» Openbaar » Media   

Pagina 1 van 8  [ 383 berichten ]
Spook
Master
 Bericht 
nu.nl schreef:
Een cameraman en een verslaggeefster van het SBS6-programma Hart van Nederland zijn donderdag in de Zaandamse wijk Poelenburg ernstig bedreigd door een groep Turkse jongeren. De journalisten waren bezig aan een item over overlast en intimidatie bij een winkelcentrum in de buurt, toen de mannen verhaal kwamen halen.

Na de opname van een interview met een buurtbewoner werd de situatie dreigend, aldus de verslaggeefster. Ze kreeg heel duidelijk te verstaan dat ze moest oprotten uit de wijk, anders zouden ze morgen op de stoep staan van haar werkgever. Ook dreigden ze haar thuis op te zoeken. "Al duurt het 365 dagen, ik weet je adres te achterhalen'', zei een van de betrokkenen.

De verslaggeefster en haar cameraman verlieten daarop de wijk. "Ik ga nooit meer naar dat winkelcentrum'', zei ze desgevraagd donderdagavond tegen het ANP.

SBS6 heeft contact opgenomen met de gemeente en de politie over het incident en overweegt aangifte te doen.

Pepijn en Frederik waren gewoon aangetast in hun privé, zo midden in een winkelcentrum.

Spook
Master
 Bericht 
Na aanleiding van dit safarifilmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/6877721 ... _over.html

Kunnen we niet een paar tandartsen met jachtvergunning uitnodigen?

Christafari
Master
 Bericht 
Gezellige wijk! :thumb:

"Zo werk ik niet". Nee dat is nou net het probleem :lol:

Ik ben geschokt.

Speedy J
Master
 Bericht 
Ik ben niet geschokt maar moest wel een paar keer diep zuchten.

A4
Master
 Bericht 
Wordt steeds gezelliger in Nederland joh. Het wordt nog mooier als de generatie die nu een jaar of 10 tot 14 is (de ettertjes die je ook al in het filmpje ziet) straks ook aan het fokken gaat en per gezin 4 nieuwe stukken stront op de wereld gaat zetten. Dan breekt het moment aan dat je weg moet wezen uit dit land.
Dit gaat namelijk helemaal fout. Dit filmpje is het topje van de ijsberg, maar er zijn nu al tientallen wijken/buurten in Nederlandse steden die onbegaanbaar zijn gemaakt door dit soort tuig.
Authentieke bewoners die niet meer naar hun winkelcentrum durven, Nederlandse meisjes/vrouwen die bespuugd en voor kankerhoer uitgemaakt worden, de popo die compleet belachelijk wordt gemaakt.
Niets wordt er aan gedaan, niets. De politie is bang en staat er maar een beetje schaapachtig bij te lachen. De politiek geeft geen fuck. En de bevolking zelf blijkbaar ook niet, want we blijven vrolijk PvdA en VVD stemmen.

Kwibus
Master
 Bericht 
We doen het dan gewoon ook op z'n turks. Leger erop af en doodknuppelen :thumb:

Cweepz
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Ze kreeg heel duidelijk te verstaan dat ze moest oprotten uit de wijk, anders zouden ze morgen op de stoep staan van haar werkgever.

Sollicitatie? Eindelijk aan het werk? :[

A4
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
We doen het dan gewoon ook op z'n turks. Leger erop af en doodknuppelen

We missen in dit land gewoon een Guardia Civil. Die ladyboys wat zich hier agent noemt straalt toch geen enkel gezag uit man. Dat irritante mannetje bijvoorbeeld op die scooter, die er de hele tijd doorheen loopt te toeteren moet je gewoon met een gummiknuppel al z'n tanden uit z'n smoelwerk rossen en vervolgens elke medische hulp weigeren.

Dit is politie:
Afbeelding

Dit niet:
Afbeelding

Vroeg op
Master
 Bericht 
A4 slaat de spijker op zijn kop.
Dat "we lossen het pratend op" werkt niet bij dat gajes.
Lijfstraffen wel. Dat zijn ze immers gewend van huis uit.

