» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Postingstijd interval gedetecteerd van 56.8 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.


 Pagina 41 van 42  [ 2055 berichten ]
Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik denk niet dat de logfile's gedelete worden, want police check is gewoon legaal.

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Wie van de belgische forum leden heeft ook moeilijkheden bij de mesta 210c?
En moest je geen probleem hebben hoe staan bij jullie de antenne en over welke afstanden spreken wij over?
Bij mij staat hij onder 45 graden en ik heb meer geen detectie dan wel en als ik detectie heb is het niet genoeg om op de rem te stampen.

9-3
Respect
 Bericht 
even een update in dit VIP forum:
Ik heb onlangs pas de laatste versies van de spotlisten, laser en s/w 4.0.32 geplaatst. Eerder had ik er nog geen tijd voor gemaakt.
VIP S/W 4.032 UK
HD HW01/SW6.1.01
Spotlist NL2017v1
Wat valt mij op:

+ groter aanraakvlak voor mute en falselisten (ook erboven)
+ aanpassen limiet in trajectcontroles (ik rijd altijd 106 GPS namelijk)


- A12 parallelbaan bij Utrecht TC ook ingesteld op 100, dit moet 80 zijn.
- héél veel meer opnieuw falselisten (is het bereik toegenomen en hierdoor falslist/gps coordinaten niet meer actueel?)
- VIP onthoudt niet de eenmaal aangepaste limieten in trajectcontroles (wat is dan het nut vd functie, je kunt dan net zo goed mute aanraken?)
- waarom buttons voor mute en falselisten niet gewoon iets groter gemaakt?
- de handleiding is een recent aangepast, maar de nieuwe functionaliteiten zijn niet of niet uitgebreid beschreven.

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Daarnet de nieuwe redflex nk7 tegen gekomen veel beter detectie dan op de mesta 210c tussen de 4 a 500 meter detectie antenne staat bij mij horizontaal misschien als ik hem onder 45 graden draai dat die het nog beter doet. Freqentie was 24.087. Dat ze deze maar gebruiken op de snelweg dan heb ik terug tijd om af te remmen

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Voor de mensen met een dsi met sa antenne.
De antenne kabel langs de zijkant presteert hij even goed als de vip op de redflex nk7 juist gaan testen en dit was achter een warmtewerend ruit dat ik getest heb

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je nog meer ervaringen met de Mesta opgedaan?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nieuwe versie gereleased:

Afbeelding

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Ik heb de software geinstaleerd wat me opvalt is dat mijn blindspot dat hij daar terug op reageert.
De vorige versies had ik carinradar uitgeschakelt en hij reageerde daar niet op maar dat is nu verleden tijd.
De car in radar terug ingeschakeld een halve dag mee rond gereden en nog houd hij zijn bek niet hij blijft maar krijsen. Hopelijk hebben ze nu iets gedaan aan de mesta dat daar nu fatsoenlijk detectie op is.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik lees op het Amerikaanse forum dat een Franse gebruiker aangeeft dat detectie op Mesta een stuk verbeterd is:


Citaat:
I can confirm the updates on the low K bands. We have the worst radars in France with very low K and the VIP was really bad on this...sometimes not even an alert... mostly 0-50m rear facing and the better was 200-300m forward facing.
With the update I get like 200-300 rear and 500-600 forward ! Night and day. And my MPHD antenna is placed behind grill ( we need very stealth options in France) i will move it behins bumper to check if any changes.

Downside is that it seems to have more falses especially on the k band but i can live with it


stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Ben benieuwd in belgie zou goed zijn en ook ik kan leven met meer valse k meldingen.
Als ik ene tegen kom laat ik het weten.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je de update via de Stinger Desktop geladen? Op de NL site staat de 4.0.50 versie nog niet aangekondigd

