» Flitsservice International » International Discussions Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 5 berichten ]
itsme83
Nieuwkomer
 Bericht 

Wij hebben helaas een boete uit zwiterland gekregen. Dat moment weet ik helaas nog goed, want we werden vlak voor een tunnel geflitst en links ingehaald door iemand die dus echt overduidelijk te hard reed. Over onze snelheid op dat moment twijfelen we, maar ja... wel een in bus dus.. maar hij haalt ons in en op dat moment gaat de flits af.

Hij is in het Engels en half Duits opgesteld en er staat zoiets als foto’s worden pas vrijgegeven in de rechtbank...

Zwitserland is officieel geen Eu, dus hoe zit het met een brief in het Nederlands krijgen en Als tweede is er echt geen mogelijkheid om die foto te ontvangen zonder naar de rechtbank te gaan?

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Lijkt me dat je je niet goed kunt voorbereiden als ze je met lege handen naar de rechtbank laten komen.

liquid_force
Master
 Bericht 
dat is een vrij normale zaak hier in CH. Je hebt nu een boete gekregen, als je die niet binnen 30 dagen betaald gaat het automatisch naar de rechtbank. Hier is GEEN openbare zitting voor!

Je kunt erop rekenen dat als het naar de rechtbank gaat dat je snel met een 400-450 CHF aan extra kosten moet rekenen ...

waar ben je geflitst, wanneer, welke richting op, en waarvoor heb je een boete gekregen (snelheid ed.)?

itsme83
Nieuwkomer
 Bericht 

Kanton Luzern Emmenbrücke, Autobahn 2, Emmen-Nord direction: Süd. En ja voor de snelheid 17km te hard.

Ik vind het wel opvallend dat je geen inzicht mag hebben in hun bewijsmateriaal? De voorkant is in het Engels, de achterkant in het Duits/Zwitsers en daar snap ik echt al helemaal niks van.

Spook
Master
 Bericht 
Je hoort vziw de brief gewoon in het Nederlands te krijgen. Een andere taal ben je niet machtig ;)

Pagina 1 van 1 [ 5 berichten ]