» Openbaar » Media   

Pagina 1 van 60  [ 2966 berichten ]
Christafari
Master
 Bericht 
Onze sherlocks hebben een zakje met pepermunt gevonden :roflol:

18vti
Master
 Bericht 
MARCJE???? Op die brommer met pepermunt stof in z'n hand :lol: :lol: :lol:

Archiebald
Master
 Bericht 
Andere topic alweer vol, gaat snel :)

Maar die pepermunt koerier is wel ongewenst vreemdeling :)

cocodee
Master
 Bericht 
Ik weet niet wat de IND is. :fp:

SeatIbizarijder
Master
 Bericht 
"Jij mag hier niet zijn, jij bent hier illegaal! Oh nee, toch niet."

:lol:

Warmaster
Master
 Bericht 
Ook lekker, ben je gewoon legaal in Nederland sta je in het politie systeem als ongewenst. :fp:

vwrubenz
Nieuwkomer
 Bericht 

Toch geen ongewest vreemdeling... Wel erg slordig dat meneer de agent niet weet wat de IND is... En helemaal schandalig dat zoiets niet gewoon doorgegeven is aan de politie dat hij niet ongewenst vreemdeling is....

Maar toch zat meneer wel fout door te drinken//

SeatIbizarijder
Master
 Bericht 
Schelden is kansloos, meneer de negert.

vwrubenz
Nieuwkomer
 Bericht 

Zo schijt irritant die mensen die helemaal uit de plaat gaan... :fp:

Christafari
Master
 Bericht 
Bokito bij WMB :[

woefdrammer
Die hard
 Bericht 
LOL @negerT
helemaal gelijk heeft hij, optieffen met die camera's.

Archiebald
Master
 Bericht 
Lol, altijd dezelfde he....

Pang pangs -O_

Warmaster
Master
 Bericht 
SeatIbizarijder schreef:
Schelden is kansloos, meneer de negert.

Nee ongevraagd een camera in je gezicht duwen is lekker. :nothanks: Die sbs6 lui lokken het gewoon uit, en meneer trapt daar jammer genoeg in.

zwolle
Weet de weg
 Bericht 

Onlangs zo'n item bij Blik op de Weg, met een scheldende bestuurder die tekeerging tegen het camerateam, die man ging in de boeien.
Dit had volgens mij een aanhouding moeten worden...... Keihard aanpakken dat gescheld en gevloek.

Christafari
Master
 Bericht 
Warmaster schreef:
en meneer trapt daar jammer genoeg in

Inderdaad. Als ik ooit gepakt wordt met het team van WMB erbij dan houd ik gewoon mijn mond. Hoef de beelden niet te zien, geen preek en houd me rustig. Dan is er geen lol aan om het uit te zenden.

Grande
Master
 Bericht 
zwolle schreef:
Onlangs zo'n item bij Blik op de Weg, met een scheldende bestuurder die tekeerging tegen het camerateam, die man ging in de boeien.
Dit had volgens mij een aanhouding moeten worden...... Keihard aanpakken dat gescheld en gevloek.

Op basis van wat? Het beledigen van een cameraman in functie?

Die WMB gasten zijn echt eikels...staan voordat de agent er is al met een camera met bouwlamp in je gezicht te schijnen. Kan er best inkomen dat iemand daar niet van gediend is.

woefdrammer
Die hard
 Bericht 
Grande schreef:

Die WMB gasten zijn echt eikels...staan voordat de agent er is al met een camera met bouwlamp in je gezicht te schijnen. Kan er best inkomen dat iemand daar niet van gediend is.

Inderdaad, en al helemaal als het op eigen terrein is....... oplazeren UND SNELL !!! :[ :[
was hier niet het geval overigens (openbare weg)

Christafari
Master
 Bericht 
Grande schreef:

Inderdaad. Die agent zei net ook dat ie anders mee moest. Op basis waarvan wil je dat doen dan? :zzz:

vwrubenz
Nieuwkomer
 Bericht 

verstoren van de openbare orde...? :lol:

SeatIbizarijder
Master
 Bericht 
Warmaster schreef:
Nee ongevraagd een camera in je gezicht duwen is lekker. :nothanks:

Dat het lekker is hoor je mij niet zeggen. Maar het niet niet verboden.
Hij vraagt erom met zijn neanderthalergedrag.

bruintje beer
Master
 Bericht 
zwolle schreef:
:kniktja: Stuk zeep op laten vreten om 'm de bek te wassen. Onfatsoenlijke aap.