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Inmiddels ook op de Nederlandse site:

http://www.stinger.com/NL/service/downloads

VW
Laat zich horen
 Bericht 
 
Zie m'n nog steeds slechte bevindingen van de VIP in België

"Vandaag langs gereden op het kruispunt R4 met E17 waar de federale stond te flitsen onder de brug afgaand richting Antwerpen.
Nieuwste Stinger VIP software ge�nstalleerd voordien (4.0.50).
Voorbij gereden aan 110 km u om een signaal toch maar te ontvangen...
Detectie op 34.26 Ghz op 50 meter ERNA ?????????? De federale flitst bijna niet meer met Multanova.
Sinds medio 1995 weet ik wel ongeveer wel wat een detector kan en niet kan, maar de DSI, VIP blijven me meer en meer teleurstellen in België en Frankrijk (Ventura & Delta waren ok)
En ondanks alle input van buitenlandse gebruikers blijven we "'t is niet ons landje Nederland" voor Stinger.
... wel binnen een aantal jaar hoeft Stinger ook niks meer te verkopen buiten het "Nederland je" en gaan ze op de fles.

STINGER YOU HAVE BEEN WARNED !!!!!

Na al die jaren ben ik het kostbeu €2550 ? uitgeven voor NIKS. "

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Weet je ook wat voor CC unit je hebt?

VW
Laat zich horen
 Bericht 
 
Citaat:
Weet je ook wat voor CC unit je hebt?
: CC-10
Ja ik ben er een van het eerste uur van de VIP's ... Maar de antenne HD is reeds vervangen omdat deze net na de garantie de geest gaf aan Maarten.
Maar alles te samen Harold .... 2550€ of meer voor geen detectie (en ik weet waar ik over praat na al die jaren (+20)).

Stinger moet duidelijk 's leren LUISTEREN en ER IETS AAN DOEN !!!!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
En was het een Multanova? Die klassieker moet toch echt heel eenvoudig te detecteren zijn.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zou me niets verbazen dat er verschil zit in de CC-10 en de CC-12 wat betreft prestaties.

VW
Laat zich horen
 Bericht 
 
Dave schreef:
En was het een Multanova? Die klassieker moet toch echt heel eenvoudig te detecteren zijn.

Ik kon het moeilijk zien welk type radar het was, deze stond netjes achter een brugpijler verscholen en in de schaduw van de brug.
Op het eerste zicht leek het ook niet op een Mesta, maar ik kan mis zijn.
De detectie was ook heel kort; een 3-tal Ka biepjes net alsof het de overslag was die ik vroeger ook al had wanneer ik soms een K-band radar detecteerde die dan in de Ka band ook een biep gaf. Ik vind dit alarm trouwens ook niet terug in de policechecklijst.
Is CC-12 het meest recente type unit?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
CC-12 is nieuwste type idd

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Dave ik ben zelf van belgie en in principe zou de multanova geen probleem mogen zijn maar merk zelf ook dat met de vip echt een ramp is. Het is daarmee dat ik mijn dsi met sa terug heb ingebouwd speciaal voor de multanova
De dsi rond de 800 meter detectie
De vip 150 meter antenne horizontaal , de vip diagonaal amper 50 meter detectie en heel soms naast de set

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je Stinger ook gemailt met je bevindingen. Ben benieuwd naar hun reactie op het verschil.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Dave ik ben zelf van belgie en

Ja dat weet ik maar je hebt niet vertelt dat je het met een DSI vergeleken hebt, of misschien wel ergens op dit forum en/of onderwerp maar heb ik dat niet gelezen.

Ik begrijp nu je frustratie in elk geval. Dat een DSI 500% beter presteert in dezelfde auto kan natuurlijk niet acceptabel zijn. Om even herinnering op te halen, ben jij die persoon met.. Ik kan het niet anders zeggen.. Die dikke Mercedes? Volgens mij wel.. Even researchen..

---
Ahja, ik zie het ... Mijn geheugen is weer ververst.

