» Openbaar » Media   

Postingstijd interval gedetecteerd van 41 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 12 van 13  [ 626 berichten ]
cocodee
Master
 Bericht 
Signum schreef:
Geweldig dit..

Nieuw verdienmodel, je schuimt de wegen af naar lieden met een ietwat temperamentvol karakter, liefst ook iemand die op de een of andere lijst staat, vervolgens ga je een beetje lopen sarren, en je hebt beet!
Wel op tijd 112 bellen, en alle opnames veilig stellen, na editen kun je ze voor de hoofdprijs aan SBS verkopen, ketcheng!

basjuh1981 schreef:
dB-meeting

Wanneer is de FS-meting? 8)

basjuh1981
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Wanneer is de FS-meting? 8)

:lol: Dan moet je in een andere sectie kijken.

cocodee
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Op het einde van het filmpje heeft hij een meeting gedaan.

:schudnee: Zag het gisteren toevallig nog ff, maar hij toonde een DB-tabelletje op z'n smartphone, die Dani is gewoon een naaidoos. :applaus:

Signum
Master
 Bericht 
Link

"Die actie van dat remmen zorgde ervoor dat ik bijna achterop reed bij u".

Dat heet voldoende afstand houden.. :lol: Zijn dit trouwens geen herhalingen? Volgens mij zijn het oude beelden.

bert65
Master
 Bericht 
Straks, op de zondagavond dus, zie je de nieuwe afleveringen.

basjuh1981
Master
 Bericht 
En op vrijdagavond heb je de herhaling.

KanarieVW
Master
 Bericht 
Een wederom een naai bekeuring zonder meting. Q5 zonder opzet spiegels met een caravan. Dealer heeft het nagemeten en zegt dat het niet nodig is. Agent vind zonder meetlint dat het wel moet. Ongeacht of de dealer of de agent nou gelijk heeft, je kan en mag toch niet zomaar met je vinger in de lucht iemand een dikke boete geven!? Met grote verbazing gekeken gister.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Die motorrijders werden ook wel genaaid voor het rechtsinhalen. I.p.v. dat ze de slaaprijder op links meenemen die het overige verkeer ophoudt.

bert65
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Een wederom een naai bekeuring zonder meting. Q5 zonder opzet spiegels met een caravan. Dealer heeft het nagemeten en zegt dat het niet nodig is. Agent vind zonder meetlint dat het wel moet. Ongeacht of de dealer of de agent nou gelijk heeft, je kan en mag toch niet zomaar met je vinger in de lucht iemand een dikke boete geven!? Met grote verbazing gekeken gister.

Daar hoef je toch niet voor te meten? De bestuurder moet in zijn spiegel achter de combinatie kunnen kijken/zien. Als je schuin achter de combinatie staat en de spiegel niet kan zien, kan de bestuurder jou ook niet zien.
Wat basjuh aanhaalt is inderdaad een naaiboete. Waarom wordt de linksrijdert niet staande gehouden?

KanarieVW
Master
 Bericht 
Daar moet je zeker voor meten! Zijn gewoon richtlijnen voor. De afstand tussen de binnenkant van de buitenspiegels moet minimaal de breedte zijn van de aanhanger. In de praktijk betekent dit wel dat het bijna altijd nodig is, maar bij een auto als een Q5 of groter kunnen ze het zomaar halen.

Zomaar klakkeloos aannemen dat er altijd spiegels op moeten als je een caravan aan de haak hebt is niet juist.

Feitelijk
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
De afstand tussen de binnenkant van de buitenspiegels moet minimaal de breedte zijn van de aanhanger.

Ja je moet immers achter de caravan kunnen kijken, en als je dat kan met spiegels die niet breder zijn dan overschrijd je de maximale aanhangermassa.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Huh? Dat is een non sequitur if I ever saw one..

Feitelijk
Master
 Bericht 
:schudnee:
Afbeelding

snovvdog
Master
 Bericht 
Link

Weet niet wanneer deze geaired was, maar als dit de 3e keer in 2 jaar is, waarom is hij zijn rbw. niet al jaren kwijt?

Signum
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
maar als dit de 3e keer in 2 jaar is, waarom is hij zijn rbw. niet al jaren kwijt?

Omdat er eerst doden moeten vallen.

JeffreyM
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Weet niet wanneer deze geaired was

Vorige week

cocodee
Master
 Bericht 
Petrick zei:
Citaat:
zodat we kunnen uitsluiten dat er geen drank in het spel was.
:fp:

Cassie
Nieuwkomer
 Bericht 

Waarom kreeg die bestuurder die vol door rood reed, bijna een Volvo afschreef en alcohol op had niet gewoon een artikel 5? Dit lijkt mij toch een duidelijk voorbeeld van "het in gevaar brengen van medeweggebruikers"? Alcohol was onvoldoende om rijbewijs voor in te nemen...

