» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Postingstijd interval gedetecteerd van 50.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 41 van 41  [ 2030 berichten ]
Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik denk niet dat de logfile's gedelete worden, want police check is gewoon legaal.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Wie van de belgische forum leden heeft ook moeilijkheden bij de mesta 210c?
En moest je geen probleem hebben hoe staan bij jullie de antenne en over welke afstanden spreken wij over?
Bij mij staat hij onder 45 graden en ik heb meer geen detectie dan wel en als ik detectie heb is het niet genoeg om op de rem te stampen.

9-3
Respect
 Bericht 
even een update in dit VIP forum:
Ik heb onlangs pas de laatste versies van de spotlisten, laser en s/w 4.0.32 geplaatst. Eerder had ik er nog geen tijd voor gemaakt.
VIP S/W 4.032 UK
HD HW01/SW6.1.01
Spotlist NL2017v1
Wat valt mij op:

+ groter aanraakvlak voor mute en falselisten (ook erboven)
+ aanpassen limiet in trajectcontroles (ik rijd altijd 106 GPS namelijk)

- A12 parallelbaan bij Utrecht TC ook ingesteld op 100, dit moet 80 zijn.
- héél veel meer opnieuw falselisten (is het bereik toegenomen en hierdoor falslist/gps coordinaten niet meer actueel?)
- VIP onthoudt niet de eenmaal aangepaste limieten in trajectcontroles (wat is dan het nut vd functie, je kunt dan net zo goed mute aanraken?)
- waarom buttons voor mute en falselisten niet gewoon iets groter gemaakt?
- de handleiding is een recent aangepast, maar de nieuwe functionaliteiten zijn niet of niet uitgebreid beschreven.

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Daarnet de nieuwe redflex nk7 tegen gekomen veel beter detectie dan op de mesta 210c tussen de 4 a 500 meter detectie antenne staat bij mij horizontaal misschien als ik hem onder 45 graden draai dat die het nog beter doet. Freqentie was 24.087. Dat ze deze maar gebruiken op de snelweg dan heb ik terug tijd om af te remmen

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Voor de mensen met een dsi met sa antenne.
De antenne kabel langs de zijkant presteert hij even goed als de vip op de redflex nk7 juist gaan testen en dit was achter een warmtewerend ruit dat ik getest heb

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je nog meer ervaringen met de Mesta opgedaan?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nieuwe versie gereleased:

Afbeelding

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Ik heb de software geinstaleerd wat me opvalt is dat mijn blindspot dat hij daar terug op reageert.
De vorige versies had ik carinradar uitgeschakelt en hij reageerde daar niet op maar dat is nu verleden tijd.
De car in radar terug ingeschakeld een halve dag mee rond gereden en nog houd hij zijn bek niet hij blijft maar krijsen. Hopelijk hebben ze nu iets gedaan aan de mesta dat daar nu fatsoenlijk detectie op is.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik lees op het Amerikaanse forum dat een Franse gebruiker aangeeft dat detectie op Mesta een stuk verbeterd is:

Citaat:
I can confirm the updates on the low K bands. We have the worst radars in France with very low K and the VIP was really bad on this...sometimes not even an alert... mostly 0-50m rear facing and the better was 200-300m forward facing.
With the update I get like 200-300 rear and 500-600 forward ! Night and day. And my MPHD antenna is placed behind grill ( we need very stealth options in France) i will move it behins bumper to check if any changes.

Downside is that it seems to have more falses especially on the k band but i can live with it

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Ben benieuwd in belgie zou goed zijn en ook ik kan leven met meer valse k meldingen.
Als ik ene tegen kom laat ik het weten.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je de update via de Stinger Desktop geladen? Op de NL site staat de 4.0.50 versie nog niet aangekondigd

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Inmiddels ook op de Nederlandse site:

http://www.stinger.com/NL/service/downloads

VW
Laat zich horen
 Bericht 

Zie m'n nog steeds slechte bevindingen van de VIP in België

"Vandaag langs gereden op het kruispunt R4 met E17 waar de federale stond te flitsen onder de brug afgaand richting Antwerpen.
Nieuwste Stinger VIP software ge�nstalleerd voordien (4.0.50).
Voorbij gereden aan 110 km u om een signaal toch maar te ontvangen...
Detectie op 34.26 Ghz op 50 meter ERNA ?????????? De federale flitst bijna niet meer met Multanova.
Sinds medio 1995 weet ik wel ongeveer wel wat een detector kan en niet kan, maar de DSI, VIP blijven me meer en meer teleurstellen in België en Frankrijk (Ventura & Delta waren ok)
En ondanks alle input van buitenlandse gebruikers blijven we "'t is niet ons landje Nederland" voor Stinger.
... wel binnen een aantal jaar hoeft Stinger ook niks meer te verkopen buiten het "Nederland je" en gaan ze op de fles.

STINGER YOU HAVE BEEN WARNED !!!!!

Na al die jaren ben ik het kostbeu €2550 ? uitgeven voor NIKS. "

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Weet je ook wat voor CC unit je hebt?

VW
Laat zich horen
 Bericht 

Citaat:
Weet je ook wat voor CC unit je hebt?
: CC-10
Ja ik ben er een van het eerste uur van de VIP's ... Maar de antenne HD is reeds vervangen omdat deze net na de garantie de geest gaf aan Maarten.
Maar alles te samen Harold .... 2550€ of meer voor geen detectie (en ik weet waar ik over praat na al die jaren (+20)).

Stinger moet duidelijk 's leren LUISTEREN en ER IETS AAN DOEN !!!!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
En was het een Multanova? Die klassieker moet toch echt heel eenvoudig te detecteren zijn.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zou me niets verbazen dat er verschil zit in de CC-10 en de CC-12 wat betreft prestaties.

