» Openbaar » Media   

Postingstijd interval gedetecteerd van 356.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 59 van 60  [ 2980 berichten ]
Close Encounter
Master
 Bericht 
woefdrammer schreef:
gewoon 112 bellen als je aangehouden bent

Zo jammer dat ze geen prent kreeg voor het onnodig 112 bellen.......
Als ze gewoon die grote muil gehouden had was ze in 3 minuutjes met mamma op pad geweest!
Desgewenst hadden de boys zich gewoon gelegitimeerd, een bekeuring kreeg ze in ieder geval niet....

Eigenlijk moet je dit goede gedrag belonen met artikel 5 wvw...

ericj
Die hard
 Bericht 
bert65 schreef:
Waarom krijgt die hoelatroela geen bon voor het parkeren in de berm van een voorrangsweg bubeko?

Afbeelding

Kraker
Die hard
 Bericht 
Overschrijden van een doorgetrokken streep is duurder O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Was die man met dat duitse kenteken de A29 wel een duitser? (BPM)

ZX-driver
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Was die man met dat duitse kenteken de A29 wel een duitser? (BPM)

Leek me geen Duitser inderdaad, maar daar werd niets over gezegd.
Waar ook niets over gezegd werd was het kind dat zonder gordel op de achterbank stond, toen die Mondeo gecontroleerd werd!

Feitelijk
Master
 Bericht 
:C9: + :B1: Waarom mag die mevrouw daar niet lopen?

Andre "Langs een autoweg lopen is de goden verzoeken"

Agent: "U loopt ook half op de weg"

Citaat:
RVV 5 lid 3. Zij gebruiken de berm of de uiterste zijde van de rijbaan, indien ook een fietspad of een fiets/bromfietspad ontbreekt.

bert65
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Ze liep inderdaad even met 1 been in de berm en de ander op de rijbaan.

Feitelijk
Master
 Bericht 
bert65 schreef:

Ze liep inderdaad even met 1 been in de berm en de ander op de rijbaan.

En wat is daar, gezien RVV 5 lid 3, mis mee?

Er is een parallelweg zegt de agent, ja en?

bert65
Master
 Bericht 
Citaat:
En wat is daar, gezien RVV 5 lid 3, mis mee?

Niets maar het klopt wel (als hij rijbaan bedoelt). :wink:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dan had ze beter aan de andere kant van de rijbaan kunnen lopen. Dan ziet ze het verkeer op haar afkomen.

ericj
Die hard
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Dan had ze beter aan de andere kant van de rijbaan kunnen lopen.

Ze had beter in haar eigen land kunnen blijven als ik de reacties zo lees.

Bottom line is:
- ze mag daar lopen
- waarom ze zich moet identificeren is mij onduidelijk
- haar dochter mag daar in de berm parkeren

Maar ja, ze dragen hoofddoekjes.

Kenji
Master
 Bericht 
ericj schreef:
Ze had beter in haar eigen land kunnen blijven

Graag.

Sjaaky
Master
 Bericht 

A4 schreef:
En een vage melding van 'een' getuige die wel eventjes heeft gezien dat er 'iets'uit een busje in een Audi is geladen. Ja, ehh, en nu? Sinds wanneer is dat verboden? Agenten stonden gewoon voor lul.

En gelukkig weten we dankzij het faalblurteam van SBS desondanks de geblurde hoofden en het geblurde kenteken alsnog het kenteken van het busje.

dikkydik
Master
 Bericht 
ericj schreef:
Maar ja, ze dragen hoofddoekjes.

Dat had een blinde nog door.

ZX-driver
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Leukste vond ik nog dat de agent iets zei in de zin van: dat doen we zo niet in Nederland. :lol:

basgitaar
Master
 Bericht 
Wegmisbruikers webpagina schreef:
Wegmisbruikers Quiz 1

Ben jij een heer/dame in het verkeer of een echte wegmisbruiker? Wat weet jij van onze verkeersregels? Doe de Wegmisbruikers Quiz en test je kennis!