Feitelijk
Master
 Bericht 
Aflevering van vorige week, volgens krullebol zouden de ontsnappende scooterrijders een prent voor het negeren van een stopteken kunnen krijgen.
Dat lijkt me niet, dat ligt immers aan de intentie van het stopteken en dat was in dezen het bekeuren voor het niet dragen van de helm.

Rode flitsers aan de voorkant? waarom wordt daar niks van gezegd? En voor oranje ipv blauw heb je ook een vergunning nodig, ook niet naar gevraagd....

[M]aarten
Weet de weg
 Bericht 

Waarom rijdt een beveiliger van 50+ sowieso in zo'n kermiswagen rond?

Deze week een vrachtwagen die een paar cm te hoog is, befehl ist befehl. Een een auto met aanhanger die iets te hard rijdt. De agenten zien met hun haviksogen dat de aanhanger alle kanten opstuiterd.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Heheh! Eindelijk iemand die weet hoe hij moet reageren bij Wegmisbruikers :lol: :applaus:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6932787 ... 0_aan.html

Enig idee hoe hard je reed? Je mag er 130? Eehhh geen idee, 130?.. :lol: .. Later ook in die auto, ja je hebt niet het gevoel van snelheid op die motor... :D ... De eerste keer dat ik zie dat iemand helemaal reageert zoals je naar mijn idee zou moeten reageren. Ook ervaring denk ik maargoed.. Als iedereen dat nou zo zou doen blijft er geen programma meer over. Ik had ze overigens wel zoek gereden met die motor, veel makkelijker dan dit. Denk ik, want ik rij geen motor .. Maar.. Je zit niet te wachten op al dit gezeik. Tuurlijk ze komen later alsnog aan je deur maar dat is dan toch anders (niet direct naar huis rijden, eerst naar vrienden ofzo).

basjuh1981
Master
 Bericht 
Die gozer had een best tempo op z'n brommert.

TommyGun
Master
 Bericht 
Lekker vluchtstrookrijden @ 31 seconden (en later weer om iemand in te halen dit keer).

Wel mooie reactie inderdaad :D

A4
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Lekker vluchtstrookrijden

Vanaf 00:57, met 200 :-D
https://youtu.be/2vjhCCy5zFE

TommyGun
Master
 Bericht 
A4 schreef:

1:10 :fp:

A4
Master
 Bericht 
Ja, ongekend hoe slecht mensen spiegelen. Helemaal in hun eigen wereldje.

basjuh1981
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Ja, ongekend hoe slecht mensen spiegelen. Helemaal in hun eigen wereldje.

Volgens sommigen moet je dat maar accepteren :[

Feitelijk
Master
 Bericht 
"als u 100km/h gemiddeld rijdt, dan rijdt u met 33 meter per seconde"

"Bij alexander afslaan kan niet want u zit op de hoofdrijbaan (A16)"

basjuh1981
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
"als u 100km/h gemiddeld rijdt, dan rijdt u met 33 meter per seconde"

"Ja, maar dat degene voor mij ook"

"Ehm, ja..." Uitgeluld :lol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
A4 schreef:

Sowieso, die smeris is ook lekker aan het sturen. Komt daar met 200 over de vluchtstrook aanknetteren, zal maar een LKW net ff te ver naar rechts komen.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Ik ben benieuwd naar de eigen beelden van de vluchtstrookrijder :honger: :[
Afbeelding
Snoertje is ook mooi weggewerkt :lol:

garage
Master
 Bericht 
Die brommerrijders reactie op de 57 gemeten in een 30 zone: "Ja, dat haalt die wel" :roflol:
De agent met de fietsverlichtingscontrole in Haarlem:" Je lampjes zijn zeker gestolen, net als in de rest van Haarlem" :roflol:

cocodee
Master
 Bericht 
Die Belgische linksklever in die BMW, bevestigt weer het streotype beeld van belgen. :D
Had Vrijdag op de A4 ook zo'n homo met een X5, de 9-SNK-22, die eeuwenlang links bleef plakken, paar keer geseind, toen viel het kwartje, keek me een partij vuil aan toen ik er eindelijk voorbij was. O:)
En die vent met z'n kinderverkrachters, priceless! :woop:
Valt me trouwens op dat de auto's van de Popo tegenwoordig helemaal worden geblurred? :huh:

bert65
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
streotype beeld van belgen.

Nah, het is het stereotype beeld van 90% van de weggebruikers. Zelfs de excuses die hij aandraagt hoor je op elk verjaardagsfeestje.

Paint-Brush
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Valt me trouwens op dat de auto's van de Popo tegenwoordig helemaal worden geblurred?

Is al enige tijd zo. Stel je voor dat je weet welke auto ze rijden, dan levert het geen geld meer op hé. Maar deze verkeersteams werden toch binnenkort afgeschaft?

