» Openbaar » Media   

Pagina 6 van 9  [ 424 berichten ]
bruintje beer
Master
 Bericht 
Ik heb wat filmpjes gezien en ik denk dat een dierenarts hier wonderen kan verrichten. Door ze in te laten slapen.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ceriadwen schreef:
de sterke arm eens actie gaat ondernemen

Het werd tijd maar sterksterk, echt sterk vind ik het allemaal nog niet... concentratieheropvoedingskampen... Dat zou wat zijn.. We hebben nog wat leegstaande locaties :roll:

KanarieVW
Master
 Bericht 
'Turkije maakt zich zorgen over de vrijheid van pers in Nederland'
Ironisch dat Turkije daar commentaar op heeft.

Kwibus
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Turkije maakt zich zorgen over de vrijheid van pers in Nederland'
Ja, ze vinden dat die hier te vrij is :x

ceriadwen
Master
 Bericht 
Nee een zogenaamde turkse journalist is opgepakt in Zaandam, hij was vervelend en kon geen perskaart laten zien......... en Turkije is daar heeeeeeeeel boos over :)

basjuh1981
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
en Turkije is daar heeeeeeeeel boos over :)

Oeeehhhh...En nu moeten wij bang zijn? :roll:

snovvdog
Master
 Bericht 
Link

Parodie op Ismail Ilgun, ik moest wel lachen :lol: .

Vanaf 1:00.

no justice
Master
 Bericht 
Sorry hoor maar die herrie wat kennelijk muziek moet zijn ???? Ik heb hem gelijk uitgezet. Tijd voor Slayer.

snovvdog
Master
 Bericht 
Slayer is altijd goed, vooral op de zondag bij de kerk :D , angel of death O:) .

Daarom zei ik ook, skip de eerste minuut :P.

cocodee
Master
 Bericht 
Izzi is weer vrij, waarvan akte. :x
Afbeelding

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Het is weer gezellig op Twitter en Instagram zie ik, leuk man.

cocodee
Master
 Bericht 
Dave schreef:

Heb je de Jihad op FB nog niet gezien. :x

Kwibus
Master
 Bericht 
Dave schreef:

Zit je daar wel dan?

Speedy J
Master
 Bericht 
"Een paar dagen in de cel, dát zal hem leren!"

Uhm.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Kwibus schreef:
Zit je daar wel dan?

Drie keer per maand ongeveer, hoezo?

Kwibus
Master
 Bericht 
Gewoon.... je lijkt me niet het type :lol:

cocodee
Master
 Bericht 
Er is weer een nieuwe lichting kanschpaerels, POW is net zo erg als je kind vermoorden. :fp:
Link

ceriadwen
Master
 Bericht 
iq van een poffertje

Mazda323
Die hard
 Bericht 

ceriadwen schreef:
iq van een poffertje

Dat is een belediging voor het gemiddelde poffertje :fp:

Spook
Master
 Bericht 
Poffertjes komen ook met 20 tegelijk en vaak vergezeld van wit poeder.

Kwibus
Master
 Bericht 
Mazda323 schreef:
Dat is een belediging voor het gemiddelde poffertje :fp:
Het is een belediging voor elk poffertje! Zelfs de ongeboren poffertjes nemen aanstoot!

Spook
Master
 Bericht 
Beslag?

snovvdog
Master
 Bericht 
''Straatterrorist''

Als je jezelf een terrorist noemt, mag je ook zo behandeld worden. :[

Lekker in Guantanamo Bay chillen, stoer jonguh.

Ik heb echt geen moeite met jongens die gewoon een beetje op straat hangen, maar wanneer ze zichzelf ''soldaten'', ''terroristen'' of ''hyena's'' noemen, dan is de wereld beter af zonder ze.

Spook
Master
 Bericht 
Daar zitten alleen mensen die één land terrorist noemt. Ongeacht of ze dat ook zijn.