Christafari
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Dat irritante mannetje bijvoorbeeld op die scooter, die er de hele tijd doorheen loopt te toeteren moet je gewoon met een gummiknuppel al z'n tanden uit z'n smoelwerk rossen en vervolgens elke medische hulp weigeren.

Nou nou, je kunt ook overdrijven. Hij zat echt niet de hele tijd te toeteren.

A4
Master
 Bericht 
Deze bedoel ik.
https://youtu.be/f1NMuTyVjbg?t=13m49s

370,- voor onnodig geluid. En een ontiegelijke mep op z'n smoel.
Respect moet je er bij dat soort in rammen. Niet mee praten.

Christafari
Master
 Bericht 
:lol: ja ik snapte wel welke je bedoelde. Nou ja, ik kan me voorstellen dat die jongens na een dag hard werken en studeren even willen socializen.

A4
Master
 Bericht 
Ja en waarschijnlijk een stukje frustratie over het feit dat ze wederom geen stageplaats hebben gekregen.

keokiracer
Master
 Bericht 
A4 schreef:
370,- voor onnodig geluid.

Op onnodig negatief tüteren staat nog altijd een boete van 90 euro, niet 370.

Christafari
Master
 Bericht 
Hij bedoelde Turkse lira.

A4
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:

Daarom moet je ook niet schrijven voor tuteren, maar voor geluid. Toeteren is ook geluid. En vaak onnodig.

keokiracer
Master
 Bericht 
Dat is dan 299 lira, niet 370 O:)

Christafari
Master
 Bericht 
Vergeet je de administratiekosten niet? En turkentoeslag.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Het is duidelijk wie daar de baas is. :boos: :boos:

Vroeger hadden we de Jantjes voor dit soort zaken.
Link

:respect: :respect: :respect:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Ja en waarschijnlijk een stukje frustratie over het feit dat ze wederom geen stageplaats hebben gekregen.
Maar dat is ook niet eerlijk. Dat iesj dieskriemienasie!

Karbargenbok
Master
 Bericht 
SBS overweegt aangifte te doen?

Nouja, als er een klikturk bij de Zaanse popo werkt dan heeft de kansenparel dat felbegeerde adres wel ruim binnen 365 dagen.

Kenji
Master
 Bericht 
Turken? Lijken mij eerder Mocro's....

Black98
Master
 Bericht 
Ik zie totaal geen bedreiging, sterker, hij roept steeds 'vriend'. Denk eerder dat die racistische cameraploeg een vertekend beeld wil schetsen van deze schitterende wijk. Kopje thee iemand?

basjuh1981
Master
 Bericht 
A4 schreef:
We missen in dit land gewoon een Guardia Civil. Die ladyboys wat zich hier agent noemt straalt toch geen enkel gezag uit man.

Vergeet niet dat als een agent eens doorpakt, dat half Nederland op zijn achterste poten staat. Zoals als met dat filmpje van die motoragent die een jongen naast hem naar het politiebureau laat lopen.

Van mij mogen ze dit soort gasten flink wat respect erin rammen. Totaal geen problemen mee.

Christafari
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Vergeet niet dat als een agent eens doorpakt, dat half Nederland op zijn achterste poten staat

Ik denk dat dat wel meevalt. Alleen schreeuwen die mensen zo hard dat het lijkt alsof dat de mening van een groot deel van NL is.
Geef de politie ruimere bevoegdheden in dit soort situaties en er hoeft niemand op zijn achterste poten te staan. Anders krijg je dit probleem nooit opgelost. Nou ja, er zijn wel endlösungen maar dat mag je niet zeggen.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Nou ja, er zijn wel endlösungen maar dat mag je niet zeggen.

We hebben toch vrijheid van meningsuiting in dit land? Of geldt dat alleen voor minderheden? O:)

Christafari
Master
 Bericht 
Je weet zelf, G.

Speedy J
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Geef de politie ruimere bevoegdheden in dit soort situaties

Die zijn er in principe toch al? Alleen doen ze er hier niets mee. Agenten die gehinderd worden in hun werk kunnen echt wel dit soort gasten het lastig maken. Schrijf maar een prent. Neem een schreeuwer maar mee en laat hem door zijn vader ophalen. Geef er één die niet wil luisteren een duw.

