» Radardetectie, detectoren, filters etc » Detectoren, GPS en laser apparatuur   

Pagina 1 van 1  [ 25 berichten ]
Johnny
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo forumleden,

Graag zou ik jullie mening vragen over een goede radardetector voor mobiele flitsers. Ik ben namelijk taxichauffeur en doe vele kilometers per jaar (100.000 per jaar) met het wel gekende probleem, BOETES!!! Ik zoek een radardetector dat ik kan inbouwen in de wagen en bijna niet op te sporen is door onze vrienden, ik werk vooral in Mechelen en omstreken waar enorm veel controle is.

Welke radardetector raden jullie aan?

Waar kan ik bestellen en eventueel inbouwen?

Hopelijk hoor ik snel jullie input/ervaring

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Volgens mij valt er nog niet veel met de Mesta uit te richten als ik het zo her en der gelezen heb. :roll:

jitzzzze
Master
 Bericht 
Flitsnav of Flitsmeister?

Tweebel
Master
 Bericht 
jitzzzze schreef:
Flitsnav of Flitsmeister?

Voor .be ook goed?

Johnny
Nieuwkomer
 Bericht 

Beste forumleden,

Dank voor het meedenken, heb momenteel flitsnav op mijn iphone gedownload en ben toch aangenaam verrast.

Nog even aan Dave (webmaster), kan u mij op de hoogte houden betreffende de MESTA, als hiervoor een oplossing zou komen?

Nog voor iedereen een spetterend 2017 gewenst!

Groeten,

Johnny

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Johnny schreef:
kan u mij op de hoogte houden betreffende de MESTA,

Eehh, zou niet weten hoe.. Ik zit best wel heel ver van de Belgische grens af en dat wil ik ook wel zo houden :x (f)

Pita
Master
 Bericht 

Als taxichauffeur zou je de eigen plaats en de regio daaromheen zo goed moeten kennen, dat je door een flitsapparaat nooit verrast zou kunnen worden. Als ome Henk op de motor en zijn laserpistooltje hier in mijn woonplaats ergens stil gaat staan, dan weten wij via een algemeen bericht van de centrale al dezelfde minuut waar hij staat. Bovendien als taxichauffeur dien je bijzonder oplettend te zijn onderweg.

djee
Master
 Bericht 
Pita schreef:
Bovendien als taxichauffeur dien je bijzonder oplettend te zijn onderweg.

:lol: (sorry)

Mr. Anderson
Die hard
 Bericht 

Pita schreef:
taxichauffeur [...] oplettend

:fp: deze uitspraak doet de realiteit van de randstad geweld aan

stingerdriver
Respect
 Bericht 

johnny
ik kan de vip wel aanraden. heb zelf ook een vip alleen de mesta dat is een complete ramp de vorige update van de vip had ik een goede 200 a 250 meter detectie maar nu de laatste update totaal niks meer. dit ga ik morgen melden bij stinger zelf en hopelijk lossen ze het op. ik kom regelmatig langs de kanten van mechelen want ik woon in de geburen dus ik weet hoe erg het daar is met de controlens.
op de parking van peutie staat meestal de mesta. mechelen zuid in de middenberm staat ook de mesta heel afentoe de multanova 6f maar heel zelden.
ik weet niet met welke wagen je rijd maar moest je met een Mercedes rijden. kan ik u alleen maar zeggen de voorste bumpers van Mercedes zijn vrij dik wat eigelijk slecht is voor de detectie. eerste keer had ik de vip zelf geplaats wat ook goed gelukt was. maar ik ondervinde ook problemen met de multanova 6f wat eigelijk niet kon amper 150 meter dus ik naar stinger . bumper eraf gehaald de antenne was goed geplaatst hebben ze ook afgebleven. stinger heeft de onnodige plastiek langs de binnenkant verwijderd en het verhard schuim had zelf veel weg gehaald maar niet genoeg en dan als laatste de binnenkant van de bumper zo dun mogelijk geschuurd. multanova 6f ging van 150 meter naar ongeveer 6 a 800 meter

Johnny
Nieuwkomer
 Bericht 

Hallo Stingerdriver,

Ik zoek dus een goede detector voor de mesta want zoals U weet Mechelen is een ramp! Het is niet zo dat ik onverantwoord rijd maar in het weekend kan het voor mij druk zijn en kan ik al wel eens gehaast zijn tussen de klanten door. Ik zal NOOIT gehaast zijn met klanten in de wagen! Ook het probleem in Mechelen is als er alcoholcontrole is staan ze ervoor of erachter ergens te flitsen met de anonieme wagen (is dit ook de mesta). De nieuwe wagen staat klaar en is een Mercedes waar ik de detector voor wil.

Johnny

Aanhanger
Master
 Bericht 
Johnny schreef:
Ik zal NOOIT gehaast zijn met klanten in de wagen!
Want dan is het ineens wel een probleem :huh:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Dan doet de meter niet goed zijn werk natuurlijk. :D

Johnny
Nieuwkomer
 Bericht 

Beste Aanhanger,

Het probleem is als je de klant hebt op de bestemming gebracht en de terugweg naar de volgende klant daar zijn we nog wel eens gehaast om op tijd te komen.

Dave,

De meter gaat per km en en niet op snelheid, behalve als we onder de 19km/u komen zoals in fille dan verekent de meter wachttijd bij ;))

Heb vandaag telefonisch contact gehad met Stinger voor de freedom laser. Konden helaas nog niets mededelen maar deze word deze maand uitgebracht dus nog even afwachten op de resultaten van de tests.

