» Openbaar » Media » Archief   

Pagina 1 van 2  [ 58 berichten ]
Furr
Master
 Bericht 
Citaat:
TF TT 05, rode Volkswagen CORRADO 118KW U9 luxe auto, 1989 APK 2009, maandag 16.27, 4-2-2008, Hooigracht Leiden (Mag volgens RDW max. 86 dB (A) bij 4500 toeren p/m, rijdend 77 dB)

HL FN 69, kleine rode Honda CIVIC 3D 1.5 DXI E2, 1997 APK 2008, donderdag 14-3-2008, 16.48 Hooigracht Leiden (Mag volgens RDW max. 89 dB (A) bij 4500 toeren p/m, rijdend 74 dB)

PZ DV 04, donkere Subaru IMPREZA 2.0 GT TURBO 4WD, 1997 APK 2009, zondag 23-3-2008, 14.28, Langegracht Leiden (Mag volgens RDW max. 88 dB (A) bij 4500 toeren p/m, rijdend 73 dB)

RX PG 93, lichtblauw, Mazda 323 F 1.8I GLX, 4 uitlaten, 1997 APK 2009, maandag 24-3-2008, 17.30, Kanaalweg bij de spoorwegovergang, Leiden (Mag volgens RDW max. 86 dB (A) bij 4500 toeren p/m, rijdend 72,3 dB)

35 SB FX, blauwe, Subaru IMPREZA 2.5, luxe wagen, 2005, APK 2009, maandag 24-3-2008, 18.00, Klokpoort, Leiden (Mag volgens RDW max. 78 dB (A) bij 4200 toeren p/m)

52 PT FJ, paarse middenklasser, OPEL TIGRA-A; X1.6XE, 1996 APK 2008, donderdag 28-3-2008, ’s-middags

NF NL 64, groene sportieve auto, Honda CIVIC COUPE 1.5 LSI, 1995 APK 2008, vrijdag 29-3-2008, ca.17.10, Noordeinde Leiden

PX VG 89, zwarte kleine auto, Hyundai COUPE; 2.0, 1997 APK 2008, zondag 30-3-2008, ca. 19.15, Burggravenlaan Leiden

HG VR 78, metalic, Honda CIVIC 3D 1.5 DXI U9, 1994 APK 2008, donderdag 3-4-2008, 21.00, Langegracht Leiden

JP LG 62, groen, Opel KADETT HATCHBACK C2.0XE GSI U9, 1991, APK 2008, donderdag 3-4-2008, 21.03, Langegracht Leiden

JJ ZJ 40, donker, Honda CIVIC COUPE 1.6 ESI E2, 1994 APK 2008, donderdag 3-4-2008, 21.06, Langegracht Leiden

TN HT 82, blauw, Peugeot 306; 1.6 5DRS, 1998 APK 2009, zaterdag 5-4-2008, 16.29, Langegracht Leiden

YZ 45 YJ, donker, Citroen AX 14 TRS INJ. U9, 1991 APK 2004, zaterdag 5-4-2008, 17.00, Langegracht Leiden

XT BN 81, klein zwart, Peugeot 106 XSI 1.4 U9, 1992 APK 2008, zondag 6-4-2008, 18.50, Langegracht Leiden

FV LR 15, lichtblauw, Honda CIVIC 4D 1.5 DXI U9, 1992 APK 2008, maandag 21-4-2008, 15.15, Langegracht Leiden

SP NP 71, rode Citroen N*LFY*; XSARA 1.8I 16V 5D, 1998, APK 2009, vrijdag 9-5-2008, 16.20 Hogewoerd Leiden, geen sportuitlaat, wel zeer zware brommende herrie!!!

Overig

ND XXXX, foto site, Toyota COROLLA 1.6 HB. 3DRS, 1995 APK 2008 (mag volgens RDW max. rijdend 75 dB (A) en stilstaand bij 4500 rpm 81 dB (A) voortbrengen [Mail RDW])

Dus rijdend mogen auto’s maximaal van 72,3 tot 77 dB(A) produceren, de meeste maximaal rond de 74 db(A).

De bevestiging dat bovenstaande gegevens van 21-4-2008 correct zijn

Ik zat op mijn kenteken te zoeken, kom ik deze site tegen met mijn auto ertussen??

Wie is die mongool die mij heeft gespot ergens??

BMW-gek
Master
 Bericht 
Ja, die heeft hier ook een paar weken op het forum rondgehuppelt. Had het gewoon niet naar zijn zin hiero. :[

Flitskonijn
Respect
 Bericht 
Je kan zeggen wat je wil.... maar als ik zo even de types zie, houden mensen met een Honda civic toch wel herrie :[

Ow ja.... en zo'n 1.5 schiet toch niet op joh.