Maar het de-excaleren, pappen en nathouden, totale terughoudendheid zijn tot norm verheven. Op het dak van een politieauto staan ook, én er mee weg komen. :nah:

Gisteren Pauw gezien? Zat die vlogger aan tafel en een kwartetje mocro's in het publiek. Alleen maar uiterst domme en stoere taal. 's Neerlands hoop in bange dagen. Extragratiesch reclame voor de PVV, dat dan wel weer.

Christafari
Master
 Bericht 
Speedy J schreef:
Agenten die gehinderd worden in hun werk kunnen echt wel dit soort gasten het lastig maken. Schrijf maar een prent. Neem een schreeuwer maar mee en laat hem door zijn vader ophalen

Ja? Op basis waarvan dan? En ik denk dat dat niet werkt.

Speedy J schreef:
Geef er één die niet wil luisteren een duw

Ja, en dan is het land te klein. In Spanje daag je een agent niet uit. Niet omdat hij je misschien meeneemt of een prent meegeeft. Gewoon omdat je een knuppel in je nek krijgt.

Speedy J schreef:
Gisteren Pauw gezien?

Nee. Maar ik werk thuis. Ga zo wel ff kijken :D

Christafari
Master
 Bericht 
Allereerst respect voor die Mariëtte! :respect:
En dat respect zouden die aapjes ook eens moeten tonen. Het is al aan de blik van die travestiet met dat touwhaar naast haar te zien dat hij totaal geen respect voor haar heeft. Omdat het een vrouw is denk ik?

Meneer die HBO volgt heeft het over 'hangden' ipv 'hingen'. Knap hoor, je HBO :applaus: Ik heb ook HBO gedaan maar ik kan me niet meer herinneren in welke module je leert dat een buurthuis gratis is?

A4
Master
 Bericht 
Sowieso, bouw zelf een buurthuis. Lui stuk vreten.
Maar de maatschappij moet er weer voor opdraaien, snap het wel.
Alles moet graties en zonder er zelf iets voor te hoeven doen. Zit in het cultuurtje van die hopen stront.

Speedy J
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Ja? Op basis waarvan dan? En ik denk dat dat niet werkt

Nou bijvoorbeeld die gasten op die scooter. Gevaarlijk rijgedrag, geluidshinder. Rijdt op een gegeven moment vlak langs die politieauto; ik zag een kans voor de agent O:)

Of het werkt weet ik ook niet. Niets doen werkt in ieder geval niet toch?
Christafari schreef:
Meneer die HBO volgt

En een eigen onderneming heeft. En ook nog tijd heeft bij de Vomar rond te hangen. Druk baasje.

Christafari
Master
 Bericht 
Speedy J schreef:
Of het werkt weet ik ook niet

Ik denk dat het averechts werkt. Knuppelen en de ouders er last van laten krijgen.

A4
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
de ouders er last van laten krijgen.

Die zijn hoofdprobleemveroorzaker. Dus die mogen er best last van krijgen. Slecht geïntegreerd tuig dat hun prinsjes en prinsesjes van onder de 14 jaar op straat laten hangen en rotzooi uit laten halen.

Maar goed je doet er niks meer aan. Het klinkt pessimistisch als ik het zeg, maar dit land is echt verloren. Daar helpt geen Wilders meer tegen. Het is te laat. Mensen vergeten dat deze generatie ook weer gaat fokken en daarna weer en daarna weer. Er komt een tijd dat we er bij in wonen. Dan maakt dit soort gajes de dienst uit in dit land. Ik hoop tegen die tijd het zinkende schip verlaten te hebben. Sowieso heel West Europa is één groot zinkend schip. Eurabia, die richting gaat het op.

Enige wat me in dit land houdt is een stukje zekerheid in m'n werk en het feit dat ik in een Turk en mocro vrij roomblank dorpje woon en dit soort beelden gelukkig alleen van Geenstijl en het nieuws hoef te zien.