Feitelijk
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik heb echt geen moeite met jongens die gewoon een beetje op straat hangen, maar wanneer ze zichzelf ''soldaten'', ''terroristen'' of ''hyena's'' noemen, dan is de wereld beter af zonder ze.

Mariniers vind je vast best! :lol:

cocodee
Master
 Bericht 
:roflol: :roflol: :lol: :applaus:
Link

ceriadwen
Master
 Bericht 
ik vind die lubach zo leuk :) echt ik ben niet te bereiken op zondagavond :)

cocodee
Master
 Bericht 
Ismail krijgt tegengas van een andere Turk, kijk hem eens rennen. :lol:
Link

bruintje beer
Master
 Bericht 
:nocheer: beetje jammer van de conditie van die boze turk.

ceriadwen
Master
 Bericht 
hahaha ik heb er ook heel hard om kunnen lachen........... grote bek met zn vriendjes maar als hij alleen is rent die harder dan een sprintrenner........ sukkel

Spook
Master
 Bericht 
Lafbekje

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Jammer dat er net geen auto reed toen hij zonder te kijken overstak. :woop:

Kwibus
Master
 Bericht 
Heerlijk dit :roflol:

cocodee
Master
 Bericht 
De vorige clip is verwijderd, bij deze een andere. :P
Link

pevo
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
De vorige clip is verwijderd, bij deze een andere.

Geweldig dit :lol:

Ismail hoer :roflol:

Freddy
Master
 Bericht 
*Aluhoedjes op*
Alles is de schuld van powned... :roll:

Link

ceriadwen
Master
 Bericht 
He..... das Jimmy Geduld!! :D :D

Kwibus
Master
 Bericht 
Freddy schreef:
*Aluhoedjes op*
Jezus, had je 'm afgezet dan :o :o :o

ceriadwen
Master
 Bericht 
Ismail heeft aangifte gedaan :woop: :woop:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Run Ismail Run :lol:

ceriadwen
Master
 Bericht 
https://www.youtube.com/watch?v=KrKsdIcba9o

hij is echt groot die knul :) Hier de filmer

cocodee
Master
 Bericht 
Vegeleken bij dit tuig zijn de Zanen nog lieverdjes. :duh:
Citaat:

De gemeente Maassluis heeft maatregelen genomen om dit weekeinde nieuwe onrust door jongeren in het Burgemeestersplantsoen en Vrijheidspark te voorkomen. De burgemeester heeft een zogeheten noodbevel afgekondigd dat tot en met dinsdag duurt.

De afgelopen drie weekeinden zorgde een groep jongeren, van wie de gemeente en politie nog niet weten wie het precies zijn, voor onrust in de wijk. Er werd straatmeubilair vernield, auto’s van bewoners stuk gemaakt, ramen van huizen ingegooid en er zou sprake zijn van intimidatie en uitlokken van ruzie.

Ook gisteravond was het onrustig in de wijk. Rond 20.30 uur ontstond er onenigheid en een grimmige sfeer tussen een aantal buurtbewoners en een groep jongeren over iemand die op een scooter reed waar hij mogelijk niet mocht rijden. Later op de avond werden bij verschillende huizen en auto’s in de wijk ruiten vernield, zegt de politie.
Heft in eigen handen

De gemeente vreest dat bewoners de overlast niet langer zullen accepteren en het heft in eigen handen zullen nemen om de jongeren tot de orde te roepen. Om ernstige wanordelijkheden te voorkomen heeft Maassluis nu een noodbevel uitgevaardigd.

De politie kan nu iedereen die mogelijk tot de ordeverstoorders behoren en de opvolgingen van de politie niet opvolgt, niet meewerkt aan identiteitscontrole, of voor onrust zorgt, oppakken.
Zwaarder middel

Een noodbevel is een zwaarder middel dan een bij onrust ook wel ingezette noodverordening. Een noodbevel richt zich specifiek op één of enkele personen en kan worden ingezet als sprake is van oproer, wanordelijkheden, rampen of zware ongevallen of de vrees daartoe.

