» Openbaar » Media   

Postingstijd interval gedetecteerd van 73.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 8 van 8  [ 383 berichten ]
Spook
Master
 Bericht 
Dat klopt ook. Het onderwijs is de oorzaak. Ze krijgen namelijk in de moskee onderwezen dat ze beter zijn dan de kufars. En het thuisfront krijgt waarschijnlijk amper wat mee hoe het tuig op straat ontspoort.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Kan iemand mij nog uitleggen waar die hele Wilders rechtszaak nou eigenlijk ook al weer over gaat?
Citaat:
De Zaandamse treitervlogger Ismail Ilgun wordt niet vervolgd voor het bedreigen van gemeenteraadslid Juliette Rot uit Zaandam. Volgens het Openbaar Ministerie is er te weinig juridisch bewijs voor een vervolging.

Lees ook: Vlogger Ilgun weer vrij, maar met gebiedsverbod

Het OM heeft dat zaterdag aan Nu.nl laten weten. Een woordvoerder zegt dat de ‘bedreiging’ niet voldoet „aan de nodigde voorwaarden volgens het wetboek.’’ Ilgun zou tegen het raadslid hebben gezegd dat hij haar zou weten te vinden.

ANDERE FILMPJES
Het OM kijkt nog wel naar een aantal filmpjes van de treitervlogger. In september ontstond er ophef rond de vlogs van Ilgun. In zijn vlogs laat hij het leven in de Zaandamse wijk Poelenburg zien. Hij filmde bijvoorbeeld hoe iemand van zijn fiets werd geschopt en hoe jongeren de politie treiterden.

http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2016/11/treitervlogger-niet-vervolgd-wegens-bedreiging

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
ceriadwen schreef:
Kan iemand mij nog uitleggen waar die hele Wilders rechtszaak nou eigenlijk ook al weer over gaat?
Politieke moord. Daar gaat die rechtszaak om. Pim is omgelegd, dat konden ze zich bij Wilders niet veroorloven. Dus maken we hem politiek monddood.

pevo
Master
 Bericht 
Onvoorstelbaar dat OM weer, walgelijk zooitje mensen wat daar zogenaamd hoort te werken, snelheidsovertreders tot in het graf achtervolgen en dit tuig weer vrijuit laten gaan :loco: :loco:

Achterlijk land en achterlijke cultuur zijn we aan het worden :fp:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
pevo schreef:
Achterlijk land en achterlijke cultuur zijn we aan het worden :fp:
Ja, want er komen steeds meer van die achterlijken hier

snovvdog
Master
 Bericht 
Citaat:
Artikel: art. 285 Sr
1. Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor gevaar voor de algemene veiligheid van personen of goederen of gemeen gevaar voor de verlening van diensten ontstaat, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

Ik ben het volledig met de rechter eens dat ''hij haar zou weten te vinden'' niet aan de eisen voldoet.
Overdrijven is ook een kunst. :thumb_d: Daarnaast blijft het daarna nog zijn woord regen die van haar...

pevo
Master
 Bericht 
Goed droppen we dat tuig met een camera voor je deur neer opgelost!

snovvdog
Master
 Bericht 
:lol: :dag:

Kenji
Master
 Bericht 
Als zo'n stuk uitschot "ik weet je te vinden" zegt, dan lijkt me dat wel degelijk een dreigement.
Gewoon weer een softe PvdA-rechter. Koppie thee drinken en wegkijken.

snovvdog
Master
 Bericht 
Wat een gezeik, dus als je dat zegt is het een bedreiging? :lol: Zeker van zo'n mager slungeltje...

Typisch weer. Mensen kunnen niks meer hebben... Als dat onder bedreiging valt, dan zou de politie 24/7 bezig zijn met bedreiging aangiftes opnemen.

Bedreiging wordt puur misbruikt omdat het media aandacht heeft gekregen. Iedereen voelt zich veel te snel bedreigd, beledigd of anders terwijl er vaak niks aan de hand is.

Kenji
Master
 Bericht 
Totdat je zelf een keer in zo'n situatie komt. En vergeet niet dat dat tuig nooit alleen komt.

Ik spreek uit ervaring (zeer jaloerse exvriend van mijn exvriendin) dat je dan niet prettig in je vel zit met dat soort uitingen.

snovvdog
Master
 Bericht 
Dat kan ik mij zeker voorstellen, maar daarmee wordt niet aan de wettelijke voorwaarden voldaan om het bedreiging te noemen... En dat is de enige taak voor de rechter. Hoe mensen in hun vel zitten of dat ze zich bedreigd voelen, is subjectief en heb je juridisch niks aan, anders zou het flink (vaker) misbruikt kunnen worden, omdat iedereen dan ineens dingen gaat beweren...

basjuh1981
Master
 Bericht 
Zeg dat maar tegen die verpleegkundige van het TweeSteden Ziekenhuis.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
ceriadwen schreef:

Iets wat wel minder zou kunnen..