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Dikke mercedes is veel gezegd maar ja dat ben ik.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik de dsi voorlopig nog niet heb afgeschreven.
De vip is goed versta me niet verkeerd ik ben heel blij dat hij zo stil is geworden vergeleken met de dsi.
Maar kwa detectie afstand moet de dsi zeker niet onderdoen tegen over de vip.
Overlaatst heb ik de dsi en de vip vergeleken tegen over de ngk 7
Kwa detectie waren ze echt gelijk en allebei houden ze de detectie goed vast
Op een oude gatso doen ze allebei perfect
En de mesta even slecht misschien is het nu beter met die nieuwe update nog gene tegen gekomen.
Maar op de multanova zie je echt wel het verschil
Daar is de dsi een stuk beter dan de vip.
Maar zou ik de vip uitbouwen voor de dsi zeker niet ik zou eigelijk de stilte missen en zeker niet kwa detectie want voor belgie is dit ongeveer het zelfste in nederland kan het misschien anders zijn zo vaak kom ik niet in nederland dus ik kan daar niet over oordelen.
Ik kan alleen oordelen over belgie.
En voor de prijs voor de vip zou hij wel wat beter mogen presteren mij maakt het niet uit dat hij zoveel kost als hij maar doet wat ze beloven.
En stinger geloof me dit is het beste merk dat ik tot nu toe heb gehad van radar detector en uitbouwen nooit of ze moet iets beter hebben dan wel.

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
En harold ja heb dit aan stinger gemeld volgens hun zou dit niet kunnen . Voor de multanova zou hij de zelfste detectie moeten hebben als de dsi maar omdat hij onder 45 graden gemonteerd is kan het iets minder zijn.
Dus ik heb mijne terug horizontaal geplaatst en moet zeggen detectie is gewoon weg beter maar niet zoals de dsi.
Vip kan en zal beter worden maar zoals gezegd is multanova is een klassieker daar word denk ik geen aandacht meer aan gegeven.
Onze nieuwste radar in belgie de nk7 van redflex daar heeft de dsi en de vip geen probleem mee allebei perfect detectie bijna resultaten van de multanova 6f in de goeie dsi tijd

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Kun je nog iets instellen wat betreft gevoeligheid? Volgens mij kun je met 4.0.50 weer gevoeligheid instellen van -2 naar +2?

Al gekeken wat voor effect dat heeft?

En heb je bij de DSI alleen de Ka band aanstaan?

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Gevoeligheid kan je terug veranderen dat vind ik positief.
En bij mijn dsi staat alles aan ik wou dit wel doen maar mijn knopjes werken niet meer dsi is al oud maar voor de rest werkt hij nog

anno1954
Nieuwkomer
 Bericht 
 
VW schreef:
Maar alles te samen Harold .... 2550€ of meer voor geen detectie (en ik weet waar ik over praat na al die jaren (+20)).

Stinger moet duidelijk 's leren LUISTEREN en ER IETS AAN DOEN !!!!


Die laatste zin roepen er velen al vanaf 2004 :woop: , en nog steeds niet op orde... :respect:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Voor Amerika is er een nieuwe SW update beschikbaar: 4.0.52

Ik verwacht dat ie voor Nederland ook wel beschikbaar komt:

Afbeelding

9-3
Respect
 Bericht 
SpotList VIP 2017v4 beschikbaar!
(Ik ontvang de spotlists nog steeds keurig per email van onze vrienden in Hillegom :thumb: )

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zag het op twitter idd

viske
Respect
 Bericht 
Deze rubriek valt wel volledig op zijn gat. Omdat het product zo denderend is of omdat het toch meestal negatief is?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

stingerdriver
Respect
 Bericht 
 
Viske bij mij is het niet zo denderend. Op een half jaar tijd rond de 500 euro boetes gespaard. Ik was altijd verrast toen de boetes binnen kwamen.
Daarmee dat ik vandaag naar stinger zelf ben gereden omdat dit echt niet kan. En we kwamen tot de conclutie dat de antenne niet meer behoorlijk werkten. Dus de antenne werd gratis vervangen top service van stinger geen gezaag of geklaag. Je geeft wat meer voor een radar detector maar je krijgt er ook wat voor terug service is gewoon prachtig van stinger en daar hou ik van ze pakken gewoon het probleem aan. Ook zitten praten hoe we het beste de antenne plaatsen voor belgie ik had altijd gedacht onder 45 graden maar voor belgie zou het beste zijn horizontaal of verticaal. Omdat wij in belgie bijna geen low powers hebben. En ze geven zelf toe dat de mesta de moeilijkste radar is maar ze blijven proberen voor het te beteren. Dus ik moet zoveel mogelijk log bestanden en filmpjes sturen zodat ze er verder aan kunnen werken.

