» Juridisch » Invordering rijbewijs en/of EMG   

Pagina 2 van 2  [ 62 berichten ]
Niemendal
Nieuwkomer
 Bericht 

Met honderddertig over de Maasboulevard ... daar kan ik alleen maar van dromen! Maar wel in een heel potente bak, want het moet tussen twee flitspalen door gebeuren. Ik vrees dat je je de moeite van het klagen kunt besparen. De argumentatie is zo sleets als maar kan zijn. Zelfs als de Maasboulevard een vmax van 70 of 80 zou hebben, zit je er nog fors overheen. Ik geloof dat de meeste mensen wel weten dat het binnen de bebouwde kom altijd vijftig is, tenzij anders aangegeven. Dat er twee x twee rijstroken liggen heeft alles met de vereiste capaciteit te maken en niet met veronderstelde snelheid. Er staan ook nog lantaarnpalen langs de rijbaan, geloof ik. En verkeerslichten zo her en der. Ik zou zeggen; ga voor de spiegel staan, vloek een keer hard tegen jezelf en val de rechter hiermee niet lastig.

Pietert
Master
 Bericht 
Niemendal schreef:
moet tussen twee flitspalen door gebeuren

1 staat er inmiddels uit. Toch?

R
Master
 Bericht 
Niemendal schreef:
Ik zou zeggen; ga voor de spiegel staan, vloek een keer hard tegen jezelf en val de rechter hiermee niet lastig.

:lol:

Zuurstok werd geflitst, ik lachte hem vriendelijk toe 8) en hij zei dat de vorige dag de paal niet geladen was en toen bekeken we wie de langste had. Op die Maasboulevard, tussen die palen. En 130 was daar niets bij.

Wel grappig dat op dat moment voor Tropicana een snelheidscontrole werd gehouden (de andere kant op). Wat zullen ze gekeken hebben. Want het leek nou niet bepaald op een achtervolging.

Respect voor menselijkheid van sommige politiemensen; dikke :thumb:
Want het gebeurd vaker dat men niet zo goed tegen kritiek kan.

TMFKAV
Master
 Bericht 
R schreef:
Zuurstok werd geflitst, ik lachte hem vriendelijk toe 8) en hij zei dat de vorige dag de paal niet geladen was en toen bekeken we wie de langste had. Op die Maasboulevard, tussen die palen. En 130 was daar niets bij.

Wel grappig dat op dat moment voor Tropicana een snelheidscontrole werd gehouden (de andere kant op). Wat zullen ze gekeken hebben. Want het leek nou niet bepaald op een achtervolging.

Respect voor menselijkheid van sommige politiemensen; dikke :thumb:
Want het gebeurd vaker dat men niet zo goed tegen kritiek kan.

:huh: :glaasje: :huh:

Pietert
Master
 Bericht 
Niemendal schreef:
Met honderddertig over de Maasboulevard ... daar kan ik alleen maar van dromen!

Kan makkelijk hoor. Deze gek draait hem er met 250 op (zie 2:21)
Link

R
Master
 Bericht 
Juridisch zal dit vast geen sterk verhaal zijn nee. Natuurlijk geen drank in het spel.

Kami
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
1 staat er inmiddels uit. Toch?

Ja, die bij de Shell richting centrum is er al een paar maanden niet meer (gelukkig).

audistation
Nieuwkomer
 Bericht 

Update:
Vandaag 16 dagen na invordering van rijbewijs voorgekomen bij de rechtbank.

De eis van de OvJ was 4 maanden invordering.

Advocaat ingeschakelt en direct klaagschrift naar de rechtbank.

De zitting viel mee de OvJ stelde voor mijn rijbewijs terug te geven en de rechter ging hierin mee.

Over 2 weken moet ik voorkomen voor de boete.

Tips voor iedereen:
Schakel lekker een Advocaat in
Regel eventueel een brief van je werkgever waarin staat dat je zonder je rijbewijs wordt ontslagen.

Bedankt voor de reacties al heb ik er niet veel aangehad

zandbak
Master
 Bericht 
Interessant, gewoon een dikkere boete en rijbewijs terug ipv 4 maanden fietsen.
What's next. volgende keer 5 uur schoffelen?

audistation
Nieuwkomer
 Bericht 

zandbak schreef:
volgende

Achja ik ben er blij mee

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
R schreef:
Ah, bij uitstek de nacht waarin je niet zo snel voor snelheid wordt staande gehouden. In mijn beleving dan :fp:
Moet je nagaan hoe bont je het dan moet maken. En dat blijkt.

alfistzmeer
Nieuwkomer
 Bericht 

zo! gefeliciteerd.

Mijn klaagschrift is ook onderweg en ik heb niet binnen de bebouwde kom te hard gereden ; hopelijk krijg ik ook positief bericht. :thumb:

Pagina 2 van 2 [ 62 berichten ]