Raymond
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Wat een gezeik, dus als je dat zegt is het een bedreiging? :lol:

Zeker. Het zou voor mij een reden kunnen zijn om als eerste de aanval te openen. Better safe than sorry. Als er dan toch iemand klappen krijgt, dan die ander maar.

no justice
Master
 Bericht 
'Agente slaat Ismail Ilgun in gezicht'

zondag 29 januari 2017 | 20:30

ZAANDAM Treitervlogger Ismail Ilgun heeft weer eens een opvallende 'hoodvlog' online geplaatst. In de vlog is te zien hoe hij ruzie krijgt met een agente en hoe deze laatste zijn camera probeert af te pakken.

"Je hebt me op m'n neus geslagen!", roept Ilgun uit na de greep van de agente richting zijn gezicht. De agente beweert vervolgens dat ze dit niet heeft gedaan.

Ilgun legt in een begeleidende tekst op Facebook uit dat zijn vriend uit zijn pols bloedde en dat daarom politie en ambulance waren gewaarschuwd. In eerste instantie was hij niet aan het filmen, totdat één van de agenten die met zijn vriend aan het praten was zich volgens Ilgun 'raar gedroeg'.

"Mevrouw loopt na me toe slaat me op me gezich geeft me een trap en de rest mogen jullie verder kijken", schrijft de vlogger. "Politie zei dat ze na t praten zouden helpen maar zijn gewoon weggegaan en er is nooit een ambulance gekomen omdat mevrouw eerst haar werk wou doen."

Hoe het met de gewonde vriend van de vlogger is afgelopen, is niet meer te zien. Op de video zegt de gewonde jongen tegen een agent: "Ik moet geholpen worden meneer." "Dat zien we later wel", antwoordt de agent. Hiermee is het videofragment afgelopen.

Bron: http://nhnieuws.nl/nieuws/199480/agente ... in-gezicht

Bussloo
Master
 Bericht 
Nog eentje die waarschijnlijk nog nooit van Prokofjevs Peter en de Wolf gehoord heeft.

Karbargenbok
Master
 Bericht 
no justice schreef:
"Je hebt me op m'n neus geslagen!"

Hoe kun je die gok dan ook missen?

Spook
Master
 Bericht 
Ws. op z'n ballen gemikt.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Citaat:
en de rest mogen jullie verder kijken

Geen interesse, al wordt je helemaal de touwtyfus getrapt dan wordt het pas interessant.

zandbak
Master
 Bericht 
ad schreef:
'Treitervlogger' Ismail Ilgun nu op positieve wijze de buurt in voor AD.nl

VideoVoormalig treitervlogger Ismail Ilgun (19) gaat aan de slag voor AD.nl. Vandaag komt zijn eerste van een reeks documentaires online. Ilgun gaat op zoek naar inspirerende verhalen.
Ismail Ilgun heeft een nieuw woord. Positiviteit. Hij dropt het woord vanmiddag, in een fauteuil op het kantoor van platenlabel TopNotch, zeker twintig keer. In zinnen als: ‘Ik wil geen negativiteit in mijn leven meer, maar positiviteit’. En: ,,Negativiteit brengt je niet verder, positiviteit wel.’’ Of: ,,Met negativiteit kan je geen carrière maken, met positiviteit wel.’’

De 19-jarige Turkse-Nederlander uit de Zaanse achterstandswijk Poelenburg voor wie het woord-van-het-jaar ‘treitervlogger’ bedacht werd, die het middelpunt van een nationale rel was, die door Rutte tuig van de richel werd genoemd - die jongen dus, die wil voortaan ‘goed bezig’ zijn. Zijn alleenstaande moeder trots maken. Minder hangen. Om 09.00 uur uit bed. ,,Ik probeer een dagritme te hebben. Dat is beter voor mij.’’

Serie 'Achter Buurten'

Hij is gestopt met de filmpjes waar hij beroemd mee werd. Op YouTube probeert hij nu mensen met problemen te helpen. En hij gaat voor de serie ‘Achter Buurten’ op zoek naar jongens in achterstandswijken die geen tuig van de richel zijn, maar iets van hun leven maken. ,,Eigenlijk had die serie ‘jongens met een droom moeten heten’. Ik vond dat mooier. Meer positiviteit, weet je.’’

Positiviteit is niet altijd makkelijk. Daar is Ismaïl inmiddels achter. Veel van zijn fans begrijpen het niet. ,,Die zeggen: wat doe jij, Ismail. Jij bent niet meer van de straat.’’ Het kijkcijfer van zijn YouTube-kanaal is in elkaar geklapt. Er keken honderdduizenden naar de opstootjes bij de Vomar in Poelenburg. Nu kijken tienduizenden. ,,Sommigen willen liever sensatie.’’

Eigenlijk was het maar één tweet die de voormalige treitervlogger op een ander spoor bracht. Eentje van Kees de Koning, baas van hiphop-label TopNotch. Die tweette na Ilguns arrestatie: ,,Waar is Ismail?'' ,,Ik kreeg in die tijd zo veel haat, zo veel haat. Hij was een van de weinigen die zich dit afvroeg.’’ Hij en De Koning leerden elkaar kennen. ,,Hij zei: jij hebt talent. Maar wel kappen met die shit.’’ De man helpt Ilgun nu met ‘dingetjes’. ,,Met pr. Interviews. Dat ik geen domme dingen doe.’’

