» Openbaar » Media   

Pagina 1 van 13  [ 604 berichten ]
Signum
Master
 Bericht 
SBS6 schreef:
Rechts inhalen, bumperkleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen leven en dat van anderen in gevaar brengen.

Ik kon het grote WMB topic niet meer vinden (allemaal naar archief gegaan?), dus dan maar een aankondiging hier. Nieuwe afleveringen vanaf 17 augustus. Ik zag de promo al voorbij komen op TV (ook te zien via de link). Die BMW zag er in elk geval spannend uit.

http://www.sbs6.nl/programmas/wegmisbru ... isbruikers

Bramdaman
Master
 Bericht 
Ik ben benieuwd :x

GerbenT
Master
 Bericht 
Kunnen wij geen programma maken .... "The Real Blik op de weg" sub titel "zonder de leugens van justitie"

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
De sensatiezender van Nederland met die vreselijke krullenbol en Koos S. van de verkeerde baas. Dus niet kijken.

Tweebel
Master
 Bericht 
GerbenT schreef:
unnen wij geen programma maken .... "The Real Blik op de weg" sub titel "zonder de leugens van justitie"

Waarom niet? Je hebt alleen een voice-over nodig of wat bijschriften.
Enige wat je zou missen zijn de staandehoudingen. Maar wellicht kunnen we wel wat FS'ers interviewen (met blur en stemvervorming) en uit laten leggen waarom 150 rijden op een lege A2 veilig is...

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Tweebel schreef:
met blur en stemvervorming

Nee dat staat crimineel achtig. Een keer met bivakmuts op SBS6 geweest, was een beetje bizar :lol:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Ik mis nog steeds Blik op de Weg, 10x interessanter / leerzamer / genuanceerder. Snap niet dat men destijds heeft gekozen om met Wegmisbruikers door te gaan i.p.v. BodW. Zal wellicht beter aansluiten bij het gemiddelde IQ van de TV-kijker (in ieder geval sbs6-kijker).

Tommie
Master
 Bericht 

Webmisbruikers gaf meer ruimte aan die griezel om zijn zalvende praatjes te houden - daarbij gezelschap gehouden door een dwerg op een kistje.

Signum
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:

Ik mis nog steeds Blik op de Weg, 10x interessanter / leerzamer / genuanceerder. Snap niet dat men destijds heeft gekozen om met Wegmisbruikers door te gaan i.p.v. BodW. Zal wellicht beter aansluiten bij het gemiddelde IQ van de TV-kijker (in ieder geval sbs6-kijker).

http://www.flitsservice.nl/cm_php/nieuw ... hp?id=2909

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Signum schreef:

Bedankt.

Erg jammer dat het zo gelopen is. Vond het één van de beste programma's van de Nederlandse TV.

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Zeker jammer. Waren naar mijn mening ook veel meer "menselijke" agenten. Grapjes en waarschuwingen konden allemaal.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
De sensatiezender van Nederland met die vreselijke krullenbol en Koos S. van de verkeerde baas. Dus niet kijken.

Gelul.
Wegmisbruikers geeft gewoon bovenop het stukje wegpiratisme wat je hier in de onboardsectie kunt bekijken nog een stukje ramptoerisme. Het is echt wel entertainment om te zien hoe het met de kennis van de verbalisanten gesteld is. :kniktja:

Ik kijk zeker!

Guppenklup
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Wegmisbruikers geeft gewoon bovenop het stukje wegpiratisme dwat je hier in de onboardsectie kunt bekijken nog een stukje ramptoerisme.

Daarom dus, niet kijken. Is ook beter voor je bloeddruk.

Kenji
Master
 Bericht 
Ik vind het eigenlijk stiekum wel amusant.

Het slappe geouwehoer van sommige bekeurden.
De instant aggression van de gemiddelde staandegehouden Mocro.
Het domme gekakel van de gemiddelde blonde bestuurster.

