» Openbaar » Media Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 142.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 13 van 13  [ 626 berichten ]
Feitelijk
Master
 Bericht 
bert65
Master
 Bericht 
Tja, en dan willen ze na afloop weer alles van je weten. Mooi niet!

Feitelijk
Master
 Bericht 
Vul dan Niels uit Groningen of Patrick uit Utrecht in.

Signum
Master
 Bericht 
Ik mis de preek van Patrick bij het boetebedrag :lol:

liquid_force
Master
 Bericht 
ik zit net naar Wegmisbruikers te kijken (waarschijnlijk een oude aflevering) maar daar werden een auto en een motor op de bon geslingerd vanwege een inhaalverbod, hoewel er geen doorgetrokken streep was ... moet dan niet dan?

Feitelijk
Master
 Bericht 
:F1:

NELUZ
Respect
 Bericht 
liquid_force schreef:
ik zit net naar Wegmisbruikers te kijken (waarschijnlijk een oude aflevering) maar daar werden een auto en een motor op de bon geslingerd vanwege een inhaalverbod, hoewel er geen doorgetrokken streep was ... moet dan niet dan?

Nee is een nieuwe aflevering. Volgens mij mag je hier wel trekkers ed inhalen, maar geen motorvoertuigen.

keokiracer
Master
 Bericht 
Niet gekeken, maareh :F1:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Heb mezelf ook wel eens voor de kop kunnen slaan.
Link

JeffreyM
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
ik zit net naar Wegmisbruikers te kijken (waarschijnlijk een oude aflevering)

Nope is nieuw. Nieuw seizoen is vandaag begonnen.
Is makkelijk te herkennen, want Andre is kaal nu :kniktja:

SuperChinees
Die hard
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Nope is nieuw. Nieuw seizoen is vandaag begonnen.
Is makkelijk te herkennen, want Andre is kaal nu :kniktja:

Ja.. reden van kaalheid is kanker:

https://www.televizier.nl/categorie/ste ... 8545.lynkx

Wel respect om te gaan werken.

JeffreyM
Master
 Bericht 
SuperChinees schreef:
Ja.. reden van kaalheid is kanker:

Jep. Wist dat die dat had, maar keek toch even raar op dat er ineens een kale Andere op tv was :P

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
SuperChinees schreef:
Wel respect om te gaan werken.

Werken? Dat kutprogramma kan ik ook nog wel aan elkaar praten voor hem. (Alleen dan met een iets andere tekstinvulling).

Hij gaat omdat ie zich anders overbodig voelt, puur eigen belang dus. Ondertussen een borderliner bezoeken om in positieve stemming te geraken zie ik. Achja.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ik vind dit niet leuk.
Hoezo moet (of zelfs mag) ik ingelogd worden omdat ik een autoweek account heb?
Afbeelding

Yustice
Laat zich horen
 Bericht 

[url=https://forum.flitsservice.nl/post4432063.html#p4432063]Feitelijk[/url] schreef:
Hoezo moet (of zelfs mag) ik ingelogd worden omdat ik een autoweek account heb?

Sanoma(waar Autoweek onder valt) is mede-eigenaar van SBS (of andersom), zal wel ergens in de algemene voorwaarden staan dat dit mag.

Feitelijk
Master
 Bericht 
[url=https://forum.flitsservice.nl/post4432067.html#p4432067]Yustice[/url] schreef:
Sanoma(waar Autoweek onder valt) is mede-eigenaar van SBS (of andersom), zal wel ergens in de algemene voorwaarden staan dat dit mag.

Ze zeggen ook

Citaat:
Hoe worden gegevens gecombineerd, en welke gegevens?

Indien u bezwaar hebt tegen het uitwisselen en combineren van uw persoonsgegevens binnen Sanoma Media Netherlands B.V., SBS Broadcasting B.V. en hun beider dochtervennootschappen als genoemd onder het kopje ‘Verwerking door Sanoma en SBS’, kunt u dit melden via privacy.nl@sanoma.com. (of zie nadere contactgegevens onder ‘Contact’).

maar die hebben al twee maanden niet gereageerd. Ook werd dat al gedeeld zonder dat ik de koekjes had geaccepteerd.

Feitelijk
Master
 Bericht 
hehe!
de melding van vandaag kwam wel door:

Citaat:
Wij ontvingen uw bericht waarin u bezwaar maakt tegen het verstrekken van uw abonnementsgegevens aan derden.

Hierbij bevestigen wij dat wij uw gegevens niet langer verstrekken aan derden. Ook hebben we hen gevraagd uw gegevens niet meer te gebruiken. De verwerking van uw verzoek neemt bij de ontvangers enige tijd in beslag, waardoor het kan voorkomen dat u in de komende weken toch nog commerciële communicatie ontvangt. Mocht u na enkele weken nog communicatie blijven ontvangen, geef dit aan ons door. Wij nemen dan nogmaals contact op met de afzender.

