» Openbaar » Media Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 708.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 60 van 61  [ 3003 berichten ]
Digital
Die hard
 Bericht 
Rijbewijs ingevorderd en toch doorrijden: auto in beslag nemen, en verkopen. Daaaaag!

Mondeofan
Die hard
 Bericht 

En dan die droeftoeter die tegen de agent zegt 'rij jezelf tegen een boom' en dan gaat lopen janken als de agent antwoordt met 'van hetzelfde'.

Misschien had die agent gewoon zijn mond moeten houden, maar die bestuurder was wel de laatste die daarover mocht oordelen.

En dan daarna nog een keer zeggen 'rij je zelf dood'.

Zielige figuren heb je toch.

zandbak
Master
 Bericht 
Ik kan die vent best begrijpen dat ie pissig is. Als hij inderdaad niet met zijn foon in zijn handen zat, maar met die afstandsbediening? Gaat de rechter hem geloven, of de agent? Word je toch aardig genaaid zo.

Joël D.
Master
 Bericht 
Ik kon die vent ook goed begrijpen. No way dat je bij de rechter gelijk krijgt, die gelooft de agent die jou een bekeuring aannaait gewoon op zijn blauwe ogen. Ik zou ook pissig zijn geworden op dat moment. Je staat gewoon machteloos dan.

saintje
Respect
 Bericht 
Vond dat die man wel gelijk had. Het is niet netjes om te zeggen, maar als agent hoor je zeker niet zo terug te reageren. Je hebt dan 2 keuzes, of je smeert hem nog een boete aan, of je laat het over je heenkomen, maar hem tot 2x toe ook doodwensen kan je niet maken in zo'n functie.

Verder hoorde ik de agent zeggen zwarte telefoon, maar het was een witte telefoon, met een weliswaar zwart hoesje. Afstandsbediening was wel zwart. Mocht meneer nog voor de rechter moeten komen zou ik toch een kopie van het fragment meenemen.

Kenji
Master
 Bericht 
Die "afstandsbedieningvent" is gewoon een Tokkie. Dat je pissig ben is begrijpelijk, maar iemand doodwensen? Denk het dan, maar zeg het niet.
En al helemaal niet gaan lopen janken als je voorzet wordt teruggekopt.

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik heb even de laatste afl. gekeken, toch wel zorgwekkend dat ze hier in de buurt rijden, ik rijd niet echt volgens de vmax op de A16 en A20 normaal gesproken en rijd hele hordes rechts voorbij :x . Extra op mijn hoede toch maar hier in de regio.

Verder vind ik het wat lullig van die BMW sjonnie in Groningen, het was een lege parkeerplaats onder een weg, wie heeft er nou last van ? Er is een reden dat ik nooit naar die meetings in mijn eigen auto's ging. Geen zin om ( zelf, al dan niet mijn kenteken) bij de smurfen bekend te staan :[ .

Digital
Die hard
 Bericht 
snovvdog schreef:
ik rijd niet echt volgens de vmax op de A16 en A20 normaal gesproken en rijd hele hordes rechts voorbij

Dan ben jij dus ook al zo'n droeftoeter.

zandbak
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Verder vind ik het wat lullig van die BMW sjonnie in Groningen, het was een lege parkeerplaats onder een weg, wie heeft er nou last van ?

Niemand, geen huis in de buurt. Een beetje erg ver gezocht en onnodig.

snovvdog
Master
 Bericht 
Digital schreef:
Dan ben jij dus ook al zo'n droeftoeter.

Wat jij wil, ik weiger links in een treintje van schapen te rijden als de meest rechter strook vrij is ( A16 hoofdrijbaan ri. zuid, A15 tussen Heijplaat en Ridderkerk, het ergst is nog wel de A12 tussen Gouda en Utrecht, er rijdt meer op de linker 3 stroken (per strook) dan op de meest rechter), en ik moet natuurlijk mijn tijdsverlies inhalen van de 80km/h zone.

80 en 100 km/h zijn geen snelheden voor een snelweg.

Warmaster
Master
 Bericht 
Muts spint op de snelweg (ja ik miste even een stukje van de film), word niks mee gedaan, rijd u maar door. Muts 2 gaat even voor eigen rechter spelen door inhalende politieauto te hinderen doordat ze haar auto naar links prakt. (alleen een gesprekje van oom agent en ze kon weer door) Bejaarde slingert over de snelweg en blijft constant links hangen, even een gesprekje en meneer kon weer door. Man rijd te hard bij wegwerkzaamheden (wegwerkers stonden achter een vangrail), meneer krijgt een boete en word ook even aange(naait)meld voor een EMG. Man, man wat een land. :fp: ;(

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ja ik snapt niet dat blackout mevrouw niet een RMRG melding kreeg. Wegraking/ blackout is gewoon een onderzoek.

cocodee
Master
 Bericht 
Warmaster schreef:
Man, man wat een land.

