» Flitsservice International » International Discussions   

Pagina 1 van 1  [ 13 berichten ]
Sjaaktrekhaak
Nieuwkomer
 Bericht 
De motor geparkeerd op een plek waar niemand last van had, maar niet in een normaal parkeervak voor motoren. Kan ik die boete hier in NL in de bus verwachten als ik niet betaal?

KanarieVW
Master
 Bericht 
Lijkt me heel sterk

nova_niek
Respect
 Bericht 
Vorig jaar in Swansea (Wales) geflitst. Niets van gehoord. Tussentijds al weer enkele malen naar Engeland geweest en probleemloos door de douane gegaan. Zou me geen zorgen maken als ik jou was.

Sjaaktrekhaak
Nieuwkomer
 Bericht 
Is er niet een soort samenwerking tussen Engeland/Wales en NL wat betreft het innen van boetes dan?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Gewoon de vuurkorf aanmaken met dat ding.

nova_niek
Respect
 Bericht 
Sjaaktrekhaak schreef:
Is er niet een soort samenwerking tussen Engeland/Wales en NL wat betreft het innen van boetes dan?

Blijkbaar niet.

Piet_Piraat schreef:
Gewoon de vuurkorf aanmaken met dat ding.

Dit.

Sjaaktrekhaak
Nieuwkomer
 Bericht 
'Blijkbaar niet' klinkt niet heel overtuigend. Niemand die concreet weet of er een regeling is?

nova_niek
Respect
 Bericht 
Sjaaktrekhaak schreef:
'Blijkbaar niet' klinkt niet heel overtuigend. Niemand die concreet weet of er een regeling is?

nova_niek schreef:
Vorig jaar in Swansea (Wales) geflitst. Niets van gehoord. Tussentijds al weer enkele malen naar Engeland geweest en probleemloos door de douane gegaan. Zou me geen zorgen maken als ik jou was.

Overtuigender dan dit kan ik het niet maken.

Pita
Master
 Bericht 

Zolang je geen post van het CJIB krijgt, zou ik mij geen zorgen maken !

TommyGun
Master
 Bericht 
nova_niek
Respect
 Bericht 
De ANWB is zo'n braaf clubje dat vindt dat je alle buitenlandse bekeuringen rücksichtlos moet betalen. :[

KanarieVW
Master
 Bericht 
Ja die doen rond Mei altijd nog even een nieuwsbericht eruit met allerlei onzin dat je buitenlandse boetes nu toch echt moet gaan betalen. JAaaaaa maar nu echt! Echt doen hoor! Levensgevaarlijk om het niet te doen. Kan je vakantie volledig verpesten! Land niet meer uit. Toren hoge boetes. Echt hoor.

Kwibus
Master
 Bericht 
Insert Zwitserland here...

Pagina 1 van 1 [ 13 berichten ]