Dus ik klik op de link en test mijn kennis. Na 7 absurd gemakkelijke vragen:

Citaat:
Bedankt voor het meespelen.

De uitslag is als volgt:

Je hebt 7 van de 7 antwoorden goed.

:zzz:

ZX-driver
Master
 Bericht 
Ik had er anders wel 1 fout. :P

Sjaaky
Master
 Bericht 

Leuk maar vraag 1 is al fout, een T-100 is ook gewoon een autobus.

Bambi killer
Master
 Bericht 
*dit topic even afstoffen* Geen idee of het herhalingen zijn, gisteren om half 8 begon wegmisbruikers weer, heb een klein stukje gekeken meteen alweer zo´n geile controle :fp:

Kenji
Master
 Bericht 
Een geile controle? Hmmm... dat is mij nog nooit overkomen.
Hadden de "agentes" laklederen politie-uniformpjes aan?
Was het niet gewoon Meiden van Holland waar je naar zat te kijken?

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Bambi killer
Master
 Bericht 
:roflol: Was het even goed ook een slecht programma geweest :P de agent die het stond te vertellen was een beetje te overenthousiast, :nono:

pevo
Master
 Bericht 
@ Kenji :thumb:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Ik kijk het eigenlijk niet echt meer. Zijn er nog nieuwe afleveringen dan?

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Vanavond om 20.30u nieuwe afleveringen van Wegmisbruikers.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik denk dat ik niet moet gaan kijken, zal slecht zijn voor m'n bloeddruk...

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Lotus Omega schreef:
Vanavond om 20.30u nieuwe afleveringen van Wegmisbruikers.

Twee achter elkaar.
Die van vorige week was een herhaling toch? Na de voorstukjes heb ik het afgezet omdat het me nogal bekend voorkwam.

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Weet ik niet. Heb het al lang niet meer gezien maar die nu op is is denk ik een herhaling. Om 20.30u een nieuwe aflevering.

Water
Nieuwkomer
 Bericht 
En, komt dhr. Spee nog voor in de nieuwe set afleveringen? Die zal de pensioengerechtigde leeftijd toch ook wel een keer aantikken of niet? In ieder geval gun ik het hem van harte, zal me weer een hoop teenkrommingen schelen :koffie:

bert65
Master
 Bericht 
Ja, Spee is ook weer van de partij. Je moet tegenwoordig langer doorwerken voor je AOW.

Viralvirus
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik ben evenmin liefhebber van "Wegmisbruikers" en de belerende heer Spee.
Wat ons de hele tijd wordt voorgehouden is schijnveiligheid waarin wij dan moeten geloven.
Daarnaast poten we ons hele land vol met borden die de schijnveiligheid nog moeten verhogen...

Eén ding is zéker: harder rijden dan toegestaan is niet zo'n grote zonde.
Rijden zónder het gezonde verstand te gebruiken is in mijn ogen echter een doodzonde.

Bijna elke dag zie ik op de A1 staaltjes onvervalste wegpiraterij (uitgevoerd door meestal -hou je vast- zeer jonge automobilistes en bezitters van BMW's en Renaults Megane). Ik leg ze nu vast op de boardcam. Wat je ziet gebeuren getuigt van verrekte weinig gebruik van het gezonde verstand (heel veel inhalen zonder te kijken wat er naast zit) of rechts inhalen.
Afstand houden is er niet meer bij, terwijl elke meter afstand extra bedenk- en reactietijd betekent.

Maar goed, blijkbaar wil nog steeds een groot aantal medeweggebruikers de schadebedrijven grootschalig aan het werk houden...

Greetz
Viralvirus :kniktja:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Viralvirus schreef:
Daarnaast poten we ons hele land vol met borden die de schijnveiligheid nog moeten verhogen...