Heeft ook te maken met de desbetreffende BOA, die gast uit Drenthe is redelijk coulant, terwijl Dani best wel scheutig is met EMG's.
Die laatste clip was ook wel wat, "hij wordt geremd, hij wordt geremd", ik neem aan dat hij geramd bedoelde. :fp:

Warmaster
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
Heeft ook te maken met de desbetreffende controleur, die gast uit Drenthe is redelijk coulant, terwijl Dani best wel scheutig is met EMG's.

Ja pure willekeur.

cocodee
Master
 Bericht 
Warmaster schreef:
a pure willekeur.

AKA discretionaire bevoegheid.

alexs
Master
 Bericht 
Die Niels is sowieso van de waarschuwpolitie.

boersma
Master
 Bericht 
De krullenbol is kaal!

Injectie
Master
 Bericht 
boersma schreef:
De krullenbol is kaal!

Ja dat klopt. Dat doet Chemo met je. Laatste keer dat ik hem sprak was ie wel erg positief over zijn komende behandeling.

boersma
Master
 Bericht 
Excuus dan is mijn opmerking ongepast.
Mag verwijderd worden.

Dacht dat het een modeverschijnsel was maar had niet meegekregen dat hij ziek is.

zandbak
Master
 Bericht 
16-6-2017:
Citaat:
André van der Toorn heeft lymfeklierkanker. Dat maakte SBS vrijdagavond bekend. De 55-jarige presentator van Van Onze Centen is inmiddels geopereerd aan een tumor in zijn rug, maar de ziekte is uitgezaaid.

Volgens Van der Toorns artsen is de ziekte goed behandelbaar. 70 procent van de patiënten overleeft deze vorm van kanker. En alhoewel de ziekte is uitgezaaid, is de presentator vastbesloten bij dat percentage te horen. Omdat André zich volledig wil richten op zijn herstel heeft zijn familie verzocht hun met rust te laten.

boersma
Master
 Bericht 
Dapper dat hij gewoon op tv is dan.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Dat werd hier al besproken (f)

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Nog even over die laatste aflevering, wat een bullshit dat de politie die man zo aanspreekt op zijn kleefgedrag. Tot 2 maal toe zie ik gewoon een overduidelijke onnodig linksrijder. Daar doen ze dus helemaal niks aan (ze praten er niet eens over).
Overigens houdt meneer zelf ook niet echt links maar dat zijn nou niet echt situaties dat iemand dr last van heeft.

bert65
Master
 Bericht 
BaasTimo schreef:
Overigens houdt meneer zelf ook niet echt links maar dat zijn nou niet echt situaties dat iemand dr last van heeft.

Dat idee heeft iedere onnodiglinksrijder. Tief toch naar rechts als de ruimte er is. Over rechts gesproken; dat bedoel je zeker?

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Ja dat bedoel ik. Maar goed, daar ging 't niet echt om. Die onnodig linksplakkers komen d'r weer mee weg en degene die d'r voorbij wil en dat subtiel laat merken die wordt bestraft.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Die gast in die Dodge bedoel je? Die verdiende 'm wel. Er rechts voorbij hoeken en dan zelf meteen links recht voor 'm gaan rijden.

Kenji
Master
 Bericht 
Ik verwachtte eerlijk gezegd nog wel een braketest.

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Er rechts voorbij hoeken en dan zelf meteen links recht voor 'm gaan rijden.

daar verloor hij wel ja...

Feitelijk
Master
 Bericht 
hahaha, aflevering gisteren
Roodlicht-rijdt-man netjes geblurred, maar hij stelt zich netjes voor als "Jan Zwerkenbuurt"

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
En zulke mensen komen er zonder boete van af.
'Ja ik zag niks dus ik reed maar door'.

:fp:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Patrick deelt een EMG uit voor het 'aan de verkeerde kant van de paaltjes' (geen :D2L: ) en gebruiken van de fietsstrook (onderbroken strepen)

:huh:

boersma
Master
 Bericht 
Kleurtje? Want volgens mij heeft hij daar een hekel aan...

bruintje beer
Master
 Bericht 
Precies.
En ik kan me ook goed voorstellen dat je je gaat ergeren aan dat die 'kleurtjes' hun smoesje tien keer herhalen (zoals die vent die z'n kindertjes op moest halen ook deed).

bruintje beer
Master
 Bericht 
Die vent is al voor de derde keer z'n rijbewijs kwijt. Hoezo hardleers?

jack19
Master
 Bericht 

Plus 75 gemiddeld bibeko en piek van 125 bibeko

dikkydik
Master
 Bericht 
Wa wwa wat?