Grande
Master
 Bericht 
SeatIbizarijder schreef:
Hij vraagt erom met zijn neanderthalergedrag.

Dat gedrag ook niet...zolang het tegen de cameraman gericht is en hij er met zijn poten van die man afblijft.

De cameraman vraagt ook om een reactie, en kan dit werk alleen doen achter de veilige rug van meneer agent. Lafbekkerij heet dat.

vw-driver
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Inderdaad. Als ik ooit gepakt wordt met het team van WMB erbij dan houd ik gewoon mijn mond. Hoef de beelden niet te zien, geen preek en houd me rustig. Dan is er geen lol aan om het uit te zenden.

Gewoon die gasten zelf op de foto zetten :kniktja: , ooit gezien bij BODW of WMB dat een automobilist naar een politiebureau reed, zich meldde bij de balie , cameramensen konden buiten blijven staan en binnen werd spul afgehandeld :thumb:

Aanhanger
Master
 Bericht 
SeatIbizarijder schreef:

Ik heb daar wel moeite mee.
Het is redelijk dat je in de openbare ruimte vrij mag filmen, maar dat hangt m.i. wel samen met de vrijwilligheid waarmee je je in die openbare ruimte bevindt.
Bij staande- of aanhouding vervalt de optie om je aan het gefilmd worden te kunnen onttrekken.

Grande
Master
 Bericht 
vw-driver schreef:
Gewoon die gasten zelf op de foto zetten :kniktja:

Dat ziet er vaak erg sneu uit...iemand met zijn telefoontje die terug gaat filmen

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Ze pakken het bewust dom aan om extra sensatie voor de campingzender te krijgen. In plaats van direct aan te geven dat ze als ze dat willen een balkje krijgen irriteren ze het slachtoffer nog even extra en zeggen ze alleen "ze filmen mijn werk, dat mag."

Als je het anders doet: "Goede middag meneer, Politie, deze mensen filmen mijn werk, als u niet op televisie wilt dan kunt u dat straks aangeven." dan gaan mensen denk ik een stuk minder door het lint.

Christafari
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Het is redelijk dat je in de openbare ruimte vrij mag filmen, maar dat hangt m.i. wel samen met de vrijwilligheid waarmee je je in die openbare ruimte bevindt.
Bij staande- of aanhouding vervalt de optie om je aan het gefilmd worden te kunnen onttrekken.

:thumb:

SeatIbizarijder
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:

Is dat alleen jouw mening, of is daar jurisprudentie over?
(serieuze vraag, niet om te zieken)

Aanhanger
Master
 Bericht 
SeatIbizarijder schreef:
Is dat alleen jouw mening, of is daar jurisprudentie over?

Als je na aan-/staandehouding wegloopt dan heb je er een probleem bij ja, maar dat bedoelde je vast niet. :lol:

SeatIbizarijder
Master
 Bericht 
:wink: :wink:

Nee, wat ik bedoelde is of die onvrijwilligheid je dan de mogelijkheid geeft te kunnen afdwingen dat je niet gefilmd wordt, of dat het jouw mening is dat dat zo zou moeten zijn.

Aanhanger
Master
 Bericht 
Dat is inderdaad mijn mening, al stoort mij niet zozeer het gefilmd worden zelf, maar het publiekelijk verspreiden van de beelden die duidelijk onder protest van degene die afgebeeld wordt gemaakt werden zonder dat deze de mogelijkheid had zich hieraan te onttrekken.