Jammer dat het zo extreem gefocust is op snelheid.

vw-driver
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
Het slappe geouwehoer van sommige bekeurden. De instant aggression van de gemiddelde staandegehouden Mocro.Het domme gekakel van de gemiddelde blonde bestuurster.

En agentjes die geen fatsoensnorm kennen door gelijk met jou en jij te beginnen. :fp:

liquid_force
Master
 Bericht 
vw-driver schreef:
En agentjes die geen fatsoensnorm kennen door gelijk met jou en jij te beginnen. :fp:

ik dacht dat dat zowieso de norm geworden was in NL ... overal waar ik kom (als ik eens in NL ben) is het gelijk je en jou ...

vw-driver
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
ik dacht dat dat zowieso de norm geworden was in NL ... overal waar ik kom (als ik eens in NL ben) is het gelijk je en jou ...

Word nog netjes aangeproken met u, oa in de winkels als ik een vraag heb.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
liquid_force schreef:

Ik heb geen probleem met je en jou, behalve als het een agent is, die heeft zijn fatsoen te gebruiken en fatsoenlijk Nederlands te spreken.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
Ik vind het eigenlijk stiekum wel amusant.
Echt?
Als er in een aflevering 2x 8 seconden inzitten die interessant zijn dan is het veel.
Heb er altijd spijt van als ik het na 10 minuten weer uitzet ; wat een ongelooflijke tijdverspilling dit soort programma's.

Signum
Master
 Bericht 
Soms heeft het inderdaad wel een beetje een hoog..

Link

.. gehalte :lol:

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Altijd jammer dat er in dergelijke uitzendingen meestal stevig geknipt is in de stunts van de politie zelf.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Heb er altijd spijt van als ik het na 10 minuten weer uitzet ; wat een ongelooflijke tijdverspilling dit soort programma's.

Daarom als achtergrondgeluid via uitzendinggemist bij het FS forummen. :kniktja:

CVPI
Respect
 Bericht 
Lig altijd dubbel hoe sommige agenten "Steenkolen Engels" spreken bij Wegmisbruikers.

Raymond
Master
 Bericht 
Brave Hendrik schreef:
Altijd jammer dat er in dergelijke uitzendingen meestal stevig geknipt is in de stunts van de politie zelf.

Ik herinner me nog een stuk waar ze met 110 over een fietspad ragden om een brommer te pakken te krijgen. Het was absurd en heeft ook wel wat ophef veroorzaakt.

keokiracer
Master
 Bericht 
Feitelijk-alert. Op Wegmisbruikers krijgt nu iemand een waarschuwing voor een navigatiesysteem voor zijn snufferd (en een boete voor iets anders)

liquid_force
Master
 Bericht 
sinds wanneer mag de politie bij een "bellen in de auto" de auto doorzoeken?

Glorfindel
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
LOL, de ene agent die behoorlijk Frans spreekt en Danny die hem in het Engels onderbreekt ...

Glorfindel
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
:o zegt Koos daar nou dat de boetebedragen te hoog zijn?

pevo
Master
 Bericht 
Kolere, die BMW die de fietser bijna volpakt :o :o

Simple
Pro
 Bericht 
Maar het is ramadan en die jongens hebben mij geplaagd!

Wat een faalhaas :fp:

Glorfindel
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
Wat een aanwinst voor onze samenleving ons TV avondje ...

viffer
Master
 Bericht 
Ze zaten achter hem aan zei hij, ik zag geen enkel ander voertuig dat hem volgde.

Twilo
Master
 Bericht 
Is dit nieuw dat wegmisbruikers ook de video wagen totaal onherkenbaar maken :huh:.

pevo
Master
 Bericht 
viffer schreef:
Ze zaten achter hem aan zei hij, ik zag geen enkel ander voertuig dat hem volgde.

