» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 1 van 1  [ 32 berichten ]
maarten22
Master
 Bericht 
Ik heb nog 2 complete setjes Anti Laser Priority liggen. Daarnaast heb ik ook nog 2 setjes Beltronics STiR-M Edition liggen. De Beltronics is voorzien van de laatste firmware update en werkt met de MRCD en MRCT. Beide professioneel uitgebouwd door een erkende Stinger en Anti Laser dealer. Komen uit auto's van klanten waar ik voor chauffeur.

De Anti Laser Priority mag weg voor €400 per set. Met 1 laser sensor. Internet prijs is €599. Met 1 jaar garantie en BTW factuur is mogelijk.

De Beltronics STiR-M Edition mag weg voor €600 per set. Voorzien van laatste software. Ook met 1 jaar garantie en BTW factuur is mogelijk.

Spullen zijn af te halen in Leiden of Amsterdam, en kunnen ook per post opgestuurd worden.

maarten22
Master
 Bericht 
1 set Beltronics verkocht aan Dave.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Jaja, je verwacht het niet :x :lol:

M4rk
Master
 Bericht 
Oh, tipje mijnerzijds, blijf voorlopig weg bij updates via detectoor tools. Die maken een aantal changes ongedaan.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Ik heb geen updates nodig. :wink:

Maar nee bedankt voor de tip, ik blijf overal af (f) (tenzij het niet naar wens werkt maar dan zeg ik er wat van heh. Zo ben ik :x )

Speedy J
Master
 Bericht 
Dan doe je aangifte :honger:

Mol
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik heb wel interesse in een AL Priority.

Is de set nieuw of gebruikt?

En hoe oud is de set? Dit aangezien ik mij afvraag of er nog verschillen in hardware of software zijn bij productiejaartallen van de AL Priority.

maarten22
Master
 Bericht 
Hardware is identiek. Software kan je via de computer updaten. Set heeft maximaal een half jaar in de auto gezeten.

Mol
Nieuwkomer
 Bericht 
Is de set compleet?

Code:
AL PRIORITY SINGLE SYSTEM SET INCLUDES:
Control Unit

Control Box
Control Set
Power cable
LED cable
USB Extension Cable (3m)
Installation Accessories,
ALP User Guide
1 Sensor Unit

Laser Sensor
Sensor cable
Mounting bracket
Installation accessories

maarten22
Master
 Bericht 
Uiteraard betreft het een complete set.

Mol
Nieuwkomer
 Bericht 
Dan neem ik graag de set over!

Dave zou jij misschien voor mij PM aan kunnen zetten?
Dan kunnen de details afgehandeld worden.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Bij deze. (f)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Is één zo'n sensor tegenwoordig genoeg joh? Heb zo vaak van die verhalen gelezen dat twee toch zeker te adviseren waren?

maarten22
Master
 Bericht 
De sensor van de ALP is een stuk sterker geworden. Ik kan uit ervaring zeggen dat zelfs bij grote auto's(BMW X5 etc) 1 sensor voldoende is :thumb:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Pakket is gisteren overigens overgekomen. Binnenkort maar eens rustig inbouwen en testen. Ik heb nog geen haast, na.. Even denken... Drie auto's denk ik.. Ja.. Jaar of zes, zeven zonder radardetector gereden te hebben kan die extra week er ook nog wel vanaf. :x 8)

Al is het af en toe wel oog van de naald geweest. Misschien al wel naald maar weet ik het niet. :o .. Nouja.. :koffie:

Kimono
Die hard
 Bericht 
Gewoon alleen MRCT op 'ON' zetten en gaaan :thumb:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Pakket is gisteren overigens overgekomen. Binnenkort maar eens rustig inbouwen en testen. Ik heb nog geen haast, na.. Even denken... Drie auto's denk ik.. Ja.. Jaar of zes, zeven zonder radardetector gereden te hebben kan die extra week er ook nog wel vanaf. :x 8)
True. Ik rij ook al een jaar zonder, en daarvoor twee jaar ingebouwd, maar niet gebruikt want had bij de nieuwe Multa's toch geen zin. Eén keer misgegaan, en dat was eigen schuld ivm niet opletten.
Dus het kan prima, is ook een reden dat ik tegenwoordig minder noodzaak zie voor een shield. Apps zijn ook erg goed geworden en rij tijdens werktijd redelijk rustig.