Turkosariba
Master
 Bericht 
Gewoon absoluut niets zeggen, rijbewijs/kentekenbewijs afgeven en boete in ontvangst nemen... via 3 cm raamopening, meer is niet nodig. :zzz:

A4
Master
 Bericht 
Wel mooi om te zien hoe de agentjes ook wel een beetje geimponeerd zijn door het gedrag van die aap. Hij krijgt bijvoorbeeld geen EMG en wordt nog gematst qua bekeuringen. Altijd wel zwak dat ze jan met de pet wel aanmelden hiervoor die een keertje over de schreef gaat, maar zo'n brutale neanderthaler met z'n drugsauto mag gewoon weer door.
Oké met die camera's had ie een punt, maar alleen al voor dat kklijer hadden ze 'm van mij mee mogen nemen om ff af te koelen.

Ch1nnY
Master
 Bericht 
A4 schreef:
brutale neanderthaler met z'n drugsauto

Ja vast, want normaal rijden kleurlingen niet in zo'n auto, de gedachte alleen al. :nothanks:

|FZ|
Master
 Bericht 

Ch1nnY schreef:
Ja vast, want normaal rijden kleurlingen niet in zo'n auto, de gedachte alleen al. :nothanks:

Hij kwam inderdaad wel over als een succesvolle ondernemer :x

Scaniafan
Master
 Bericht 
Kijk wegmisbruikers tegenwoordig op België. Had er geen rekening mee gehouden dat het een van de voordelen van emigreren naar België zou worden, maar ze hebben de Koos S. + tuinkabouter stukjes er tussenuit geknipt en het commentaar wordt door een Vlaming gegeven in plaats van door de tuinkabouter. :thumb:

SeatIbizarijder
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
en het commentaar wordt door een Vlaming gegeven in plaats van door de tuinkabouter.

Want ze verstaan geen Kaboutertaal in Vlaanderen?

Christafari
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
emigreren naar België

:fp: Dus nou woon je bij Joske? 8)

Scaniafan
Master
 Bericht 
SeatIbizarijder schreef:

Geen idee, maar ben blij dat ze hem hebben gewist van de tapes :woop:

Christafari schreef:
:fp: Dus nou woon je bij Joske? 8)

Woonde al bij Joske in de provincie, nu ben ik naar de Belgische kant van Limburg gegaan :glaasje: :biertje:

Christafari
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Belgische kant van Limburg

Dat is vanaf Venlo toch? (f)

Scaniafan
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Dat is vanaf Venlo toch? (f)

Zeg.... Wij wonen hier wel in Vlaanderen jah... Niet in Holland :lol: (f)

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Agent: "Er komt nog 6 euro bij, die meent het CJIB in rekening te moeten brengen"
:roflol:

18vti
Master
 Bericht 
EMG omdat ie jakkert....rijdt wel flink hard door maar goed...uitlokking van die drollen! :fp:

Glorfindel
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
Was dat eigenlijk wel rechts inhalen? Was daar niet nog blokmarkering?

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
160 rijden en 1x rechts inhalen is alweer genoeg voor een EMG, lekker bezig :schudnee:

Kenji
Master
 Bericht 
SeatIbizarijder schreef:

Zou je wel verwachten, plopperdeplop!!

s60t5
Weet de weg
 Bericht 

NooitTeSnel schreef:
160 rijden en 1x rechts inhalen is alweer genoeg voor een EMG, lekker bezig

Jep ze geven steeds eerder een emg , sorry hoor maar een gevaar op de weg was die niet

NooitTeSnel
Master
 Bericht 
Die snelheid is 159 voor correctie, dus uiteindelijk maar 35 te hard en dat valt nog gewoon onder Mulder. Die snelweg bocht met "wel 120" is precies de geldende maximumsnelheid, dus ook niets aan de hand.

Ik vraag me dus eigenlijk af of die EMG wel binnen de regeltjes van het CBR valt, een mulder-snelheid + 1x rechts inhalen is volgens mij niet genoeg?

18vti
Master
 Bericht 
s60t5 schreef:
sorry hoor maar een gevaar op de weg was die niet

Precies! Wat ze weer eens NIET laten zien is dat ze de bestuurder eerst hebben zitten irriteren door hem toch niet in te halen maar er naast te blijven rijden. :[

Digital
Die hard
 Bericht 
EMG terecht, wat een idioot, denkt blijkbaar alleen aan zichzelf :fp:

Pagina 1 van 60 [ 2966 berichten ]