» Openbaar » Media Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 15 berichten ]
no justice
Master
 Bericht 
rtvnh schreef:
Man doet theorie-examen en rijdt doodleuk weg in auto

HAARLEM - Een opmerkelijk situatie op het parkeerterrein van het CBR in Haarlem vanmorgen. Omstanders zagen hoe een jongeman na het afleggen van zijn theorie-examen achter het stuur van een auto stapte en wegreed.

Getuigen van de actie belden snel de politie, die had de betreffende auto al snel in het vizier. In de eerste instantie probeerde hij er nog vandoor te gaan, maar agenten hadden de onervaren chauffeur al vrij snel te pakken.

De man krijgt een bekeuring voor het rijden zonder rijbewijs. Of hij is geslaagd voor zijn theorie-examen, is niet bekend.

:lol:

Kami
Master
 Bericht 
no justice schreef:
Getuigen van de actie belden snel de politie

Die hebben ook geen humor...

Karbargenbok
Master
 Bericht 
Maar heeft-ie zijn theorie nou gehaald of niet?

Cweepz
Master
 Bericht 
In ieder geval 1 fout :kniktja:

BaasTimo
Die hard
 Bericht 
Ik heb dit dus een jaar of 9 geleden meegemaakt. Bij het CBR op theorie examen voor de brommer (toen was alleen theorie nog genoeg).
Kwam een kandidaat doodleuk aanrijden op een Tomos. Of hij was geslaagd of gezakt weet ik niet, maar hij reed er ook weer mee weg. :applaus:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
no justice schreef:
Omstanders zagen hoe een jongeman na het afleggen van zijn theorie-examen achter het stuur van een auto stapte en wegreed.
Da's nog eens een baas!

Ducantoni
Master
 Bericht 
Niets nieuws onder de zon.
Iemand die ergens in de jaren '60 zijn rijexamen had afgelegd kreeg te horen dat hij geslaagd was, maar dat hij nog niet mocht rijden met het document dat hij in handen kreeg.
Hij zei netjes "ja" tegen de examinator, die vervolgens getuige was van het feit dat zijn kandidaat toch wegreed in een VW Kever. :fp:

18vti
Master
 Bericht 
Ach ja........ik zat ook direct achter het stuur van de auto van paps nadat ik thuis afgezet was door mijn rijschoolhouder. Was al achteruit aan het rijden op het oprit toen pa ff op het raam klopte om naar mijn RBW te vragen :roflol:

Pita
Master
 Bericht 

Rij je 120 km. op de snelweg, zegt hij : je mag rustig wat harder rijden hoor of durf je niet. Pardon ik heb vanochtend nog 190 km. gereden, was hij vergeten dat ik mijn A al had.

R
Master
 Bericht 
no justice schreef:
Omstanders zagen hoe een jongeman na het afleggen van zijn theorie-examen achter het stuur van een auto stapte en wegreed.

Je parkeert, net als ik, toch wel twee straten verder :loco:

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Deed ik ook de laatste keer. Gewoon met de auto naar het theorie examen. Niets mis mee, was bezig met lessen voor A en B had ik al lang en breed.

Overigens, je kan best theorie examen doen als je je rbw al hebt. Mijn motorinstructeur deed dat in de tijd ongeveer een keer per jaar. Omdat hij feeling wilde hebben met wat hij zijn leerlingen leerde. (en omdat hij het wel leuk vond om achteraf in discussie te gaan met de medewerkers van het cbr.... de administratieve medewerkers die de theorie examens afnemen kennen niet alle instructeurs uit de regio, in tegenstelling tot de praktijk examinatoren)

bert65
Master
 Bericht 
Ach, hoe bont wil je het hebben/
Toen ik nog rijles gaf, had ik een collega die ook motorrijles gaf. Na 3 jaar vond hij het wel raadzaam om maar eens rijexamen te doen op de motor en daarna ook maar voor A zijn instructeursbewijs. Bij het CBR vielen ze van hun stoel...

Ducantoni
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
Bij het CBR vielen ze van hun stoel

Meteen op laten komen voor een medische keuring! :[

Darth_Android
Die hard
 Bericht 
Tegenwoordig zijn we een stel regelneukers. Ik weet hoor mijn opa nog toen hij voor A opging: examinator: "hoe ben je hier?" opa: "met de motor". Examinator: "oh, dan zal het wel goed zijn. Geslaagd". Nou was dat ergens in 1920 of zo, andere tijden.

Joël D.
Master
 Bericht 
Mijn opa heeft helemaal nooit een rijbewijs gehaald. Na de oorlog ging hij bij de politie. Die vroegen naar zijn rijbewijs. "Die heb ik niet, die hebben de nazi's gejat". "Oh, oké, welk rijbewijs had je?". "Allemaal" zei mijn opa toen.

Pagina 1 van 1 [ 15 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Schep en 2 gasten