» Openbaar » Media   

Pagina 11 van 13  [ 626 berichten ]
maarten28
Die hard
 Bericht 

Geen TV is nog altijd beter dan SBS6 TV. Doe Maar niet.

cocodee
Master
 Bericht 
Petrik & Co waren ook weer lekker op dreef, ik dacht dat een auto alleen herkeurd moest worden indien het motorvermogen met een bepaald percentage is gestegen? Die gast met die gele bak had er een 16V ingelepeld, maar wel met dezelfde inhoud.
En die bekeuring voor "dikke BMW" vanwege een beetje gassen vond ik ook ietwat overdreven.

Feitelijk
Master
 Bericht 
#1 Ondernemer wordt aangemeld bij de volgende keer dat ze hem pakken. Dat kan alleen bij meerdere overtredingen in 1 rit, Niels.
#2 "Gouden focus maakt blijkbaar gebruik van beide weghelften" - knap op een snelweg!
#3 Witte Aygo bestuurder moest op tijd op zijn werk (bij een sterrenrestaurant) zijn.
#4 gele Corsa streetracer met WIK status, mag er niet meer mee rijden maar wel duwen?
#5 witte peugeot met 141@100 in de stromende regen: "Ik rij met winterbanden he?!"
#6 Onnodig geluid veroorzaken in de dikke BMW. Die 379 euro had ie niet verwacht! :lol:

cocodee
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Hij heeft aaaardig wat lengte gekregen, en hij leek nog geirriteerd ook. :loco:
Niels is best wel gerelaxed, bij Dani had ie op zeker een EMG aan z'n ribben gekregen.

Black98
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
En die bekeuring voor "dikke BMW" vanwege een beetje gassen vond ik ook ietwat overdreven.

Hij wilde aandacht, dus kreeg hij die. Oke, het bedrag is erg hoog, maar iets met 'eigen schuld, dikke bult'.
Vond dat ze nog coulant te werk gingen op die sjonnie meeting.

cocodee
Master
 Bericht 
Black98 schreef:
Hij wilde aandacht, dus kreeg hij die.

Dat is wel zo, maar het bedrag is ook niet zo'n klein beetje disproportioneel, wat zei Koos, "hoe gevaarlijker hoe duurder"?
Dan mag je telefoon vasthouden wel € 1500 + 9 kosten, laatst ook op de afrit naar de A4 bij Schiedam, zit er eentje sloom te wezen op de linkerbaan, ik er rechts voorbij (links kon niet), kijk naar links en ja hoor, zit er een of andere muts op d'r smartphone te fappen.
En iedereen het maar gek vinden dat de wegen dichtslibben agv. ongelukken die veroorzaakt worden door te weinig aandacht besteden aan het verkeer. :[

Feitelijk
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Dat is wel zo, maar het bedrag is ook niet zo'n klein beetje disproportioneel, wat zei Koos, "hoe gevaarlijker hoe duurder"?

Dat wil toch niet zeggen dat dat de enige variable is?

A4
Master
 Bericht 
Heb me kapot gelachen om die tokkie met z'n dikke BMW. Lekker quasi onverschillig lopen doen, totdat het boetebedrag kwam... Dat piep stemmetje ineens "hhhoeveel?" Schitterende televisie. :lol: :rofl:

cocodee
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
variable

Yeah, there are so many variables, maar zhe bottomline is, dat dit een artikel is, waardoor je zelfs voor het laten van een scheet bekeurd kan worden, gaat dus nergens over, net zo lullig als direct schrijven voor getinte ruiten, etc. :duh:
A4 schreef:
tokkie met z'n dikke BMW.

Je bent zelf toch ook op zoek naar een dikke BMW? :woop:

A4
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Je bent zelf toch ook op zoek naar een dikke BMW?

Zekers :lol:
Afbeelding

Dennis_on_the_road
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Petrik & Co waren ook weer lekker op dreef, ik dacht dat een auto alleen herkeurd moest worden indien het motorvermogen met een bepaald percentage is gestegen? Die gast met die gele bak had er een 16V ingelepeld, maar wel met dezelfde inhoud.