VW
Laat zich horen
 Bericht 

Dave schreef:
En was het een Multanova? Die klassieker moet toch echt heel eenvoudig te detecteren zijn.

Ik kon het moeilijk zien welk type radar het was, deze stond netjes achter een brugpijler verscholen en in de schaduw van de brug.
Op het eerste zicht leek het ook niet op een Mesta, maar ik kan mis zijn.
De detectie was ook heel kort; een 3-tal Ka biepjes net alsof het de overslag was die ik vroeger ook al had wanneer ik soms een K-band radar detecteerde die dan in de Ka band ook een biep gaf. Ik vind dit alarm trouwens ook niet terug in de policechecklijst.
Is CC-12 het meest recente type unit?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
CC-12 is nieuwste type idd

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Dave ik ben zelf van belgie en in principe zou de multanova geen probleem mogen zijn maar merk zelf ook dat met de vip echt een ramp is. Het is daarmee dat ik mijn dsi met sa terug heb ingebouwd speciaal voor de multanova
De dsi rond de 800 meter detectie
De vip 150 meter antenne horizontaal , de vip diagonaal amper 50 meter detectie en heel soms naast de set

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Heb je Stinger ook gemailt met je bevindingen. Ben benieuwd naar hun reactie op het verschil.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
stingerdriver schreef:
Dave ik ben zelf van belgie en

Ja dat weet ik maar je hebt niet vertelt dat je het met een DSI vergeleken hebt, of misschien wel ergens op dit forum en/of onderwerp maar heb ik dat niet gelezen.

Ik begrijp nu je frustratie in elk geval. Dat een DSI 500% beter presteert in dezelfde auto kan natuurlijk niet acceptabel zijn. Om even herinnering op te halen, ben jij die persoon met.. Ik kan het niet anders zeggen.. Die dikke Mercedes? Volgens mij wel.. Even researchen..

---
Ahja, ik zie het ... Mijn geheugen is weer ververst.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Dikke mercedes is veel gezegd maar ja dat ben ik.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik de dsi voorlopig nog niet heb afgeschreven.
De vip is goed versta me niet verkeerd ik ben heel blij dat hij zo stil is geworden vergeleken met de dsi.
Maar kwa detectie afstand moet de dsi zeker niet onderdoen tegen over de vip.
Overlaatst heb ik de dsi en de vip vergeleken tegen over de ngk 7
Kwa detectie waren ze echt gelijk en allebei houden ze de detectie goed vast
Op een oude gatso doen ze allebei perfect
En de mesta even slecht misschien is het nu beter met die nieuwe update nog gene tegen gekomen.
Maar op de multanova zie je echt wel het verschil
Daar is de dsi een stuk beter dan de vip.
Maar zou ik de vip uitbouwen voor de dsi zeker niet ik zou eigelijk de stilte missen en zeker niet kwa detectie want voor belgie is dit ongeveer het zelfste in nederland kan het misschien anders zijn zo vaak kom ik niet in nederland dus ik kan daar niet over oordelen.
Ik kan alleen oordelen over belgie.
En voor de prijs voor de vip zou hij wel wat beter mogen presteren mij maakt het niet uit dat hij zoveel kost als hij maar doet wat ze beloven.
En stinger geloof me dit is het beste merk dat ik tot nu toe heb gehad van radar detector en uitbouwen nooit of ze moet iets beter hebben dan wel.

stingerdriver
Respect
 Bericht 

En harold ja heb dit aan stinger gemeld volgens hun zou dit niet kunnen . Voor de multanova zou hij de zelfste detectie moeten hebben als de dsi maar omdat hij onder 45 graden gemonteerd is kan het iets minder zijn.
Dus ik heb mijne terug horizontaal geplaatst en moet zeggen detectie is gewoon weg beter maar niet zoals de dsi.
Vip kan en zal beter worden maar zoals gezegd is multanova is een klassieker daar word denk ik geen aandacht meer aan gegeven.
Onze nieuwste radar in belgie de nk7 van redflex daar heeft de dsi en de vip geen probleem mee allebei perfect detectie bijna resultaten van de multanova 6f in de goeie dsi tijd

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Kun je nog iets instellen wat betreft gevoeligheid? Volgens mij kun je met 4.0.50 weer gevoeligheid instellen van -2 naar +2?

Al gekeken wat voor effect dat heeft?

En heb je bij de DSI alleen de Ka band aanstaan?

stingerdriver
Respect
 Bericht 

Gevoeligheid kan je terug veranderen dat vind ik positief.
En bij mijn dsi staat alles aan ik wou dit wel doen maar mijn knopjes werken niet meer dsi is al oud maar voor de rest werkt hij nog

anno1954
Nieuwkomer
 Bericht 

VW schreef:
Maar alles te samen Harold .... 2550€ of meer voor geen detectie (en ik weet waar ik over praat na al die jaren (+20)).

Stinger moet duidelijk 's leren LUISTEREN en ER IETS AAN DOEN !!!!

Die laatste zin roepen er velen al vanaf 2004 :woop: , en nog steeds niet op orde... :respect:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Voor Amerika is er een nieuwe SW update beschikbaar: 4.0.52

Ik verwacht dat ie voor Nederland ook wel beschikbaar komt:

Afbeelding

9-3
Respect
 Bericht 
SpotList VIP 2017v4 beschikbaar!
(Ik ontvang de spotlists nog steeds keurig per email van onze vrienden in Hillegom :thumb: )

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zag het op twitter idd

Pagina 41 van 41 [ 2030 berichten ]