst afkoppelen.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Dan zou ik hem snel reserveren, anders is ie zo weg.
Had al mail gestuurd. Krijg nog geen reactie

Harold schreef:
Wel je SA antenne eerst afkoppelen.
Is een goeie, had ik niet aan gedacht.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik weet niet of je ook een laser set op je extentionbox hebt aangesloten, maar daar moet je dan eerst even achterkomen welke kabel van de LAB is en welke van de SA, dat je wel de juiste afkoppelt,

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Ik weet niet of je ook een laser set op je extentionbox hebt aangesloten, maar daar moet je dan eerst even achterkomen welke kabel van de LAB is en welke van de SA, dat je wel de juiste afkoppelt,
Heb de LAB gelabeld dus da's geen probleem.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nou, laat maar ff weten of het wat is geworden 8)

De groep van DSI/MPHD gebruikers is nog niet zo groot :)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Harold schreef:
Nou, laat maar ff weten of het wat is geworden 8)

De groep van DSI/MPHD gebruikers is nog niet zo groot :)
Zekers! Ik wil wel graag een testdagje doen. Altijd leuk.

wuttel
Respect
 Bericht 

vandaag door 2 controles gereden..
op de A7. zeker 20meter voorbij.
toen een controle op de n359 hmp 34.9.
Helaas 50m. voorbij alarm.
de friese regionale is dus ook over.

Wuttel.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Bij beiden pas na de set alarm? En welke controle op de A7?

wuttel
Respect
 Bericht 

ja Harold, reed er langs en dacht; ow die is uit.. daarna toch alarm en moest ik remmen.. moet ff afwachten wat de ticket nu weer gaat worden.
controle was ergens bij purmerent begin 130km/h stuk.

de 2e controle was er voldoende reflectie mogelijk, maar dat plekje had ik soms ook moeite met de normale gatso.

ik ben beetje pissed, want vorige week had ik juist een prima detectie..
een WTF momentje dus.

Wuttel.
ps. een meetje sta ik voorin ;)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je het idee dat het aan de inbouw ligt?

Aankomende week heb ik trouwens vakantie, dan heb ik eventueel tijd om wat te testen

wuttel
Respect
 Bericht 

Niet echt, ik bedoel ik heb hem onder 45gr.
vorige week prima detectie nu ineens "geen"..
vertrouw het niet.

wuttel

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Had al mail gestuurd. Krijg nog geen reactie

Niks geworden zeker?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Nog steeds geen reactie dus zal idd wel niks worden

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Nog steeds geen reactie dus zal idd wel niks worden

Volgens mij is ie al verkocht namelijk.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Advertentie is al weg. Krijg er een beetje nara smaak van in m'n b*k. Je kunt toch ff een berichtje doen dat je al in onderhandeling bent?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Je kunt toch ff een berichtje doen dat je al in onderhandeling bent?

Ja, dat is Marktplaats...

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
radar gr n370 ringweg groningen ri a7 thv hmp 3.4 bij afslag meubelboulevard peizerweg door groene vw transporter

Policecheck uitgelezen: detectie op 24.039 en 24.049, ik heb het idee dat dat de Stinger activeert op Low power alarm: de aanwezigheid van 2 alarmen met 10 mhz er tussen, tot dusver heb ik bij alle controles dit teruggezien in de Policecheck.

Bramdaman
Master
 Bericht 
Vraagje; is dit http://www.stinger.com/downloads/STINGE ... %201.0.pdf pag 2 nog steeds de aanbevolen montage manier (volgens de FS kenners)

gatso24
Die hard
 Bericht 
Zo zit hij bij mij wel

Bramdaman
Master
 Bericht 
Ik heb de auto met DSI voorzien van een nieuwe Antenne. Ik ben benieuwd. Wat me wel opvalt is dat hij opeens alarm geeft op 24.003. Vrij laag lijkt mij.

De bandbreedte kan ik niet meer instellen zoals het vroeger was lijkt het. Welke setting is handig?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Bramdaman schreef:
Ik heb de auto met DSI voorzien van een nieuwe Antenne. Ik ben benieuwd. Wat me wel opvalt is dat hij opeens alarm geeft op 24.003. Vrij laag lijkt mij.

De bandbreedte kan ik niet meer instellen zoals het vroeger was lijkt het. Welke setting is handig?

Ik zal ook even weer verder gaan met testen, heb hem weer ingebouwd in mijn nieuwe auto, alleen ben er achter gekomen dat de BMW computer en de CC elkaar volgens mij niet zo leuk vinden, die zitten te dicht bij elkaar. Dus dat moet ik nog even veranderen, heb de continu plus draad even weer onderbroken en toen was ik een vage foutmelding in de boordcomputer van de BMW weer kwijt.

Dus denk dat ik de CC ff een andere plek moet geven, of ik tape de bmw computer af met alu tape zodat ze niet op elkaar instralen, ff kijken hoe ik dat ga oplossen....

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Goed,

Heb de boel weer aan de praat. Continu + draad op een leeg slot in de zekeringskast geplaatst, en dat was de oplossing.

Dus ik test ook weer mee.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Deze blijft toch moeilijk te detecteren, is niet zo spannend omdat het een vaste paal is, maar zit niet veel logica in de detectie.

Ook al heb je veel reflectie voor je van voorliggers die ruim voor je rijden, toch pas detectie naast de paal, zowel opkomend als afgaand.

Maar soms ook opeens 300 meter ervoor (afgaand), en daarna neemt de spotlist het weer over.

Afbeelding

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Tis wat rustig met de gebruikers ervaringen. Iemand nog wat te melden? Ik heb het idee dat na de laatste update de DSI icm HD antenne gevoeliger is geworden, en bovenstaande palen eerder detecteert.

Ik had met de vorige versie ook geen detectie op de vaste Gatso-T serie palen. Maar ik heb hem nu op Low-power only staan en op de hoogste gevoeligheid, en ik heb het idee dat beter werkt.

Ik heb sowieso het idee dat de Gatso-24 ghz radars (zowel vast als mobiel) verdwenen zijn in NL.

Bramdaman
Master
 Bericht 
ik ga hem binnenkort even helemaal resetten zodat alle falselists enzo eruit zijn.
Daarna eens goed testen met die bandbreedte want nu geeft hij soms alarm op 24.00x

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Als je hem op Low-power only zet dan is ie heeel stil 8)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zo te zien is de Stinger DSI niet meer nieuw verkrijgbaar en gaat Stinger verder met de VIP en de Card"

http://www.stinger.com/NL/products/intro

Bramdaman
Master
 Bericht 
dan was die laatste update misschien de laatste

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nog nieuwe ervaringen?

Ik heb hem op dit moment op max gevoeligheid staan, en alleen Low power aan staan. Ik gok het erop dat de Gatso's wegzijn.

Met de instelling op Low-power only is het false alarm bij mij naar 0% gegaan.

Nu nog echte controles tegenkomen, want dat is nog steeds minimaal.

Bramdaman
Master
 Bericht 
Hier in de stad hebben ze een paar van die low power flitspalen. Die pakt hij perfect maar zijn daar en tegen helaas niet de false listen.

Hoe heb jij de dynamic nogwat ingesteld? (Zelfde menu als de gevoeligheid)

Overigens vind ik hem wel wat traag met het verwijderen van palen uit de spotlist.

Pagina 2 van 3 [ 130 berichten ]