» Flitsservice International » International Discussions Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
Lady Kastanje
Eendagsvlieg
 Bericht 

Twee dagen geleden kreeg ik een parkeerboete toegezonden € 205,00 vanuit Londen. In december 2010 (dus 1,5 jaar geleden) heb ik ergens fout geparkeerd. Nooit iets onder mijn ruitenwisser gevonden.
In die periode was ik met een vriendin (gehandicapt) in Londen.
De internationale gehandicaptenparkeerkaart + engelse vertaling van de ANWB lag altijd op het dashboard.
Ze willen nu dat ik binnen 28 dagen betaal.
Wie heeft zoiets meegemaakt?

c350cdi
Eendagsvlieg
 Bericht 
Ik ben in september 2011 naar Londen en Manchester geweest met de auto en ook een parkeerboete gehad, maar nog niks ontvangen uit VK.. Reed op de snelweg ook wel constant ver boven de V-max.. Volgens de FS'ers zou je vandaar niks ontvangen :roll:

winbonus
Die hard
 Bericht 
ik heb wel goede ervaringen met London en als het fout gaat.

Ik haat motor pech en mijn stond buiten een motor plek stil en tadaa een boete (camera toezicht = binnen minuut een bon) . Op het bonnetje stond iets van een Kensington district of zo.

Ik heb toen een mail gestuurd met een scan van mijn breakdown rapport en de boete. 2 weken later netjes een brief thuis dat de boete geseponeerd was :thumb:

A4
Master
 Bericht 
winbonus schreef:
Ik heb toen een mail gestuurd met een scan van mijn breakdown rapport en de boete. 2 weken later netjes een brief thuis dat de boete geseponeerd was

:o , over netjes afgehandeld gesproken... :thumb:

Tweebel
Master
 Bericht 
Lady Kastanje schreef:
Twee dagen geleden kreeg ik een parkeerboete toegezonden € 205,00 vanuit Londen. In december 2010 (dus 1,5 jaar geleden) heb ik ergens fout geparkeerd.

Hmm, max een jaar geldt toch voor dergelijke bekeuringen? Kan iemand dat bevestigen?

umpire
FS medewerker
 Bericht 
Tweebel schreef:
Hmm, max een jaar geldt toch voor dergelijke bekeuringen? Kan iemand dat bevestigen?

Hangt af van de lokale wetgeving daar :wink:

18vti
Master
 Bericht 
winbonus schreef:
camera toezicht = binnen minuut een bon

Goh, dus het is daar nog erger dan hier......

aygo4life
Master
 Bericht 

Lady Kastanje schreef:
In die periode was ik met een vriendin (gehandicapt) in Londen.

dit verheft jou boven de geldende wetten en regels daar?

regiorunner
Master
 Bericht 
Dat klopt helemaal Aygo. Bord E1 geldt dan bijvoorbeeld niet (al is het daar een dubbele gele lijn) :thumb:

Trasher
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:

Als je nu je leesbril eens schoonmaakt en het hele stuk leest in plaats van selectief te quoten.....

Lady Kastanje schreef:
De internationale gehandicaptenparkeerkaart + engelse vertaling van de ANWB lag altijd op het dashboard.

Dan had je dit ook gelezen. En nu weer terug in je hok..... :[

Ch1nnY
Master
 Bericht 
aygo4life schreef:

En straks maar weer onnozel, je gaan afvragen waarom je weer een time-out hebt gekregen. :fp:

Bramdaman
Master
 Bericht 
Ik begrijp uit het verhaal niet wat de parkeerboete en de gehandicaptenparkeerkaart met elkaar te maken hebben in dit verhaal.

Wellicht kan TS dit verhelderen.

BLikent
Master
 Bericht 
winbonus schreef:
en tadaa een boete (camera toezicht = binnen minuut een bon) . Op het bonnetje stond iets van een Kensington district of zo.

Zou uiteraard hier ook gebeurt kunnen zijn, geen echt mens heeft het dashbord gezien.
Briefje naar Engeland met uitleg en een kopie van de kaart; vertaling is niet nodig, het is een Europees (gelijk) model.

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ]