» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 1 van 1  [ 27 berichten ]
Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Te Koop:

Target Blue Eye
Splinternieuw en nog nooit geregistreerd.
Nieuw in een ongeopende doos inclusief antenne en 2gb SD card tbv updaten.

Deze besteld maar nooit ingebouwd

Mag weg voor een net bod. :thumb:

Graag PM
Weg is Pech!

Groeten Klippy

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Gaat hier om het nieuwste type met Installer Mode!
Ben iets gezakt in prijs!
Super koopje voor die gene die van plan is een nieuwe te kopen.

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
499 euro
KOOPJE!!!

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
€ 200,-

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Grapjas :lol:
Als jij ze nieuw kan leveren onder mijn 499 wil ik er nog wel een paar.
Setjes kosten ex inkoop al meer dan ik vraag!

cocodee
Master
 Bericht 
Klippy-NL schreef:

Ben je dealer dan? Sloop die laatste beperking er lekker uit, kun je hem zo voor de hoofdprijs slijten aan de eerste de beste straathoekcrimineel. :thumb:

wernert
Pro
 Bericht 

cocodee schreef:
Sloop die laatste beperking er lekker uit, kun je hem zo voor de hoofdprijs slijten aan de eerste de beste straathoekcrimineel

Kun je dat alsjeblieft toelichten voor de niet-ingewijden?

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Nee ben geen dealer maar daar wel bevriend mee.
Kan je mij vertellen wat die beperking is.
Daar ben ik niet van op de hoogte namelijk.

cocodee
Master
 Bericht 
wernert schreef:
Kun je dat alsjeblieft toelichten voor de niet-ingewijden?

Is eigenlijk geheim, maar is in het andere draadje al toegelicht. Er is een voorziening getroffen om te voorkomen dat het stationair gebruikt kan worden.
Is denk ik vooruitlopend op een eventueel verbod.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Klippy-NL schreef:

Tsja.. Het is een kleine nichemarkt zullen we maar zeggen...

classpool
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Tsja.. Het is een kleine nichemarkt zullen we maar zeggen...

Wat zou een redelijke prijs zijn voor die dingen? Weet wel zeker dat ze nu erg ver boven de kostprijs zitten.

Aanhanger
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Is denk ik vooruitlopend op een eventueel verbod in de ijdele hoop daarmee een verbod te voorkomen.

cocodee
Master
 Bericht 
classpool schreef:
Weet wel zeker dat ze nu erg ver boven de kostprijs zitten.

Ik denk dat je de kosten van R&D ook niet moet onderschatten, en de bekeuringen zitten ook heel erg ver boven de kostprijs. :D
Aanhanger schreef:
in de ijdele hoop daarmee een verbod te voorkomen.

Ik denk dat dat allemaal heel erg zal loslopen, zeker als v.d. Scheur dat moet bewerkstelligen.

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Cocodee, ik heb mij rot gezocht naar dat draadje waar toegelicht word betreffende het stationair gebruikt en aanpassing van de Blue Eye.
Heb je een linkje?
Ook ben het eens met velen dat de prijs wat hoog ligt maar die 499 voor die van mij is onder de inkoop, dus goedkoop.
Rijd rond met Vip, ALP en nu ook de Blue Eye.
Ga komende week nog de bumperantenne die ik gekocht heb monteren.
Denk dat ik zo redelijk beschermd ben :glaasje:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
classpool schreef:
Wat zou een redelijke prijs zijn voor die dingen?

Ik heb geen idee in wat voor mate het een toegevoegde waarde is op een 'anti-flits' arsenaal .. Promo verhaaltjes van de bedenker zijn leuk maar er is maar bitter weinig bekend hoe het nou in werkelijk in de praktijk gaat dus dan vind ik er lastig een waarde aan te koppelen. De werkelijke kostprijs zal niet bijzonder zijn maar dat is net zo goed hetzelfde verhaal als bij een radardetector, laserjammer of wat dan ook.

