» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 1 van 1  [ 15 berichten ]
ricoman911
Respect
 Bericht 
Kreeg net een stingerflits met de introductie van de nieuwe Stinger Freedom Laser.

Op de website staat een kort introductiefilmpje.

Verwacht in januari...

Ben benieuwd :honger:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Stand alone laser module, ben benieuwd, er zal vast nog wel meer info komen.

boersma
Master
 Bericht 
Zou het via Bluetooth of wifi werken? Of bedoelen ze met stand alone niet ook draadloos?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nee, dat hoeft niet, meer in de zin dat hij niet perse gekoppeld hoeft te zijn aan een Stinger zoals de huidige Stinger Laser.

Bramdaman
Master
 Bericht 
599 voor de basis maar ik kan nergens vinden wat de basis inhoud

boersma
Master
 Bericht 
Moet je op het linkje klikken toch?
http://www.stinger.com/NL/products/freedomlaserconfig

Set met LED display + Laser Center + 1x Laser Ontvanger + 1x Laser Zender
€599 inclusief BTW

Opties:
Strip display (Strip + externe speaker) +€100
Extra set Lasers (1x Ontvanger + 1x Zender) +€250

KanarieVW
Master
 Bericht 
Waarom moet het bij Stinger altijd net Ff wat duurder dan bij de rest??
Led interface is een ledje die je in je dash moet boren. Led display strip is een plakkertje met leds erachter. En dat voor slechts 100,-euro.

Ze zijn niet helemaal lekker daar.

Bramdaman
Master
 Bericht 
Vroeger had je ook van die goedkopere oplossingen, quintezz enzo. Nooit meer iets van gezien. Stinger is er nog dus kennelijk doen ze iets goed.

radar
Nieuwkomer
 Bericht 

Stinger is niet uniek met dit produkt. Gezien de reputatie van Stinger zou ik AL prefereren.

WimLex
Master
 Bericht 
Bramdaman schreef:
Vroeger had je ook van die goedkopere oplossingen, quintezz enzo. Nooit meer iets van gezien.

u roept ?
http://www.quintezz.com/en/products/

Bramdaman
Master
 Bericht 
Wekken die radar apparaten van hun bij jou indruk dat ze ook maar iets hebben in te brengen tegen de huidige controle methoden en het detectorverbod?

WimLex
Master
 Bericht 
Bramdaman schreef:
Wekken die radar apparaten van hun bij jou indruk dat ze ook maar iets hebben in te brengen tegen de huidige controle methoden en het detectorverbod?

oohhhh, nu ik je erop wijs dat ze nog bestaan ga je ineens andere criteria hanteren ? tja, succes dan verder (f)

Bramdaman
Master
 Bericht 
Ik schreef niet dat ze niet meer bestonden (f) ik schreef dat ik er nooit meer iets van heb gezien

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Die modellen die Quintezz op hun site hebben staan waren er 10 jaar geleden ook al, en toen was het ook geen doorslaggevend succes (laat staan op Low Power radars)...

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Er is zoiets als vraag en dan aanbod. Het handel en detectorverbod is vrij vernietigend geweest voor de goedkope radardealers. Als in; een niet meer interessante markt om nog iets mee te verdienen. Dan blijven alleen de dure spelers over ja, dat is meestal zo in een illegaal circuit.

Pagina 1 van 1 [ 15 berichten ]