Zijn er nog onduidelijkheden, of heeft u een andere vraag? Bel 088-5500250 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur). Of reageer via privacy.nl@sanoma.com.

Met vriendelijke groet,

Customer Service Privacy Team

wut? gaan die derden mij ook mailen dan?

Yustice
Laat zich horen
 Bericht 

Feitelijk schreef:
wut? gaan die derden mij ook mailen dan?

Zouden ze kunnen doen. Ik heb op een blauwe zaterdag voor de klantenservice van een loterij gewerkt als klantenservicemedewerker, ook regelmatig recht-van-verzet-verzoekjes afgehandeld voor klanten. Ik had begrepen dat de marketingafdelingen de mailings al weken van te voren klaar zet en het technisch niet haalbaar is om e-mailadressen uit die mailing te halen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Yustice schreef:
Ik heb op een blauwe zaterdag voor de klantenservice van een loterij gewerkt als klantenservicemedewerker

:lol:
En hoe betitelden jullie klanten als deze?
Link

Of deze:
feitelijk_oud schreef:
Deze even doorlezen en naast de telefoon leggen: http://www.wgcc.nl/images/dossiers/TM-Code_WGCC.pdf

-Met Feitelijk.
"Goedenavond, met blahblah van blah blah. Ik bel u over uw uitvaartverzekering met het aanbod om daar eens naar te kijken, maar dat mag alleen als het de laatste drie jaar niet is gebeurd, is dat bij u het geval?"
-Uhhhhh, heeft u een kopie van de code telemarketing bij de hand?
"Nee"
-Oh dat is niet zo mooi, dat moet volgens artikel 12 van die code namelijk wel.
"......"
-In artikel 5 daarvan staat ook dat u mij moet vragen of het gelegen komt.
"Heb ik dat niet gedaan dan?"
-Nee, en nu zou ik volgens artikel 10 uit uw bestand verwijderd willen worden.
"Artikel 10?"
- <klik>

Trinnggggggg Tringggggg
-Met Feitelijk
"met Blah Blah, komt het gelegen dat ik bel?"
-Nee, waarom denk je dat ik ophing?
"Ïk wilde mijn excuses even aanbieden"
-Oh da's netjes, goededag. <klik>

Yustice
Laat zich horen
 Bericht 

Feitelijk schreef:
En hoe betitelden jullie klanten als deze?

Collega's zouden dan lopen te zeuren dat het allemaal zo moeilijk werk is en dat je een lul bent.

Ik vond de klanten die met meer ingewikkelde klachten, vragen en problemen kwamen het leukste om te behandelen omdat je dan ook zelf je hersens moet gebruiken in plaats van blind protocollen opvolgen.

Ik deed alleen inbound klantenservice, dus mensen te woord staan die naar ons belden met problemen en gezeik. De enige keren dat ik zelf mensen belde was naar aanleiding van e-mails van die klanten. Dat ging meestal om misvattingen rondom de trekkingsuitslag, het resetten van wachtwoorden, het beantwoorden van simpele vragen en zo nu en dan gezeik over oplichterij, winkansen, Loterijverlies. Ik moet ook nog 3 keer in elkaar worden geslagen, 1 keer doodgestoken en m'n auto gaat ook nog een keer in brand gestoken worden.

Christafari
Master
 Bericht 
Yustice schreef:
en dat je een lul bent

Met het inschattingsvermogen zit het wel snor daar.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
liquid_force
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
de melding van vandaag kwam wel door:

nog een paar maanden en je kunt aanspraak maken op "het recht om vergeten te worden" binnen de EU-GDPR ... veel makkelijker.

boersma
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Moet de quiz wel kloppen want boete voor claxonneren is 90 euro.
Goede antwoord staat er dus niet bij.
R419 feitcode.

Of bedoelde jij dat ook Feitelijk?

Feitelijk
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Of bedoelde jij dat ook Feitelijk?

:kniktja:

Kenji
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Werken? Dat kutprogramma kan ik ook nog wel aan elkaar praten voor hem. (Alleen dan met een iets andere tekstinvulling).

Hij gaat omdat ie zich anders overbodig voelt, puur eigen belang dus

Tikkeltje respectloos, Dave.

Wees blij dat je niet weet hoe je je voelt tijdens zo'n chemokuur. Dat is slopend vermoeiend.
Mijn kuur is ruim een half jaar geleden afgelopen, ik voelde me maanden erna nog steeds doodmoe. De trap op en ik was al kapot. Boodschappen doen? Dan had ik een uur nodig erna om bij te komen.
Chemo sloopt niet alleen maar de kwade dingen in je lijf.
Ik ben nu pas op het punt dat ik 2 dagen in de week 4 uur op mijn werk ben en bouw dat rustig weer op.

Dan kan je lekker neerbuigend doen over van den Toorn's werk, maar ik weet precies hoe hij zich voelt, en heb er respect voor dat hij weer z'n programma "aan elkaar lult".

Pagina 13 van 13 [ 626 berichten ]