9-3
Respect
 Bericht 
De VIP met "low power" aan gaf vol low power alarm op een nieuwe Toyota C-HR...
Bij het opnieuw passeren wederom alarm. Dat heb ik lang niet meer gehad. Vermoedelijk dodehoeksensoren?
Nog recente ervaringen met ongewenst alarm?

Bramdaman
Master
 Bericht 
Ik heb het ook met die nieuwe Honda HRV en op de DSI soms een CX-5

357kurt
Master
 Bericht 
Klopt die hebben Delphi dode hoek sensoren.
De Genevo is volledig stil op dat gebied.

Pieter3
Nieuwkomer
 Bericht 
Hallo, ik heb de VIP in mn auto (nieuwste software). Maar ik word onderhand een beetje gestoord van alle valse meldingen op de rijkswegen ;( Nu zag ik vandaag de optie om alleen low power te detecteren op K band. Is dit te adviseren? Of meten de wouten ook nog met normale (niet low power) radar apparatuur. Ben benieuwd naar jullie mening :woop:

Bramdaman
Master
 Bericht 
In NL alleen met low power rijden. Ka uit

Pieter3
Nieuwkomer
 Bericht 
Bramdaman schreef:
In NL alleen met low power rijden. Ka uit


Hoezo Ka uit? En heb je met low power wel volledige detectie op onze blauwe vrinden?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Omdat Ka niet meer gebruikt wordt in NL.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ka band wordt niet gebruikt in NL en K band ook niet meer, alleen MRCT (low power) en Gatso (vaste palen bij verkeerslichten). Weet niet precies of de VIP die ook detecteert, maar staan anders wel in de spotlist. De Gatso's worden niet mobiel gebruikt alleen bij verkeerslichten voor roodlicht en snelheid.

Dus alleen Low power aan.

Ik meende trouwens dat de VIP een landen setting heeft en dat er per land automatisch de juiste banden geselecteerd worden zonder dat je daar wat voor hoeft te doen?

9-3
Respect
 Bericht 
De Gatso T serie (Die compacte unit die bij verkeerslichten hoog in een paal hangt) wordt sowieso luid en duidelijk geregistreerd door de vip in Low power modus.

Pieter3
Nieuwkomer
 Bericht 
Harold schreef:
Ik meende trouwens dat de VIP een landen setting heeft en dat er per land automatisch de juiste banden geselecteerd worden zonder dat je daar wat voor hoeft te doen?


Die functie heb ik nog niet kunnen ontdekken, zal even op onderzoek uit gaan.

9-3
Respect
 Bericht 
Bramdaman schreef:
In NL alleen met low power rijden. Ka uit


Idem hier. Met low power only heerlijk rustig en hoor je m alleen als t moet. (Behalve heel soms met een auto met een specifiek type dodehoekradar)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Moet je de banden in NL als gebruiker van de VIP dan handmatig selecteren, of zou de VIP dat zelf moeten doen nav de positie waar je je bevind?

9-3
Respect
 Bericht 
Harold schreef:
Moet

Je hoeft alleen maar low power only aan te zetten in het menu

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dat begrijp ik, maar het is dus niet zo dat na het software laden de reguliere K band en de Ka band uit staan in Nederland?

Pieter3
Nieuwkomer
 Bericht 
Harold schreef:
Dat begrijp ik, maar het is dus niet zo dat na het software laden de reguliere K band en de Ka band uit staan in Nederland?


Nee, dit moet (kan) de gebruiker allemaal zelf instellen in het menu. Zodra UK software erop staat staan alle banden automatisch aan.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Hmm, vreemd, ik meende dat de VIP juist op landbasis de band instellingen zelf regelt

BMW_fan
Nieuwkomer
 Bericht 
Vandaag bij stinger langsgegaan om alles even te testen. Toen hoorde ik dat er een nieuwe software update aan gaat komen om de valse low power k band meldingen tegen te gaan. Scheelt weer een keertje voor niks braketesten :roflol:

Bramdaman
Master
 Bericht 
Goed nieuws

 Pagina 41 van 42 [ 2055 berichten ] 


Wie is er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek…         
privacy policy