Furr
Master
 Bericht 
Autos die ik ken met die uitlaten zijn veelal dik gestyled :)

IK erger me ook wel eens aan zon "sjonnie" maar dat zijn vaak lui die alleen zon pot eronder hangen van hoor mij eens en flink ermee trappen. Dat hoeft dus per definitie helemaal niet he :)

Vraag me af waar die Mooij of hoe heet die gast mij dan gehoord heeft :nah:

BMW-gek
Master
 Bericht 
Misschien frist dit topic je geheugen wat op. :wink:

Maar waar hij vandaan komt en jij moet ie een erg scherp gehoor hebben. :lol:

Vernederland
Master
 Bericht 

Hij schrijft toch alles op zijn site, Langegracht hoek... in wat was het? Delft? incl. telefoonnummer.

Bel hem.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Zo moeilijk is dat toch niet sletjes; http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dmooij

BMW-gek
Master
 Bericht 
Vernederland schreef:
Hij schrijft toch alles op zijn site, Langegracht hoek... in wat was het? Delft? incl. telefoonnummer.

Bel hem.

Ik zag Leiden staan.

Citaat:
Zo moeilijk is dat toch niet sletjes;

:o Ik ben beetje geschokt Dave. :lol: Dave filter werkt dus nie optimaal :wink:

mistery
Master
 Bericht 
Dus die kerel staat als een Ho*r op straat hoeken
met pen en papier kentekens noteren....

triest dat komt nooit meer goed. :schudnee:

Leuke link op zijn site...

Nestel
Master
 Bericht 
Kentekens noteren triest? Medewerkers van FS doen veelal niks anders :thumb_d:

Frank1986
Master
 Bericht 
:roll: Nestel maakt zichzelf in mijn ogen beetje belachelijk... :lol: :lol: :lol:

Speedyman
Master
 Bericht 
Nestel schreef:

Volgens mij is er een instantie de onbetwiste nummer één op dit gebied.... :x

Schep
Master
 Bericht 
Die sturen ook nog eens bedelbriefjes naar de eigenaren van die kentekens!

Yootzin
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Zo moeilijk is dat toch niet sletjes; http://www.google.nl/search?hl=nl&q=dmooij

Wij staan lekker hoger :x

Google schreef:
Flitsservice.nl :: Site sportuitlaten van Dmooij wie kent hem?Site sportuitlaten van Dmooij wie kent hem? ... Geplaatst: Wo 27 Aug 2008, 22:24 Onderwerp: Site sportuitlaten van Dmooij wie kent hem? Reageer met quote ...
www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php ... highlight= - 37k - 9 uur geleden - In cache - Gelijkwaardige pagina's

De pagina van drs. Diederik Mooij - VPRO Landroof27 juli 2008 ... Heb je een eigen website? home.xmsnet.nl/dmooij/Milieuklachten%20krant%2030-11-2007. htm. Locaties van drs. Diederik Mooij ...
www.landroof.nl/xn/detail/u_2876o8k5smu0t - 46k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

liquid_force
Master
 Bericht 
grappig: zijn website is bij ons een blocked website

Boland
Master
 Bericht 
Nestel schreef:

Is wel even een verschil he, prive-auto's of werk-auto's.

Yootzin
Master
 Bericht 
Oh ik heb de VPRO landproof site als zijn site aangenomen... Kon wel is ook 1 of andere groenfreak-tegen-alles-site.

Remo
Master
 Bericht 
Is dit em? (Mirror)

Heeft wel wat weg van een politie agent..
Zal ik MooijIrritant.com eens registeren met zijn kop, kenteken en n.a.w. op de frontpage?

Boland
Master
 Bericht 
Volgens mij zag hij er anders uit...

Furr
Master
 Bericht 
Ja die m*ng**l is het ;)

Ik heb hem gemaild om mijn kenteken en foto te verwijderen maar nog niks terug gehad, hou er niet van om met me kenteken op internet te staan, daarom doe ik op shows overal platen ervoor

Toegevoegd na 1 minuten:

http://diederikmooij.hyves.nl/

;)

Rekenlat
Master
 Bericht 
Nu moet ik toegeven dat ik niets heb met auto’s waaronder van die blér-pijpen liggen. Over het algemeen hebben wij weinig last van deze categorie auto’s. In onze buurt is er iemand die een enkele keer een blér-pijp los trekt voor z’n eigen plezier. Als dat ruim na tienen is, dan wens ik hem dat hij die de blér-pijp op de eerste de beste drempel er onderuit rijdt.