Black98
Master
 Bericht 
Citaat:
Politie voorkomt bloedige aanslag op kerstmarkt
https://youtu.be/FKhL-fw0784
Heldhaftig doortastend politie-optreden heeft onlangs een bloedige aanslag op onze open en vrije samenleving voorkomen. Dat bleek gisteravond in het SBS-programma 'Wegmisbruikers'. In zomaar een Hollandse winkelstraat in middernachtelijk Nederland fietste een overduidelijk witte mevrouw op haar privilegerijwiel met contrabandelijke verlichting. Dienstdoende agent ter plekke herkende huidskleur van verdachte onmiddellijk, en hield de terrorriste op haar VBIED met illegale blauwe vacuümbomverlichting prompt & moedig staande. Huldoos voor onze Sterke Arm der Wet, die Nederland weer een stukje veiliger maakt. Zo komen we er wel. #jesuisagentmetpetje
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... markt.html

Is er een fietser met licht die d'r best doet, is het weer niet goed ;(

KanarieVW
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Ik ben benieuwd naar de eigen beelden van de vluchtstrookrijder :honger: :[

Wat een naar mannetje deze 'vermogende meneer met 2 advocaten'. Gewoon stug niet luisteren en maar zeiken over het onrecht wat hem is aangedaan. Heel erg zijn best doen om bekakt te praten. :fp: :dood:

vlieg in de brand

Pita
Master
 Bericht 

Ik zit te wachten op die ene verkeersdeelnemer die staande gehouden wordt en roept : hou op met die preek, geef die boete en rot op.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Misschien moet je het programma dan gewoon een keer wel kijken. :lol:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Misschien moet je het programma dan gewoon een keer wel kijken. :lol:

:nothanks:

zandbak
Master
 Bericht 
Zouden ze nog wel eens bekeuren op kapotte verlichting van auto's? Die te hard rijdende audi had ook een lamp stuk, maar de chauffeur kon hem niet zelf vervangen. Vroeger kon je nog wel eens er onderuit komen door ter plekke een lampje te wisselen.
Dat krijg je natuurlijk met steeds meer auto's dat het zelf verwisselen niet meer te doen is.

garage
Master
 Bericht 
Black98 schreef:
Is er een fietser met licht die d'r best doet, is het weer niet goed

Mee eens, ze kreeg overigens in tegenstelling tot alle anderen geen bekeuring, maar slechts een waarschuwing. Ze moest wel verder lopen, wat dan weer zonder verlichting mag, terwijl de blauwe lampjes eigenlijk voor het hardlopen bedoeld waren.... O:)

renew40
Master
 Bericht 
Sbs6 is blijkbaar weer gestart met nieuwe wegmisbruikers afleveringen!
Nu twee afleveringen gezien en daar valt mij toch iets op.
De allochtonen zijn poeslief in beeld gebracht, afgelopen zondag overdreven vriendelijk en nu zijn ineens de witte nederlanders weggezet en meedere malen aanwezig als boos, kwaad en ronduit schofterig.

Nieuwe opdracht meegekregen vanuit ministerie!

Schoenzool
Master
 Bericht 
Die camper waarmee ze (bij trucks) naar binnen kijken of je aan het bellen oid bent .... nooit van gehoord. Geniepig

liquid_force
Master
 Bericht 
ideetje uit duitsland, daar doen ze dat al sinds jaar en dag

garage
Master
 Bericht 
Ik vond het ook nogal overdreven. Ik ken het uit Duitsland waar ze zelfs met cameras bovenop busjes rijden om in de cabines te kijken.

Het is van dezelfde orde als camouflagenetjes over flitsers, of iets in een kliko verstoppen. Laten we vooral het doel niet uit het oog verliezen, veiligheid... oh wacht. Het jaar 2000 riep, het is staatskas vullen natuurlijk....

Alexander_B
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Die camper waarmee ze (bij trucks) naar binnen kijken of je aan het bellen oid bent .... nooit van gehoord. Geniepig

Bij Blik op de Weg is ie in de uitzending geweest, toen Leo dr nog was ook, dus das wel ff geleden ondertussen.

Mensen die zitten te telefoneren/rukken/tosti bakken in de vijftigtonner aan de kant zetten, graaaaag. Dat heeft alles te maken met verkeersveiligheid en niks met de staatskas.

zandbak
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Mensen die zitten te telefoneren/rukken/tosti bakken in de vijftigtonner aan de kant zetten, graaaaag.

Doen ze in een personenauto ook, behalve die tosti bakken.

Pietert
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Doen ze in een personenauto ook

Ook aan de kant zetten. Alleen heb je een stuk minder gevolgschade bij een personenauto.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Alleen heb je een stuk minder gevolgschade bij een personenauto.

Hangt er van af waar je je auto aan de kant zet :[

Pagina 12 van 13 [ 626 berichten ]