Die gasten lepelen echt geen 1.3 16klepper in die Corsa in als er een 1.3 8 klepper inzit en zetten er ook nog eens een rolkooi in. Ik denk eerder dat het een 2.0 blok was, dat die agent dat ook wist, maar de bestuurder gewoon even uit de tent wilde lokken.

cocodee
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Zekers :lol:

Als je een touring neemt, kun je voor Dijkhoff gaan rijden, en als iemand per ongeluk in de berm belandt met wat letsel, kun je diegene gelijk achterin schuiven en door naar ER.
BTW, ben je al geslaagd? Best wel een moeilijke keuze, hart & verstand gaan niet altijd samen...
Ik denk eerder dat het een 2.0 blok was

Ik neem aan dat bepaalde beslissingen enigszins onderbouwd dienen te worden, en Pat heeft de eigenschap om ietwat te voortvarend op te treden als iets hem niet zint.

Alexander_B
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
ik dacht dat een auto alleen herkeurd moest worden indien het motorvermogen

-Uit orginele motor 20% of 40% (na 1-1-1998/voor 1-1-1998)
-Andere motorcode
-Andere cylinderinhoud
-Ander aantal cylinders
-Ander brandstoftype
-etc..

Omkeuren is een questie van 6 tientjes en een middagje bij de RDW, 1: zolang je niet naar Lelystad gaat, en 2: je auto niet van 1-1-1998 of nieuwer is, want dan krijg je alsnog de weggedragtest en alles dr bij a 1000-1200 euro. :roll:

Kenji
Master
 Bericht 
Ik heb vooralsnog al mijn opgefokte auto's (Toyota van 280 naar 511 rwhp, RX7 van 230 naar 480 rwhp) bij het RDW laten checken en nooit meer dat 60 eutjes hoeven betalen.

Ik weet zeker dat dat zeikerdje in die slOpel een groter blok in dat hok had liggen. Motorswap doen om van 8 naar 16 kleppen te gaan doet geen hond. Van een 1.3 naar 2.0 gaan, wel degelijk. En dat komt vaak voor met die ouwe Corsaatjes. Calibra turbo blok erin en knallen maar.

Trouwens hartelijk gelachen om die gaspedaalridder in z'n BMW :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Heb me kapot gelachen om die tokkie met z'n dikke BMW. Lekker quasi onverschillig lopen doen, totdat het boetebedrag kwam... Dat piep stemmetje ineens "hhhoeveel?" Schitterende televisie. :lol: :rofl:
Dat was wel mooi ja :lol: En natuurlijk vroeg ie er wel een beetje om. Maar als agent weet je hoe hoog deze boete is en dan zou ik 'm in dit geval toch echt niet schrijven, want 'enigszins' disproportioneel is het wel.

A4
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
BTW, ben je al geslaagd? Best wel een moeilijke keuze, hart & verstand gaan niet altijd samen...

Nog niet... Idd, wat is wijsheid he.
Ik zoek nog steeds door. Staat er nu weer een te koop met leuke km's, iets van 248000. 530D. Maar moet ook m'n Saab nog kwijt. En heb even een pittige maand qua financiën nu. Dilemma 's. :lol:

Dennis_on_the_road
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Ik neem aan dat bepaalde beslissingen enigszins onderbouwd dienen te worden, en Pat heeft de eigenschap om ietwat te voortvarend op te treden als iets hem niet zint

"het totaalplaatje" is denk ik genoeg geweest :lol: Mijn bronnen zeggen dat het inderdaad een 2.0 blok was.
Patrick is technisch denk ik kundig genoeg om te zien of er een groter blok inhangt of niet. Uiteraard kan er buiten de camera om e.e.a. gechecked zijn (kentekengegevens en bijbehorende motorgegevens bijvoorbeeld)

1.3 en dan zo'n blok... Sure

Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
#1 golfje haalt in over doorgetrokken streep: Dat was dus geen doorgetrokken streep he! Langste stukje doorgetrokken tussen de onderbroken stukken was misschien 10 meter! En ja de auto staat weer achter je bij de verkeerslichten, ACHTER ja.