Ik gok die zwarte Seat Leon, die flink in de remmen ging bij de stoplichten :wink:

viffer
Master
 Bericht 
pevo schreef:
die zwarte Seat Leon

:thumb: Die is mij dan niet opgevallen

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Godsamme ik dacht dat het om half 9 begon. :duh:

Twilo schreef:
Is dit nieuw dat wegmisbruikers ook de video wagen totaal onherkenbaar maken .

Deden ze voorheen ook

Speedy J
Master
 Bericht 
Wel effe lekker hoor dat ze die gast spotten die daar bijna vol een fietser naar de eeuwige jachtvelden stuurt :nah:

Gevalletje "loopt goed af voor alle betrokkenen".

viffer
Master
 Bericht 
Speedy J schreef:
loopt goed af

Bij die fietser zal het ook dun zijn afgelopen, in zijn broek :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Feitelijk-alert.

Even terugkijken. :woop:

Diango
Master
 Bericht 
liquid_force schreef:
sinds wanneer mag de politie bij een "bellen in de auto" de auto doorzoeken?

Sowieso een dodgy verhaal, vind ik dat altijd. Hij vordert in feite bewijs door te eisen je telefoon te mogen zien, zodat hij merk, type en kleur kan noteren. Rechter: "Heeft u kunnen constateren dat deze meneer handheld aan het bellen was?" - 'ja edelachtbare, kijk maar, ik kan precies opnoemen om wat voor telefoon het ging'.

Nou heb ik mijn telefoons allemaal aan de carkit hangen, maar het lijkt me een mooie situatie om gewoon de ene (wit, Nokia) te tonen en dan in de rechtszaak die je aanspant aan te dragen dat hij het mis heeft, want de agent in kwestie is scheel (trekt andere (zwart, Apple) telefoon uit broekzak).

Kan het er wel mee eens zijn dat er op beboet word, want het is ook gewoon gevaarlijk, maar laat ze dan alsjeblieft verplicht een camera aan boord voeren zoals bij de videowagens om het te kunnen bewijzen. Dashcams kosten de wereld niet meer, hoef je geen complete VROS voor op te tuigen.

OT: Ik neem WMB altijd op, dan kan ik de reclames en de kabouterscenes doorspoelen. Sommige situaties (vooral met mensen die uit hun plaat gaan) zijn leuk maar dat politiek correcte ge-emmer komt me de neus uit.

viffer
Master
 Bericht 
Diango schreef:
Nou heb ik mijn telefoons allemaal aan de carkit hangen, maar het lijkt me een mooie situatie om gewoon de ene (wit, Nokia) te tonen en dan in de rechtszaak die je aanspant aan te dragen dat hij het mis heeft, want de agent in kwestie is scheel (trekt andere (zwart, Apple) telefoon uit broekzak).

Je bent het "gewicht" van de ambtseed even vergeten?

bert65
Master
 Bericht 
Wat een randdebiel in die BMW. Hij heeft ook compleet geen idee wat hij heeft gedaan. Een goede oplossing, in dit geval, om zijn rijbewijs in te vorderen volgens artikel 5.
Glorfindel schreef:
zegt Koos daar nou dat de boetebedragen te hoog zijn

Bijna, maar zijn toon klopt wel.
De verschillen in Europa zijn groot. Als ik in Duitsland 17 km/u bubuko te hard rijd, krijg ik uit één of ander Kreus een boete van € 10.- terwijl dat in Nederland (met administratiekosten) € 117.- kost...

ZX-driver
Master
 Bericht 
Wegmisbruikers vind ik nog wel een leuk programma, maar naarmate de avond vordert wordt het steeds erger!