Bij die motorrijder (+ugl) hadden ze 166 km/h gemeten, ze waren de meting gestart op 160mtr en sloten em af naast de motor. De agenten hebben daardoor harder gereden, maar kwamen uiteindelijk uit op 160 km/h.

Was niet al te alert aan't kijken, maar riep ie dit nou echt?

bruintje beer
Master
 Bericht 
Ja dat legde hij uit. Hoe hij het zo snel berekend had weet ik ook niet; iemand die dat kan zou normaal toch wel voor een echte baan opteren lijkt me, maar goed. Het was iig 166 km/h gemeten, na verrekening van dat verschil nog 160 km/h en daarvanaf nog de wettelijke correctie om op 155 km/h uit te komen.

snovvdog
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Patrick deelt een EMG uit voor het 'aan de verkeerde kant van de paaltjes' (geen :D2L: ) en gebruiken van de fietsstrook (onderbroken strepen)

Wat een smerige actie, die boetes kan je nog makkelijk laten vernietigen, er is ten slotte videobewijs van.

De EMG daarentegen... :loco: :boos: :thumb_d:

viffer
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Hij passeert het ene paaltje links, het andere paaltje rechts, als hij nu alle paaltjes rechts was gepasseerd had hij wel een goed verhaal gehad.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Dat lukt alleen Feitelijk met zijn skelter. ;)

Feitelijk
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
De EMG daarentegen

Die was ook echt wel terecht hoor. Heb je het gezien?

bruintje beer
Master
 Bericht 
Waar ik nog een beetje een ongemakkelijk gevoel bij heb, is die Volvorijder die als collateral damage met die Skoda werd meebekeurd. Nou worden ze over 1 kam geschoren, terwijl die Skodakerel echt wel heel asociaal/hufterig reed.

snovvdog
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Die was ook echt wel terecht hoor. Heb je het gezien?

Neuh, wegmisbruikers is niet goed voor mijn gemoedstand (niet de ''misbruikers'' maar de agenten), maar de EMG is nooit terecht en altijd een farce, het is gewoon een extra straf van 3 vakantiedagen en veel geld waarbij agenten voor rechter spelen.

Volkomen zinloos doorgedram gedram over hoe ''hard rijden'' gevaarlijk zou moeten zijn wat hier uit alle EMG verslagen blijkt.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Wat ben ik blij dat jouw territorium mijlenver van de straten waar mijn kinderen rondfietsen is :roll:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Ik ben blij dat mijn kinderen geen fietsen hebben :[

bruintje beer
Master
 Bericht 
Gestolen?

basjuh1981
Master
 Bericht 
Nee, dat niet. Weggegeven of naar grof vuil gebracht. Volgend jaar krijgen ze wel weer een nieuwe.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

snovvdog schreef:
Neuh, wegmisbruikers is niet goed voor mijn gemoedstand (niet de ''misbruikers'' maar de agenten), maar de EMG is nooit terecht en altijd een farce, het is gewoon een extra straf van 3 vakantiedagen en veel geld waarbij agenten voor rechter spelen.

Volkomen zinloos doorgedram gedram over hoe ''hard rijden'' gevaarlijk zou moeten zijn wat hier uit alle EMG verslagen blijkt.

Vind je? Ik denk dat een EMG het enige is dat nog helpt, als je hem ook daadwerkelijk aan je broek krijgt. Je krijgt echt geen EMG voor alleen maar te hard rijden :roll:

Feitelijk
Master
 Bericht 
http://www.sbs6.nl/programmas/wegmisbru ... sbruikers/
@18:00

Meting op een bromfiets bubeko (:B1: 's na de kruisingen ). 77 gemeten.

Volgens een van de verbalisanten reed hij bibeko en dus meer dan 30 te snel: Ingevorderd rijbewijs.
Hij mag bubeko 45 op de rijbaan, en 40 op het fietspad.
Verbalisant 2 moest gaan bellen om te vragen of hij nou 40 of 45 mocht...

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Ik vond het ook wel bijzonder dat de bromfietsbestuurder het ook niet wist/er niks van zei...

Ik heb mijn brommerrijbewijs 9 jaar geleden gehaald en rijd al 8 jaar geen brommer meer, maar die regels vergeet ik toch niet...

Pagina 60 van 61 [ 3003 berichten ]