» Juridisch » Invordering rijbewijs en/of EMG Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 21 berichten ]
Peter Smit
Eendagsvlieg
 Bericht 

Na een aantal jaren geen grote bekeuringen gehad te hebben ben ik nu toch (helaas :fp: ) aan de beurt. Met mijn Audi A1 waarmee ik dit jaar slechts een aantal keer mee heb gereden ben ik gebust bij een Lasergun controle. Constatering van de beleefde en vriendelijke motoragent die mij verderop staande hield was dat ik 63 km te hard gereden heb, na meetcorrectie. Over een relatief kort traject gaf ik voor de eerste maal in lange tijd vol gas en dus de pineut. Maar dit kwam dus omdat ik wat drugs :nono: op had. Super dom dat weet ik maar ik had geen keus. Want ik had er gewoon zin in. Helaas achteraf weet je dan niet meer goed wat je doet.

Ik heb het forum vrij stevig doorgelezen maar vraag me nu toch af of ik NU al een brief moet sturen naar het COVM te Utrecht of moet wachten tot ik bericht krijg waarop een referentie oid sta waarnaar ik kan refereren in mijn brief. Volgens de dienstdoende agent krijg ik binnen 2 a 3 dagen een schrijven van de politie Hollands Midden.

Ik heb een commerciële functie en ben ernstig afhankelijk van mijn rijbewijs. Woon niet al te dicht bij de snelweg. Natuurlijk was ik fout, ik had echter absoluut niet in de gaten dat ik dermate veel te hard reed. De agent bevestigde na aanhouding nog dat ik verder correct reed en geen voorliggers met hoge snelheid passeerde oid. Ik ben dus na een kort stuk van stevig weg accelereren netjes conform toegestane snelheid gaan rijden en achter mijn voorliggers gebleven. Vervolgens na enkele kilometers staande gehouden. En heeft iemand ervaringen met https://www.ingevorderd-rijbewijs.nl/drugs/website? Aangezien die website me ook kan helpen met deze speciale wetgeving van drugs.

Mijn vraag is,wat moet ik doen ? Wachten op eerste berichtgeving of reeds NU schakelen met als referentie naam en kenteken ?

Alvast bedankt,

Peter Smit

A4
Master
 Bericht 
Peter Smit schreef:
ik had echter absoluut niet in de gaten dat ik dermate veel te hard reed

Peter Smit schreef:
Maar dit kwam dus omdat ik wat drugs :nono: op had.

Ja, drugs doet soms gekke dingetjes met je.

Peter Smit schreef:
Mijn vraag is,wat moet ik doen ?

In ieder geval stoppen met die zooi te gebruiken i.c.m. je in het verkeer te begeven.

DidbeZ
Master
 Bericht 
Een kleine tip mocht Peter Smit je eigen naam zijn.... Ik weet niet of je werkgever het van jou kan waarderen als je onder de drugs zit in een commerciële functie gewoon omdat je zin had en daarom geen keus :huh: ? Anonimiseren is misschien niet zo'n gek idee in dit geval.

Verder bericht afwachten en op basis daarvan actie nemen, klaagschrift kan volgens mij al wel maar dan een expert je vast wel mee helpen.

En verder:

Peter Smit schreef:

- Over een relatief kort traject gaf ik voor de eerste maal in lange tijd
- 63 km te hard gereden
- Maar dit kwam dus omdat ik wat drugs :nono: op had
- Maar ik had geen keus.
- Want ik had er gewoon zin in.

1000x :fp: :loco: :fp:

Pietert
Master
 Bericht 
Peter Smit schreef:
maar ik had geen keus. Want ik had er gewoon zin in.

Afbeelding
Peter Smit schreef:
Mijn vraag is,wat moet ik doen ?

klik
Peter Smit schreef:
mijn Audi A1 waarmee ik dit jaar slechts een aantal keer mee heb gereden

Ehm, ok?...

Walker
Master
 Bericht 
Heb je ook tegenover de agent toegegeven dat je drugs hebt gebruikt voorafgaand aan het rijden? Dan zal daar zeker een melding van gemaakt worden naar het CBR. En hoef je niet te verwachten dat je je rijbewijs direct terug hebt.

Pietert
Master
 Bericht 
Goeie inderdaad. Als je dat hebt aangegeven ben je hem komend jaar sowieso kwijt. En de drugsmolen van het CBR is berucht.

TMFKAV
Master
 Bericht 
Peter Smit schreef:
ik maar ik had geen keus. Want ik had er gewoon zin in.

Als dit betekend, ik ga gewoon lekker stoned rijden omdat ik geen keus heb (had), mag je het roze pasje van mij een tijdje kwijt zijn .......

Existenz
Die hard
 Bericht 
Peter Smit schreef:
maar ik had geen keus

Dan kun je dus ook niet gaan biljarten.

Existenz
(vraagt zich af of TS nog eens terugkomt)

Walker
Master
 Bericht 
Hiermee is de afhankelijkheid toch wel aangetoond.

JBHC
Master
 Bericht 

Dit kan toch niet echt zijn?

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Peter Smit schreef:
maar ik had geen keus. Want ik had er gewoon zin in

Beste argument ever. ik zou 'm bij de rechter nog eens voorleggen :D :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

cocodee
Master
 Bericht 
Beste argument ever.

En dan tevens met die drugs op de proppen komen, dan is de edelachtbare pas echt onder de indruk! :thumb: :applaus:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
De drugs was ook geen keuze, hij werd gedwongen, hij had er namelijk gewoon zin in :lol:

TMFKAV
Master
 Bericht 
Peter Smit schreef:
maar vraag me nu toch af of ik NU al een brief moet sturen naar het COVM te Utrecht

Ik zou een brief hier naar toe sturen. Wellicht kunnen ze je helpen met je onbedwingbare drugsbehoefte .......

Christafari
Master
 Bericht 
JBHC schreef:
Dit kan toch niet echt zijn?

Nee dat moet wel een troll zijn of iemand met het denkvermogen van een kokosmakroon, die overigens vaak onderschat worden.

bert65
Master
 Bericht 
Peter Smit schreef:
Ik heb een commerciële functie en ben ernstig afhankelijk van mijn rijbewijs.

Peter Smit schreef:
drugs

Drugsrunner of -koerier?

Cweepz
Master
 Bericht 
Bedankt! Ik heb net zo hard gefacepalmed dat m'n bril stuk is. :duh:

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Nee dat moet wel een troll zijn of iemand met het denkvermogen van een kokosmakroon

Ik denk eerder aan een grappenmaker die de echte houder van die naam eens lekker kinderachtig wil naaien.

Pietert
Master
 Bericht 
In ieder geval moeten we het denk niet al te serieus nemen :)

ultimate-tester
Nieuwkomer
 Bericht 

Deze persoon heeft een gespleten persoonlijkheid. Persoonlijkheid A had zin in drugs dus persoonlijkheid B moest toegeven, hij had geen keuze.

Mattinus
Pro
 Bericht 

De drugs was ook geen keuze, hij werd gedwongen
P(r)oppers.. denk ik. :colaatje:

Pagina 1 van 1 [ 21 berichten ]