» Flitsservice International » International Discussions   

Pagina 1 van 1  [ 15 berichten ]
gurb
Master
 Bericht 
Ja, het was een heerlijke wintersport! :thumb: Maar foei, ik heb toch een keertje niet goed op m'n snelheid gelet en ben op in Oostenrijk door een flitspaal geflitst. :oops:

€ 45,- voor 12km te hard. Er zijn dus wel normale bedragen mogelijk, in Nederland had dit minstens het dubbele gekost!
Afbeelding

Ik heb geen zin om energie te steken in een bezwaarprocedure, dus ik heb hem maar gewoon betaald.

Pietert
Master
 Bericht 
gurb schreef:
in Nederland had dit minstens het dubbele gekost!

Driedubbele. Kom je aardig in de richting.

Pita
Master
 Bericht 

Driedubbel ? Dat is dus : maal 6

Pietert
Master
 Bericht 
Dat maak je er zelf van: http://www.encyclo.nl/begrip/driedubbel

Suggestief
Pro
 Bericht 

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
gurb schreef:
dus ik heb hem maar gewoon betaald.

weggegooid geld. :fp: .. En die Nederlanders maar betalen joh :lol: ... :dood: .. Bezwaarprocedure ook, alleen het idee al.

Ik kan inmiddels behangen met dit soort brieven uit DE, A, HR. Dikke doei! (Nouja HR zijn geen brieven maar blijft beperkt met zooi onder de ruitenwisser bij parkeren. Lollig hoor).

Ook gestemd voor meer EU waarschijnlijk? Top.

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Ik kan inmiddels behangen met dit soort brieven uit DE, A, HR. Dikke doei! (Nouja HR zijn geen brieven maar blijft beperkt met zooi onder de ruitenwisser bij parkeren. Lollig hoor).
Dat is toch wel het nadeel van een leasebak, de leaseboer betaalt gewoon en de werkgever houdt het in op je salaris :boos:

wernert
Pro
 Bericht 

Euh... hoe komen jullie aan drie/zes keer zoveel? Zonder wat af te doen aan het gevoel/feit [doorhalen wat niet van toepassing is] dat veel boetebedragen totaal gestoord zijn: ik kom op de site van het OM op een boetebedrag van € 91,-. (Snelweg, 12 na correctie bij vmax 100.)

WimLex
Master
 Bericht 
Dikke Dakduif schreef:
de leaseboer betaalt gewoon en de werkgever houdt het in op je salaris :boos:

dat mag dus niet

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
dat mag dus niet
In de grote mensen wereld is er nou eenmaal een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen

WimLex
Master
 Bericht 
Dan moet je daar dus wat aan doen.

Heb ik ook bij een bedrijf moeten doen die me een leasehok in de maag splitsten tegen mijn zin in, daar hebben ze alle leaserijders nu gevraagd of het bedrijf de boete moet betalen of dat de rijder dat traject zelf ter hand neemt.

Pietert
Master
 Bericht 
wernert schreef:
Euh... hoe komen jullie aan drie/zes keer zoveel?

10tje/km als vuistregel. Kom je over het algemeen prima mee uit. Je vergeet in jouw bedrag nog de € 9,- administratiekosten, dus dan zit je op € 100,-. Meer dan 2x zoveel dus. (Niet 3x, true. Maar dat verandert als de overtredingen wat hoger liggen)

gurb
Master
 Bericht 
De meetcorrectie in Oostenrijk is 5 procent. Dus je moet er van uit gaan dat ik minimaal 118 heb gereden.
In NL is de snelheid dan na meetcorrectie 114kmh. Dan is de boete 104 Euri + administratiekosten 9 euri = 113 zuurverdiende Euro's.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Moet je maar niet te hard rijden. [/halfGLkutjesNL]

Pietert
Master
 Bericht 
gurb schreef:
De meetcorrectie in Oostenrijk is 5 procent. Dus je moet er van uit gaan dat ik minimaal 118 heb gereden.
In NL is de snelheid dan na meetcorrectie 114kmh. Dan is de boete 104 Euri + administratiekosten 9 euri = 113 zuurverdiende Euro's.

:respect:

Pagina 1 van 1 [ 15 berichten ]