» Openbaar » Media   

Pagina 58 van 60  [ 2966 berichten ]
woefdrammer
Die hard
 Bericht 
Het gaat weer los...... :biertje:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Wat flauw zeg, gatverdamme. Gelijk een boete.

Hoe vaak ik wel geen trekhaken voor een kentekenplaat zie.

Mr. Bean
FS-Tour de France kenner'13
 Bericht 
:fp: Dat mens heeft een leaseauto en verwacht dan dat ze alleen maar met die auto moet rijden ;(

Flierefluiter
Master
 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol:

EvoDaan
Nieuwkomer
 Bericht 
Hahahaha, heerlijk die vrouwenkennis!

Brandjuh
Master
 Bericht 
Volgens mij kan ze beter een condoom over de ruitenwissers heen doen, haalt meer uit dan wat ze nu heeft. ;( :fp:

Kenji
Master
 Bericht 
Hey, wat een verrassing... die brutale bestuurder in de "teaser".... het zal toch geen Noord-Afrikaan zijn??? Die doen dat toch niet??

Brandjuh
Master
 Bericht 
"Wat was de bekeuring 90 of 130 euro? A 130 euro!" :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

"Je mag hier niet parkeren dus ook maar even verplaatsen" :lol:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Volgens mij heeft die Patrick een geweldige avond door ze voor alles te bekeuren :lol: Terecht ook bij dit soort onfatsoenlijke gasten. :nothanks:

dikkydik
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Volgens mij heeft die Patrick een geweldige avond door ze voor alles te bekeuren Terecht ook bij dit soort onfatsoenlijke gasten.

Na tig keer afgeblaft te zijn door soortgenoten, zou ik ze ook de pis lauw gaan maken. :thumb:

Sjaaky
Master
 Bericht 

Lekker dan, man in Audi A5 wil blijkbaar niet herkenbaar in beeld en dus blurren ze hem en zijn kenteken. Maar als vervolgens de agent zijn kenteken opnoemt is dit duidelijk niet weggepiept :fp:

Black98
Master
 Bericht 
Klopt ja met die Audi, zodra ze de achtervolging beginnen noemen ze als eerste zijn kenteken...

Wat mij trouwens nu ook wel weer opviel, zeker nu het op bekend terrein was, is hoelang die gasten wel niet achter je aan rijden + hoeveel er dan in de uitzending wordt geknipt. Gaat om die Ford op de a29
Ze meten hem hier bij Numansdorp, en hier op de brug.
Hier in de bocht a29/a59 zeggen ze "we gaan hem aan de kant zetten".
Waar doen ze dat uiteindelijk? Hier, dus 19 kilometer verder!
Ze hoopten waarschijnlijk dat hij dus nog wel ff verder gas zou geven, zeker op de a59 die altijd rustig is :schudnee:

A4
Master
 Bericht 
Moest wel lachen om die Patrick. Al die pareltjes op de bon voor het niet dragen van de gordel. Niet dat het veel uit zal halen, maar vond het wel een mooie actie :lol:

tjappie (Guus)
Master
 Bericht 
Ik lag me kapot om dat laatste tuig :lol: :lol: :lol:

En hoe de patrick daarmee omgaat top :honger: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

vw-driver
Master
 Bericht 
En hoe de patrick daarmee omgaat top

Over fatsoensnorm gesproken, gelijk met jij beginnen ipv u :fp:

A4
Master
 Bericht 
vw-driver schreef:
Over fatsoensnorm gesproken, gelijk met jij beginnen ipv u

Jij spreekt zo'n capuchon klootzakje met u aan ja?
Ik had die auto nog even aan een uitgebreide technische controle onderworpen zelfs. Vind dat ze er nog makkelijk mee weg komen op deze manier.
Er is vast wel iets te vinden aan die pauperbak.

vw-driver
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Jij spreekt zo'n capuchon klootzakje met u aan ja?

:kniktja:
Die agent doet het bijna bij iedereen.

ibizaking
Master
 Bericht 

over blurren van kentekens gesproken, waarom wordt dat kenteken van die Hyundai geblurred? was toch al onleesbaar door de trekhaak, toch? O:)
de actie tegen die mennekes in dat Peugeotje geeft me dan wel weer een warm Kerstgevoel :thumb:

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Golf R als diesel bij de politie?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Niet meer durven remmen? Sinds oranje had een space shuttle nog kunnen remmen...

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Goh het is dit keer eens geen Marrokaan.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
"Wist niet dat je er een boete voor kan krijgen" :fp:
Toch zou ik d'r doen.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Toch zou ik d'r doen.
Ja hoor :[ :[

Bambi killer
Master
 Bericht 
De vrouw van de man die ervan doorging, moest helemaal huilen er zijn echt 2 motoren hier in geschreven, agent nee hoor 3, hahaha :lol: :lol: :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Als je dan bluft of het niet zeker weet, zorg dan in elk geval dat je je pose kan volhouden...
Gewoon niet binnen laten komen, ze zoeken het maar uit.

Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Bambi killer schreef:
De vrouw van de man die ervan doorging, moest helemaal huilen er zijn echt 2 motoren hier in geschreven, agent nee hoor 3

Fijn dat u er bent agent, er is er zojuist één gejat. O:)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dat zou ook een mooie zijn ja :lol:

Kan ik meteen aangifte doen? 8)

Warmaster
Master
 Bericht 
Crosser kreeg nu alleen 3 bekeuringen, anders was het een EMG, artiekel 5, rijbewijs kwijt, hoge boete en een of andere betweterige preek van een zich boven het volk verheven persoon gehad.

ibizaking
Master
 Bericht 

ben benieuwd of deze stand zou houden met een goede advocaat erop.
Kenteken niet helemaal kunnen lezen en dan koppelen aan een adres... O:)

Bambi killer
Master
 Bericht 
http://www.dumpert.nl/mediabase/6578540 ... n_uit.html hier even een terug blik :P bij dit soort filmpjes moet je eigenlijk bassie horen *mnmnmnmnmnininmnmnmn :P

Pen
Master
 Bericht 
Vraag me af of het stand houdt. Kenteken niet weten, en dan op basis van een adres aannemen dat het die motor was...

Glorfindel
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
En de eerste aflevering van 2014 is weer begonnen 8)

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Argh, weer vergeten om op te nemen.

Glorfindel
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
Je hebt niets gemist tot nu toe ...

Mr. Bean
FS-Tour de France kenner'13
 Bericht 
Normaal moet ik niks hebben van vrachtwagens op de meest linker rijstrook, maar dit was gewoon een beetje chauffeurtje naaien door de blauwe helden :roll:

woefdrammer
Die hard
 Bericht 
Die beelden van een NL-vrachtautochauffeur zijn binnenkort verleden tijd beste Koos..... dan rijden er louter nog MOE-landers op de wagen in NL...... #sadbuttrue

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mr. Bean schreef:
Normaal moet ik niks hebben van vrachtwagens op de meest linker rijstrook, maar dit was gewoon een beetje chauffeurtje naaien door de blauwe helden :roll:

Deels wel. Anderzijds moet je als vrachtwagenchauffeur je maar aanpassen en dan maar 75 gaan rijden op rechts. Anders wordt het dus legitiem om in 80-zones maar links te gaan hangen met je vrachtwagen, omdat de rest 75 rijdt...?

Pen
Master
 Bericht 
Mr. Bean schreef:
Normaal moet ik niks hebben van vrachtwagens op de meest linker rijstrook, maar dit was gewoon een beetje chauffeurtje naaien door de blauwe helden

Mwoa. Eindelijk pakken ze die lui eens aan. Nu nog strenger controleren bij inhaalverboden.

woefdrammer
Die hard
 Bericht 
Het gaat weer los...... laatste aflevering van het seizoen.

Glorfindel
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
Creatief boekhouden op de A29 ...

bert65
Master
 Bericht 
Glorfindel schreef:
Creatief boekhouden op de A29 ...
en dan ben je nog gematst.

A4
Master
 Bericht 
Rare aflevering. Man met die Honda doet niets fout, maar heeft te maken met invoegers die falen. Pak die dan aan en ga niet lopen preken tegen iemand die gewoon dóórrijdt bij een beetje regen.
En een vage melding van 'een' getuige die wel eventjes heeft gezien dat er 'iets'uit een busje in een Audi is geladen. Ja, ehh, en nu? Sinds wanneer is dat verboden? Agenten stonden gewoon voor lul.

bert65
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Rare aflevering. Man met die Honda doet niets fout, maar heeft te maken met invoegers die falen. Pak die dan aan en ga niet lopen preken tegen iemand die gewoon dóórrijdt bij een beetje regen.

Dat vond ik dus ook al zo vreemd. De muts met de Pinda gooit er hem bijna bij de Honda voor, dat lukt niet, en doet het dan bij de VROS. Hou idd dan de Pinda aan en niet een ander.

A4
Master
 Bericht 
En iets wat daadwerkelijk gevaarzetting oplevert, het rijden zonder verlichting, blijft ongestraft. Onbegrijpelijk. "Oh, dat gaat altijd vanzelf aan". Ja, je zou zelf eens opletten of nadenken. En oom agent praat het nog even goed door te zeggen dat het ook bijna niet opvalt dat je zonder verlichting rijdt ;(

woefdrammer
Die hard
 Bericht 
Sterke actie van dat Marokkaanse vrouwtje, gewoon 112 bellen als je aangehouden bent door een VROS en zeggen dat het wel een stel acteurs kunnen zijn :thumb: :thumb:

A4
Master
 Bericht 
Ik vond het gewoon weer de zoveelste vervelende allochtoon.

bert65
Master
 Bericht 
Wat is er toch met de medelanders? Waarom reageren die cultuurverrijkers toch altijd zo opgefokt? Waarom kunnen ze niet luisteren? Het lijkt wel of een hele generatie niet meer normaal kan communiceren. Waarom krijgt die hoelatroela geen bon voor het parkeren in de berm van een voorrangsweg bubeko? Ik zou daar helemaal klaar mee zijn.

woefdrammer
Die hard
 Bericht 
A4 schreef:
Ik vond het gewoon weer de zoveelste vervelende allochtoon.

Dat dan weer wel.

renew40
Master
 Bericht 
wat hij hierboven zegt :thumb:

plus "gatverdegatverdegatver kutvolk"

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
renew40 schreef:
plus "gatverdegatverdegatver kutvolk"
Ik kan me ook zo g*dv*rdeg*dv*er groen en geel ergeren aan die kutten die met hoofddoek en al in de auto zitten. Sommeige vrouwen moeten ze de mogelijkheid een rijbewijs te halen echt niet geven.

Geert, Kom maar op met het hoofddoekjes verbod en de Kopvoddentaks

Pagina 58 van 60 [ 2966 berichten ]