» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 1 van 1  [ 17 berichten ]
renkie
Master
 Bericht 

Ivm een andere auto wil ik toch graag kijken naar een nieuwe lasershield/parkeersensor.

Maar wat is op dit moment de beste keus? De ALP lijkt interessant omdat daar binnenkort ook een radar optie voor te krijgen is.
Of is er iets anders te koop wat (veel) beter is?

En hoeveel sensoren heb je tegenwoordig nodig? Betreft een redelijk grote auto (Passat/A6/Superb).

Is er tegenwoordig nog iemand op het forum die dit spul verkoopt en/of inbouw doet?

M4rk
Master
 Bericht 
renkie schreef:
Is er tegenwoordig nog iemand op het forum die dit spul verkoopt en/of inbouw doet?

Verkoop (op dit moment niet), inbouwen doe ik eventueel nog wel.

renkie schreef:
De ALP lijkt interessant omdat daar binnenkort ook een radar optie voor te krijgen is.

De ALP kan je al koppelen met een STI-R antenne.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Eigenlijk is iedereen het er volgens mij wel over eens dat de ALP de beste keus is wat betreft laser protectie.

Wat Mark al zei: ALP kun je configureren met meerdere antenne's waaronder de Net radar (die ook een internationale versie heeft maar waar ik tot dusver nog niets van gehoord heb).

Zie ook dit filmpje van Vortex: https://www.youtube.com/watch?v=le1Ee5Y2qwU

renkie
Master
 Bericht 

Ok.
ALP it is.
Maar is er dan een aan te raden leverancier in Nederland of de EU? Of zouden jullie dat ding rechtstreeks uit de USA halen?

Enig idee over het aantal sensoren?

Kimono
Die hard
 Bericht 
renkie schreef:
Of zouden jullie dat ding rechtstreeks uit de USA halen?

De versie die in USA verkocht wordt kan alleen worden voorzien van de USA software en vice versa. Het verschil zit hem in de ondersteuning van laserguns die bijvoorbeeld hier niet in gebruik zijn maar in de USA wel, en andersom.

renkie schreef:
Enig idee over het aantal sensoren?

Ik zou in jou geval voor 2 sensoren gaan.

renkie
Master
 Bericht 

En dan 1 voor en 1 achter of 2 voor?
Of is achter redelijk overbodig?

Kami
Master
 Bericht 
http://www.stealthveil.com/guides/laser ... ser-jammer

Weet niet of het daar allemaal wel klopt.

Kimono
Die hard
 Bericht 
renkie schreef:
En dan 1 voor en 1 achter of 2 voor?
Of is achter redelijk overbodig?

2 voor. Of de achterkant overbodig is, is moeilijk te zeggen. Men lasert met name van voren maar ook een enkele keer van achteren.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Ik rij met wagens als Ford Mondeo, Laguna al jaaaren met 1 sensor in het midden. Nog nooit problemen mee gehad. Achterkant is wel aan te bevelen.. :oops: Alleen zeer dichtbij <150 meter is er een risico op een meting en dan alleen nog als ze op de koplamp meten. Daarboven bijna onmogelijk. Vergeet niet een killswitch te maken zodat je binnen 2, 3 sekonden het systeem uit kan zetten

Kami
Master
 Bericht 
Ik heb nog een stinger card met laser sensoren, is dat spul nog up to date te krijgen ?
Ligt al paar jaar stof te happen.

radar
Nieuwkomer
 Bericht 

Martijn schreef:
Vergeet niet een killswitch te maken zodat je binnen 2, 3 sekonden het systeem uit kan zetten

Je kunt de software toch heel eenvoudig wissen mocht je aangehouden worden? Waarom dan een killswitch?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
radar schreef:
Je kunt de software toch heel eenvoudig wissen mocht je aangehouden worden? Waarom dan een killswitch?

Beetje afhankelijk of je uberhaupt dat gezeur wil hebben. Een agent heeft er denk ik redelijk lak aan of jij wel of niet je software hebt gewist, ik denk dat je dan je gelijk voor de rechter mag gaan halen.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Harold schreef:
Een agent heeft er denk ik redelijk lak aan of jij wel of niet je software hebt gewist

Zijn er al ervaringen gedeeld door/ over mensen die daarvoor aangehouden zijn en of er onderzoeken zijn gedaan naar de ingebouwde apparatuur?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Onlangs zijn er op de ringweg van Groningen binnen 2 weken 4 verschillende automobilisten staande gehouden met een lasershield, naar mijn idee is alles in beslag genomen.

maarten22
Master
 Bericht 
Heb je hier meer informatie over? En welk merk lasershield?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dat kwam hier toen inderdaad ook in topics voorbij ja. Dus ik zou zeer voorzichtig zijn, want ze zijn daar in het noorden wat op oorlogspad. Al was het ook wel op een populaire laserlocatie, dus mogelijk dat de betreffende overtreders al eerder waren weggekomen met mislukte metingen, en dat men daar nu een keer klaar mee was.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik gok dat er gewoon een motormuis is die wat alert is. Als jij een JTG veroorzaakt dan snapt zo'n motormuis die dagelijks met zijn lasergus aan het spelen is ook wel dat er wat aan de hand is.

Pagina 1 van 1 [ 17 berichten ]