Juist daartegen strijdt Spee...

ibizaking
Master
 Bericht 

Spee is gewoon walgelijk: Befehl ist Befehl.

Kenji
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
Ja, Spee is ook weer van de partij. Je moet tegenwoordig langer doorwerken voor je AOW.

Herr Schpee doet het denk ik eerder voor de lol dan dat het moet...
Viralvirus schreef:
rechts inhalen.

In rechts inhalen an sich zie ik geen probleem. Het feit waarom er rechts ingehaald kan worden is triest: linksplakken.

Middle
Die hard
 Bericht 
Viralvirus schreef:
of rechts inhalen

Aangezien links inhalen tegenwoordig vrijwel onmogelijk is, blijft er voor de mensen die toch willen inhalen weinig keuze.

Viralvirus schreef:
uitgevoerd door meestal -hou je vast- zeer jonge automobilistes en bezitters van BMW's en Renaults Megane

Het merk en type syndroom :)

bert65
Master
 Bericht 
Viralvirus schreef:
Bijna elke dag zie ik op de A1 staaltjes onvervalste wegpiraterij (uitgevoerd door meestal -hou je vast- zeer jonge automobilistes en bezitters van BMW's en Renaults Megane). Ik leg ze nu vast op de boardcam

Ow, dan zal ik regelmatig op beeld staan :cry: :lol:

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Ben altijd benieuwd of Sp€€ na zo'n aflevering zelf niet als een malloot wegscheurt. :lol:

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, hij houdt zich altijd keurig aan de regels. Ze hebben hem (bij Peter R. De Vries volgens mij) een keer gevolgd en konden hem op niets betrappen. Kan ook niet bij iemand in zo'n functie.

Paint-Brush
Master
 Bericht 
Lotus Omega schreef:
Kan ook niet bij iemand in zo'n functie.

Dat zeiden ze bij die VVN ook. Maar dan is hij tenminste wel consequent. :thumb:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Lotus Omega schreef:
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, hij houdt zich altijd keurig aan de regels.

Hij had toch eens een kentekenmisdrijfje? (naast wat snelheid en een rood licht)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Hij had toch eens een kentekenmisdrijfje? (naast wat snelheid en een rood licht)

Verkeerd kenteken op een aanhanger inderdaad.

limatrein
Respect
 Bericht 
Spee werkt tegenwoordig als zelfstandige met een eigen advies bureau.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Inderdaad. De verkeerde baas.

cocodee
Master
 Bericht 
Vond het wel tof van Dani, dat ie die rechts-inhaler alleen een waarschuwing gaf, zal mss. alleen een imago push zijn geweest, maar toch.... :thumb:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Vond het wel tof van Dani, dat ie die rechts-inhaler alleen een waarschuwing gaf

Viel mij ook op. Helaas de onnodige linksrijders ook.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Van de mensen waarvan hun rijbewijs ingevorderd is en waarbij ze "geen meter meer mogen doorrijden" hoeveel van hen zou er wachten en daarna gewoon doorrijden?

Alexander_B
Master
 Bericht 
Genoeg, maar ook daar zijn afleveringen van wegmisbruikers van, dat zo iemand 10 minuten later weer gepakt wordt.. :lol: :applaus:

Kenji
Master
 Bericht 
Ik zou in ieder geval een dagje wachten. De volgende dag zal ik gewoon weer instappen. :lol:
Wel wat meer aan de regeltjes houden bij het rijden, dat wel. Niet opvallen is voldoende, kan je jaren rijden zonder aangehouden te worden.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Nee inderdaad, zat ik ook al aan te denken.. De kans dat je gecontroleerd wordt als je je gedraagt is minimaal, tenzij je een fuik in rijdt.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Of tenzij de lokale politie je kent / je nummerplaat op een post-it op het dashbord heeft geplakt, en dus een oogje op je houdt..

Pagina 59 van 60 [ 2980 berichten ]