500 Euro uitgeven aan een apparaat waar je vrij weinig aan blijkt te hebben, of nog erger, 1000 Euro originele prijs, is nou echter niet mijn directe hobby.

cocodee
Master
 Bericht 
Klippy-NL schreef:
ik heb mij rot gezocht

Dat geloof ik direct, je hebt er Nota bene zelf in gepost. :roflol:
En het is overigens geen "blue eye", maar "blu eye", helaas kun je op dit forum niet zoeken op "blu eye", omdat 1 van de zoekcriteria blijkbaar langer moet zijn dan 3 karakters. :duh:
Mar ach, op MP vind ik 5 hits op "blue eye", en slechts 2 op "blu eye", dus denk dat je het best zo kunt laten ten gunste van de vindbaarheid.
Je kunt hier ook zoeken op "politieverklikker", en of je goedkoop bent omdat je onder de inkoop zit, tsja, kwestie van vraag en aanbod.

PS, ik geloof dat Joop een bod heeft gedaan van 400,- op de jouwe?

Aanhanger
Master
 Bericht 
Ik denk dat het vooral handig is wanneer je op de snelweg een onherkenbare auto voorbijrijdt die aanplakt en een meting wil starten; dat zou je tijdig in de gaten moeten hebben. Verder zie ik het nut ook niet zo.

classpool
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Ik denk dat het vooral handig is wanneer je op de snelweg een onherkenbare auto voorbijrijdt die aanplakt en een meting wil starten; dat zou je tijdig in de gaten moeten hebben. Verder zie ik het nut ook niet zo.

Als je op een VROS inloopt, als een VROS op jou inloopt ondanks dat jij zelf te hard rijdt, als je op een algehele controle (zoals een ochtendgloren) afrijdt, als je op een lasercontrole afrijdt (deze communiceren met de opvang via tetra-porto) en als controleurs bij een bermradar porto bij zich dragen (maar of die dat bij zich hebben weet ik niet, kan iemand hier (Klippy-NL?) dat bevestigen?).

cocodee
Master
 Bericht 
classpool schreef:
maar of die dat bij zich hebben weet ik niet.

Reden een keer langs een in een parkeervak geparkeerde A4, en toen ging de detector ook af. Weet niet wat ie aan het sjouwen was, maar we reden er nog een keer langs, en toen zag ik wel wat apparatuur in die auto.

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Denk niet dat bij bermradar veel communicatie plaats vind en blijft de Stinger VIP daar het belangrijkste voor. Met name is er bij Laser controle veel communicatie tussen de motoren die er dan bij rond rijden.
Hier is de Blu Eye zeker handig icm volgende of oplopende VROS met een camera aan de spiegel.
Rijd er net een week mee en moet de Dimpool antenne nog plaatsen.
Over een tijdje zal ik wel weer een bericht plaatsen als ik wat meer ervaringen heb te plaatsen.

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Ook even de info opgezocht waar ik zelf gepost heb.
Daar ben ik niet veel wijzer uit geworden maar denk dat ik het type heb en de 2e die te koop is zonder beperking.
De aanpassing word straks gedaan (bron Track technologies) Komt iets met gps op waardoor het waarschijnlijk alleen maar werkt als de auto in beweging is.
Als ik stil sta werk hij gewoon dus heb geen beperkingen :woop:

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
Verkocht :)

Klippy-NL
Nieuwkomer
 Bericht 
:slotje:

Viper®
Master
 Bericht 

WimLex
Master
 Bericht 
classpool schreef:
controleurs bij een bermradar

Die melden zich idd aan en af bij begin en einde van de controle bij de meldkamer (middels een porto met paniekfunctie)
(VHT praat ik over, LE/KLPD weet ik niet)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
WimLex schreef:
Die melden zich idd aan en af bij begin en einde van de controle bij de meldkamer (middels een porto met paniekfunctie)
(VHT praat ik over, LE/KLPD weet ik niet)

Ze zullen gewoon tijdens de controle meeluisteren denk ik met de meldkamer? Dus als ze de apparatuur aan hebben staan zijn ze traceerbaar

WimLex
Master
 Bericht 
Harold schreef:
Ze zullen gewoon tijdens de controle meeluisteren denk ik met de meldkamer?

:kniktja: :kniktja:

Pagina 1 van 1 [ 27 berichten ]