Het wetsartikel bepaalt dat de burgemeester bevoegd is alle bevelen te geven die hij nodig acht ter handhaving van de openbare orde of ter beperking van gevaar. Overtreding van een noodbevel is een misdrijf.

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/maass ... -voorkomen

R
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
De afgelopen drie weekeinden zorgde een groep jongeren

Daar staat dat de afgelopen drie weekenden het in de publiciteit geweest is. (Ook door Zaandam) Maar het is ook daar al veel langer aan de gang.

Burgemeester en politie willen niet dat burgers zelf politie gaan spelen en de verkiezingen komen er alweer aan dus voeren ze nu hun toneelstukje op.

Verrot systeem van weekdierenbestuurders.

Marten320TD
Master
 Bericht 

Wow... hopelijk zal dit Lubachs laatste seizoen zijn. Guurrechtse cynicus! Hoe kan het dat de belastingbetaler aan dit stigmatiserend en polariserend PVV geluid moet bijdragen?? En dat het juiste geluid, zoals door die verslaggeefster keurig verwoordt, wordt geridiculiseerd? Sterker: zij wordt door Lubach... excuus, lubach, ontslagen vanwege haar mening! Zo rolt rechts!! Over de ruggen van onderdrukte, gemarginaliseerde kansenparels goedkoop vertier bieden... zo kennen we rechts weer.

[deugmens modus off]
Prachtig! Lubach fileert de gutmenschlogica EN het kanenpareltuig. :thumb: :respect: En dat bij een behoorlijk deugende omroep :o Dat verbaast mij echt. Van Powned verwacht (en waardeer) ik dit wel, maar dat de npo dit op primetime aandurft en uitzend...

Ik heb het linkje van Freddy niet afgekeken. Het bevestigt het totale gebrek aan islamitische introspectie en respect voor andere (onze) culturen en het superioriteitsdenken van de besnedenlanders die alleen in rechten voor zichzelf denken. Zoals overigens ook bevestigd door die haakneustreitervlogger, die het nog durft om de politie in te schakelen waar hij op schijt.Ik zou als politieman echt mijn lachen niet in kunnen houden als ismael jankend binnen zou lopen op het bureau. "Maak eerst maar een afspraak..... ah... 4 oktober 7:45 heb ik een gaatje! In Groningen .... in 2020. "
Vervolgens zou de aangifte eerst onderaan de stapel komen liggen, en vervolgens in het cilindrisch archief belanden vanwege "te weinig aanknopingspunten."

En Maassluis? Tsja..... mag ik voorspellen dat Nederlanders / blanke bewoners binnenkort EN door het islamitisch tuig (zonder omschrijving van de overlastgevers weet je al genoeg) EN door de politie zullen worden lastig gevallen? Want hard optreden tegen allochtonen is discriminatie, (en de rest van de gutmenschbingo), terwijl hard optreden tegen PVV-tokkies terecht is vanwege hun eigen-rechter spelen. En dat mag niet in een rechtsstaat!

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ceriadwen schreef:
ik vind die lubach zo leuk :) echt ik ben niet te bereiken op zondagavond :)

Dit is hopelijk met een sarcastische ondertoon geschreven :roll: .. Al vrees ik het ergste omdat je weet op welke dag het plaatsvind, deze lachband ellende.

cocodee
Master
 Bericht 
Dave schreef:
deze lachband ellende

Zeg Dave, wat vind jij nou eigenlijk echt leuk? :D

Spook
Master
 Bericht 
Dwarsparkeren?

snovvdog
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
eg Dave, wat vind jij nou eigenlijk echt leuk? :D

Dingen als dienstplicht, orde, controle, discipline :[ .

cocodee
Master
 Bericht 
De Erdogans strijder gaat op kosten van de Zaanse gemeente ff op herhaling in Turkije. :thumb:
Link

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
cocodee schreef:
De Erdogans strijder gaat op kosten van de Zaanse gemeente ff op herhaling in Turkije. :thumb:

Als hij daar dan ook maar blijft.

Pagina 6 van 9 [ 424 berichten ]