Christafari
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Maar goed je doet er niks meer aan. Het klinkt pessimistisch als ik het zeg, maar dit land is echt verloren. Daar helpt geen Wilders meer tegen. Het is te laat. Mensen vergeten dat deze generatie ook weer gaat fokken en daarna weer en daarna weer. Er komt een tijd dat we er bij in wonen. Dan maakt dit soort gajes de dienst uit in dit land

My thoughts exactly. Ik ga tijd rekken door richting de oost- of noordwestkant vd Veluwe te verkassen maar op den duur zal alles volgestampt worden met gesubsidieerde Vinex-wijken voor riftuig.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Vroeger hadden we de Jantjes voor dit soort zaken.

Ach wel nee... Gewoon zoals in 1967 een groepje matrozen die het CS schoon komt vegen 8)

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Is het goed als ik het totaal niet meer volg?

Het voelt wel relaxed. Bijna Groen Links achtig. Ik ga zo een bloem op mn hoofd zetten tijdens de koffie.

A4
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Het voelt wel relaxed. Bijna Groen Links achtig. Ik ga zo een bloem op mn hoofd zetten tijdens de koffie.

:lol:

Speedy J
Master
 Bericht 
Zolang het geen afrikaantje is.. doe maar een klavertje 8)

Maar inderdaad, reddeloos verloren. Wij bespreken met onze kinderen dat ze vreselijk hun best moeten (blijven) doen op school. Goede opleiding en dan hup naar Australië of Canada. Moven.

Gisteren onze dochter van 10 (op ''en dag na): Ik ga later naar Canada. Goed zo meid :D

no justice
Master
 Bericht 
Lekker strategisch stemmen mensen. Vooral volhouden dan lost dit probleem zich vanzelf wel op. Not!

Sander
FS medewerker
 Bericht 
no justice schreef:
Lekker strategisch stemmen mensen. Vooral volhouden dan lost dit probleem zich vanzelf wel op. Not!

Nou, geef eens een alternatief dan wat er wel voor gaat zorgen dat dit ophoudt? :duh:

Christafari
Master
 Bericht 
Partij voor de Dieren? Die geven die apen wel een verblijf waar ze niet uit kunnen komen.

VTEC_Driver
Master
 Bericht 
Sander schreef:
een alternatief dan wat er wel voor gaat zorgen dat dit ophoudt? :duh:

AK47

no justice
Master
 Bericht 
NVU

Christafari
Master
 Bericht 
VTEC_Driver schreef:
AK47

Ik ken hun partijprogramma niet.

A4
Master
 Bericht 
Nederland lijkt zich er in ieder geval niet erg druk om te maken. Stemgedrag blijft onveranderd. Geen verzet, geen demonstraties, geen burgerwachten die zo'n groepje 's avonds laat eens helemaal total loss beuken. Niks.
Je bent welkom. Welkoooom in mijn land. Man man.
https://youtu.be/ylZqvNHRHzI

Feitelijk
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:

A4 schreef:
370,- voor onnodig geluid.

:schudnee:
60 euro voor R419 CAT 3: signalen geven in andere gevallen of op andere wijze dan is toegestaan

A4
Master
 Bericht 
Point is: een gummiknuppel op het neusbotje zou fijn zijn een keer.
In plaats van schaapachtig om je heen te staan kijken als agent.
Donder op met dat de-escalerende theedrink geleuter.

cocodee
Master
 Bericht 
A4 schreef:
dit land is echt verloren.

Klinkt best wel ietwat pessimistisch, maar af en toe moet je de realiteit aanvaarden, the sum of all fears. :boos:

Christafari schreef:
Ik ken hun partijprogramma niet.

:lol: Die is nogal direct.

-Joske-
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
Dat "we lossen het pratend op" werkt niet bij dat gajes.
Lijfstraffen wel. Dat zijn ze immers gewend van huis uit.

Dat praten is voornamelijk om dat men bang is dat dat gajes nog verder afzinkt als ze hun jeugd in de gevangenis en dergelijke doorbrengen. Ze worden kansloos in de maatschappij en gaan het criminelen pad op.

En dat zal in sommige gevallen wel zo uitpakken. Eigenlijk is men dus al veel te laat om dit probleem op te lossen. Men had hier altijd al gewoon kei hard moeten zijn, dan was het met die kansloze jongeren nooit zover gekomen, want dan zou men zich wel gedragen.

Pagina 1 van 8 [ 383 berichten ]