#3 die witte Tundra ben ik zelf ook wel eens tegengekomen. Denk dat ze wel de goede te pakken hadden! :[
#4 BMW met de sportieve rotonde: "Toch haalt ie niet in" Nee duh, staat toch een :F1:

#6 "Aspirientje werkt beter tegen kiespijn, dan luisteren naar de Koran." :lol:

#9 AMG-cursus :lol: in de golf: gestopt op een kruispunt... :roll:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
#6 "Aspirientje werkt beter tegen kiespijn, dan luisteren naar de Koran." :lol:

Die ging even lekker over de rooie en Patrcik bleef er lekker sarcastisch rustig onder :lol:

Christafari
Master
 Bericht 
Die gast in zn Golf AMG; je rookt, werkt blijkbaar niet, kunt wel een Golf V5 rijden, ook nog als een zieke kat rijden en dan gaan stuiteren als je een dure cursus opgelegd krijgt. Sommige mensen snappen het echt niet :loco:

Feitelijk
Master
 Bericht 
En hij kan niet zo lang in de auto zitten maar wil wel vrachtwagenchauffeur worden,. :lol:

Christafari
Master
 Bericht 
Als ie dan ook elk half uur moet pissen worden mijn boodschappen wel heel duur he.

A4
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
#6 "Aspirientje werkt beter tegen kiespijn, dan luisteren naar de Koran."

Die was legendarisch :lol:

cocodee
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Patrçik

Is dat de Turkse spelling? :roll:
Christafari schreef:
je rookt, werkt blijkbaar niet, kunt wel een Golf V5 rijden,

Wellicht werkte hij voorheen wel, maar heeft door het werk een rugblessure opgelopen, en wil als ie hersteld is, trucker worden?
En het was toch een V6?

Christafari
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Wellicht werkte hij voorheen wel, maar heeft door het werk een rugblessure opgelopen, en wil als ie hersteld is, trucker worden?
En het was toch een V6?

Kan, maar dat is mijn punt niet. Mensen die echt geen geld hebben rijden zo zuinig mogelijk. Roken is duur. Het is maar waar je je prioriteiten legt. Maar het is makkelijker om te huilen en de schuld bij anderen neer te leggen dat je niet rondkomt.

Volgens mij was het een V5 maar ik weet 't ook niet zeker. In ieder geval geen zuinige auto, helemaal niet met die rijstijl.

cocodee
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Mensen die echt geen geld hebben rijden zo zuinig mogelijk.

Dat ie als een idioot reed zijn we het allemaal over eens, en die AMG is dan ook terecht, maar geld of niet, niemand staat te springen om zo'n bedrag op te hoesten voor zoiets.
Maar ik heb nooit een V5 moter gezien, zal dus wel V6 zijn geweest. :thumb:

Christafari
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Maar ik heb nooit een V5 moter gezien, zal dus wel V6 zijn geweest

:lol: goed argument. Een V5 is echt wel een bekende motor in dit type. Heerlijke motor.

cocodee schreef:
maar geld of niet, niemand staat te springen om zo'n bedrag op te hoesten voor zoiets

Euh ... nee maar daar ging het ook niet om. Ik snap niet dat als je al geen geld hebt en weet dat je zulke geintjes duur zijn en je al bekend staat als aso, je dan alsnog zo gaat rijden met het risico op dure bekeuringen en/of een AMG. En een AMG is meestal een 8-cilinder en dat kost duur.

cocodee
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Een V5 is echt wel een bekende motor in dit type.

Idd, my bad, maar de cylinders staan dan ook niet in V-vorm, verklaart een hoop.
Christafari schreef:
Ik snap niet

Ik snap ook een hoop gedragingen niet, en een programma als WMB bestaat bij de gratie van die gedragingen.

basjuh1981
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Is dat de Turkse spelling?

Nope, slechts een typo.

Kenji
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Een V5 is echt wel een bekende motor in dit type.

Gewoon een V6 waar een cylinder niet van meedoet. Het blijft VW he... :lol:

Feitelijk schreef:
Aspirientje werkt beter tegen kiespijn, dan luisteren naar de Koran.