Het mooiste voorbeeld vond ik deze…. Dat modelletje kwam mij op de snelweg voorbij met een ongelofelijke pest-herrie (geen snelheid vooral herrie) uit die uitlaat. Nog geen week later was het volgende bericht op FS geplaatst.
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?t=39775&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=drachten

:lol: :lol:

Heb even de moeite genomen om z’n site te bekijken. Op zijn brieven actie kreeg hij zo goed als geen reactie. Kennelijk is hij de enige die er echt last van heeft. Als ik het zo bekijk is deze meneer wel heel gefrustreerd door blér-pijpen. Ze worden allemaal geteld en genoteerd, 150 per dag naar zijn zeggen? Waar haal je de tijd vandaan zou ik zeggen. De hele dag voor in het huis, achter de geraniums zitten, en het spelletje autootje-spotten spelen?

Tip voor die meneer: Ga er eens op uit, ga eens lekker naar buiten, pak de fiets, ga een stuk in de natuur fietsen ver buiten de dorpen en steden.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Dmooij was toch het broertje van Vernederland.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Zijn meer mensen dan je denkt die het niet prettig vinden. Het ligt er ook helemaal aan waar je woont. Als je in een straatje woont waar af en toe eens zo'n pipo doorheen rijdt, zal het je weinig boeien.

Wij zijn aan het kijken naar een ander huis, en elk huis aan een doorgaande weg valt af voor mij, ook al is die nog zo mooi. Ik heb er simpelweg geen zin in om naar die herrie te luisteren.

The Driver
Master
 Bericht 

He Martijn,

Laat je nog weten naar welk dorp je verhuisd ben, dan kom ik mijn Egli-Kawa 1100 1978 met volledig open 4 in één uitlaat, hoge compressie Mahle-zuigers en Yoshimura-nokkenassen even laten horen. Echt een fantastisch geluid. Op Zandvoort en Assen mag ik al niet meer rijden, dus ik zoek echt een plaatsje om hem uit te laten.
:lol: :lol: :P :P

MR_WAZOO
Pro
 Bericht 

wat is t nut van jou acties the driver, als je er vervolgens niet mee mag rijden

Varkentjes
FS medewerker
 Bericht 
Furr schreef:
Ja die m*ng**l is het ;)

Ik heb hem gemaild om mijn kenteken en foto te verwijderen maar nog niks terug gehad, hou er niet van om met me kenteken op internet te staan, daarom doe ik op shows overal platen ervoor

Toegevoegd na 1 minuten:

http://diederikmooij.hyves.nl/

;)

Je houdt er niet van om met je kenteken op internet te staan? Waarom zet je dan wederom je kenteken hier neer? :huh:

Je hebt zelf een tijd terug die informatie online gezet op Flitsservice en dat heeft hij nu weer gelinkt op zijn site. Als je zelf die info openbaar hebt maakt, dan heeft het verzoek aan hem tot verwijderen weinig zin lijkt me.

Furr
Master
 Bericht 
@varkentjes: ik heb nog nooit mijn kenteken openbaar neergezet Hij staat nu toevallig tussen die lijst, zou hem er ook wel ff uithalen.

VolgensDmooij heeft die mij zien rijden of zow, want er staat iets bij van zelf gehoord

HAW2006
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Dmooij was toch het broertje van Vernederland.

Nu niet meer dan?

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
The Driver schreef:
He Martijn,

Laat je nog weten naar welk dorp je verhuisd ben, dan kom ik mijn Egli-Kawa 1100 1978 met volledig open 4 in één uitlaat, hoge compressie Mahle-zuigers en Yoshimura-nokkenassen even laten horen. Echt een fantastisch geluid. Op Zandvoort en Assen mag ik al niet meer rijden, dus ik zoek echt een plaatsje om hem uit te laten.

Jij bent echt stoer, man :lol:

Nestel
Master
 Bericht 
Boland schreef:
Is wel even een verschil he, prive-auto's of werk-auto's.

Ik zie geen verschil,er is in beide sprake gevallen sprake van een auto met een kenteken. In beide gevallen wil men iets te weten komen, enkel het doel is anders.