Rest van het artikel via de url.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Tsja, wat moeten we er nou eigenlijk van vinden. Hij staat voor zijn daden, dat siert hem, in plaats van alles te bagatelliseren. Het is zoals het is in de realiteit en probeert nu zijn leven te beteren. :thumb:

A4
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
probeert nu zijn leven te beteren

:lol: dat geloof je toch zeker zelf niet he. Dit soort naïviteit gaat NL dus van naar de knoppen. Pleur op met je 2e kans.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Citaat:
Eigenlijk had die serie ‘jongens met een droom moeten heten’

ben normaal gesproken niet van dit soort uitspattingen .. Maarre..

Link

no justice
Master
 Bericht 
Treitervloggertjes Zaandam overgestapt naar drugshandel.

Redactie

04 juli 2017 - 09:15

De problemen zijn nog lang niet voorbij voor de Zaandamse wijk Poelenburg. De volkswijk wordt nog steeds geteisterd door criminaliteit. Dit keer gaat het niet over treitervloggers, maar drugshandel. De bewoners trekken nu aan de bel bij de gemeente.

Zo wordt er openlijk op straat gedeald. De Telegraaf laat weten dat er peperdure auto’s in de wijk rijden en dat meerdere wietplantages zijn opgerold. Nu is er extra geld beschikbaar gesteld voor het programma ‘Ondermijning Zaandstad’. De gemeente gaat samenwerken met de Belastingdienst, politie, Openbaar Ministerie, douane en FIOD.

Treitervlogger Ismail Ilgun

Vorig jaar had Poelenburg nog last van de ‘treitervlogger’ Ismail Ilgun. Nog steeds komt de overlast vanuit die hoek. Zo zit Haki T. (23), een vriendje van Ilgun die ook bij het tv-programma Pauw te gast was, samen met Huseyin Y. (26), Hakan Y. (24) en Hakan S. (22) voorlopig nog even vast in de bak voor drugshandel.

Bron: https://www.powned.tv/artikel/treitervl ... apt-naar-d

Laat ik maar niks zeggen..... :x

KanarieVW
Master
 Bericht 
Nou ja zeg. Wat een onverwachte wending aan dit verhaal. Zijn die arme jongen alsnog de criminaliteit in gedwongen.

Kwibus
Master
 Bericht 
Allemaal broeders van hetzelfde loeder toch?

Karbargenbok
Master
 Bericht 
Komt allemaal door die rassies kk hoer uit de gemeenteraad die die lieve jongens voor de natie te kijk heeft gezet, ja wat moesten ze anders. En waar blijft dat buurthuis????!!!11

Black98
Master
 Bericht 
Tja, geen stageplek dus dan maar dealen. Logisch toch...

no justice
Master
 Bericht 
'Treitervlogger' Ismail gaat optreden op Lowlands

Afbeelding
Foto: Wikimedia CCFoto: Wikimedia CC .

ZAANDAM - Voormalig 'treitervlogger' Ismail Ilgün gaat op Lowlands vertellen wat het met hem deed dat heel Nederland over hem heen viel na zijn opruiende filmpjes uit de Zaanse wijk Poelenburg.

lgün kwam vorig jaar groot in het nieuws met zijn treitervlogs, waarin hij het leven in de Zaanse wijk Poelenburg filmde. Zo bedreigde hij met vrienden voor een draaiende camera van NH Nieuws het Zaanse raadslid Juliëtte Rot en was op een van zijn video's te zien hoe een man van een fiets werd getrapt.

Lees ook: Poelenburg: nog steeds een zorgenkindje?

Ilgun maakt intussen positieve filmpjes voor het Algemeen Dagblad en heeft hij een contract bij platenlabel Top Notch. "Ik ben een lieve, rustige jongen die geen kwaad wil", zei de vlogger over zijn werk bij het AD en het commentaar dat hij daarop kreeg.

Lees ook: Zaanse 'treitervlogger' gaat op zoek naar positiviteit in de wijk

Lowlands heeft ieder jaar naast muziek ook een programma over maatschappelijke thema's. De 25e editie is van 18 tot en met 20 augustus op het evenemententerrein Walibi in Biddinghuizen.

Bron: http://www.nhnieuws.nl/nieuws/208748/Tr ... p-Lowlands

KanarieVW
Master
 Bericht 
Ik weet niet of dat nou zo slim is. Denk dat hij niet heel positief ontvangen gaat worden door het publiek.

18vti
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Ik weet niet of dat nou zo slim is. Denk dat hij niet heel positief ontvangen gaat worden door het publiek.

:woop: :woop: :woop: ....Mooie lynchpartij!
We moeten echt stoppen met de 2 paspoorten struisvogelpolitiek, ongeschikt voor de NL maatschappij dat soort volk

Kwibus
Master
 Bericht 
Toch jammer. Krijg je zoveel gratis bier naar je hoofd, mag je dat niet drinken van je favoriete sprookje :biertje:

Pagina 8 van 8 [ 383 berichten ]