Hartelijk om gelachen.... Blijkbaar werkt de Koran toch niet, anders had je niet met pijn gezeten, kudt.
En uiteraard, zoals het de gemiddelde NoordAfrikaan betaamd, lekker uit je kanaal gaan....

Christafari
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
Gewoon een V6 waar een cylinder niet van meedoet

Niet helemaal. Een VR6 :wink:

A4
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Niet helemaal. Een VR6

In de Golf 3 had je de VR6. In de Golf 4 had je de 2.3 V5 en een 2.8 V6 4Motion.

Christafari
Master
 Bericht 
Klopt. Maar de V5 is eigenlijk een VR5. Dus zoals Kenji zegt is het dan eigenlijk een VR6 waar een cilinder van afgehaald is.

A4
Master
 Bericht 
Ah zo :lol: :thumb:

Christafari
Master
 Bericht 
Aso ja :wink:

cocodee
Master
 Bericht 
Domme muts ook zojuist met het rode kruis, "oh ja, ik reed daar omdat het zo onrustig was op de weg". :fp:
Of ze begrijpen niet wat het inhoudt, of ze zijn dom, of.....

GSXR1000
Respect
 Bericht 
Typisch die trekker, lekker misbruiken als vrachtwagen veelste snel (bijna 2x zoveel als toegestaan) en gladde banden...maar ho enkel bekeuren voor inrijverbod...

Snelweg ruzie, blikjes werden op de snelweg gegooid door mevrouw de bijrijder...hier werd niks mee gedaan.

De skoda rijder zal hem wel maar links gegooid hebben vermoed ik, aan de hand van het verhaal van de audi rijder.

JeffreyM
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Domme muts ook zojuist met het rode kruis, "oh ja, ik reed daar omdat het zo onrustig was op de weg". :fp:
Of ze begrijpen niet wat het inhoudt, of ze zijn dom, of.....

Zo iemand hoort gewoon niet thuis op de weg :fp:

cocodee
Master
 Bericht 
GSXR1000 schreef:
hier werd niks mee gedaan.

Was ook niet geconstateerd.
GSXR1000 schreef:
verhaal van de audi rijder.

Ik begreep dat ie rechts werd ingehaald, en sommigen kunnen daar slecht tegen.
Lol, hij kon ook gelijk mee voor een DNA test, was nog het mooiste. :roflol:
Dani heeft ook een upgrade gehad, hij kan nu direct zonder meetapparatuur het geluidsniveau bepalen, Robocop 4? :roll:

Alexander_B
Master
 Bericht 
DNA test?

JeffreyM
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
DNA test?

Daar stond hij voor gesignaleerd :kniktja: (om DNA af te staan dan :P )

Joël D.
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Dani heeft ook een upgrade gehad, hij kan nu direct zonder meetapparatuur het geluidsniveau bepalen, Robocop 4? :roll:

Hoop niet dat ik hem tegenkom als ik met de 75 ben, volgens mij maakt die een stuk meer herrie. Alhoewel die 90 dB mag produceren volgens RDW. O:)

Alexander_B
Master
 Bericht 
Oh right. Ik dacht al, geloofden ze z'n rijbewijs-foto niet? :lol: /me heeft de aflevering nog niet gezien.

Feitelijk
Master
 Bericht 
34:50, :D1: op zijn kop!

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dat zie jij dan weer :lol:

cocodee schreef:

Op het einde van het filmpje heeft hij een meeting gedaan.

kikker
Nieuwkomer
 Bericht 
Hmm. Patrick zag een rode audi
GSXR1000 schreef:
De skoda rijder

En het was een rode Seat Exeo Ibiza ([M]aarten :thumb:)

Lekker uniek die VAG producten.

cocodee
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Op het einde van het filmpje heeft hij een meeting gedaan.

FS meeting? :D

[M]aarten
Weet de weg
 Bericht 

kikker schreef:
En het was een rode Seat Exeo

Ibiza

basjuh1981
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
FS meeting? :D

:schudnee: dB-meeting 8)

Signum
Master
 Bericht 
Link

Hij staat inmiddels online. Geweldig dit..

Pagina 11 van 13 [ 626 berichten ]