Toegevoegd na 1 minuten:

Frank1986 schreef:
:roll: Nestel maakt zichzelf in mijn ogen beetje belachelijk... :lol: :lol: :lol:

Nou hiermee overdonder je mij wel hoor :x

The Driver
Master
 Bericht 

Martijn schreef:
The Driver schreef:
He Martijn,

Jij bent echt stoer, man :lol:

Ja, weet ik. Die van mij komt ook echt tot bloei, als ik hem start, alleen sterft hij dan niet gelukkig.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Worf
Master
 Bericht 
The Driver schreef:
He Martijn,

Al geprobeerd het op internet te achterhalen. Hoe is voor een beetje ervaren internetgebruiker wel te doen.... O:)

onewheeldrive
Master
 Bericht 
Heeft die Moooij ook audiofragmenten erbij staan? ,)

MoNo_eGo
Master
 Bericht 
http://diederikmooij.hyves.nl/album/298 ... 42/0/E7Ce/

dit verklaart een hoop ..
blijvend letsel duidelijk ..

Furr
Master
 Bericht 
En dat gejengel op die piano is geen geluidsoverlast?? pfuu :P

dave84
Master
 Bericht 
Dus als ik het goed begrijp is die vent iemand die op een hoekie gaat staan met ze notitieboekje om zogenaamde sjonnie-auto's hun kenteken te controleren? Die ze vervolgens invoert op de RDW-site en dan vervolgens de uitkomsten op zijn site produceert?
Wat moet je dan een mislukt klote leven hebben zeg

Boland
Master
 Bericht 
Sommige mensen hebben echt niets beters te doen nee.

mistery
Master
 Bericht 
ow dat had ik ook wel kunnen doen

tellen hoeveel sjonnie er voorbij komen hier in de straat op een dag.

pen en papier is niet nodig :lol: :lol:

burpman
Master
 Bericht 
MoNo_eGo schreef:
http://diederikmooij.hyves.nl/album/29851949/Iedereen/0fvd/fotos/313395442/0/E7Ce/

dit verklaart een hoop ..
blijvend letsel duidelijk ..

Wat heeft hij een hoop vrienden op zijn Hyves :thumb:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
onewheeldrive schreef:
Heeft die Moooij ook audiofragmenten erbij staan? ,)

Ik heb al eens aangeboden om te komen filmen maar dat was in het weekend en het moest doordeweeks en dan om een bepaalde tijd en als de planeten juist staan...

Dat zie ik ook wel aan dat lijstje.. Lijstje.. Geen lijst.

scooby!!
Master
 Bericht 
hij heeft niet eens vrienden op z'n hyves :lol: :lol:

burpman
Master
 Bericht 
Citaat:
hij heeft niet eens vrienden op z'n hyves

Inderdaad,

Zijn 'vrienden' zijn :

Citaat:
2 resultaten
Willem-Alexander
Willem-Alexander (746)
Wassenaar
Alexander Pechtold
Alexander Pechtold (3307)
Wageningen

-edit-

Check zijn foto's eens :wink:

Flitskonijn
Respect
 Bericht 
The Driver schreef:
He Martijn,

Stoer man, maar in feite zeg je zelf al dat de auto zuigt :[

Kenji
Master
 Bericht 
Nu vanavond nog over de Lange Gracht in Leiden gereden. Hopen dat ik ook een ereplekje krijg op z'n shite... eehhmmm site... ehhmmm shitsite :roll:

Remo
Master
 Bericht 
Flitskonijntje schreef:
Stoer man, maar in feite zeg je zelf al dat de auto zuigt

Grappig, ik kende nog geen auto's van Kawasaki :[

Klaassie
Master
 Bericht 
Citaat:
Wat te doen bij hersenschudding?

Laat u niets wijsmaken, ook bij een lichte hersenschudding altijd weken lang absolute rust in een donkere kamer zonder prikkels. Vraagt u maar aan mensen, die die zorg niet hebben ontvangen en die dus hun hele leven lang hoofdpijn hebben en aan mensen, die die zorg wel hebben ontvangen en dus geen klachten meer hebben. Dat soort statistisch onderzoek is ook wetenschappelijk. Nu regeert de pillenindustrie, door hun en hun gewillige lakeien, de huisartsen en al die carrieregerichte artsenbezoeksters heb ik nu mijn hele levenlang hoofdpijn, bedankt

Diederik Mooij

:nah: :lol:

Verklaart zijn fobie voor sportuitlaten...
Dat gepingel op de piano is dan wel weer tegenstrijdig :x

Scaniafan
Master
 Bericht 
Die Mooij reageerde op mijn vraag of deze vrachtwagen dan wel mocht:

Afbeelding

Vond ie
Citaat:

burpman
Master
 Bericht 
@Scaniafan,