M4rk
Master
 Bericht 
Mocht je willen testen met 'n hoorn moet je ff een gil geven Dave. Ik heb er nog een aantal liggen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Dus het kan prima,

Nou eehhh kan prima.. Kan prima... Zonder stoer te willen doen, ik tik nog regelmatig getallen met een 2 aan binnen Nederland en het is meer geluk dan wijsheid dat het niet al eens verkeerd is gegaan. En met 1200, 1300 of weet ik veel hoeveel Euro haal ik de boete + EMG er maar ongeveer net uit, denk ik... Maar voor 600 is het toch een ander verhaal.

Ik verwacht niet zomaar alles eruit te remmen maar enige verzachting in een 'nood'situatie is wel welkom O:)

Apps kunnen nog zo goed zijn maar stel dat er nog niet gemeld is dan rem ik dit er met mijn ogen nooit uit hoe goed ik ook oplet;
http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_ ... =1&descr=1

--
Paar weken terug ging het sowieso bijna mis.. Of is het misgegaan (weet ik nog niet) op de N50.. Gewoon die vaste flitspaal. Zat er al naast toen ik dacht van %$^%$@@kolere 80+ ipv 70 fack... rem.. was meer met verkeer bezig dan met die flitspaal en mn snelheid. En dat mag natuurlijk niet. Je móet met een app rondrijden continue of als een debiel op je teller kijken de hele tijd. Dat kan ik beiden niet. :x

M4rk schreef:
Ik heb er nog een aantal liggen.

Dat is lief maar jij zei dat een hoorn niets uitmaakt, zelfs slechter kan zijn... Ik heb jouw tests nooit betwijfeld. Wel de apparatuur zelf.. En mijn kritiek dan. Sta daar overigens nog steeds achter, het is dat er die nieuwe firmware is, geregeld door jou :thumb:

M4rk
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Dat is lief maar jij zei dat een hoorn niets uitmaakt, zelfs slechter kan zijn.

Klopt. maar mocht je 't alsnog willen testen kun je er zo eentje komen halen :D

Dave schreef:
het is dat er die nieuwe firmware is, geregeld door jou

De firmware kan nog beter.. dat is het volgende gevecht. To be continued zeg ik dan maar ;)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Nou eehhh kan prima.. Kan prima... Zonder stoer te willen doen, ik tik nog regelmatig getallen met een 2 aan binnen Nederland en het is meer geluk dan wijsheid dat het niet al eens verkeerd is gegaan. En met 1200, 1300 of weet ik veel hoeveel Euro haal ik de boete + EMG er maar ongeveer net uit, denk ik... Maar voor 600 is het toch een ander verhaal.
Mja, dat is het verschil. Ik blijf eigenlijk altijd onder +50, puur omdat ik het risico niet kan nemen. Rijbewijs kwijt = baan kwijt. Dan zijn de boetes al een stuk beter te overzien en gaan ze niet meteen zo torenhoog de lucht in. Voor 600 euro zou het wel uit kunnen ja, maar ja. Inbouw is weer ingewikkeld voor een nitwit als ik en aangezien de huidige auto toch geen jaren meer blijft, waarschijnlijk...

maarten22
Master
 Bericht 
Beide beltronics en een ALP verkocht, heb nog een set ALP liggen. En ik vind nog een set AL G9 met 1 sensor. Die mag weg voor €150.

Mtn_55
Eendagsvlieg
 Bericht 

Heb je de set nog al verkocht?

maarten22
Master
 Bericht 
Ik heb alleen nog een set ALG9 liggen.

Mtn_55
Eendagsvlieg
 Bericht 

Met 1 sensor?

maarten22
Master
 Bericht 
Klopt

Mtn_55
Eendagsvlieg
 Bericht 

is het niet beter met 2 sensoren?
weet jij nog wanneer je een beltronics stir-m binnen krijgt?

maarten22
Master
 Bericht 
ALG9 met 1 sensor voor de voorkant is voldoende. Oude stinger laser was beter met 2 of meerdere sensoren.

enerby
Master
 Bericht 
Heb er ook nog een paar liggen, nieuw in doos.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Verkoopt het niet meer? Of wat is het verhaal. Ik zit niet zo in die laser toestand. Dan is er weer dit mee en dan is er weer dat mee :x

Jam je alle laserguns in binnen en buitenland ermee? En zoja, waarom een ander product nu? Vragen vragen...

enerby
Master
 Bericht 
de laser interceptor is een prima product met een goede prijs, deze blijf ik zeker verkopen. Maar goed, daar heb ik ook nog wel een paar van liggen. ;-)
Ik bedoelde de STi-r, daar heb ik nog een paar van liggen. En daarvoor geld op is op.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Oh ik dacht dat je het over ALG9 had.

Pagina 1 van 1 [ 32 berichten ]