Pita
Master
 Bericht 

De BCT telt altijd de tijdsfactor mee, bij ons € 0,30 per minuut. Tegelijkertijd met de kilometers natuurlijk.

bert65
Master
 Bericht 
Mr. Anderson schreef:
:fp: deze uitspraak doet de realiteit van de randstad geweld aan

Onderschat ons in de randstad niet!

stingerdriver
Respect
 Bericht 

AUTOSTRADE LANGS DE KANTEN VAN MECHELEN IS ALTIJD MESTA HEEL AFENTOE DE MULTANOVA 6F. ALS JE VAN DE AUTOSTRADE AFRIJD MECHELEN NOORD STAAT ER MEESTAL OP DE GROTE BAAN EEN GRIJZE OPEL EN DAAR ZIT DE MULTANOVA 6F INGEBOUWD HIJ STAAT DAAR BIJNA DAGELIJKS DE VIP NEEMT HEM ZEER GOED OP ZO GOED DAT JE DENKT HET IS EEN VALS ALARM. IK HEB AL VERSCHILLENDE RADAR DETECTORS GEHAD IK WAS DE BOETES ZO BEU VOOR DE 10 A 20 PER UUR TE VEEL RIJ WEL SNELLER ALS DE BAAN LEEG IS . IK HEB DE QUINTEZZ Z1 GEHAD DAN DE BELTRONICS RX65 EUROPEES DAARNA DE STINGER DSI MET SA ANTENNE EN DAARNA DE STINGER DSI MET MPHD ANTENNE. MAAR TOEN JE VOOR DE DSI GEEN UPDATES MEER KON KRIJGEN BEN IK OVERGESCHAKELD NAAR DE STINGER VIP . EN DE SERVICE VAN STINGER IS HEEL GOED ALTIJD BEREID OM TE HELPEN. EN JOHNNY IN MIJN OGEN IS DE STINGER VIP HET BESTE WAT JE TOT NU TOE KUNT KRIJGEN EN HIJ WORDT VAN ZELF STILLER NAARMATE JE RIJD WAT OOK WEL BELANGRIJK IS VOOR EEN TAXICHAUFFEUR. SPIJTIG DAT IK JE GEEN MAILTJE KAN STUREN IK HAD NOG WEL EEN FILMPJE MAAR DEZE WAS WEL MET DE STINGER DSI MET MPHD ZAL IN HET VERVOLG ENE VAN DE VIP MAKEN ALS IK EEN CONTROLE TEGENKOM.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Zoo jammer van die capslock

M4rk
Master
 Bericht 
Afbeelding

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

speedfreak
Pro
 Bericht 

stingerdriver schreef:
ALS JE VAN DE AUTOSTRADE AFRIJD MECHELEN NOORD STAAT ER MEESTAL OP DE GROTE BAAN EEN GRIJZE OPEL EN DAAR ZIT DE MULTANOVA 6F INGEBOUWD

Vergeet de beige Fiat Bravo niet met ingebouwde Gatso. ;)

Johnny
Nieuwkomer
 Bericht 

Beste forumleden,

Ik wil jullie toch wel bedanken om de raad en adviezen mede te delen.

Speedfreak, correct van de beige fiat! En stingerdriver bedankt ook om uw ervaringen met de vip te delen, u bent echt een groot fan van de stinger.

Na verder te speuren op het web denk ik nu ook niet dat de freedom laser een optie is, vermits dit voor de laser guns is.

Groeten,

Johnny

Kimono
Die hard
 Bericht 
In België zijn op dit moment geen laserguns in gebruik. Het enige waarvoor de freedom laser op dit moment nuttig is (lees: in België) is tegen de Traffic Observer welke vaak bij wegwerkzaamheden op de snelweg is te vinden.

speedfreak
Pro
 Bericht 

Kimono schreef:
In België zijn op dit moment geen laserguns in gebruik. Het enige waarvoor de freedom laser op dit moment nuttig is (lees: in België) is tegen de Traffic Observer welke vaak bij wegwerkzaamheden op de snelweg is te vinden.

Klopt, beter bekend bij het grote publiek als de mobiele flitspaal of superflitspaal. ;)

Pietert
Master
 Bericht 
stingerdriver schreef:
SCHREEEUW

Zo kan het ook:

Autostrade langs de kanten van mechelen is altijd mesta heel afentoe de multanova 6f. Als je van de autostrade afrijd mechelen noord staat er meestal op de grote baan een grijze opel en daar zit de multanova 6f ingebouwd hij staat daar bijna dagelijks de vip neemt hem zeer goed op zo goed dat je denkt het is een vals alarm.

Ik heb al verschillende radar detectors gehad ik was de boetes zo beu voor de 10 a 20 per uur te veel rij wel sneller als de baan leeg is . Ik heb de quintezz z1 gehad dan de beltronics rx65 europees daarna de stinger dsi met sa antenne en daarna de stinger dsi met mphd antenne. Maar toen je voor de dsi geen updates meer kon krijgen ben ik overgeschakeld naar de stinger vip.

De service van stinger is heel goed altijd bereid om te helpen.

Johnny, in mijn ogen is de stinger vip het beste wat je tot nu toe kunt krijgen en hij wordt van zelf stiller naarmate je rijdt wat ook wel belangrijk is voor een taxichauffeur. Spijtig dat ik je geen mailtje kan sturen ik had nog wel een filmpje maar deze was wel met de stinger dsi met mphd zal in het vervolg ene van de vip maken als ik een controle tegenkom.

Pagina 1 van 1 [ 25 berichten ]