Na Wegmisbruikers allemaal mensen die huilie huilie doen omdat er van alles mis is met hun vakantie-appartement (maar wel voor een dubbeltje op de eerste rang hebben willen zitten en bovendien is het inmiddels bekend dat de hygiëne in veel hotels in warme feestvakantieoorden niet in orde is) en daarna Bonje met de buren waarin mensen elkaar van de meest rare dingen beschuldigen en daarna hun excuses aanbieden voor het uitsteken van een tong.... :fp:

Ik was even vergeten waarom ik nauwelijks tv meer kijk...

viffer
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
Als ik in Duitsland 17 km/u bubuko te hard rijd, krijg ik uit één of ander Kreus een boete van € 10.- terwijl dat in Nederland (met administratiekosten) € 117.- kost...

In Frankrijk ben je voor 1 km/h te snel op de autosnelweg € 45,- kwijt terwijl dat in Nederland "slechts" € 11,- plus administratiekosten kost

viffer
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
allemaal mensen die huilie huilie doen omdat er van alles mis is met hun vakantie-appartement

Ja, en dan die Brabantse muts die verhaal komt halen bij het reisbureau en vragen stelt maar niet het antwoord afwacht, daar was ik als reisbureauhouder echt heel snel klaar mee geweest :dag:

Kenji
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
Na Wegmisbruikers allemaal mensen die huilie huilie doen omdat er van alles mis is met hun vakantie-appartement (maar wel voor een dubbeltje op de eerste rang hebben willen zitten en bovendien is het inmiddels bekend dat de hygiëne in veel hotels in warme feestvakantieoorden niet in orde is)

Nou, nou vond ik het wel heel erg dat die meiden in een appartement bezemkast werden gestopt waar de zogenaamde schone lakens vol zaten met de spermavlekken....
Dat je niet veel geld uitgeeft aan zo'n vakantie, okay, dan hoef je geen Kurhaus te verwachten, maar dat je van het kussensloop 23 SOA's oploopt is wel een beetje veel van het goede....

En in WMB viel het me wel weer op: het gehalte Mocro's begint Opsporing Verzocht proporties aan te nemen.

bert65
Master
 Bericht 
Kenji schreef:
En in WMB viel het me wel weer op: het gehalte Mocro's begint Opsporing Verzocht proporties aan te nemen.

Bij rare capriolen van andere weggebruikers valt mij dat ook op dus de beelden komen overeen met de werkelijkheid.

ZX-driver schreef:
Na Wegmisbruikers allemaal mensen die huilie huilie doen omdat er van alles mis is met hun vakantie-appartement (maar wel voor een dubbeltje op de eerste rang hebben willen zitten en bovendien is het inmiddels bekend dat de hygiëne in veel hotels in warme feestvakantieoorden niet in orde is) en daarna Bonje met de buren

Daarom kijk ik eigenlijk geen SBS meer. Ook WMB kijk ik via internet alhoewel ik vanavond de K@#%&@ :boos: kreeg dat je nu ook al via internet bestookt wordt met reclame.

keokiracer
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
Ook WMB kijk ik via internet alhoewel ik vanavond de K@#%&@ kreeg dat je nu ook al via internet bestookt wordt met reclame.

*kuch* AdBlock *kuch*

bert65
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
*kuch* AdBlock *kuch*

Werkt dat ook via SBS6-gemist? Ik heb het idee dat het in 1 item is gemaakt.

-Joske-
Master
 Bericht 
ZX-driver schreef:
allemaal mensen die huilie huilie doen omdat er van alles mis is met hun vakantie-appartement (maar wel voor een dubbeltje op de eerste rang hebben willen zitten en bovendien is het inmiddels bekend dat de hygiëne in veel hotels in warme feestvakantieoorden niet in orde is)
Je hebt het zeker 5 min gekeken? Ik heb het al een aantal seizoenen gekeken, en soms betalen mensen ook gewoon dik geld voor een appartement wat uit eindelijk een kippenhok blijkt te zijn. Het is gewoon triest dat er zulke programma's nodig zijn zodat mensen nog wat van hun geld terug zien of elders nog kunnen overnachten.

Pagina 1 van 13 [ 604 berichten ]